Gestopt met de pil... januari 2009
maandag 12 januari 2009 om 12:43
Spannend!!! Zaterdagavond mn laatste pil ingenomen en nu gaan we ervoor!!
Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?
Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?
Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
vrijdag 5 juni 2009 om 09:32
@Jowellie, spannend!!! Ik ben al aan het duimen hoor!
@Muca, ga met een vriendinnetje en vruchtbare periode is precies als ik weer terugkom, wat een geluk!
@Xasi en Coco, ik blijf ook voor jullie duimen hoor, het kan zomaar raak zijn. Veel vrouwen voelen het verschil niet tussen zwanger zijn of het gevoel gewoon ongesteld te worden...
Ik kijk iig uit naar zondag!
@FM, dus jij hebt lekker je vakantiegeld er doorheen gejaagd? Heerlijk!! Nog nieuws inzake het huis? Voorlopig koopcontract al getekend? Of is het zover nog niet?
@een aantal zwangeren; wanneer is jullie volgende vlk bezoek? Tabelletje moet wel uptodate blijven hè...
@All, nog vakantieplannen deze zomer?
@Muca, ga met een vriendinnetje en vruchtbare periode is precies als ik weer terugkom, wat een geluk!
@Xasi en Coco, ik blijf ook voor jullie duimen hoor, het kan zomaar raak zijn. Veel vrouwen voelen het verschil niet tussen zwanger zijn of het gevoel gewoon ongesteld te worden...
@FM, dus jij hebt lekker je vakantiegeld er doorheen gejaagd? Heerlijk!! Nog nieuws inzake het huis? Voorlopig koopcontract al getekend? Of is het zover nog niet?
@een aantal zwangeren; wanneer is jullie volgende vlk bezoek? Tabelletje moet wel uptodate blijven hè...
@All, nog vakantieplannen deze zomer?
vrijdag 5 juni 2009 om 11:57
vrijdag 5 juni 2009 om 14:45
Muca wat gaaf!!! dat die placenta voor ligt, kan dat voorproblemen zorgen? of maakt dat niet uit?
En jowelli heb je een kloppend hartje van je eigen baby mogen aanschouwen? grappig dat je zo nuchter er over denkt te kunnen denken, maar als het zo ver is wordt het blijkbaar toch wel even anders...
Ugg dat heb jij netjes gepland zeg!!
En jowelli heb je een kloppend hartje van je eigen baby mogen aanschouwen? grappig dat je zo nuchter er over denkt te kunnen denken, maar als het zo ver is wordt het blijkbaar toch wel even anders...
Ugg dat heb jij netjes gepland zeg!!
vrijdag 5 juni 2009 om 15:02
@xasi: nee, dat is geen probleem van die placenta, als het maar niet voor de baarmoedermond / uitgang ligt zeg maar.
Hoe is het met jou? ben jij al hoteldebotel of nog kalm en nuchter?
@jowellie: zo lang kunnen wij niet wachten hoor!!
@ugg: heerlijk uitgerust van je vakantie en je vriend gemist hebbend, moet dat vast goed komen in de vruchtbare dagen!!!
Hoe is het met jou? ben jij al hoteldebotel of nog kalm en nuchter?
@jowellie: zo lang kunnen wij niet wachten hoor!!
@ugg: heerlijk uitgerust van je vakantie en je vriend gemist hebbend, moet dat vast goed komen in de vruchtbare dagen!!!
vrijdag 5 juni 2009 om 15:04
muca, o gelukkig maar!! Jouw kindje houdt er gewoon alvast van om de dingen op haar eigen manier te doen!
Ik ben nog wel redelijk nuchter, omdat ik echt denk ongesteld te worden. Baal er alleen enorm van dat ik zo lang last er van moet hebben. En ben de laatste dagen ook behoorlijk kribbig (arme vriend) schaam schaam
Ik ben nog wel redelijk nuchter, omdat ik echt denk ongesteld te worden. Baal er alleen enorm van dat ik zo lang last er van moet hebben. En ben de laatste dagen ook behoorlijk kribbig (arme vriend) schaam schaam
vrijdag 5 juni 2009 om 15:12
@Muca, of ik uitgerust terug zal komen, kan ik niet beloven, want we gaan wel lekker feesten, haha! Er staan een paar goeie feesten op het programma. Maar dronken zal ik iig niet zo snel worden want een drankje is minimaal 10 euro dus dat wordt em niet... Dus voel je je de volgende dag zowiezo al een stuk beter! haha! Maar ik ga hem zeker wel bespringen als ik weer thuis kom!
vrijdag 5 juni 2009 om 15:18
Nou ja zeg, dat was raar, mn bovenste 2 rijen van mn toetsenbord waren ineens omgedraaid. Dus een a werd een q en ga zo maar door. Gelukkig doet ie het weer!
@Xasi, ik vind het toch wel echt heel knap van jou hoor, dat je er zo rustig onder blijft en nog niet getest hebt, ik had er allang een test tegenaan gegooid! Je vorige cyclus was toch 29 dagen? Ik vind het heel goed van je iig!!
@Jowellie, nog een half uurtje, succes!
@Xasi, ik vind het toch wel echt heel knap van jou hoor, dat je er zo rustig onder blijft en nog niet getest hebt, ik had er allang een test tegenaan gegooid! Je vorige cyclus was toch 29 dagen? Ik vind het heel goed van je iig!!
@Jowellie, nog een half uurtje, succes!
vrijdag 5 juni 2009 om 17:53
@Jowellie: En en en en en???????
@Muca: Wat gaaf dat je je meisje gevoeld hebt, lijkt me zo speciaal!
@Xasi: Ben wel benieuwd hoor!!!!! Ik hoop op 2 streepjes voor jou en natuurlijk voor Coocoo ook!!!!
@Ugg: Veel plezier in Ibiza. Wanneer ging je ookal weer?
@All: Hier alles goed. Ben vandaag bijna de hele dag vrij geweest en met een vriendin op stap geweest. Lekker weeste lunchen en bijgekletst. Zij is verlofkundige en de enige die weet dat ik zwanger ben dus ik kon het er lekker met haar over hebben. Ze heeft me ook een zooi folders en magazines meegegeven. Ik voelde me voor het eerst ook echt zwanger zeg maar, echt fijn. Ik sprak mijn vriend net nog en hij wil het na de echo ook echt gaan vertellen, dus ik denk dat we dat maar moeten gaan doen hahahaha.
Dit hele weekend moet ik werken, maar dat is goed voor de afleiding, maar de echo, ik hoop zo dat alles goed is!!!!
@Muca: Wat gaaf dat je je meisje gevoeld hebt, lijkt me zo speciaal!
@Xasi: Ben wel benieuwd hoor!!!!! Ik hoop op 2 streepjes voor jou en natuurlijk voor Coocoo ook!!!!
@Ugg: Veel plezier in Ibiza. Wanneer ging je ookal weer?
@All: Hier alles goed. Ben vandaag bijna de hele dag vrij geweest en met een vriendin op stap geweest. Lekker weeste lunchen en bijgekletst. Zij is verlofkundige en de enige die weet dat ik zwanger ben dus ik kon het er lekker met haar over hebben. Ze heeft me ook een zooi folders en magazines meegegeven. Ik voelde me voor het eerst ook echt zwanger zeg maar, echt fijn. Ik sprak mijn vriend net nog en hij wil het na de echo ook echt gaan vertellen, dus ik denk dat we dat maar moeten gaan doen hahahaha.
Dit hele weekend moet ik werken, maar dat is goed voor de afleiding, maar de echo, ik hoop zo dat alles goed is!!!!
vrijdag 5 juni 2009 om 18:22
Volgens mij kan ik het hartje nog niet horen, maar als het goed is zie je een flikkerend lichtje op het scherm. Verder zie je nog niet echt een kindje geloof ik, nog al wazig. Maar ik wil het toch graag om te weten dat tot dan tenminste alles goed is. En als het niet goed is weet ik het ook liever zo snel mogelijk. Ben nog niet heel zenuwachtig dus ben nog niet aan het aftellen hahahaha. Maar komt nog wel.
Voor jou ook spannend zeg, zondag testen!!!!
Voor jou ook spannend zeg, zondag testen!!!!