Wat moet ik doen.

26-09-2021 20:10 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal
verliefdopiemand wijzigde dit bericht op 09-04-2022 12:10
Reden: Privacy
96.70% gewijzigd
Haar bellen en zeggen dat het niet goed voelt.
Bbb
verliefdopiemand wijzigde dit bericht op 09-04-2022 12:11
98.41% gewijzigd
Nee, dan weet je alsnog niets. Misschien was het een zwaar gesprek en hoor je morgen wat van haar. Misschien hoor je dat ze weer naar haar ex gaat. Hoe dan ook, je weet genoeg als je ook echt wat hoort.
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
Niets
Als het niets te betekenen had, had ze het niet gemeld vind ik. En dat je daarna 5 uur niets meer hoort vind ik ook niet het beste teken.

Wacht af tot ze je weer contact. Maar ik vrees een beetje dat ze weer terug is.
Gewoon even afwachten. Als je niets meer hoort vandaag, dan morgen even een appje sturen hoe het is. Of bellen.
Ik neem niet aan dat deze (in mijn ogen absurde) frequentie van appen überhaupt een lang leven beschoren is, het lijkt me dat het vroeg of laat toch wel een keer wat minder wordt.
Zelf moet ik er niet aan denken om 24/7 met iemand te appen, die vervolgens over de flos is omdat er al vijf uur niets gestuurd is. Jullie hebben toch verder ook wel een leven?
Ik denk echt dat
verliefdopiemand wijzigde dit bericht op 09-04-2022 12:11
93.29% gewijzigd
.....
verliefdopiemand wijzigde dit bericht op 09-04-2022 12:12
0.00% gewijzigd
Wel bijzonder hoe dit allemaal gaat. Waarom zou je überhaupt afspreken met een ex, waarvan je weet dat die jou terug wil? Als je daar zelf echt compleet nul behoefte aan hebt, lijkt het me meer voor de hand liggen om níet af te spreken.

Maar goed, hoe dan ook ligt het toch buiten jouw macht, wat haar intenties ook zijn.
Volgens mij mis je er niks aan
Jufjoke schreef:
26-09-2021 20:33
Gewoon even afwachten. Als je niets meer hoort vandaag, dan morgen even een appje sturen hoe het is. Of bellen.
Ik neem niet aan dat deze (in mijn ogen absurde) frequentie van appen überhaupt een lang leven beschoren is, het lijkt me dat het vroeg of laat toch wel een keer wat minder wordt.
Zelf moet ik er niet aan denken om 24/7 met iemand te appen, die vervolgens over de flos is omdat er al vijf uur niets gestuurd is. Jullie hebben toch verder ook wel een leven?

Dar vond ik ook hoor. Het kwam echt van haar af. Zij was ook altijd pissig als ik niet snel reageerde en maakte opmerkingen van je vrienden zijn belangrijk dan mij als ik niet opnam. Ik ben normaal dus niet zo.
Ik denk dat het goed is dat dit misschien nu alweer klaar is. Ze was verstikkend voor je. Het mag echt minder hard gaan in de begin fase.
Jufjoke schreef:
26-09-2021 20:35
Wel bijzonder hoe dit allemaal gaat. Waarom zou je überhaupt afspreken met een ex, waarvan je weet dat die jou terug wil? Als je daar zelf echt compleet nul behoefte aan hebt, lijkt het me meer voor de hand liggen om níet af te spreken.

Maar goed, hoe dan ook ligt het toch buiten jouw macht, wat haar intenties ook zijn.
Inderdaad hoe belangrijk kunnen een paar spullen nou zijn. Ze had ook eerder aangegeven dat haar ex haar gekwetst had, misschien was ik een rebound
Dat klinkt als een heel problematisch type.
Daar kom je mooi vanaf zo zeg!
verliefdopiemand schreef:
26-09-2021 20:34
Ze zei zelfs al ik hou van je! Ik heb toen aangegeven dat ik dat veel te vroeg vind en heb het niet terug gezegd! Constant ik mis je blabla en nu dit!
Erg hoog dramagehalte allemaal hoor. Jij bent zelf meteen zo van slag dat je een hele fles wijn naar binnen klokt en zij wil elk uur contact en vijf keer per dag bellen??!! Ik trek het al bijna niet om het alleen maar te lézen, mijn hemel zeg.
Jufjoke schreef:
26-09-2021 20:38
Erg hoog dramagehalte allemaal hoor. Jij bent zelf meteen zo van slag dat je een hele fles wijn naar binnen klokt en zij wil elk uur contact en vijf keer per dag bellen??!! Ik trek het al bijna niet om het alleen maar te lézen, mijn hemel zeg.
Daar zit wat in ja. Misschien is dit wel het beste.
Jufjoke schreef:
26-09-2021 20:38
Nou inderdaad.
Maar wel vermakelijk om te lezen
Voor negenen en jij hebt in je eentje al een fles wijn achter je kiezen?
Vind ik ook best als een probleem klinken
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
misschien probeert ze je jaloers te maken
don't watch the movie, read the book
Laat het gaan voor vandaag. Zet je telefoon uit en ga lekker vroeg slapen zo.
en dit, of een filpje kijken of een boek lezen
Laat haar morgen zelf maar weer contact opnemen
don't watch the movie, read the book
Ik zou ff niks doen....Ja.. een paar grote glazen water leegdrinken en gaan slapen.
Ze klinkt seaouiseau erg labiel
Lijkt me best moeilijk dat wachten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven