date steelt deurbel

02-10-2021 22:52 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames hier,

even een checkup of ik niet gek of te radicaal ben. Gisteravond liep ik met mijn date door de stad (net 2 dates gehad) en we liepen langs een huis dat hier een beetje in een achterstandswijk staat maar zelf wel mooi en statig is. Het huis is wel wat aan het verpauperen en het is onduidelijk of er momenteel iemand woont of niet.

In ieder geval zei ik dat ik dit huis toen het in goede staat was altijd enorm mooi vond, met name de deurbel (een antieke, handgemaakte "ouderwetse" bel). Voordat ik het wist liep mijn date het erf op, was een tijd bezig bij het huis en kwam terug met die deurbel in zijn handen. Blijkbaar had hij deze er dus afgetrokken. Met grof geweld, want het ijzer was gebroken op bepaalde plekken. Ik voelde me zo ontzettend ongemakkelijk en afgeknapt dat ik daar meteen afscheid van hem genomen heb en gezegd dat ik hier niet op zit te wachten, dat ik het kinderachtig en randje crimineel vind. Hij was nogal verbijsterd, appte toen ik thuis was of ik dit echt meende en zei dat het slechts een geintje was. Voor mij gaat dit echter te ver, helemaal omdat niet duidelijk is of er iemand woont of niet. Hoe zouden jullie reageren?
Je moet ook niet op date gaan met een Roelvink.
A question that sometimes drives me hazy: Am I or are the others crazy?
:rofl: Ik hoopte bij de titel op een date die bij TO thuis had plaatsgevonden en dat ze dan de volgende dag er pas achter kwam dat hij of zij haar deurbel had meegenomen. Maar dit is ook leuk.
Bell, ring my bell
(Ring my bell, ding-dong-ding)
You can ring my bell, ring my bell
(Ring my bell, ring-a-ring-a-ring)
(Ring my bell, ding-dong-ding)

https://youtu.be/r1UkZLT20TI

Dankzij dit topic weer eens onverwachte muziekinspiratie gehaald. Er worden diepgaande teksten over deurbellen geschreven. Dan weten we dat ook weer.
Wanna grow up to be
Be a debaser
calvijn1 schreef:
02-10-2021 23:05
Dit topic doet me denken aan een ander topic waar een date een souvenir had gejat uit een tuin.

Heeeeel toevallig.......
Dit.
mammezel schreef:
02-10-2021 23:09
Dat was het wat ik zocht! Jouw geheugen is beter dan het mijne.
Jààààà, die had dat meegebracht uit het buitenland, in een soort sloppenwijk had hij het gejat!
Een vogeltje, dat was het!!!
Vogelbeeldje inderdaad.
relaties/dit-is-toch-afwijkend-gedrag/l ... ges/481036

Is die man waar jij een date mee had ook 39 jaar oud?

Wel gelijkenissen tussen de twee;
langs een huis dat hier een beetje in een achterstandswijk staat
In ieder geval zei hij dat er allemaal 'krotten' in die wijk stonden
Je maakt wat mee zeg!
Nope
Ik heb zoiets eerder gelezen maar waar? Ik weet niet meer of het om een deurbel ging of een ander object.

Ik zou in verlegenheid zijn gebracht. De jongen wou kennelijk indruk op mij maken, maar heeft totaal verkeerd ingeschat welke eigenschap ik imposant zou vinden. Normaal ben je erg voorzichtig daarmee en tast je dat eerst af.

Aangezien het nog maar de tweede date is zou ik de deurbel aan hem teruggeven om terug te brengen en verder geen afspraken meer met hem maken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Overigens worden er tal van hotelaccessoires ontvreemd (bijvoorbeeld handdoeken) om een vermoedelijk soortgelijke reden: branie. Mooie stevige handdoeken, leuk souvenir, ze zijn rijk genoeg dus ze zullen de handdoek niet missen, enz. En dan de triomf: het is gelukt! Later doen ze er niets meer mee want je hebt er zelf thuis meer dan genoeg.

Maar ja een deurbel is toch wel een tandje erger. Dat voelt echt als een beroving omdat het aan het huis vast zit en zo privé is.
Ladida1981 schreef:
02-10-2021 23:01
Was er laatst niet ook zo'n topic?
Was ook mijn eerste reactie.
f1823 wijzigde dit bericht op 03-10-2021 06:17
9.68% gewijzigd
JustLitMe schreef:
03-10-2021 01:09
Vogelbeeldje inderdaad.

Het komt echt vaker voor.
Dit is niet echt!
Hetzelfde verhaal postte iemand op dit forum met een beeld van een vogel. Vorig jaar of eerder dit jaar. En echt met exact dezelfde verhaallijn.

Dus nee…………ik trap er lekker niet in, puh.
Oh, ik ben mosterd zie ik. :bonk:
Wat ik me afvraag; toen hij dat erf opliep en een tijdje weg was, bleef jij toen braaf staan? Het regende gisteren flink. Riep je hem niet, vroeg je niet wat hij aan het doen was? En je liep weg, kwam hij niet achter je aan?
KataTonDemonaEaytoy schreef:
03-10-2021 00:17
Aanbellen kan natuurlijk ook niet.
Ik moest kloppen want de bel doet niet niet ik heb jullie bel gejat. :lol:
Ja hoor...
Volgens mij moet je jonge mannen niet vertellen dat je iets leuk of mooi vindt. Volgens mij denken ze dan gelijk dat je het ook wil hebben en voelen zij zich geroepen.

Vaak genoeg vergelijkbare ervaringen gehoord. Dan gaan ze het voor je kopen of zelfs jatten in dit voorbeeld. Terwijl je alleen zegt dat je iets mooi vindt zonder enige bedoeling dat je het wilt.
mammezel schreef:
02-10-2021 23:07
Ik zou die bel terug aan de deur gaan leggen zonder verdere actie. Dan hebben ze tenminste de bel nog terug en moeten ze ze enkel opnieuw monteren.
Nou, ik zou nog even een briefje met de gegevens van de date door de brievenbus gooien. Kan hij de schade nog wel even vergoeden
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Ttroeteltje schreef:
03-10-2021 07:25
Dit is niet echt!
Hetzelfde verhaal postte iemand op dit forum met een beeld van een vogel. Vorig jaar of eerder dit jaar. En echt met exact dezelfde verhaallijn.

Ik twijfel ook. TO komt niet meer terug, dat vind ik verdacht. En als het wel waar is dan zou TO aangifte bij de politie moeten doen.
In ieder geval is er wel een belletje gaan rinkelen bij ex date dat hij dat niet meer moet doen tijdens daten.
Voor de rest heb ik mij wel vannacht vermaakt met reacties lezen.
Ttroeteltje schreef:
03-10-2021 07:25
Dit is niet echt!

Oh wie weet dezelfde date! Zou kunnen.
retrostar schreef:
03-10-2021 05:56
Overigens worden er tal van hotelaccessoires ontvreemd (bijvoorbeeld handdoeken) om een vermoedelijk soortgelijke reden: branie. Mooie stevige handdoeken, leuk souvenir, ze zijn rijk genoeg dus ze zullen de handdoek niet missen, enz. En dan de triomf: het is gelukt! Later doen ze er niets meer mee want je hebt er zelf thuis meer dan genoeg.

Maar ja een deurbel is toch wel een tandje erger. Dat voelt echt als een beroving omdat het aan het huis vast zit en zo privé is.
En ik voel me al ongemakkelijk als ik de flesjes uit de hotelbadkamer meeneem....
JustLitMe schreef:
03-10-2021 01:09
Vogelbeeldje inderdaad.

Een serial-achterstandswijk-bestelende-vivavrouwen-dater.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
flipje2 schreef:
03-10-2021 08:29
Een serial-achterstandswijk-bestelende-vivavrouwen-dater.
Hmmm... :proud:
TO heeft tot nu toe alleen nog maar topics in relaties geplaatst en praktisch alleen maar over mafklappers die ze gedate heeft…. Er gaan bij mij wel een paar “alarmbellen” af nu, denk dat TO een hele rijke fantasie en een saai leven heeft 😂
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Hendrikje106 schreef:
03-10-2021 08:32
TO heeft tot nu toe alleen nog maar topics in relaties geplaatst en praktisch alleen maar over mafklappers die ze gedate heeft…. Er gaan bij mij wel een paar “alarmbellen” af nu, denk dat TO een hele rijke fantasie en een saai leven heeft 😂
Die van dat andere topic heeft ook altijd van die bijzondere dates.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven