Het Bezemtopic
dinsdag 21 april 2009 om 15:43
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
woensdag 3 juni 2009 om 00:00
woensdag 3 juni 2009 om 00:18
Gereanimeerd kind? Wat heb ik gemist? Getverderrie, wat eng!
Net thuis van generale repetitie van werktoneelstuk. Was enig, maar help me herinneren dat ik bij buitentheater altijd warme kleren aan doe.
Zat ik daar in m'n schattige schoentjes (met blote voetjes) weg te vriezen....brrrr. lang leve fleecedekentjes!
Net thuis van generale repetitie van werktoneelstuk. Was enig, maar help me herinneren dat ik bij buitentheater altijd warme kleren aan doe.
Zat ik daar in m'n schattige schoentjes (met blote voetjes) weg te vriezen....brrrr. lang leve fleecedekentjes!
woensdag 3 juni 2009 om 07:46
Gereanimeerd kind was niet van een van iemand hier. Was via via maar net zo akelig natuurlijk!
Leuke kleren is prima, maar dan gewoon zelf een mooi dekentje meenemen?
Drukke dag hier:
- werken (en dat is deze komende weken héél druk)
- tandarts (minstens drie dingen gaan ze doen )
- fysiotherapie
en verder nog steeds die wassen vouwen, was gisteren te moe
Leuke kleren is prima, maar dan gewoon zelf een mooi dekentje meenemen?
Drukke dag hier:
- werken (en dat is deze komende weken héél druk)
- tandarts (minstens drie dingen gaan ze doen )
- fysiotherapie
en verder nog steeds die wassen vouwen, was gisteren te moe
woensdag 3 juni 2009 om 08:43
Laatst liep ik langs een terrasje en daar lagen 's avonds standaard de fleece-dekentjes klaar voor mensen die het koud kregen.
Vond ik erg leuk!
Mogguh btw...
Nou, het zit er weer op voor een paar weken.
Leuke maar drukke dagen achter de rug. Leuk extra zakcentje verdiend, dus nu bedenken waar ik dat aan op ga brassen.
Verder:
Stofzuigen
Tuin met vergif onkruid-vrij maken.
Niet snoepen!!! (Want ik ga goehoed en moet vrijdag weer naar de diëtiste!)
Was opvouwen
Vaatwasser leeghalen
Misschien nog een wasje draaien.
En niet snoepen dus..
Fijne dag! (f)
ps: gelukkig gaat het goed met dat kindje!
Vond ik erg leuk!
Mogguh btw...
Nou, het zit er weer op voor een paar weken.
Leuke maar drukke dagen achter de rug. Leuk extra zakcentje verdiend, dus nu bedenken waar ik dat aan op ga brassen.
Verder:
Stofzuigen
Was opvouwen
Vaatwasser leeghalen
En niet snoepen dus..
Fijne dag! (f)
ps: gelukkig gaat het goed met dat kindje!
woensdag 3 juni 2009 om 09:11
Buurmeisje van mijn zoon was in de Zuid Willemsvaart gevallen. Haar vader heeft haar eruit gehaald en gereanimeerd. Later overgenomen door de ambulance broeders en naar het ziekenhuis gebracht. Van daaruit met de traumahelikopter naar Nijmegen. Maar het is weer thuis en het gaat goed. Gelukkig. De traumahelikopter had het druk zaterdag hier. Precies op dezelfde tijd in Weert dat kindje wat is verbrand. Schuurtje uitgebrand en dan komt de brandweer erachter dat er iemand in ligt. Is volop op tv geweest. Blijkt dat de moeder zelfmoord heeft gepleegd door zichzelf in brand te steken, neemt ze haar kindje in mee. Bah zeg.
woensdag 3 juni 2009 om 10:33
Heftig verhaal Zoebie.Ik zag het op tv maar heb doorgezapt,kan daar zo boos om worden....Wat geeft iemand het recht om over iemand anders zijn of haar leven te beslissen...Ik ben ook door een heel diep dal gegaan,zag het soms ook niet meer zitten,maar zoiets is geen moment in mijn gedachten geweest...
En dan te bedenken dat er zoveel mensen zijn die er alles voor over zouden hebben om uberhaupt een kind te krijgen..
Vannacht erg slecht geslapen,ukkie heeft oorontsteking dus die heeft hele nacht gespookt...1 oor is al doorgebroken,nu de andere nog...heb hem nu met dvdtje op de bank gezet..arm mannetje.
Ik weet dus niet wat er van mijn lijstje vandaag ook daadwerkelijk gedaan wordt...ach morgen weer een dag..
Goed nieuws....ex is weer vertrokken!!!!!
En dan te bedenken dat er zoveel mensen zijn die er alles voor over zouden hebben om uberhaupt een kind te krijgen..
Vannacht erg slecht geslapen,ukkie heeft oorontsteking dus die heeft hele nacht gespookt...1 oor is al doorgebroken,nu de andere nog...heb hem nu met dvdtje op de bank gezet..arm mannetje.
Ik weet dus niet wat er van mijn lijstje vandaag ook daadwerkelijk gedaan wordt...ach morgen weer een dag..
Goed nieuws....ex is weer vertrokken!!!!!
woensdag 3 juni 2009 om 10:40
Dat is zeker goed nieuws Couberg !! .
Hier paniekerig ten top geweest. Om niets natuurlijk, maar ja, dat is het euvel van paniek-aanvallen
Vandaag heb ik het zoooo druk. Eerst naar de dokter ( kom ik net van terug, bloeddruk was okay, pillen beginnen aan te slaan, moet nog meer tijd voor mezelf vrijmaken van de dok. )
Zometeen weer naar DH, eigenlijk wil ik afbellen, maar ja, A zit op mij te wachten natuurlijk, dus afbellen kan ik niet maken. Schop onder mijn kont en gaan dus.
Vanavond komen zijn mentors op huisbezoek, als ik het goed onthouden heb. ( Agenda bij gaan houden zou geen slecht idee zijn )
tussendoor wil ik eigenlijk even huishouden, en boodschappen doen. En rustig zitten, en computeren, en spelen met Terror, en, en , en ( zo gaat het nu in mijn hoofd. )
Zo eerst een oxatje nemen, rustig worden en dan stap voor stap aan het werk.
Woesssjjjjjhhh.
Hier paniekerig ten top geweest. Om niets natuurlijk, maar ja, dat is het euvel van paniek-aanvallen
Vandaag heb ik het zoooo druk. Eerst naar de dokter ( kom ik net van terug, bloeddruk was okay, pillen beginnen aan te slaan, moet nog meer tijd voor mezelf vrijmaken van de dok. )
Zometeen weer naar DH, eigenlijk wil ik afbellen, maar ja, A zit op mij te wachten natuurlijk, dus afbellen kan ik niet maken. Schop onder mijn kont en gaan dus.
Vanavond komen zijn mentors op huisbezoek, als ik het goed onthouden heb. ( Agenda bij gaan houden zou geen slecht idee zijn )
tussendoor wil ik eigenlijk even huishouden, en boodschappen doen. En rustig zitten, en computeren, en spelen met Terror, en, en , en ( zo gaat het nu in mijn hoofd. )
Zo eerst een oxatje nemen, rustig worden en dan stap voor stap aan het werk.
Woesssjjjjjhhh.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 3 juni 2009 om 10:51
Rustig Boro, je kan maar een ding tegelijk en wat je vandaag niet klaar krijgt kan morgen nog. Je moest een beetje van mij hebben, ben erg gemakkelijk wat mijn huishouden betreft. Je kunt je agenda ook invoeren in Outlook. Krijg je een herinnering als de tijd daar is. Heeft mij al veel ellende bespaard. Ben ook zo'n vergeetachtige muts en omdat ik vroeger alles kon onthouden moet ik er nog aan wennen.
Wat goed dat ex weer weg is en jeetje Coubergh wat heftig. Wat goed van je dat je eruit bent geklommen, maar wat zielig voor je manneke, oorontsteking. Dat doet echt zeer.
Groeps
Wat goed dat ex weer weg is en jeetje Coubergh wat heftig. Wat goed van je dat je eruit bent geklommen, maar wat zielig voor je manneke, oorontsteking. Dat doet echt zeer.
Groeps
woensdag 3 juni 2009 om 11:57
woensdag 3 juni 2009 om 12:37
Coebergh, fijn dat ex weer vertrokken is!
Beterschap voor je ukkie.
Boro: breath in, breath out en een
To do:
Stofzuigen
Was opvouwen
Vaatwasser leeghalen
En niet snoepen dus..
Zometeen op de fiets naar de stad. Even naar Kruidvat (aanbiedingen en 500 gr schepsnoep gratis voor het kleintje )
Mijn zus liet weten dat ze vanmiddag op visite komt, dus van bezemen gaat weinig meer komen.
Beterschap voor je ukkie.
Boro: breath in, breath out en een
To do:
Stofzuigen
Was opvouwen
Vaatwasser leeghalen
En niet snoepen dus..
Zometeen op de fiets naar de stad. Even naar Kruidvat (aanbiedingen en 500 gr schepsnoep gratis voor het kleintje )
Mijn zus liet weten dat ze vanmiddag op visite komt, dus van bezemen gaat weinig meer komen.
woensdag 3 juni 2009 om 13:35
Coebergh, da's goed nieuws, hopelijk ben je nu van hem af!
Beterschap voor kleintje.
Boro: doe rustig aan, en maak je niet te druk. Eén ding tegelijk, de rest komt wel
Zoebie: ik las dat het kindje van de brand in Weert ook succesvol was gereanimeerd. Over brandwonden stond er verder niets bij...
Allis, hopelijk gaat alles nog goed bij jullie en is de echo morgen goed! Ik duim nog steeds voor jullie!
Hier vandaag:
- werken
- toch een paar boodschappen (moet iets improviseren)
- koken
- contract KPN nakijken
- nieuwe internetprovider regelen
- wassen, drogen en opruimen
- bed verschonen
- kat wat meer aandacht geven want die is vervelend de laatste paar dagen
Vanavond komt James weer naar huis, hoera!
Beterschap voor kleintje.
Boro: doe rustig aan, en maak je niet te druk. Eén ding tegelijk, de rest komt wel
Zoebie: ik las dat het kindje van de brand in Weert ook succesvol was gereanimeerd. Over brandwonden stond er verder niets bij...
Allis, hopelijk gaat alles nog goed bij jullie en is de echo morgen goed! Ik duim nog steeds voor jullie!
Hier vandaag:
- werken
- toch een paar boodschappen (moet iets improviseren)
- koken
- contract KPN nakijken
- nieuwe internetprovider regelen
- wassen, drogen en opruimen
- bed verschonen
- kat wat meer aandacht geven want die is vervelend de laatste paar dagen
Vanavond komt James weer naar huis, hoera!
woensdag 3 juni 2009 om 15:32
Heb je geen dieren in de tuin rondlopen, GL, vanwege het gif?
Hier is de keuken weer -even- glimmend, en zijn de eisporen min of meer verwijderd uit de kinderslaapkamer. Nog maar eens gezegd dat daar niet gegeten dient te worden. Verder laatste sporen van onze minivakantie in de was/in de kast gesmeten.
Hier is de keuken weer -even- glimmend, en zijn de eisporen min of meer verwijderd uit de kinderslaapkamer. Nog maar eens gezegd dat daar niet gegeten dient te worden. Verder laatste sporen van onze minivakantie in de was/in de kast gesmeten.
woensdag 3 juni 2009 om 21:47
De dieren waren niet in de buurt tijdens het spuiten Mamz. En het trok zo snel in dat ze later gewoon weer naar buiten konden.
Manlief en ik zijn net een uurtje bij mijn ouders geweest. Met het oog op mijn vaders verjaardag moesten er even knopen doorgehakt worden. Het is een 'pittig' gesprek geworden.
Later meer. Mijn hoofd zit er nu even heeel erg vol van.
Manlief en ik zijn net een uurtje bij mijn ouders geweest. Met het oog op mijn vaders verjaardag moesten er even knopen doorgehakt worden. Het is een 'pittig' gesprek geworden.
Later meer. Mijn hoofd zit er nu even heeel erg vol van.
woensdag 3 juni 2009 om 22:44
voor Goldie dan! (f)
Fijn dat er weer wat moed is Pips! Ik had niet anders verwacht, maar ook logisch als het nog even geduurd had he?
Hier is de lucht ook weer geklaard. Soms is dat even nodig al is dat gelukkig niet zo vaak. Het is spannend hier, met het huis dat we zouden willen kopen!
Qua bezemen niet zoveel gedaan. Wel naar de tandarts geweest. En ik baal want moet binnenkort naar een speciale tandarts, in stad verderop. Die gaat een wortelkanaalbehandeling doen. Plus daarnaast nog een keertje of 2 naar mijn eigen tandarts.
Fysio ging ook waardeloos. Is wel heel leuk, moet oefeningen doen op een soort kruk en dan zie je je bewegingen op een computerscherm. Soort WII maar dan met een krukje Maar de bewegingen wilden vandaag dus helemaal niet.
Morgen ook weinig bezemen:
werken tot na vijven, cursus om half zeven, stemmen, langs de bieb fietsen en 's avonds doodop thuis komen!
Fijn dat er weer wat moed is Pips! Ik had niet anders verwacht, maar ook logisch als het nog even geduurd had he?
Hier is de lucht ook weer geklaard. Soms is dat even nodig al is dat gelukkig niet zo vaak. Het is spannend hier, met het huis dat we zouden willen kopen!
Qua bezemen niet zoveel gedaan. Wel naar de tandarts geweest. En ik baal want moet binnenkort naar een speciale tandarts, in stad verderop. Die gaat een wortelkanaalbehandeling doen. Plus daarnaast nog een keertje of 2 naar mijn eigen tandarts.
Fysio ging ook waardeloos. Is wel heel leuk, moet oefeningen doen op een soort kruk en dan zie je je bewegingen op een computerscherm. Soort WII maar dan met een krukje Maar de bewegingen wilden vandaag dus helemaal niet.
Morgen ook weinig bezemen:
werken tot na vijven, cursus om half zeven, stemmen, langs de bieb fietsen en 's avonds doodop thuis komen!
donderdag 4 juni 2009 om 06:21
donderdag 4 juni 2009 om 08:59
donderdag 4 juni 2009 om 09:24
Coebergh, echt zielig, en het doet zo'n pijn..
Rainz, reorganisatie is een woord wat zo snel mogelijk uit het woordenboek mag worden geschrapt. Wat een eufemisme.
Hoop dat het voor jullie goed afloopt.
Ik: brak. Probeer op mijn enige vrije dag deze week -afsprakenvrij, kindvrij en werkvrij dus- eens even goed bij te komen.
Rainz, reorganisatie is een woord wat zo snel mogelijk uit het woordenboek mag worden geschrapt. Wat een eufemisme.
Hoop dat het voor jullie goed afloopt.
Ik: brak. Probeer op mijn enige vrije dag deze week -afsprakenvrij, kindvrij en werkvrij dus- eens even goed bij te komen.
donderdag 4 juni 2009 om 10:37
Mogguh...
Tjeetje, wat een banen-bla is er toch overal aan de gang.
Ik moet even dat topic van Pips (?) opzoeken, want ik ben even kwijt wa ter aan de hand is. Dat was niet veel goeds begrijp ik?
Bij manlief is er (nog) niks aan de hand, maar we zijn wel zo realistisch te beseffen dat dat ook zomaar om kan slaan...
Goed idee Mamz, lekker een dagje bijkomen!
Al bij de HA geweest met je kleintje Coeb? (Ik ben steeds op zoek naar een leuke afkorting voor je naam)
Gisteren was dus heftig.
Erg persoonlijk allemaal dus voor wie inside info wil: ik zet het wel op de hyves.
To do:
Wassen
Overhemden strijken
Niet snoepen! (nog twee onsjes te gaan voor een mijlpaal)
Keuken aan kant maken
Fatsoenlijk koken.
Stofzuigen
Stemmen!
Tjeetje, wat een banen-bla is er toch overal aan de gang.
Ik moet even dat topic van Pips (?) opzoeken, want ik ben even kwijt wa ter aan de hand is. Dat was niet veel goeds begrijp ik?
Bij manlief is er (nog) niks aan de hand, maar we zijn wel zo realistisch te beseffen dat dat ook zomaar om kan slaan...
Goed idee Mamz, lekker een dagje bijkomen!
Al bij de HA geweest met je kleintje Coeb? (Ik ben steeds op zoek naar een leuke afkorting voor je naam)
Gisteren was dus heftig.
Erg persoonlijk allemaal dus voor wie inside info wil: ik zet het wel op de hyves.
To do:
Wassen
Overhemden strijken
Niet snoepen! (nog twee onsjes te gaan voor een mijlpaal)
Keuken aan kant maken
Fatsoenlijk koken.
Stofzuigen
Stemmen!