Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
Even een aanvullend verhaaltje... Ik heb aardig wat gedate de laatste tijd, maar heb het gevoel dat ik niet meer die echte ''klik'' heb met mannen... Met mijn ex-en had ik meteen toen ik ze zag een soort gevoel van lust/liefde op het eerste gezicht en dat kom ik nooit meer tegen. Toch ben ik gaan daten en precies de mannen die ik toch niet zo leuk vind, blijven moeite voor me doen (lees: blijven sms-en nadat ik nadrukkelijk heb gezegd dat het niets gaat worden). Maar ligt het aan mij of lopen er echt heeeeeel weinig leuke mannen rond??
Hoi,

Olive ja lekker geslapen hihi net wakker

Veel plezier op de bruiloft!!!!!

Spannend Welkom!!!

Ik doe een wilde gok en schat je 25 :p

Hoe ouder je word hoe kieskeuriger je word en hoe minder snel je die klik hebt! Gewoon omdat je altijd wel van iets over die man denkt mmm.

En vermits je nog niet zo lang uit je relatie bent zou het wel eens kunnen dat dat ook nog (onbewust) meespeeld!? Onbewust vorige relatie nog niet helemaal verwerkt?!...

En dan natuurlijk ja dat heb je goed gezien de leukerds kunnen zich ongelooflijk goed verstoppen

Oh ja die niet-leuke-smsers gewoon negeren!!! Nie antwoorden das de snelste weg naar ctrl alt delete!!!!!!!!!!!

zwaai naar iedereen!!
Hellowww

Welkom Spannend

Help ik mag een neiuwe telefoon uitzoeken van Vodafone , maar werkelijk GEEN idee welke ik wil ..

Liefst 1 met , GPS , camera , bluetooth..
Ik zou een niet al te dure uitkiezen Vleer, dan is het ook niet zo erg als ie kapot gaat/gejat wordt oid.

Indi, alweer wat beterder?

Rys en Spannend, welkom!

Ik ben net thuis en heb honger, dus een brommermaaltijd besteld! Jum, nu al zin in!

Ingel, ik ging gisteren quizzen in de kroeg, was erg leuk en we werden 3e! Hoe is het met je crush?

Olive, leuk een bruiloft! Veel plezier!
Zo, dat gaat snel: mn eten is er al! Heb een kwartier geledemn gebeld!
Pop ik krijg m gratis van Vodafone .. mijn abbo met 2jr verlengen.. Doe er altijd precies 2jr mee .. wanneer ik 1jr doe moet ik bij betalen = geen zin in hebben.
Hai girlzzzzz!

Ook weer in da house! Gisteren ging de plug van de adapter van mn laptop stuk, vandaag gefixt voor 2,50 dus ben weer online!

Pop, ik mocht ook niwe foon uitzoeken, heb LG cookie gekozen (met touchscreen). Voor mij niet teveel fratsen, zoals internet etc kost alleen maar extra en ik ben al virtueel en bereikbaar genoeg vind ik zelf. Hoe ging je 3e dag?

Pop: eetse! nog steeds geen sms van TM? Blijf op je handen zitten he!

Welkom spannend en rvs!

Indi: weer beetje opgeknapt?

PV: wat lief dat je even 'uitleg' komt doen. Ik snap heel goed dat je soms zaken alleen moet oplossen en dat wat ondersteuning van veraf dan wel voldoende is (wetende dat je op iemand terug kunt vallen), alleen snap ik niet waarom WM's vlinders plots weg zijn...Misschien toch eens minder snel op roze wolk gaan zitten WM?

Maar ok, we weten niet alle ins en outs en dat hoeven we ook niet te weten. Wens je iig heel veel sterkte toe PV (en WM natuurlijk ook!).

Hoop dat t met de rest allemaal ok is!

Ik heb vandaag maar even met de psych gebeld, want vandaag 3 weken na tel. intake. Ik had al gebeld moeten zijn volgens hen, maar niet dus....nog steeds niet. Morgen maar weer proberen dus, anders ga ik andere praktijk zoeken.

Verder alles goed, lichamelijk en geestelijk fitter dan in het begin van de week gelukkig.
sorry even ego post... heeft er hier iemand een apple?? en ervaring met muziek downloaden ed?
Hallo allemaal!

@Pop: Hoe was je brommermaaltijd?

@Vleer: Inmiddels een foon gevonden?

@Xen: Fijn dat je je wat beter voelt! En wat stom dat je niks gehoord hebt van de psych..ik zou ook een andere praktijk zoeken.

@Olive: Fijne bruiloft!

@Ingel: Hoe is het nu in je nieuwe huisje? Bevalt het??

@WM: Hoe is het nu met je??

Hier wel weer goed nu.. Gisteravond weer flinke buikgriep gehad. Vannacht was het rustig, maar vanochtend begon het weer..Ik ben wel gewoon gaan werken, maar was vreselijk slap... Vandaag dus een dieet van appelsap, banaan en rijst..

Ik ga zo even een eind wandelen met een vriendin. Misschien tot later!
LM, nee, ik heb geen ervaringen met een apple..

Xen, wat raar dat ze je nog niet gebeld hadden! Als je nu naar een ander praktijk gaat, moet je dan weer 3 weken wachten na je intake?

Vleer, mijn telefoon hield het meestal 1,5 jaar uit, maar nu heb ik een samsung, die het al ruim 2,5 jaar uithoudt, Ik heb een sim-only abbonnement, wat inhoudt dat je geen kosten hebt voor je telefoon een veel goedkopere abonnementen hebt. Als mn telefoon het nu begeeft, dan moet ik zelf een nieuwe aanschaffen, maar ik hoef niet zoveel gadgets erbij.
Vleer daar kan ik je ook niet mee helpen als ik kan smsen ist genoeg voor mij

Xen raar van die praktijk dat ze nog niet gebeld hebben.

LM ja ik heb een apple ik download wel eens muziek
oh reiz, wat goed... ik probeer iets op mp3 te zetten, en dat is inmiddels via een omweg gelukt maar als ik het op mijn mp3 speler wil zetten blijft ie zeggen dat er geen ruimte beschikbaar is.... wat volgens mij niet klopt?? enig idee?
LM nee sorry geen idee nog nooit voorgehad

Moet je ook eens vragen als appel hier is die heeft ook apple en er is nog iemand hoor dus nog 2 kansen op antwoord.
heb alleen wel haast wil het nog even regelen voor mijn vakant. maar wie weet komen ze nog op tijd!! dank je in elk geval
heb alleen wel haast wil het nog even regelen voor mijn vakant. maar wie weet komen ze nog op tijd!! dank je in elk geval
oeps dubbel
Hallo,

hier Piekjuh. Ben sinds dit weekend weer aan het flirten geslagen. En merk dat ik op zoek ben naar ervaringen van anderen. Om te kijken of het normaal is dat ik er zo van in de war raak, en niet weet wat ik met de aandacht moet, en niet hou van "daten"omdat er meteen zo'n nadruk ligt op dat het iets moet worden misschien evt. ....

Voor nu hier mijn lijstje:

- Leeftijd? 29 (bijna 30)

- Hoe lang al single? sinds half nov. 08, dus 7 maand (wow, zo lang alweer!)

- Geslacht? vrouw

- Langste relatie ? 6,5 jaar

- Kortste relatie? 3 maanden ofzo?

- Regio? Groningen

- Aan het daten? Nee, daten niet. Ben er sinds een maand achter dat ik nog wel in de markt lig (collega bekende verliefd te zijn op mij) en sinds die tijd is mijn zelfvertrouwen wat betreft de liefde gestegen en kan ik ineens weer flirten!! Afgelopen weekend twee keer mijn telefoonnr. weggegeven. Die wilden beide daten, maar de een is mijn type niet en de ander zijn relatie was net een week uit. Met de laatste zou ik wel willen "daten". Dus wie weet in de toekomst. Ik heb voor nu aangegeven dat hij eerst even de tijd voor de dingen moest nemen....verstandig he..

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) Coole vraag...ehm sinds dit weekend een 6,5.

- Sterrenbeeld ? Een echte Kreeft

- Kinderen of kinderwens ? Ja zeker. Over een paar jaar met een lieve vriend.

- Hobby's ? Wat ik zoal doe in mijn vrije tijd: Afspreken met vrienden, films kijken, er op uit, nieuwe dingen doen, hardlopen, etc.
Welkom piek!!

Ik ga werken dooooooooooei
Welkom Piekjuh!

Werk ze, Reiz!!
wat is het hier stil!!!
Ik ben er!

Piek, welkom! Leuke regio kom je vandaan

Verder relaxte avond gehad en nu ben ik niet meer moe... Tssskk, t is ook nooit goed haha!

Indi, beetje minder moe?
Pff, had net degene aan de telefoon die mij wel erg leuk vond maar wat niet mijn type is(zie mijn eerste berichtjes onder de vraag of ik gedate heb).. Via smsjes en hyvesberichtjes al laten weten dat hij wel erg voortvarend te werk ging. Nou, ja hij liet gewoon merken dat hij het erg de moeite waard vond om mij te leren kennen en wilde deze week al langs komen, maar het benauwde mij. Maar nu even elkaar aan de telefoon gesproken. Was wel goed even. Maar het blijft lastig om te zeggen dat jij het niet zo voelt. Misschien had ik het wat meer op zijn beloop moeten laten. Maar ik wil niet dat zo iemand helemaal naar Groningen laten komen met bepaalde verwachtingen terwijl ik het al wel weet dat het em niet wordt. Hij vond het jammer, ging even zitten balen maar was blij te weten waar hij aan toe was.

Hij wist wel meteen mijn zwakke plek te benoemen...ik had geschreven dat ik overdonderd was door zijn berichtjes en complimentjes en dat ik dat niet vaak heb mee gemaakt dat iemand mij zo ziet staan en voor mij gaat. Waarop hij vroeg of ik mijzelf dan altijd zo had weggecijferd....Ik moest na het gesprek maar eens in de spiegel gaan staan om te kijken wie daar staat en in de toekomst niet voor minder gaan! Wel erg lief...hmm wat heb ik laten gaan, hihi.
Sorry, voor de ego-posts maar moet het even ventileren...

Ik zal binnenkort mij verdiepen in jullie dates en avonturen, ok?
He Pop,

Iets minder moe...maar heb weer flinke buikgriep gehad...dus een beetje rustig aan dit weekend..

Ik duik mijn bedje in!

Trusten!
Trusten, ik ga ook!

Piekjuh, die aandacht en complimenten zijn erg fijn, maar ik zou wel heel duidelijk zijn naar hem toe. Anders kwets je hem alleen maar harder en dat heeft ie nou ook niet verdiend!

Jammer dat zo'n lieve aardige kerel nou juist net niet het type is waar je op valt. Zie het als een goed teken: lieve aardige mannen bestaan echt!

Qua date-verhalen is het hier wat ingewikkeld, maar al je meeleest dan kom je er vanzelf achter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven