Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
ik dacht, laat ik even kijken of ik hetzelfde heb als de rest en ja hoor, ook ik kan niet navigeren via forum > overige > etc bovenaan, wel onderaan

en verder is het forum ook in FF erg traag
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
hier nu in chrome ook traag als dikke poep
Ah, de links bovenin werken weer en de rechterkant ziet er ook weer normaal uit.
We weten wat het is hoor!!! Volgende week kijken we weer verder!
quote:Jaschenca schreef op 03 juni 2009 @ 16:36:

Ah, de links bovenin werken weer en de rechterkant ziet er ook weer normaal uit.De links bovenin zijn bij mij nog steeds morsdood.
quote:misschicken schreef op 03 juni 2009 @ 17:05:

[...]

De links bovenin zijn bij mij nog steeds morsdood.Bij mij ook. Techniek alweer naar huis zeker?
Bij mij (Safari) werkt het nu weer (rechterkolom normaal plus links bovenin klikbaar), maar wel pas na het legen van mijn cache. Als het bij jullie (ook na legen van de cache) nog niet werkt, laten jullie dan weten welke browser jullie gebruiken?

grtjs, Naomi
* IvyRosa gaat cache weer legen. Zucht...
Het werkt weer en de zijkant is normaal.

Oh als ik inlog krijg ik altijd eerst de melding dat ik een verkeerd ww gebruik, terwijl dat niet zo is.
Uh, hoe leeg ik mijn cache?
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Nah *kijkt verbaasd* ....de link werkt weer!

Vista+Chrome
hier werkt ook alles weer zoals het moet, afgezien van de traagheid dan
Ik heb geen zoekvenster (van google) meer.
quote:IvyRosa schreef op 03 juni 2009 @ 18:28:

Ik heb geen zoekvenster (van google) meer.Het was ook wel heel duidelijk dat die de veroorzaker was van de laatste bug...
Krijgen we ook een cursus computeren bij het lidmaatschap van het forum? Want ik weet niet wat een cache is en hoe je een andere browser "erop" zet. Ik wist niet eens dat er iets anders bestond dan dat blauwe e-tje met die slinger eromheen.
En overmoedig als ik ben heb ik geprobeerd om in IE te forummen.....en ben er gelijk bij de eerste keer posten uitgeflikkerd.
doe dat dan ook niet Chickie

Ivy, ik heb ook geen zoekdinges meer

vraag me toch af he, zou het een infiltratie zijn van google chrome en FF om IE te ondermijnen?
GC en FF vertonen ook foutmeldingen, traagheid en vastlopers. Dus je complotje gaat niet op Roos
nah ik was even helemaal overmoedig door die link die het weer deed....had heel even de illusie dat er deze keer een heel handige techneut een goeie dag had gehad....bummer!
Rechterkant is weer ok. Zoekding is foetsie.

Af en toe nog steeds retetraag ( Chrome en Vista).

Het laden van niveading moet ik geregeld op wachten, staat dan ook in de onderste balk aangegeven.

In IE is het nog steeds niet te doen, kan niet pijlerhoppen en daar duurt alles helemaal uren en krijg foutmeldingen.
Btw als ik geld had kunnen verdienen met wachten ( niet alleen op dit forum maar sowieso in het algemeen ) was ik stinkende rijk geweest in dit leven!
Ik werd net met deze foutmelding eruit gegooid. (Chrome, XP) en zoekfunctie is ook weg. Heb ook 2 vastlopers gehad op Nivea maar vergeten een printscreen te maken.

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ook Google chrome geinstalleerd, maar bug blijft.
Zoekding is (gok ik!) weer offline gehaald vanwege de bijkomende problemen (tekstdoorloop rechterkant en het niet meer functioneren van de forum-pijler-topic aanduiding boven de topics).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven