zwanger worden..

06-03-2009 11:48 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
dag,

ik begrijp niet zo goed waarom zwanger worden soms zo lang kan duren? als je testjes (temperatuur, dipsticks etc) gebruikt en je weet precies wanneer je ovulatie is en je hebt dan seks, dan is de kans toch best heel groot dat het lukt?

of ligt het gemiddelde op een jaar omdat mensen die testjes niet gebruiken?

of kan je ovulatie echt heel wisselend zijn ook al ben je 1x in de 28 dg ongesteld etc?

groetjes van een leek, die nog moet beginnen...
quote:Sarah Scott schreef op 06 maart 2009 @ 12:15:

[...]

Tsssk ik ben zo'n figuur Hier nog zo'n figuur
Nou je kunt er beter de LUL van inzien, daar heb je veel meer aan .....
Wat voor figuur? Eerste ronde raak? Kan ik niet over mee praten, beetje jammer maar toch....
Dus die die die beperkte genen gaan werkelijk doorgegeven worden? Oprecht jammer, ik had het sommige hier méér gegund. Is natuurlijk not done om te zeggen.
er is een heel rijtje dat ik hier neer kan pleuren die ik het meer gun.
Fleurtje zegt het en de rest denkt het, toch Fleur?

Nou ga je gang Gw...

Ik begin met jou!!!
Nja eerste ronde.. het was een verrassing zeg maar Maar zie net dat dit een oud topic is sorry..
godbewaarme, mevrouwtje hoogopgeleid is zwanger geprikt door dr zuiplap en nu plant dat zich voort?

het wachten is nu op

'wie is er nou zo stom om een huilbaby te nemen?'

'waarom verschonen als hij m toch steeds volschijt? Mn vriend houdt het nl niet op als hij dronken is'

'wie kan er zijn eigen bevallingsdatum nou niet berekenen en is zo stom om ingeleid te moeten worden?'
quote:RosieRo schreef op 03 juni 2009 @ 21:14:

'waarom verschonen als hij m toch steeds volschijt? Mn vriend houdt het nl niet op als hij dronken is'

'wie kan er zijn eigen bevallingsdatum nou niet berekenen en is zo stom om ingeleid te moeten worden?'
erine

yaya

momo

polleke

becky

speculaas

mulan

rainbow

kath

mariss

annika

(in willekeurig volgorde hoor)
quote:RosieRo schreef op 03 juni 2009 @ 21:14:

godbewaarme, mevrouwtje hoogopgeleid is zwanger geprikt door dr zuiplap en nu plant dat zich voort?

het wachten is nu op

En niet te vergeten:

mijn baby is alleen rustig als hij een flesje jenever krijgt, kan dit kwaad?
quote:germanwings schreef op 03 juni 2009 @ 21:17:

erine

yaya

momo

polleke

becky

speculaas

mulan

rainbow

kath

mariss

annika

(in willekeurig volgorde hoor)Oooh .
quote:germanwings schreef op 03 juni 2009 @ 21:17:

erine

yaya

momo

polleke

becky

speculaas

mulan

rainbow

kath

mariss

annika

(in willekeurig volgorde hoor)

mee eens!

arm kind, het zou je moeder maar wezen...
ze schrijft ook dat haar vriend zooooo bezorgd was, want die was tijdens het fokken 1 x per week doorgezakt en had geblowd..

te dom voor woorden. dat weet je toch, als je probeert zwanger te worden, en dan achteraf ben je zoooo bezorgd..
Ik heb HBO gedaan, mn vriend kloekt net z'n 4e blik bier achterover en drukt net z'n jointje uit... ga ik even zwanger raken straks! Eindelijk!
He relnicht wat is er mis met een hbo studie?

Matten??? .
quote:Erine schreef op 03 juni 2009 @ 22:12:

He relnicht wat is er mis met een hbo studie?

Matten??? .helemaal niks mis mee maar als je zegt dat je hbo hebt mag je daar niet over jokken nie..
Nee je mag inderdaad nie jokke nie en nie liege nie, das nie netjes nie, hihi. en toch vind ik dat ze genomineerd moet worden voor fvdm. Mijn stem heeft ze (tog nie). Zo kort lid zijn en zoveel topics openen, met ook nog eens een waardeloze inhoud (terwijl je toch heel hoog opgeleid bent) dat is toch zeker een nominatie waard. Of nie?
als dat jointje zo bevorderlijk is moet ik mss ook maar weer eens de grens over om een voorraadje voor manlief te halen?
Oh dear..... dit topic heb ik ff gemist geloof ik......

Ongelooflijk. En dan ook nog zo snel raak......

Ik moet ff bijkomen
Brit, we wachten nu allemaal vol spanning op het nieuw te openen topic van ils...

wat zal het worden?

-ik ben nu 5 weken zwanger en voel mijn baby al, kan dit?

-mijn man drinkt nog steeds, wat nu?

-ik heb een jointje meegerookt moet ik me nu zorgen maken?
Man man was dronken tijdens de sex, heeft hij nu bier in mij gespoten in plaats van sperma?
Vervolgd door: ben ik nu zwanger van een kratje bier???
quote:Zwieber schreef op 04 juni 2009 @ 20:27:

Vervolgd door: ben ik nu zwanger van een kratje bier???Dan moet je effe wachten tot de bevalling, als de beeb op Freddy Heineken lijkt dan weet je t wel.
quote:RosieRo schreef op 04 juni 2009 @ 20:29:

[...]

Dan moet je effe wachten tot de bevalling, als de beeb op Freddy Heineken lijkt dan weet je t wel.Ik denk eerder dat de baby lijkt op een kale monnik. Maar dat zal mijn hoge opleiding wel zijn die dat denkt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven