Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
quote:Miffy schreef op 03 juni 2009 @ 23:14:

Pammie, hierna hou ik erover op: je kunt zelf wel van te voren slapen en afwisselen, maar al die andere automobilisten die dat niet doen, zijn er dan ook nog steeds.

Maar dat is sowieso in het verkeer: dat is overdag met niet-oplettende/slaperige/bellende/dronken automobilisten óók.
Voor de vakantie? gaan jullie al bijna dan Sok?
quote:remma schreef op 03 juni 2009 @ 23:14:

Babydancen whoreGaan we schelden?
quote:Pammie schreef op 03 juni 2009 @ 23:16:

[...]

Maar dat is sowieso in het verkeer: dat is overdag met niet-oplettende/slaperige/bellende/dronken automobilisten óók.Ja, dat vind ik ook wel. Ik doe het 's nachts niet omdat IK het niet kan/wil.
Oke, als je dat wilt. Takkewijf.
Truttekop.

We zijn wel vaker om een uur of 4 al gaan rijden. Ik vind dat wel lekker, je bent al een eind op streek als de dag begint.
Het probleem zou zijn, dat ik van te voren niet kan slapen. Als ik om 9 uur naar bed zou aan en dan zou slapen, dan is het nog een optie.
Oh, maar dat kunnen wij wel hoor. En dat is ook altijd het streven. Gelukkig is Pamman dan ook al 2 dagen thuis dus niet vers-uit-de-werkstress de auto in. Daar hou ik dan weer niet zo van.
Nou ja, dat scheelt dus enorm. Als je van 9 tot half 4 slaapt. Hier zou dat niet goed gaan.
Lieve schat, jij moet lekker naar bed gaan en verder uitzieken. Ik ga ook naar bed, heb vanmiddag een nieuw boek gekocht want ik had niets meer te lezen. Dat is trouwens niet helemaal waar, ik ben Norwegian Wood aan het lezen maar ik kan er niet zoveel mee geloof ik.

Weltrusten!
Oh, nou.
1 * 8 = 8

2 * 8 = 16

3 * 8 = 24

4 * 8 = 32

5 * 8 = 40

6 * 8 = 48

7 * 8 = 56

8 * 8 = 64

9 * 8 = 72

10 * 8 = 80
Knap hoor Remma.

Mini vanmorgen weer huilend afgeleverd, ze voelde zich niet lekker, had weer buikpijn. Ik denk echt dat het in haar koppie zit maar ik weet niet hoe ik haar daarbij kan helpen
Blehh, ik baal. Vanmorgen mooie trampoline in de aanbieding bij de Aldi. Stonden we als nummer 5 in de rij, waren er maar 4. Bah, was ik nu maar 5 min eerder gegaan.

Balen van mini Pammie. Ik zou eerlijk gezegd ook niet weten wat je daar mee moet.
Dat is balen Ank.

Ik heb net de dokter gebeld voor Mini, ben spontaan ernstig gaan brullen aan de telefoon, emotionele doos die ik ben. Ik gaf namelijk aan dat ik denk dat het van de spanning is maar dat ik dat niet in het consult wil aangeven omdat die kleine luistervink er dan bij zit. En toen hield ik het niet meer droog, maak me er drukker om dan ik dacht blijkbaar. Assistente was heel lief en heeft nu een afspraak voor mij alleen gemaakt om kwart voor 11 en om kwart voor 4 met Mini samen.
Och. Pammeke toch. Hier

Enig idee waarom het prulleke dan gespannen is?

Balen van die trampo Anky. Maar weet je, als je 5 min eerder was gegaan, was er wellicht iets anders waardoor enz enz enz.
Thanx.

Wist ik maar wat er allemaal in dat koppie omging. Ik denk misschien dat ik weer ga werken, misschien dat ze bijna na groep 3 gaat en haar juf gaat missen ('want ik hou zo van juf!'). Ik weet het niet en ik weet ook niet hoe ik het uit haar kan krijgen en ik weet ook niet hoe ik haar kan begeleiden daarin en ik zie gewoon dat ze zichzelf in de weg zit met die dingen.

Ik ben net gebeld door nieuwe werkgever. Aanbod wat ze doen is prima, net wat hoger dan waar ik nu zit maar met meer secundaire dingen (eindejaarsuitkering, winstdeling, betere reiskostenvergoeding). Dus al met al ga ik er op vooruit. Hij gaf zelf aan dat aanstaande maandag beginnen bij hun misschien niet zo lekker uitkwam, ik heb meteen gezegd dat donderdag voor mij lastig is omdat ik dan nog 2 afspraken heb die ik niet verzet krijg en dat ik het ook helemaal niet erg vind om een weekje 'vakantie' te genieten zodat zij ook wat meer tijd hebben om mijn komst voor te bereiden. Hij snapte de hint dus kans dat ik pas volgende week maandag hoef te beginnen.
Goed geregeld, Pam! Belden ze nu zelf of heb jij gebeld?

en wat sneu van mini: ik heb dat ook wel met Poek (die nu met de muis zit te spelen)

en balen van die trampoline, Anky
Ze belde zelf en hij belde net meteen terug. Ik begin maandag 15 juni.

Heb jij iets wat heel goed werkt met Poek?

Nu nog snel een bakkie en dan naar de dokter.
Ik heb vandaag trouwens voor het eerst van mijn leven een legging aan. Onder mijn nieuwe korte donkerblauwe spijkerrokje. Ben ik hip or what
Nu pas Kind ik heb er al 3

Lucht je hart maar lekker zometeen bij huisarts. Komt goed.
Ik was niet van plan om daar ook weer te gaan zitten janken. Vond het net al zo suf.

Ja, nu pas, ik weet het. Maar nu wil ik ook een zwarte (dit is een witte).
Weet je wat nou leuk is? Als ik de ga beginnen, krijg ik ook nog mijn salaris uitbetaald van huidige werkgever. Ik word nog eens rijk van mijn ontslag
Oeoeoe. daar kun je dan erg veel hippe leggings van kopen.

Meid, die huisarts ziet wel vaker jankende moeders hoor.
Ik hoop dat je dadelijk wat verder komt bij de huisarts Pammie.

Ik ben nu aan kijken op Ebay voor trampoline (als ik wat in mijn kop heb ). Moet me wel inhouden om niet gelijk te bieden. 150 euro voor een hele grote valt toch wel mee hè (jammer van die 29 euro verzendkosten).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven