Gestopt met de pil... januari 2009

12-01-2009 12:43 4490 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Zaterdagavond mn laatste pil ingenomen en nu gaan we ervoor!!

Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
Wat klachten betreft, gisteravond waren mijn tepels opeens heel gevoelig. Had ik nog niet eerder gehad, het voelde zelfs niet fijn, dat mijn t-shirt er overheen viel. Maar mijn vriend zei gelijk oh gelukkig, dat is een goed teken! Die vind het maar niks, dat ik totaal geen klachten heb geloof ik, dan blijft het toch wat onwerkelijk.

Ik begin nu trouwens ineens te piekeren over hoe het allemaal straks moet als het kindje er is. Met werk, kinderopvang e.d. Ik wil eigenlijk een dag minde gaan werken, maar dat betekent wel minder loon, terwijl je hogere kosten krijgt. En misschien mag ik wel niet eens minder werken. En wat als de baby ziek wordt? Ik ben zo bang dat ik alles verkeerd ga doen... Ik ben al 33 maar heb nog steeds het idee dat ik niet volwassen genoeg ben om een kind op te voeden. Het lijkt bij anderen allemaal zo natuurlijk te gaan, maar ik kan me niet voorstellen, dat dat bij mij ook zo is. Ik heb nooit echt moedergevoelens gehad.

Zitten jullie hier ook over in of ben ik de enige die me druk maakt om dingen die nog maanden gaan duren?
Op werk! Maar weer eens... Nog een week dan gaat ie vallen hoor, de jackpot bij mij in de straat of gewoon op mijn lot! haha! En dan heb ik zeeen van tijd om de hele godsganselijke dag op viva te zitten! Nu ook hoor, ik verdien mn geld met 2 vingers in de neus, zo erg, maar ik kan er echt niks aan doen... De bank ligt op zn gat... Hopelijk trekt het snel weer aan!

@Jippie, vandaag naar de vlk!!! Laat je weten of alles goed is? En natuurlijk of je hebt kunnen weerstaan om het geslacht niet te weten te komen!!!

@Muca, fijn dat alles goed was en dat het nog steeds een meiske is! Lieflieflief!

@Akka, klinkt heel leuk wat je gekocht hebt! Echt zo leuk voor je, een meisje! Echt een meisjestopic tot nu toe! Sterkte met je misselijkheid!

@FM, was spannend!! Dus ik kan je bijna feliciteren met het feit dat je een grootgrondbezitter bent. Wil je mss op Hyves vertellen waar we je huis kunnen vinden?Dat gaat zeker hard zeg met de verkoop! Dat was bij ons project wel anders... Daarom ging het ook allemaal zo retelangzaam!

@Coco, er is dus nog hoop voor een nieuwe cheerio! Je zit inmiddels op 33 dagen nu?

Ik ga eens even kijken of hier nog wat te doen is...
Eh, Ugg, wil niet vervelend doen maar ik heb al een deal over die jackpot.... Hij valt op mijn lot..... Sorry......
@Fm: Spannend! Nieuw huis, leuk hoor!
@Mundy: Herkenbaar die piekermomenten!! Tegelijkertijd ben ik ook heel goed in mijn kop in het zand steken en stop ik het soort van weg. Af en toe komt het boven drijven en dan krijg ik kleine paniekaanvalletjes.... maar dan denk ik ook maar weer dat het allemaal wel goed komt en het zichzelf wel oplost. Hoop ik.

Ik wil ook een stuk minder gaan werken (van 5 naar 3 dagen) baas vind het goed, (dat mogen ze je officieel niet eens weigeren) financieel zal het wel krap worden... maar ook dat zien we dan wel weer.

Als kind ziekt wordt, moet man of ik thuisblijven aangezien onze families allebei aan de andere kant van het land wonen. Hebben hier (helaas) niemand in de buurt wonen. Ik zit erover te denken om een soort oppasoma/gastouder in te schakelen..... iemand daar ervaring mee? Of willen jullie dat ook gaan doen?

For now: we moeten echt aan het kamertje gaan werken, muren en plafond moet geverfd worden.... gordijntjes en meubeltjes kopen. Maar het is zooo duur allemaal! Belachelijk joh wat een kinderkamer kost. Komend weekend maar eens bij de Ikea gaan kijken.

En voor nog dichterbij: MOET nu echt gaan werken.

Ciao chicas!

Ps. Jippie: spannend vandaag!!!
@Ugg: jij werkt bij die ene bank he..... heb je een vast contract eigenlijk? Wel zekerheid op baan?

Bij jou in de buurt zit volgens mij een Noppies winkel? Kun je ff voor me gaan kijken naar een mooie witte linnen broek?
Oh jongens, ik ben zooo blij!! We krijgen een meisje!

We roepen het de hele tijd naar elkaar: we krijgen een babymeisje!!!!

Moest ook zo zijn, sinds we elkaar kennen hadden we al een meisjesnaam.
@Mundy: Kan me je paniek voorstellen! Het is natuurlijk ook een hele verandering. Maar je moet niet te veel denken 'wat als'.

Want 'wat als' de wereld vergaat?

Voor alles komt een oplossing, en nu komt het misschien allemaal een beetje op je af maar als je het stuk voor stuk aanpakt komt het echt goed hoor! Rust is je redding!

Misschien moet je al je puntjes die je wil/moet regelen even opschrijven, heb je in ieder geval overzicht!

Morgen kijk je er waarschijnlijk weer heel anders tegen aan!

Sterkte!
@Akka: Ben blij voor jullie!
@Akka; Misschien is marktplaats een optie voor een babykamertje? Kijken in dure winkels en kopen via marktplaats!

Staan ook veel nieuwe producten op als je geen tweedehands wil kopen!
@Akka, ik geniet gewoon met je mee, heerlijk dat je zo blij bent!

Babyspulletjes zijn idd erg duur. We gingen afgelopen weekend even een babywinkel in, nou ik was er snel weer uit, ik schrok me dood van al die prijzen!! Ik snap echt niet, waarom dat allemaal zo vreselijk duur moet zijn. Gelukkig kan ik nog een paar maandjes sparen, maar dan nog blijft het asociaal veel geld...

@Yaelle, zijn de ovu testen een beetje duidelijk? Ik heb echt geen idee hoe dat werkt.

@Coco, ik duim voor je dat het raak is!!
Goedemorgen,

Nou hier een pukkelige mariska. Ik had wel gemerkt dat ik wat meer puistjes had dan normaal, maar vanmorgen schrok ik echt in de spiegel zeg. Sta helemaal onder. Zelf waar mijn haren zitten, maar dat zie je gelukkig niet.

Heb vannacht 9,5 uur geslapen hahaha en nog niet helemaal fit. En trek ik zoet 's avonds niet normaal meer. Mijn vriend zei gisterenavond om half 10 tegen me, zal ik wat voor je gaan halen dan, zo lief hahahaha.

@FM: Gaaf van jullie huis!!!! En bedankt voor je knuffel. Ik weet niet wanneer ik het onze families moet vertellen. Aan de ene kant wil ik het na de echo doe (als alles in orde is) aan de andere kant wil ik het uitstellen. Maar misschien is het wel goed als ik het tegen mensen ga vertellen en me misschien dan ook echt zwanger ga voelen.

@Jowellie: Qua klachten ben ik met tijden echt moe. Ben vorige week ook een paar keer 's avonds wat misselijk geweest, maar daarna niet echt meer. Zit vol pukkels en mijn tepels zijn met tijden wat gevoelig. Ook voel mijn borsten sinds gisteren wat zwaarder aan. Vooral als ik 's avonds mijn bh uit doe.

@Akka: Gelukkig krijgen wij de meubeltjes van mijn ouders en de kinderwagen van mijn schoonmoeder. Maar dan nog wil ik het niet te duur maken. Wil wel nieuwe meubeltjes hebben trouwens. Maar misschien de box wel via marktplaats. Als je kijkt bij Ikea, of Leen bakker is het misschien niet zo duur.

@Alle andere: Ik heb alles gelezen, maar moet ff verder.
@Mundy: Wijst eigenlijk voor zich! Het ziet er uit als een zwangerschapstest. Deze test meet alleen je LH piek en niet je HCG. Je doet elke dag op ongeveer dezelfde tijd de test en als er 1 streep staat heb je nog geen LH piek (eisprong) als er 2 strepen staan dan ben je wel vruchtbaar.

Ik heb nog geen 2 strepen, verwacht ik van het weekend pas!

Ben je al weer wat rustiger?
@Akka, ik snap je vreugde wel een beetje. Als ik aan een/onze baby denk, zie ik alleen maar een meisje voor me. Ik wil gewoon zo graag een meisje. Slaat nergens op natuurlijk want met een manneke zal ik net zo blij zijn. Maar ik zie alleen maar een meisje en ik heb het ook alleen maar over een meisje. Heel raar! Misschien komt het omdat mijn moeder vroeg is overleden, en dat ik graag een dochter wil daardoor. Ik weet niet... Ach ja, je kan het niet beinvloeden hè maar ik ben heel blij dat je er zo blij mee bent! Ik ken (nog) geen Noppies winkel hier maar zal er naar uitkijken, welke maat? Ik zou ook lekker op MP kijken voor leuke spulletjes. Ik heb net een afspraak gemaakt voor een supermooie olijfboom! In de winkel ben je zo 100en euros kwijt voor een grote boom en op MP zijn de prijzen stukken beter te behapstukken! :-) Ja, ik werk bij die bank ja... ik heb een vast contract en maak me niet druk. Niemand weet wat er gaat gebeuren en ik zie het wel... Het zal zo'n vaart niet lopen denk ik...

@Yaelle, lekker verhaal! Geef je mij dan een paar tonnetjes?
@yaelle: Met die ovulatietesten hoef je toch niet je hele cyclus te testen he? Tenminste die van de Kruidvat zeiden van niet.

@Ugg: Wat grappig dat jij dat hebt met een meisje. Heb ik met een jongetje. Ik heb altijd een jongetje gezien als ik aan een baby dacht. Pas sinds de laatste paar maanden een meisje. Ik heb ook altijd heel graag een jongetje gewild. Zelfs zo graag dat ik altijd zei als de eerste een meisje wordt wil ik geen 2 kinderen omdat 2 meiden me toen niet leuk leek. Vraag me niet waarom. Nu ik zie hoe leuk en lief mijn nichtje is lijkt me dat ook echt super. Op dit moment heb ik echt geen voorkeur eigenlijk. Vooral dat het maar blijft zitten en gezond is hahahaha.
@Ugg: paar tonnetjes kunnen er wel vanaf denk ik... Moet ik wel even overleggen met mijn liefje natuurlijk!

@Maris& Mundy: Nee, hoeft inderdaad niet elke dag... Sorry. Het ligt aan je cylcus. 28 dagen begin je op dag 11 met testen.

en zo verder en zo verder :-)
@Maris, idd, het enige wat écht belangrijk is, is dat het gezond is! Nog een paar daagjes dan mag je lekker naar de vlk! Echt zo spannend! Hoe voel je je vandaag? Beetje happy?

@Yaelle, wat lief van je! Vriendlief is er natuurlijk ook wel mee akkoord! haha!
@Ugg: Gaat vandaag beter met me dan de afgelopen dagen. Alleen kreeg ik een uur geleden wat erge kramp. Lijkt eerder op darmkrampen dan op menstruatiekramp (maar ik hoefde niet naar de wc). Kwam in aanvalletjes zeg maar en nu is het weer weg. Ik bleef toch redeliljk rustig. Voelde namelijk niet perse slecht. Bij de miskraam had ik echt heftige menstruatiepijn en dat was dit niet. Dus vond het wel knap dat ik niet in echte paniek schoot.
jeuj! hier ook alles goed, alles mooi in kaart gebracht, al is het een beweeglijk ding die kleine van ons! Ben zo opgelucht dat alles vooralsnog helemaal gezond eruit ziet! Was wel erg verleidelijk om even mee te kijken voor geslacht, maar we hebben het weerstaan... dus we weten nog steeds niet wat het word!! Maar ik ben blijblijblij

mariska; MOE dus... zijn wel goeie tekenen voor je zwangerschap toch? volgende week echo, spannend hoor enneh niet te veel zorgen maken, je kunt je het beste maar druk gaan maken op het moment dat het echt moet, scheelt een hoop energie.

ugg; jammer zeg, ik ga weer duimen voor de volgende poging!

akka: gefeliciteerd een meisje, fijn dat ook alles gezond is! En ja mijn buik gaat nu ook hard, is het twijfel-stadium allang voorbij (dat mensen, goh die jippie is ook aan het aankomen, zeker veel aan het snoepen oid haha)Ben ook wel blij met mijn mooie buikje.

Ik ben trouwens ook erg nauwkeurig met eten en zo, wil ook geen onnodige risico's nemen en ach het kost me helemaal geen moeite.

(ps denk aan je naamgebruik in berichtje naar muca....)

mundy: vervelend die krampen, ws het oprekken v je baarmoeder? leuke reacties van je familie trouwens! En logisch dat je je druk maakt over de toekomst, doe ik soms ook, maar heb vertrouwen, komst vast allemaal goed.

Muca: fijn dat het oké is! is het zeker weten een meisje?? leuk hoor, allemaal meisjes hier wat grappig.. Bij mij deed de 20 weken trouwens helemaal geen pijn/zeer. Wat vervelend dat dat bij jou wel zo was...

all; ik koop veel spulletjes op marktplaats en neem over van vrienden, scheelt echt heeeeeel veel geld. EEn bugaboo nieuw kost met alles erop en eraan zo 1000 euro, dat vind ik echt te zot, nu een op MP voor 250!!! In prima staat. Heb al maxicosi, wipstoeltje, badje, kruiken, etcetc overgenomen van anderen. Even wassen en alles weer fris. En ook ben ikea bedje gekocht is ook goedkoper.
Gelukkig gaat het beter maris! Wel knap dat je rustig Kon blijven bij de pijn..!

@ugg; had al op hyves gezet waar het huis komt! Gaat inderdaad snel met de verkoop. Er is best wel woningnood hier in de buurt, met name voor betaalbare huizen. Daarom is dit zo'n leuk project.

Ik ga trouwens ook voor die mega jackpot volgende wk..! Maar ik zal ook iets voor jullie overlaten!
@ Mundy, ik heb dat ook wel hoor, dat ik echt denk van "hoe moet ik dat allemaal gaan doen", maar dan denk ik ook wel snel van " ik zie het wel, het zal zich allemaal wel oplossen"

@ maris, gelukkig gaat het beter!

@ jippie, wat knap van jullie dat jullie het hebben kunnen weerstaan om niet te kijken...Ik zou dat echt niet kunnen

@ Ugg, FM & Yaelle, ik had die jackpot al besteld voor deze maand!
Fijn dat alles goed gaat jippie! En wat goed dat je zoveel op marktplaats kan vinden!

@all; ik geef jullie zwangeren groot gelijk om je aan alle regels te houden mbt eten. Dat zou ik ook doen. Als het misgaat neem je het jezelf eeuwig kwalijk anders. Heb het geluk dat ik sowieso al geen vlees eet en weinig alcohol drink etc, dus die veg. filet americain zou ik niet aan hoeven wennen. Alleen een eenmalig concert afzeggen omdat je zwanger bent zou zonde zijn! Er zijn ook genoeg muzikanten die dagelijks optreden en zwanger waren (jacqueline van krezip en anouk bijv.) en die kinderen zijn ook ok toch?
@all: Ik heb een klein dilemma....

Ik zet het zo even op Hyves.....
Wow, ben weer helemaal bijgelezen.

Maareh, kan onmogelijk op iedereen reageren. scuzi...

@FM: Gefeliciteerd met je huis! Wat spannend zeg! Ben je al voorbereid op de miljoenen keuzes die je moet gaan maken? Keuken, badkamer, deuren, klinken, kranen, stopcontacten, vloeren, plinten, kleuren, indeling, luxe, bezuinigingen, kamerverdeling, tuin, garage, schuurtjes, drempels, ..., ..., ...

Ik sla door! Geniet ervan! Van al het plannen en bedenken!

@Akka: gefeliciteerd met je meisje! Leuk!

@Jippie: heerlijk dat alles goed met jou en mini gaat!

@xasi: hoe is het? al nieuws... ?

En verder: we gaan vanavond voor de tweede keer bij een huis kijken wat we allebei heel gaaf vinden! Spannend! Hoop echt dat we het gaan kopen. Heb het al helemaal ingericht...

Enneh: de condooms zijn bijna weggewerkt. Heb er nog twee te gaan. Betekent vanavond en morgen ook seksen want vrijdag of zaterdag springt mij ei en die eerste optie wil ik eigenlijk niet laten schieten. Maar ga er gevoelsmatig eigenlijk voor 100% van uit dat die eerste keer niet zal lukken. Maar da's natuurlijk geen reden om het niet te proberen!
@Bebje, absoluut geen enkele reden om het niet te proberen!! haha. Spannend zeg dat je condooms op zijn! Bizar idee dat je er nu echt voor gaat zeker??

@Maris, goed van je dat je niet gelijk in de paniek schoot!

@Jippie, wat fijn dat alles goed is!! Super! Dus hij/zij ging aardig tekeer daarbinnen? Voel je al wat bewegen? Knap van je dat je niet voor de bijl bent gegaan en toch hebt gevraagd wat het wordt. Laat het maar lekker een verrassing zijn! Sowee, jij hebt echt al veel spulletjes! Leuk! Hoe is het met het kamertje?

@FM, de jackpot zou jou natuurlijk wel heel goed uitkomen met het oog op je mooie nieuwe huis! Wordt leuk hoor, alles lekker uitzoeken! Alvast een tip, laat je niet gek maken door die klote keukenboeren! Sooo, daar hebben wij een strijd mee gehad zeg... Vreselijke handel vind ik het. Maarja, je krijgt er wel wat moois voor terug!

Meiden, weten jullie waar Sun is, die is echt al weken niet geweest...! Of is ze op vakantie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven