Singles unite, vierde editie 2021 deel 9
dinsdag 28 september 2021 om 13:40
Iedereen heeft natuurlijk zijn rugzakje, en wie weet hie het zit met die scheiding en hoe lang dit al loopt. Dus als de klik intens goed is en zij goed weet hoe de vork in de steel zit vind ik het persoonlijk geen gek idee om in elk geval elkaar een keer te zien en te achterhalen of die klik er in het echt ook is.
Het feit dat hij die ander perse een kans wil geven en dit ook vrolijk bespreekt is inderdaad dan weer een ander punt, waar ik persoonlijk ook niet enthousiast van zou worden gezien het al niet de meest stabiele situatie lijkt allemaal.
Ik heb echter weinig te zeggen geloof ik, zelf morgen toch weer afgesproken met dezelfde als wie al het hele jaar af en aan mijn hoofd op hol brengt....
Het feit dat hij die ander perse een kans wil geven en dit ook vrolijk bespreekt is inderdaad dan weer een ander punt, waar ik persoonlijk ook niet enthousiast van zou worden gezien het al niet de meest stabiele situatie lijkt allemaal.
Ik heb echter weinig te zeggen geloof ik, zelf morgen toch weer afgesproken met dezelfde als wie al het hele jaar af en aan mijn hoofd op hol brengt....
dinsdag 28 september 2021 om 15:32
Het is op zich best indrukwekkend dat iemand leuk genoeg is om vier uur achter elkaar mee aan de telefoon te zitten. Maar komt dat dan door een heel goede klik of doordat iemand erg goed is in een ander inpakken? Belangrijk verschil lijkt mij.
dinsdag 28 september 2021 om 15:56
Ja dat idee heb ik wel tegenwoordig maar ze zeggen het natuurlijk niet altijd. Tegenwoordig heeft iedereen meerdere gesprekken op de datingapps maar zal je een gesprek afkappen met de één als je nog niet weet hoe je volgende date in het echt is?
Ik heb ook wel is ooit gehad dat ik met 2 vrouwen in gesprek was en het was beide gezellig ééntje kende ik er in reallife de andere niet dus ik had het met haar afgekapt maar uiteindelijk werd het met degene in reallife ook niks. En stond ik nog met lege handen, dus ja wat is wijsheid op dat moment?
dinsdag 28 september 2021 om 17:37
Hahaha niet echt, situatie is ongewijzigd dus hij heeft nog steeds tijd en ruimte nodig om met zichzelf aan de slag te gaan. Maar blijven toch elke keer weer naar elkaar toe trekken op 1 of andere manier.
dinsdag 28 september 2021 om 17:45
Er was een echte oprechte klik ja, we hielden het gesprek beide gaande, stelden allebei vragen en voor we het wisten waren er uren voorbij.
Ik ga gewoon zien hoe het loopt.
dinsdag 28 september 2021 om 18:11
Ja daar ben ik het dan weer mee eens dat het raar is, maar een eerste date is hooguit een kennismaking en het is niet meer zo als vroeger dat je gelijk gaat trouwen
dinsdag 28 september 2021 om 19:20
Ja, dacht even dat je voor de charmes van een doorgewinterde player was gevallen. Maar dat valt dus mee
dinsdag 28 september 2021 om 19:59
Ik vind iemands uitstraling op foto's anders best goed zichtbaar.Sabbieehhhh schreef: ↑27-09-2021 15:35Foto zegt zo weinig. Uitstraling maakt of breekt vaak toch. Dus het kan nog alle kanten op![]()
wij slapen nooit.
dinsdag 28 september 2021 om 20:30
alongwiththesunshine schreef: ↑28-09-2021 19:59Ik vind iemands uitstraling op foto's anders best goed zichtbaar.
Ik vind iemand in het echt vaak veel knapper en interessanter.
dinsdag 28 september 2021 om 23:19
Bij mij ook mits de foto wel representatief is natuurlijk.Sabbieehhhh schreef: ↑28-09-2021 20:39Ik juist vaak niet, grappig hoe dat toch voor iedereen anders werkt.
woensdag 29 september 2021 om 00:02
Bij mij dan wel weer, grappig inderdaad. Of ja, niet véél knapper of interessanter maar gewoon, gelijk aan de foto.Sabbieehhhh schreef: ↑28-09-2021 20:39Ik juist vaak niet, grappig hoe dat toch voor iedereen anders werkt.
wij slapen nooit.
woensdag 29 september 2021 om 10:35
Grappig want ik postte over de andere kant (shit twee eerste dates en ze blijken allebei leuk) en toen reageerde iedereen heel anders. Juist van: nou ga met allebei nog een keer afspreken en zie wat er gebeurt!
Maar goed. Vanaf de andere kant: het is helemaal niet chill eigenlijk. Voelt toch een beetje alsof je ze belazert en inderdaad een optie a en b hebt. Ik heb het dan weer niet gezegd, zou wel gek zijn. Er is ook niet naar gevraagd. Ik vind dat je wat verder in het daten moet zijn voordat je een gesprek over exclusiviteit hebt.
Ondertussen denk ik dat ik een van de twee wel erg leuk vind. Dus ik zit in die onzekere fase: vindt hij dat ook? Wat zoekt hij eigenlijk?
Dat is dan weer het nadeel van serieuzere gesprekken pas later voeren: die verdomde onzekerheid.
zondag 3 oktober 2021 om 09:18
Hoi lieve singles.. Na lange tijd bewust niet te hebben geforumd wil ik hier toch weer even aansluiten.
Momenteel een enorm baal moment. Zit voor mijn gevoel helemaal vast in mijn single zijn, en zie momenteel ook niet echt opties.
Tijdens coronatijd erg toegetrokken richting een vriendin die samenwoont met haar vriend, een kindje van 1,5 en nog een kindje onderweg. Vooral tijdens de lockdowns heel veel samen geweest op zaterdagavonden en nu nog steeds met regelmaat. Het zijn nog steeds schatten, maar ik merk toch dat het me steeds meer tegen begint te staan of tenminste : dat het me niet helemaal lekker zit. I.v.m. de kleine is het vaak bij hen thuis, en ik heb toch vaak het gevoel deel uit te maken van hun leven, terwijl ik diep van binnen weet dat ik beter met m'n eigen leven aan de slag kan gaan i.p.v. bij hen op de bank zitten. Snappen jullie wat ik bedoel?
De laatste tijd ook steeds vaker irritante confrontaties met familie omdat mijn broer nu al drie maanden spreekt over een zgn ''leuke collega' waar ik mee op date moet, en mijn moeder die mij dan een verwijt maakt dat ik daar niet op in ga, waardoor ik weer met 'n rotgevoel zit. Maar ik ga echt niet zomaar daten met iemand die ik helemaal niet ken en waarmee helemaal geen ''common ground'' is. Die behoefte heb ik helemaal niet.
Momenteel een enorm baal moment. Zit voor mijn gevoel helemaal vast in mijn single zijn, en zie momenteel ook niet echt opties.
Tijdens coronatijd erg toegetrokken richting een vriendin die samenwoont met haar vriend, een kindje van 1,5 en nog een kindje onderweg. Vooral tijdens de lockdowns heel veel samen geweest op zaterdagavonden en nu nog steeds met regelmaat. Het zijn nog steeds schatten, maar ik merk toch dat het me steeds meer tegen begint te staan of tenminste : dat het me niet helemaal lekker zit. I.v.m. de kleine is het vaak bij hen thuis, en ik heb toch vaak het gevoel deel uit te maken van hun leven, terwijl ik diep van binnen weet dat ik beter met m'n eigen leven aan de slag kan gaan i.p.v. bij hen op de bank zitten. Snappen jullie wat ik bedoel?
De laatste tijd ook steeds vaker irritante confrontaties met familie omdat mijn broer nu al drie maanden spreekt over een zgn ''leuke collega' waar ik mee op date moet, en mijn moeder die mij dan een verwijt maakt dat ik daar niet op in ga, waardoor ik weer met 'n rotgevoel zit. Maar ik ga echt niet zomaar daten met iemand die ik helemaal niet ken en waarmee helemaal geen ''common ground'' is. Die behoefte heb ik helemaal niet.
zondag 3 oktober 2021 om 11:34
Hoi Hoi iedereen
Nou daar het op viafora stil is tik ik hier maar weer door hahahaha.
Ik zit net weer aan boord en heb een heerlijk verlof gehad. Ik zou met een vriendin op vakantie gaan maar dat is niet gebeurd. Plannen kunnen zomaar veranderen.
Maar goed in tussentijd heb ik weer een andere vrouw leren kennen. Al 4 keer bij elkaar geweest (nadat we elkaar hebben leren kennen op tinder 1.5 jaar geleden, fb vriendjes geworden, af en toe contact en deze keer zouden we bij elkaar komen) nou ja vinden elkaar leuk. Toch ja we zijn aan het nadenken.
Zij is wat autistisch enne zei van "dit was niet de bedoeling" en toen stonden we als (46 en 47 jarige) 2 verlegen pubers naast elkaar hahaha.
Wat ik dan vervolgens doe is toch al mijn dates (met tgirls en mannen) op een lager pitje zetten. Er is geen exclusiviteit maar ja als je je zo "verliefd" voelt, gewoon doen dus. Ze weet wat ik doe als tgirl en hebben het met de eerste afspraak over ons sexleven gehad dus ja. We (of ik eigenlijk) ga het meemaken.
Nu eerst maar weer eens varen tot begin december ergens. Eens zie bij wie of waar ik 1 van de 2 kerstdagen ga doen. 1 is voor mijn ouders de andere, ik weet het nog niet.
Nou daar het op viafora stil is tik ik hier maar weer door hahahaha.
Ik zit net weer aan boord en heb een heerlijk verlof gehad. Ik zou met een vriendin op vakantie gaan maar dat is niet gebeurd. Plannen kunnen zomaar veranderen.
Maar goed in tussentijd heb ik weer een andere vrouw leren kennen. Al 4 keer bij elkaar geweest (nadat we elkaar hebben leren kennen op tinder 1.5 jaar geleden, fb vriendjes geworden, af en toe contact en deze keer zouden we bij elkaar komen) nou ja vinden elkaar leuk. Toch ja we zijn aan het nadenken.
Zij is wat autistisch enne zei van "dit was niet de bedoeling" en toen stonden we als (46 en 47 jarige) 2 verlegen pubers naast elkaar hahaha.
Wat ik dan vervolgens doe is toch al mijn dates (met tgirls en mannen) op een lager pitje zetten. Er is geen exclusiviteit maar ja als je je zo "verliefd" voelt, gewoon doen dus. Ze weet wat ik doe als tgirl en hebben het met de eerste afspraak over ons sexleven gehad dus ja. We (of ik eigenlijk) ga het meemaken.
Nu eerst maar weer eens varen tot begin december ergens. Eens zie bij wie of waar ik 1 van de 2 kerstdagen ga doen. 1 is voor mijn ouders de andere, ik weet het nog niet.
fietsen varen vrouwelijk doen
zondag 3 oktober 2021 om 14:53
Lisali ze bedoelen het goed. Vind het zelfs geen slecht idee van je broer. Waarom doe je niet eens lekker stoer en ga je iets drinken met die collega? Je broer kent je en mss zit zijn gevoel helemaal juist. En mss ook niet maar heb je toch een leuke avond.
Wanneer ik mijn moeder spreek moet ze ook telkens vragen ‘of ik nog niet van straat ben’. Als ik dan zeg contact met iemand te hebben is het ook steeds ‘en, hoe is het met die jongen?’ ‘Jongen’... ik ben 50!
Zeefietser dat is leuk! Je kan op alle leeftijden verliefd worden, dat je je andere contacten op een laag pitje zet zegt veel.
Ex en ik zien elkaar komende week, ben benieuwd, ruim een jaar geleden.
Wanneer ik mijn moeder spreek moet ze ook telkens vragen ‘of ik nog niet van straat ben’. Als ik dan zeg contact met iemand te hebben is het ook steeds ‘en, hoe is het met die jongen?’ ‘Jongen’... ik ben 50!
Zeefietser dat is leuk! Je kan op alle leeftijden verliefd worden, dat je je andere contacten op een laag pitje zet zegt veel.
Ex en ik zien elkaar komende week, ben benieuwd, ruim een jaar geleden.
zondag 3 oktober 2021 om 15:15
Hoi,
Ik kom ook gezellig meekletsen! Leuk om andermans ervaringen te lezen! Vorige week zondag heb ik na een halfjaar contact/daten mijn date gestopt. Hij had ineens tijd nodig om na te denken/hij stond naar eigen zeggen niet helemaal aan... nja prima ik had het er wel heel moeilijk mee maar ik vond hem wel erg leuk! Leek me dus maar beter om het af te kappen want van afspreken kwam het ook niet echt meer... Vandaag dus maar weer Tinder aangeslingerd...en wie kom ik als tweede tegen? je raad het al...
Maar goed ik sta er eigenlijk nog niet voor open, ben in mijn hoofd nog bij deze meneer, maar ik ga toch maar weer proberen te daten en me open te stellen. Maar god wat vind ik dit moeilijk! Ik ben totaal geen dater... Maar we gaan het zien
Ik kom ook gezellig meekletsen! Leuk om andermans ervaringen te lezen! Vorige week zondag heb ik na een halfjaar contact/daten mijn date gestopt. Hij had ineens tijd nodig om na te denken/hij stond naar eigen zeggen niet helemaal aan... nja prima ik had het er wel heel moeilijk mee maar ik vond hem wel erg leuk! Leek me dus maar beter om het af te kappen want van afspreken kwam het ook niet echt meer... Vandaag dus maar weer Tinder aangeslingerd...en wie kom ik als tweede tegen? je raad het al...
Maar goed ik sta er eigenlijk nog niet voor open, ben in mijn hoofd nog bij deze meneer, maar ik ga toch maar weer proberen te daten en me open te stellen. Maar god wat vind ik dit moeilijk! Ik ben totaal geen dater... Maar we gaan het zien