Het Bezemtopic

21-04-2009 15:43 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.
Hmm, ontgoocheld is misschien een beetje overdreven. Laat ik zeggen: van mijn stuk?
Ja, ik ben de jongste van ons allemaal Hizzel.

Mijn ouders zijn begonnen met 1 dochter van ma, een zoon en een dochter van pa en hebben nog 8 kids samen gekregen.

Ik heb helegaar geen verstand van tennis. nadal en Federer ken ik wel qua naam maar Soderling? Nooit van gehoord.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Gezellig he Pips zo'n groot gezin? Tenminste nu... Vroeger vond ik het minder. En dan ben ik de middelste. Van 15. 'k Heb 11 broers. Maar met mijn jongste broertje heb ik altijd een speciale band gehad. Die heb ik dan ook de eerste zes jaar van zijn leven opgevoed. Mijn moeder vond het best. Die had er al veertien achter de rug. Hoewel hij nu moeders lievelingetje is. Toen hij zes was ben ik op kamers gaan wonen. Maar hij zegt nu nog steeds dat ik meer moeder ben geweest dan zijn mams. En dat moet ie niet zeggen waar mijn mams bij is. Want die is jaloers. Moeilijke situatie.

Wel een speciaal verhaal van jou dappere ouders. Het was toch een schande in die tijd.

Jammer inderdaad dat er geen finale is tussen Federer en Nadal. Altijd spannend. Maar hou die Soderling in de gaten. Die tennist errug goed.
Zo gezellig is het bij ons niet Zoeb.

Eén zus is gebrouilleerd met een broer en mij. Dat geeft een hoop gedoe.
Gebrouileerd? Sorry, maar dat woord ken ik niet zo goed... :$ Ik denk dat het "gebroken" betekent?

Dat is nooit leuk, geeft veel spanning in de familie lijkt me!

Ik heb twee zussen en één broer, en dat vond ik altijd heel veel! Vond echt dat wij een groot gezin hadden :-) Gelukkig heb ik wel een heel goede band met alledrie, kan zo goed met ze!

En over het tennis: tsja.. Federer stond altijd op 1 van de wereldranglijst, won elke finale van Nadal, behalve Roland Garros. Wimbledon was altijd "van" Federer, totdat Nadal hem daar vorig jaar versloeg in een zinderende finale!!! Volgens mij stond vanaf dat moment Nadal op 1, en leek het een beetje over met Federer. Maar.... dit jaar zat Nadal minder goed in zijn vel, dus was er de kans dat Federer hem zou kunnen verslaan in de finale!! Maarja, dan moet hij dus niet voortijdig uitgeschakeld worden...

Nou, zullen we dan maar gaan voor een finale tussen Soderling en Federer?
Ja, en dat moeilijke woord dan natuurlijk met dubbel -ll-. Potverdikkie, ik baal ervan dat je je berichten niet meer aan kunt passen! Bij mij loopt dan namelijk telkens het forum vast...
Mooi woord Pip. En jammer dat het gebeurt. Gelukkig kunnen wij allemaal goed opschieten met elkaar. Er zal best zo af en toe eens wat zijn, maar 't wordt gelukkig altijd weer bijgelegd.
Vervelend, zo'n breuk in de familie Pips.

Gisteren heerlijk uit eten geweest bij Da Vinci, het was voortreffelijk! En die tweede ster die ze onlangs gekregen hebben, hebben ze met recht verdiend.

Vandaag 5 jaar getrouwd, en het zonnetje schijnt net zo hard als 5 jaar geleden, heerlijk. De hele tijd komen herinneringen aan die dag naar boven. 5 jaar geleden om deze tijd kwam ik net bij de kapper vandaan en was ik onderweg naar mijn ouders om me om te kleden en make-up gesmeerd te krijgen. Krijg weer kriebels als ik eraan denk.
Grouphug !

goedemorgen lieve Bezemraarsterds :-)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Hizzel sinds ik de Mozilla gebruik en de java en javascript heb uitgeschakeld geen last meer.

Alleen als je een reactie wilt plaatsen met behulp van de balkjes boven het schrijfveld moet je ze weer even inschakelen.

En ik heb geen last van die irritante reclame.

Mmm Rainz Da Vinci is genieten. Ben je in MB geweest? Er zijn er nogal wat. Leuk he die herinneringen aan je bruiloft. Maar wat gaat alles snel.

Vandaag:

Was ophangen.

Bloemen op het graf van mijn meiske gaan zetten. Die staan al in een vaas vanaf zaterdag. Ga ik eerst doen. (Roze pioenrozen met gipskruid).

En ik ga maar weer eens een poging wagen mijn slaapkamer op te ruimen.

De BBQ met de kinderen is vandaag, dus vanmiddag salades maken.
Mogguh Boro, ehhh wat een moeilijk woord bezemraarsterds
Mogguh allemaal

Rennen naar zus (2 in 1 klap, én rennen en verjaardag van zus vieren)

Terug lopen

Wasjes draaien

Lezen!

Grouphugged gezellig mee
Wat een bijzonder mooi verhaal over jouw ouders Pip Klinkt als echte liefde he :-)

Hier lekker druk geweest.

Zoebie, ik las net dat jij vroeg hoe het bij de mw was geweest ( Tikkie laat , maar toch ) Ik had me vergist, domdom, maar ik krijg deze week een brief met een nieuwe afspraak. ( boro als chaoot )

Zaterdag-avond naar een Johnny Cash coverbandje geweest. Dat was gaaf zeg, ik heb van 21.30 tot 0200 uur gedanst , superleuk. Met mijn buurvrouw/vriendin, haar zussen en nog een hoop oude bekenden.

Het was in een kroegje waar ik als puber vaak kwam. Toen vond ik `die oude lijpo´s ´ altijd maar gek Met trots kon ik nu constateren dat een oude lijpo zijn juist erg leuk is. Je kan gewoon dansen zonder bang te zijn dat "hij" je niet meer leuk vindt. Of wat "zij" wel niet zullen denken. Gewoon haren los en gaan, mee zingen, mee dansen, bier drinken ( veel bier ) Super !

Dus !
Oh leuk Boro. Manlief is (was vroeger) ook fan van Johny Cash. Heeft alle platen nog. Ik was meer voor Creedence clearwater en The Stones. Het wat ruigere werk dus.

Wij zijn in augustus 35 jaar getrouwd. Zal me het feestje worden.

Manlief klaar en alles achter de rug. Brr wat ben je dan oud We zijn erg jong getrouwd.
Dat is zeker lang Zoeb ! Fijn om te lezen dat er ook huwelijken bestaan die wel lang duren. ( itt mijn huwelijk met exman van "maar liefst"3 jaar )

Ik ben van de harde rock, het liefst trash metal, death metal en/of doom metal.

Daarnaast The Doors, natuurlijk. Of eigenlijk bijna alles uit de jaren 60 \ 70 :-) En Johnny Cash, maar dat is nog niet zo lang moet ik eerlijk bekennen. Eigenlijk pas na de film Walk the Line ben ik zijn muziek gaan zoeken. En kwam ik er achter dat het op zijn tijd echt heerlijk is om te luisteren. Ik word gewoon oud natuurlijk

Ben per slot van rekening al 30
Ben jij echt van de klereherrie Boro? Ik kom niet verder dan Metallica in hun oude jaren (oma heeft ze nog zien optreden in Katwijk voor anderhalve man en een paardenkop) en vooruit Anthrax vanwege good old times.

Johnny Cash is gaaf, veel van die ouwe zangers en zangeressen zijn echt goed. Brenda Lee bijvoorbeeld.
haha, ik ben idd van de klere herrie Pips .

Metallica ook natuurlijk , 3x naar een concert geweest. Vroeger was ik dan ook op Kirk Hammet De nieuwste cd van metallica heeft weer veel weg van het goede oude Master of Puppets e.d. . Heerlijk !
KLinkt als goeie muziek hier Lekker hoor, de ruige mannen!

Aaah, wat een heerlijk feestje gisteren, zo met mijn voetbalcluppie! En vandaag nog lekker een dagje vrij, zalig!

Er zou best gebezemd kunnen worden, maar ik denk het niet

Zoeb, een voor als je naar je meisje gaat.

En ik moet steeds aan Allis denken. Hoe is het met je?
En Rainz, nog proficiat met je trouwdag
Mogguh Maisjes

*doet mee met de grouphug*

Tjonge, 35 jaar getrouwd, en dan dacht ik dat ik al een end was met mijn 20...

Allis?

ik duim nog steeds hoor!

Zoebie, voor jou ook een

Eerst even wakker worden hoor...Tot strakkies. (f)
Ik duim ook nog steeds voor Allis

Rainz: gefeliciteerd met je trouwdag!

Fuss, ik vroeg me al af waar jouw post (we gaan Europa in) op sloeg, maar het kwartje is gevallen (Ik dacht eerst dat je een vakantie had geboekt )

Vandaag doe ik niets. Dadelijk nog even een tukkie, dan douchen en de auto in want we gaan bbq-en bij vrienden. Lekker in de zon!
Allis is geen nieuws nog steeds goed nieuws? Ben een beetje bang van niet. Lucht je hart meis. Het lucht zo op.

Rainz ja natuurlijk poficiat.. Zou het bijna vergeten.

Oudste zoon is ook fan van Metallica. Wat een klere herrie vond ik dat vroeger als hij ze zo keihard op had staan. Kon me niet bekoren. Achteraf vind ik wel dat er leuke nummers tussen zitten. Ach ieder heeft in zijn tijd zijn eigen stijl. Ik ben nog uit de flower power> weet het nog goed. Lange broek en een gebloemde jurk eroverheen. Whaaa. geweldig om er nog aan terug te denken.

Ik had een vriendin die verhuist was naar Kralingen en daar was toen in 1969 het aller allereerste popfestival. Wij erheen want zij wist hoe je voor niks binnen kon. Ik was 15 en heb mijn ogen uitgekeken daar. wauw. Natuurlijk mochten mijn ouders dit niet weten. Zit ik 's avonds thuis is het op het nieuws. Had je het commentaar van mijn pa en moe moeten horen. Langharig tuig. hashkikkers enz. Ik heb werkelijk peentjes gezweet dat ze me zouden zien. Een jaar later was ik al zo rebels als ik weet niet wat. Onze generatie heeft wat te stellen gehad met de gevestigde orde toen. Boudewijn de Groot vond/vind ik helemaal het einde. Die ging lekker overal tegen in. Moest je mijn moeder horen als ik die op een oud pickupje draaide. Oei. Mocht niet eens.
Pfff ben kapot. Vanochtend naar zus gehold (interval, hollen en wandelen afgewisseld) en weet terug. (ook interval)

Nu loeizware benen en echt moe. Doe dus helemaal niks meer.

Straks nog ff de spullen voor morgen klaarleggen, dat nog wel.

Heb zelfs geen puf om te lezen
Hoi,

Ben weer terug, totaal ingestort. Pip, naar aanleiding van jouw topic: ik denk dat iedereen die op vakantie is to the max gaat en vandaar dus al die vermoeide gezichten, inclusief die in de spiegel in mijn geval.

Zo iets van: je bent toch een flink end Nederland ingedoken, en dan ga je toch niet bij je tentje blijven zitten, want dan had je net zo goed in de achtertuin kunnen blijven zitten.

Allis, ik hoop dat het goed gaat, maar vrees ook.

Dikke knuf mensen, en tot ... -morgen ook weer een drukke dag-
Mamz

Toch vraag ik het jou ook, waarom ben je niet lekker thuis gebleven als het je zoveel kost?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven