Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
Bij mij (Safari) werkt het nu weer (rechterkolom normaal plus links bovenin klikbaar), maar wel pas na het legen van mijn cache. Als het bij jullie (ook na legen van de cache) nog niet werkt, laten jullie dan weten welke browser jullie gebruiken?
grtjs, Naomi
Anoniem_7130
woensdag 3 juni 2009 om 17:32
* IvyRosa gaat cache weer legen. Zucht...
Anoniem_7130
woensdag 3 juni 2009 om 17:42
Het werkt weer en de zijkant is normaal.
Oh als ik inlog krijg ik altijd eerst de melding dat ik een verkeerd ww gebruik, terwijl dat niet zo is.
Krijgen we ook een cursus computeren bij het lidmaatschap van het forum? Want ik weet niet wat een cache is en hoe je een andere browser "erop" zet. Ik wist niet eens dat er iets anders bestond dan dat blauwe e-tje met die slinger eromheen.
Anoniem_60846
woensdag 3 juni 2009 om 18:51
En overmoedig als ik ben heb ik geprobeerd om in IE te forummen.....en ben er gelijk bij de eerste keer posten uitgeflikkerd.
vraag me toch af he, zou het een infiltratie zijn van google chrome en FF om IE te ondermijnen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Anoniem_7130
woensdag 3 juni 2009 om 19:14
GC en FF vertonen ook foutmeldingen, traagheid en vastlopers. Dus je complotje gaat niet op Roos
Anoniem_60846
woensdag 3 juni 2009 om 19:15
nah ik was even helemaal overmoedig door die link die het weer deed....had heel even de illusie dat er deze keer een heel handige techneut een goeie dag had gehad....bummer!
Anoniem_13686
woensdag 3 juni 2009 om 19:17
Rechterkant is weer ok. Zoekding is foetsie.
Af en toe nog steeds retetraag ( Chrome en Vista).
Het laden van niveading moet ik geregeld op wachten, staat dan ook in de onderste balk aangegeven.
In IE is het nog steeds niet te doen, kan niet pijlerhoppen en daar duurt alles helemaal uren en krijg foutmeldingen.
Anoniem_13686
woensdag 3 juni 2009 om 19:19
Btw als ik geld had kunnen verdienen met wachten ( niet alleen op dit forum maar sowieso in het algemeen ) was ik stinkende rijk geweest in dit leven!
Ik werd net met deze foutmelding eruit gegooid. (Chrome, XP) en zoekfunctie is ook weg. Heb ook 2 vastlopers gehad op Nivea maar vergeten een printscreen te maken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Anoniem_6491bdc7537f8
woensdag 3 juni 2009 om 21:00
Ook Google chrome geinstalleerd, maar bug blijft.
Anoniem_15888
woensdag 3 juni 2009 om 22:10
Zoekding is (gok ik!) weer offline gehaald vanwege de bijkomende problemen (tekstdoorloop rechterkant en het niet meer functioneren van de forum-pijler-topic aanduiding boven de topics).