Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Remma, hoe voel je je nu?
Ik word wel altijd een beetje zenuwachtig van Ebay.
heb eigenlijk nooit geboden op e-bay. is dat anders dan Marktplaats?

heb geen tips voor je, Pammie wb Poek. Ik worstel er ook geregeld mee. en het vrouwtje is erg indirect in haar communicatie ('mam: ik vind kaas zóóó lekker', maw: ik wil een plakje kaas) terwijl ik dat zelf absoluut niet ben; dat maakt het ook lastiger.
ja, Remma, weer wat beter? en hoe is het met je hubbie ?
Hubbie was niet ziek, volgens mij. Of jullie moeten meer weten, dat kan.

Ik ben aan het twijfelen, of ik wel of niet ga werken morgen. En ik denk niet dat ik dat moet dan, maar ja.
Is er niet iets op MP Anky??
Wat een rare stemwijzer heeft de NOS. Er wordt gevraagd naar mijn voorkeur voor het geslacht van een potentiele kandidaat en naar zijn burgelijke staat. Waar zou dat nou goed voor zijn?
voor mensen die graag een voorkeursstem aan een vrouw geven?
Poeh, volgens mij staan er weer kiezen op ontploffen bij Maby. Halleluja, wat een humeur vandaag (lees: wat een gekrijs vandaag).
Balen Anky, van trampoline.

En Pammie, hoop dat je wat wijzer wordt bij huisarts. Zou ook niet weten hoe je dat bij mini er uit krijgt. Vind het bij Limoen ook vaak lastig te bepalen.

Enne, gefeliciteerd met je nieuwe baan!!! goed geregeld dat je een weekje later kan beginnen.
Voor een alleenstaande vrouw bedoel je dan Ik wil dit soort vragen niet invullen bij zo'n kieswijzer. Ik vind dat minder belangrijk, dan inhoudelijke kwesties. Bovendien ben ik mans (vrouws) genoeg om zelf het lijstje van een partij af te gaan op zoek naar een vrouw. Nee, ik vind het maar raar.
De huisarts ging bijna mee zitten doen, of ze zei het om me niet zo'n sukkel te laten voelen. Anyway, ik heb een doorverwijzing naar een orthopedagoog. En hopelijk heeft zij wat goede ideeën. Ik ga haar zo bellen.

Remma, als het niet gaat, dan niet. Ben je wel koortsvrij? Zo niet, dan zou ik morgen niet gaan.

Zijn die trampolines normaal zo duur dan Ank? Ik heb nooit gekocht via E-bay trouwens.
Aankomende dinsdagmiddag heb ik een afspraak. Kijk, daar hou ik van, een beetje tempo erin.
Misschien is het voor de luie kiezer. Gemak dient de mensch nietwaar.
Citro, is dat trouwens niet iets voor jullie, zo'n orthopedagoog? Lijkt me minder ingrijpend dan bijvoorbeeld videohometraining via het cb.
quote:Pammie schreef op 04 juni 2009 @ 11:50:

Aankomende dinsdagmiddag heb ik een afspraak. Kijk, daar hou ik van, een beetje tempo erin.Heel fain.
quote:Pammie schreef op 04 juni 2009 @ 12:03:

Misschien is het voor de luie kiezer. Gemak dient de mensch nietwaar.Het zal ongetwijfeld z'n reden hebben. Maar ik vinnut stom
En ja, ik ben koortsvrij.
Pfff. Ik heb net die vragenlijst ingevuld, die is echt heel uitgebreid. En nu is het net of ik een 'geval' in huis heb.
Waar is die orthopedagoge van?
heu. Slof had gelukkig niks, trommelvlies zag er goed uit. Vermoedelijk heeft-ie er toch aan zitten krabben. toch weer 40 minuten zitten wachten voor ze dat in 5 minuten vertelden,. maar OK. ik had iig niet onze huisarts-hork, maar de aardige.

Daarna door de regen naar huis geworsteld. Ik had even geen fiets (bij de fietsenmaker) dus moest ik met Poek op het fietsje en Slof in de buggy. Voordeel van Poek op de fiets is dat het redeliojk snel gaat. Nadeel is dat ze nergens naar kijkt, zo de straat op fietst, en niet al te goed luistert. Dus ik ben al redelijk vaak boos op haar geworden

als troost net maar poffertjes gemaakt; lekker.
quote:remma schreef op 04 juni 2009 @ 13:48:

Waar is die orthopedagoge van?Hoe bedoel je?
Oeh lekker, poffertjes. Ik heb net een giga-uitsmijter gebakken.

Fijn dat er niets aan de hand was met zijn oortjes. Jammer alleen van die wachttijden. Ik heb dat echt nooit bij onze huisarts, gelukkig maar.

Nu maar even nuttig worden, zit al de hele dag
Fain dat zijn oortjes oke waren, Sok.

Ik bedoel, is zij van de thuiszorg, of een andere instelling, of wellicht particulier.
Particulier. We hebben hier een gezondheidscentrum en daar heeft ze haar praktijk.

Ik ga strijken met Oprah aan. Bedjes zijn schoon. Verhaal uit ak speelt vandaag, nu zeg maar. Zit er de hele tijd mee in mijn hoofd. Ben gewoon blij dat ik bedden mag verschonen en strijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven