Ladies Room
vrijdag 10 april 2009 om 09:01
Hoi Viva forumsters,
Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !
En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :
Klik even op deze link :
http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related
Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !
En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :
Klik even op deze link :
http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related
donderdag 4 juni 2009 om 16:09
quote:Linndaatje schreef op 04 juni 2009 @ 16:08:
In IJslandse tijd was ik hier ook al om 6 uur vanochtend! Toen draaide ik me nog een keertje om. . .
Vast wel Jammer dat de anderen het zo druk hebben! Heerlijk om zo even te onzin-kletsen
hier zijn we goed in.
Ben benieuwd wat de anderen zeggen vanavond.
In IJslandse tijd was ik hier ook al om 6 uur vanochtend! Toen draaide ik me nog een keertje om. . .
Vast wel Jammer dat de anderen het zo druk hebben! Heerlijk om zo even te onzin-kletsen
hier zijn we goed in.
Ben benieuwd wat de anderen zeggen vanavond.
Snjókorn falla, á allt og alla
donderdag 4 juni 2009 om 17:43
quote:Linndaatje schreef op 04 juni 2009 @ 16:17:
rofl is het, niet rolling, kijk maar staat voor Rolling On Floor Laughing.
Had ik trouwens nog niet gezegd, maar ik kom waarschijnlijk in de Viva... Met een minder succesvol verhaal Beetje drama blunder van me, haha...Ben benieuwd, wel spannend.
rofl is het, niet rolling, kijk maar staat voor Rolling On Floor Laughing.
Had ik trouwens nog niet gezegd, maar ik kom waarschijnlijk in de Viva... Met een minder succesvol verhaal Beetje drama blunder van me, haha...Ben benieuwd, wel spannend.
donderdag 4 juni 2009 om 19:51
Snjo wat lekker t zonnetje, het is hier super koud! Errug frisjes!!!
idd jammer dat ik er niet was om mee te doen aan 'de onzin postings'
maar het was wel leuk om te lezen! Vriendje was vrij vanmiddag en we zijn ff gaan stemmen. Heb niet meer aan de pc gedacht eigenlijk!
En een stapel pannenkoeken gebakken uiteraard!
o die zien er ook lekker uit:
idd jammer dat ik er niet was om mee te doen aan 'de onzin postings'
En een stapel pannenkoeken gebakken uiteraard!
o die zien er ook lekker uit:
donderdag 4 juni 2009 om 21:00
Het was inderdaad behoorlijk fris vandaag. Ik ben even niet geweest en kan gelijk 3 pagina's met gezellige postings terug gaan lezen.
Niet zo handig, dat je je stemkaart weggegooid hebt, Linn. Je had een nieuwe kunnen aanvragen. Nu gaat je stem in Europa verloren. Ik hoor morgenochtend wel hoe de uitslag is. Pfff, ik ben blij dat ik niet bij een stembureau stemmen hoef te gaan tellen.
Vanmiddag heb ik de schuur uitgeruimd en alle overbodige spullen naar de stort gebracht. Ik had 1 doos vol met spullen voor het Klein Chemisch Afval.
Na het eten ben ik met vriend gaan stemmen.
Niet zo handig, dat je je stemkaart weggegooid hebt, Linn. Je had een nieuwe kunnen aanvragen. Nu gaat je stem in Europa verloren. Ik hoor morgenochtend wel hoe de uitslag is. Pfff, ik ben blij dat ik niet bij een stembureau stemmen hoef te gaan tellen.
Vanmiddag heb ik de schuur uitgeruimd en alle overbodige spullen naar de stort gebracht. Ik had 1 doos vol met spullen voor het Klein Chemisch Afval.
Na het eten ben ik met vriend gaan stemmen.
donderdag 4 juni 2009 om 21:30
donderdag 4 juni 2009 om 21:36
quote:snjokorn schreef op 04 juni 2009 @ 19:18:
Heb vis uit de vriezer gehaald (kan in de oven verder ontdooien), katten gelijk gek. . . Dat wordt delen.
Hoe blond kan je zijn om jezelf te citeren?? Maar goed.
Ik had een visgratin gemaakt en die was erg lekker, daarbij rijst en sperzieboontjes.
Heb vis uit de vriezer gehaald (kan in de oven verder ontdooien), katten gelijk gek. . . Dat wordt delen.
Hoe blond kan je zijn om jezelf te citeren?? Maar goed.
Ik had een visgratin gemaakt en die was erg lekker, daarbij rijst en sperzieboontjes.