* * * 175 * Bar Too Much * 175 * * *
woensdag 3 juni 2009 om 21:34
Hier liggen ze er nu nèt allemaal in.
Herkenbaar hoor, Bloe. Ik ren de laatste tijd ook van hot naar her en stuit bij thuiskomst telkens op bergen werk die ik hier heb laten liggen. Als ik me dan, ondanks de zooi, wijs weet te maken dat het genoeg is geweest, ben ik vaak zo moe dat ik in slaap donder zonder te genieten van m'n vrije moment.
Gelukkig staat slapen helemaal bovenaan mijn favorietenlijst
Herkenbaar hoor, Bloe. Ik ren de laatste tijd ook van hot naar her en stuit bij thuiskomst telkens op bergen werk die ik hier heb laten liggen. Als ik me dan, ondanks de zooi, wijs weet te maken dat het genoeg is geweest, ben ik vaak zo moe dat ik in slaap donder zonder te genieten van m'n vrije moment.
Gelukkig staat slapen helemaal bovenaan mijn favorietenlijst
woensdag 3 juni 2009 om 22:13
woensdag 3 juni 2009 om 23:26
Hallo, vanavond druk geweest met het inrichten van mijn splinternieuwe, vreselijk mooie en grote en handige keuken.
Wat ben ik er blij mee........
En nu staat ook weer de vaatwasser te ronken, die heb ik ook gemist, want de laatste paar weken hebben we bij de waastafel in de douche onze afwas gedaan. Een beetje kamperen dus...... big smile.....
Wat ben ik er blij mee........
En nu staat ook weer de vaatwasser te ronken, die heb ik ook gemist, want de laatste paar weken hebben we bij de waastafel in de douche onze afwas gedaan. Een beetje kamperen dus...... big smile.....
donderdag 4 juni 2009 om 09:32
Goedemorgen. Vandaag wordt een goede dag, dat voel ik. Het hoost hier momenteel, maar toen ik jongste naar school bracht was het net ff droog. Dat is dus een goed voorteken.
Niet vergeten te stemmen vandaag.
Koffie.
Niet vergeten te stemmen vandaag.
Koffie.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 4 juni 2009 om 10:31
donderdag 4 juni 2009 om 17:36