Wat moet ik doen.

26-09-2021 20:10 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal
verliefdopiemand wijzigde dit bericht op 09-04-2022 12:10
Reden: Privacy
96.70% gewijzigd
Zelfs al wil je haar niet meer lijkt het toch of zij bepaalt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-09-2021 22:54
Reden: Ongepast
0.00% gewijzigd
Murrdurr schreef:
26-09-2021 21:19
Ze klinkt seaouiseau erg labiel
Welke van de twee?
Richt je nu maar op jezelf. Wat voor nut heeft het om je hierover druk te maken?
De dingen zullen wel gaan zoals ze gaan en je hoort haar waarschijnlijk binnenkort of misschien ook niet en dan kan je je conclusies trekken.
Honingdropje2 schreef:
26-09-2021 21:31
Welke van de twee?
Kies maar
Mmmmm ik twijfel aan het waarheidsgehalte van dit verhaal….
He verliefopiemand,

Ik zou niks doen. Laat het haar maar voor zichzelf uitzoeken wat zij wil en jij neemt afstand. Niet makkelijk maar wel beter, ook voor jezelf.
iceteapeach wijzigde dit bericht op 26-09-2021 23:50
5.50% gewijzigd
Krijg motto niet verwijderd :-)
zusjevanLady_Day schreef:
26-09-2021 22:58
Mmmmm ik twijfel aan het waarheidsgehalte van dit verhaal….

Dat geldt mss wel minstens voor de helft van dit hele forum. En dan nog, iemand anders kan er zijn/haar voordeel mee doen.
Krijg motto niet verwijderd :-)
Heb je haar inmiddels gesproken to?
Ik vind het niet als een leuke stabiele vrouw klinken.

Dat hele gedoe met de hele dag appen... wie heeft daar nou tijd voor? Werken jullie allebei niet? Hebben jullie geen vrienden, hobby's, kinderen?

Ik app mijn vriend best wel veel. Maar dan is t gewoon af en toe een berichtje en dan leest hij dat wanneer hij tijd heeft en daar zit soms uren tussen en als ik of hij geen antwoord krijg ook goed.

Toen ik ooit een relatie had met een vrouw was daar ook wel veel contact. Misschien dat over het algemeen vrouwen daar meer van zijn. Maar verstikkend was het nooit.

Dat gedoe met die ex is ook gewoon heel raar... ze wil me terug maar je moet je geen zorgen maken maar ik spreek nu wel met haar af... ik zou er geen zin in hebben hoor.
Ik heb het even onder elkaar gezet voor je:

We hebben ook niet officeel een relatie, daar kennen we elkaar te kort voor.
En ik heb gedronken dus nu bellen is geen goed idee.

Normaal appt ze constant en ik werd er zelfs benauwd van.
Vanaf de eerste date appt ze me elk uur en belt ze me 5 keer per dag.

Heb een fles wijn gedronken wat ook stom is.

Ze zei zelfs al ik hou van je!
Constant ik mis je

Zij was ook altijd pissig als ik niet snel reageerde en maakte opmerkingen van je vrienden zijn belangrijker dan mij als ik niet opnam.

Wat vind je hier nu zelf van als je het zo leest? Het klinkt best ziekelijk namelijk. Ik zou het uitmaken en ervoor zorgen dat je je nooit meer zo in drama mee laat slepen.
S-Groot schreef:
28-09-2021 07:44
Zij was ook altijd pissig als ik niet snel reageerde
Deze ga ik wel steeds beter snappen trouwens....
Ze ..
verliefdopiemand wijzigde dit bericht op 09-04-2022 12:13
Reden: Privacy
96.02% gewijzigd
verliefdopiemand schreef:
28-09-2021 13:58
Ze heeft de volgende morgen wat laten weten en nu weer als vanouds veel contact. Ik heb wel mijn twijfels maar vind het toch lastig om haar los te laten. Dit is mijn eerste ervaring met een vrouw en ik heb nog nooit zoiets gevoeld. Dat het klopt.
Het klopt? Hoe rijm je dat met je twijfels, het dwangmatige contact, het uit contact gaan en dat jij een fles wijn in je mik knikkert.
Hier klopt helemaal niks van en je houdt jezelf enorm vóór de gek
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Ze heeft de volgende morgen wat laten weten en nu weer als vanouds veel contact.
En hoe zit het nu met die exvriendin?
Ze heeft de volgende morgen wat laten weten en nu weer als vanouds veel contact. Ik heb wel mijn twijfels maar vind het toch lastig om haar los te laten. Dit is mijn eerste ervaring met een vrouw en ik heb nog nooit zoiets gevoeld. Dat het klopt.
Wat? De jaloersheid omdat ze even geen aandacht voor je had?

Jullie 2 klinken beiden een beetje eng.
Als het klopte, had je deze twijfels niet.
Het klopt natuurlijk niet.
Alleen al door de afstand word dit een lastig verhaal, maar als zij ook nog op deze manier met haar ex bezig is en ze zo ontzettend veel van je tijd opslokt, dan kan het niet anders dan dat dit je gaat opbreken.
Ze had ruzie gekregen met haar ex en is toen naar huis gegaan, althans dat is wat ze zegt. Heb wel mijn twijfels.

Ik weet het niet misschien hou ik mezelf voor de gek. Misschien besef ik nu dat ik meer op vrouwen val en gaat het niet om haar.
S-Groot schreef:
28-09-2021 07:44
Ik heb het even onder elkaar gezet voor je:

We hebben ook niet officeel een relatie, daar kennen we elkaar te kort voor.
En ik heb gedronken dus nu bellen is geen goed idee.

Normaal appt ze constant en ik werd er zelfs benauwd van.
Vanaf de eerste date appt ze me elk uur en belt ze me 5 keer per dag.

Heb een fles wijn gedronken wat ook stom is.

Ze zei zelfs al ik hou van je!
Constant ik mis je

Zij was ook altijd pissig als ik niet snel reageerde en maakte opmerkingen van je vrienden zijn belangrijker dan mij als ik niet opnam.

Wat vind je hier nu zelf van als je het zo leest? Het klinkt best ziekelijk namelijk. Ik zou het uitmaken en ervoor zorgen dat je je nooit meer zo in drama mee laat slepen.
Ik wil niet generaliseren maar over het algemeen genomen gaan deze dingen in lesbisch relaties wel veel sneller.
Mijn ex vriendin en ik zeiden ook heel snel dat we van elkaar hielden (en dat voelden wij beide ook gewoon zo dus waarom niet uitspreken). Er was in mijn relaties met een vrouw ook meer contact en meer uitingen van liefde naar elkaar. Ook van mij uit hoor. Geen idee waarom maar bij een vrouw lijkt dat (voor mij in ieder geval) wat makkelijker en het voelt natuurlijker om dat te doen. In relaties met mannen heb ik daar minder behoefte aan

Lekker doorgaan met het drama dan.
Wow.... het klopt? Echt??? Hoe dan?
Jufjoke schreef:
28-09-2021 21:44
Wow.... het klopt? Echt??? Hoe dan?

Ik bedoel meer het met een vrouw zijn ipv met een man. Aangezien dit mijn eerste ervaring met een vrouw is maakt dat het wat lastiger.
28-09-2021 23:13
Ik bedoel meer het met een vrouw zijn ipv met een man. Aangezien dit mijn eerste ervaring met een vrouw is maakt dat het wat lastiger.
Mannen of vrouwen, maakt niet uit.
Als je niet een veilig gevoel bij een persóón hebt, dan is het beter dat te beëindigen. Meestal heeft je onderbuik gelijk.
Ik vind je manier van omgaan met deze stress wel een beetje zorgelijk (een fles wijn leegdrinken). Is alcohol vaker een soort troost voor je? Heb je ooit overwogen hier mee aan de slag te gaan? Ik gun je gezondere manieren om met een rotgevoel om te gaan.
stoepkrijt schreef:
29-09-2021 12:03
Ik vind je manier van omgaan met deze stress wel een beetje zorgelijk (een fles wijn leegdrinken). Is alcohol vaker een soort troost voor je? Heb je ooit overwogen hier mee aan de slag te gaan? Ik gun je gezondere manieren om met een rotgevoel om te gaan.

Ik snap je punt maar ik drink echt niet vaak. Wel om dingen te vergeten idd maar omdat het niet vaak is zie ik het niet als probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven