Wat moet ik doen.
zondag 26 september 2021 om 22:56
Kies maar
zondag 26 september 2021 om 23:46
zondag 26 september 2021 om 23:47
zusjevanLady_Day schreef: ↑26-09-2021 22:58Mmmmm ik twijfel aan het waarheidsgehalte van dit verhaal….
Dat geldt mss wel minstens voor de helft van dit hele forum. En dan nog, iemand anders kan er zijn/haar voordeel mee doen.
Krijg motto niet verwijderd :-)
maandag 27 september 2021 om 08:14
Heb je haar inmiddels gesproken to?
Ik vind het niet als een leuke stabiele vrouw klinken.
Dat hele gedoe met de hele dag appen... wie heeft daar nou tijd voor? Werken jullie allebei niet? Hebben jullie geen vrienden, hobby's, kinderen?
Ik app mijn vriend best wel veel. Maar dan is t gewoon af en toe een berichtje en dan leest hij dat wanneer hij tijd heeft en daar zit soms uren tussen en als ik of hij geen antwoord krijg ook goed.
Toen ik ooit een relatie had met een vrouw was daar ook wel veel contact. Misschien dat over het algemeen vrouwen daar meer van zijn. Maar verstikkend was het nooit.
Dat gedoe met die ex is ook gewoon heel raar... ze wil me terug maar je moet je geen zorgen maken maar ik spreek nu wel met haar af... ik zou er geen zin in hebben hoor.
Ik vind het niet als een leuke stabiele vrouw klinken.
Dat hele gedoe met de hele dag appen... wie heeft daar nou tijd voor? Werken jullie allebei niet? Hebben jullie geen vrienden, hobby's, kinderen?
Ik app mijn vriend best wel veel. Maar dan is t gewoon af en toe een berichtje en dan leest hij dat wanneer hij tijd heeft en daar zit soms uren tussen en als ik of hij geen antwoord krijg ook goed.
Toen ik ooit een relatie had met een vrouw was daar ook wel veel contact. Misschien dat over het algemeen vrouwen daar meer van zijn. Maar verstikkend was het nooit.
Dat gedoe met die ex is ook gewoon heel raar... ze wil me terug maar je moet je geen zorgen maken maar ik spreek nu wel met haar af... ik zou er geen zin in hebben hoor.
dinsdag 28 september 2021 om 07:44
Ik heb het even onder elkaar gezet voor je:
We hebben ook niet officeel een relatie, daar kennen we elkaar te kort voor.
En ik heb gedronken dus nu bellen is geen goed idee.
Normaal appt ze constant en ik werd er zelfs benauwd van.
Vanaf de eerste date appt ze me elk uur en belt ze me 5 keer per dag.
Heb een fles wijn gedronken wat ook stom is.
Ze zei zelfs al ik hou van je!
Constant ik mis je
Zij was ook altijd pissig als ik niet snel reageerde en maakte opmerkingen van je vrienden zijn belangrijker dan mij als ik niet opnam.
Wat vind je hier nu zelf van als je het zo leest? Het klinkt best ziekelijk namelijk. Ik zou het uitmaken en ervoor zorgen dat je je nooit meer zo in drama mee laat slepen.
Constant ik mis je
Zij was ook altijd pissig als ik niet snel reageerde en maakte opmerkingen van je vrienden zijn belangrijker dan mij als ik niet opnam.
Wat vind je hier nu zelf van als je het zo leest? Het klinkt best ziekelijk namelijk. Ik zou het uitmaken en ervoor zorgen dat je je nooit meer zo in drama mee laat slepen.
dinsdag 28 september 2021 om 14:11
Het klopt? Hoe rijm je dat met je twijfels, het dwangmatige contact, het uit contact gaan en dat jij een fles wijn in je mik knikkert.verliefdopiemand schreef: ↑28-09-2021 13:58Ze heeft de volgende morgen wat laten weten en nu weer als vanouds veel contact. Ik heb wel mijn twijfels maar vind het toch lastig om haar los te laten. Dit is mijn eerste ervaring met een vrouw en ik heb nog nooit zoiets gevoeld. Dat het klopt.
Hier klopt helemaal niks van en je houdt jezelf enorm vóór de gek
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
dinsdag 28 september 2021 om 14:14
En hoe zit het nu met die exvriendin?verliefdopiemand schreef: ↑28-09-2021 13:58Ze heeft de volgende morgen wat laten weten en nu weer als vanouds veel contact.
dinsdag 28 september 2021 om 14:30
Wat? De jaloersheid omdat ze even geen aandacht voor je had?verliefdopiemand schreef: ↑28-09-2021 13:58Ze heeft de volgende morgen wat laten weten en nu weer als vanouds veel contact. Ik heb wel mijn twijfels maar vind het toch lastig om haar los te laten. Dit is mijn eerste ervaring met een vrouw en ik heb nog nooit zoiets gevoeld. Dat het klopt.
Jullie 2 klinken beiden een beetje eng.
dinsdag 28 september 2021 om 14:56
Als het klopte, had je deze twijfels niet.verliefdopiemand schreef: ↑28-09-2021 13:58Ze heeft de volgende morgen wat laten weten en nu weer als vanouds veel contact. Ik heb wel mijn twijfels maar vind het toch lastig om haar los te laten. Dit is mijn eerste ervaring met een vrouw en ik heb nog nooit zoiets gevoeld. Dat het klopt.
dinsdag 28 september 2021 om 15:03
Het klopt natuurlijk niet.verliefdopiemand schreef: ↑28-09-2021 13:58Ze heeft de volgende morgen wat laten weten en nu weer als vanouds veel contact. Ik heb wel mijn twijfels maar vind het toch lastig om haar los te laten. Dit is mijn eerste ervaring met een vrouw en ik heb nog nooit zoiets gevoeld. Dat het klopt.
Alleen al door de afstand word dit een lastig verhaal, maar als zij ook nog op deze manier met haar ex bezig is en ze zo ontzettend veel van je tijd opslokt, dan kan het niet anders dan dat dit je gaat opbreken.
dinsdag 28 september 2021 om 15:53
dinsdag 28 september 2021 om 17:28
Ik wil niet generaliseren maar over het algemeen genomen gaan deze dingen in lesbisch relaties wel veel sneller.S-Groot schreef: ↑28-09-2021 07:44Ik heb het even onder elkaar gezet voor je:
Constant ik mis je
Mijn ex vriendin en ik zeiden ook heel snel dat we van elkaar hielden (en dat voelden wij beide ook gewoon zo dus waarom niet uitspreken). Er was in mijn relaties met een vrouw ook meer contact en meer uitingen van liefde naar elkaar. Ook van mij uit hoor. Geen idee waarom maar bij een vrouw lijkt dat (voor mij in ieder geval) wat makkelijker en het voelt natuurlijker om dat te doen. In relaties met mannen heb ik daar minder behoefte aan
dinsdag 28 september 2021 om 20:59
verliefdopiemand schreef: ↑28-09-2021 13:58Ze heeft de volgende morgen wat laten weten en nu weer als vanouds veel contact. Ik heb wel mijn twijfels maar vind het toch lastig om haar los te laten. Dit is mijn eerste ervaring met een vrouw en ik heb nog nooit zoiets gevoeld. Dat het klopt.
Lekker doorgaan met het drama dan.
woensdag 29 september 2021 om 11:57
Mannen of vrouwen, maakt niet uit.verliefdopiemand schreef: ↑28-09-2021 23:13Ik bedoel meer het met een vrouw zijn ipv met een man. Aangezien dit mijn eerste ervaring met een vrouw is maakt dat het wat lastiger.
Als je niet een veilig gevoel bij een persóón hebt, dan is het beter dat te beëindigen. Meestal heeft je onderbuik gelijk.
woensdag 29 september 2021 om 12:03
woensdag 29 september 2021 om 14:52
stoepkrijt schreef: ↑29-09-2021 12:03Ik vind je manier van omgaan met deze stress wel een beetje zorgelijk (een fles wijn leegdrinken). Is alcohol vaker een soort troost voor je? Heb je ooit overwogen hier mee aan de slag te gaan? Ik gun je gezondere manieren om met een rotgevoel om te gaan.
Ik snap je punt maar ik drink echt niet vaak. Wel om dingen te vergeten idd maar omdat het niet vaak is zie ik het niet als probleem.