Mini vakantie januari in Nederland
zaterdag 9 oktober 2021 om 12:32
Ik lees hier vaak leuke tips voor vakanties dus ben benieuwd naar jullie ideeën
Ik wil in januari/februari 3/4/5 dagen weg in m'n eentje.
Ik zoek een hotel in een leuke stad in Nederland, liefst goed te bereiken met de trein vanuit Alkmaar (er gaat een rechtstreekse trein naar Nijmegen en Maastricht). Budget is ongeveer 150-200 euro (inclusief de eenpersoonstoeslag die de meeste hotels hebben).

Ik wil in januari/februari 3/4/5 dagen weg in m'n eentje.
Ik zoek een hotel in een leuke stad in Nederland, liefst goed te bereiken met de trein vanuit Alkmaar (er gaat een rechtstreekse trein naar Nijmegen en Maastricht). Budget is ongeveer 150-200 euro (inclusief de eenpersoonstoeslag die de meeste hotels hebben).
banaantjee wijzigde dit bericht op 31-10-2021 19:30
4.04% gewijzigd
zaterdag 9 oktober 2021 om 13:02
Berg en Dal, hotel Valmonte ligt er naast en heeft direkte busverbinding. Fletcher heeft een smal 2 persoonsbed voor je.
https://www.fletcher.nl/nl/Reservation/Rooms
zaterdag 9 oktober 2021 om 13:12
Bedankt! Ik ga even kijken naar Nijmegen 
Meer tips zijn altijd welkom
En qua budget: 3 dagen wil ik in ieder geval weg, maar soms heeft een hotel een leuke deal dus dan kan 4 of 5 dagen weg opeens wel voor dat budget. En budget is puur het overnachten, geen diner oid

Meer tips zijn altijd welkom
En qua budget: 3 dagen wil ik in ieder geval weg, maar soms heeft een hotel een leuke deal dus dan kan 4 of 5 dagen weg opeens wel voor dat budget. En budget is puur het overnachten, geen diner oid
banaantjee wijzigde dit bericht op 09-10-2021 19:57
10.30% gewijzigd
zaterdag 9 oktober 2021 om 13:16
Wildcard: Dordrecht, de kleine Rug. Let wel, je hebt de huiswacht nodig die ook als veerman fungeert om op het eilandje te komen waar het huis staat, en die vaart tot een uur of 2200.
Het is wel heel basic, douche ne toet op de gang en zelf je bed opmaken, je kunt als je de kosten wil drukken zelf je bedlinnen en handdoeken meenen, en je kunt er zelf koken en thee zetten. Alles is dus zelfvoorziening.
http://www.dekleinerug.nl/tarieven.php
Heerlen, Villa Eikhold, opnieuw van nivon en met dezelfde faciliteiten, is misschien een betere optie kal is dat een minder leuke stad), bushalte voor de deur en winkels vlakbij.
Ik ben lid van de nivon en kan daar voor zo'n 25 euro per nacht terecht, inclusief toeslagen. Maar douche en toilet zijn op de gang en moet je delen.
Het is wel heel basic, douche ne toet op de gang en zelf je bed opmaken, je kunt als je de kosten wil drukken zelf je bedlinnen en handdoeken meenen, en je kunt er zelf koken en thee zetten. Alles is dus zelfvoorziening.
http://www.dekleinerug.nl/tarieven.php
Heerlen, Villa Eikhold, opnieuw van nivon en met dezelfde faciliteiten, is misschien een betere optie kal is dat een minder leuke stad), bushalte voor de deur en winkels vlakbij.
Ik ben lid van de nivon en kan daar voor zo'n 25 euro per nacht terecht, inclusief toeslagen. Maar douche en toilet zijn op de gang en moet je delen.