Het Bezemtopic

21-04-2009 15:43 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.
Hmm, ontgoocheld is misschien een beetje overdreven. Laat ik zeggen: van mijn stuk?
Ja, ik ben de jongste van ons allemaal Hizzel.

Mijn ouders zijn begonnen met 1 dochter van ma, een zoon en een dochter van pa en hebben nog 8 kids samen gekregen.

Ik heb helegaar geen verstand van tennis. nadal en Federer ken ik wel qua naam maar Soderling? Nooit van gehoord.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Gezellig he Pips zo'n groot gezin? Tenminste nu... Vroeger vond ik het minder. En dan ben ik de middelste. Van 15. 'k Heb 11 broers. Maar met mijn jongste broertje heb ik altijd een speciale band gehad. Die heb ik dan ook de eerste zes jaar van zijn leven opgevoed. Mijn moeder vond het best. Die had er al veertien achter de rug. Hoewel hij nu moeders lievelingetje is. Toen hij zes was ben ik op kamers gaan wonen. Maar hij zegt nu nog steeds dat ik meer moeder ben geweest dan zijn mams. En dat moet ie niet zeggen waar mijn mams bij is. Want die is jaloers. Moeilijke situatie.

Wel een speciaal verhaal van jou dappere ouders. Het was toch een schande in die tijd.

Jammer inderdaad dat er geen finale is tussen Federer en Nadal. Altijd spannend. Maar hou die Soderling in de gaten. Die tennist errug goed.
Zo gezellig is het bij ons niet Zoeb.