Ongerust: vriend van radar
dinsdag 19 oktober 2021 om 02:41
Update: telefoon kapot, alles in orde
Hmmmm, mijn vriend met wie ik nu een jaar een lat relatie heb is sinds 19:00 uur ineens niet meer online geweest en ik maak me een beetje zorgen.
Hij kan natuurlijk ook zijn telefoon in de pot hebben laten vallen, maar er kan ook iets naars gebeurd zijn.
We hebben normaal gesproken veel contact door de hele dag en mijn berichtjes komen altijd aan. Nu niet: 1 vinkje.
En nu? Midden in de nacht. Er ligt hier in huis een kind te slapen. En hij woont een uur rijden verderop. Dus even langsrijden is geen optie.
Hmmmm, mijn vriend met wie ik nu een jaar een lat relatie heb is sinds 19:00 uur ineens niet meer online geweest en ik maak me een beetje zorgen.
Hij kan natuurlijk ook zijn telefoon in de pot hebben laten vallen, maar er kan ook iets naars gebeurd zijn.
We hebben normaal gesproken veel contact door de hele dag en mijn berichtjes komen altijd aan. Nu niet: 1 vinkje.
En nu? Midden in de nacht. Er ligt hier in huis een kind te slapen. En hij woont een uur rijden verderop. Dus even langsrijden is geen optie.
anoniem_653778565a325 wijzigde dit bericht op 19-10-2021 09:26
3.66% gewijzigd
dinsdag 19 oktober 2021 om 07:18
In de meeste gevallen is het zoiets.
dinsdag 19 oktober 2021 om 08:18
dinsdag 19 oktober 2021 om 08:20
En dit.ClumsyNinja schreef: ↑19-10-2021 08:13
Wat voor naars kan er gebeurd zijn waarvan je telefoon uit gaat eigenlijk?
dinsdag 19 oktober 2021 om 08:26
En? Al contact gehad?
Ben wel benieuwd.
Misschien was hij vanacht druk bezig met een bankoverval en had hij in de kluis geen bereik.
Of misschien is er een ex-vriendin, gehuld in latex, bij hem opgedoken, heeft hem vastgebonden en achter gelaten.
Of misschien.... of....
Nee, joh, waarschijnlijk niets ergs.
Ben wel benieuwd.
Misschien was hij vanacht druk bezig met een bankoverval en had hij in de kluis geen bereik.
Of misschien is er een ex-vriendin, gehuld in latex, bij hem opgedoken, heeft hem vastgebonden en achter gelaten.
Of misschien.... of....
Nee, joh, waarschijnlijk niets ergs.
de wereld wacht om ontdekt te worden
dinsdag 19 oktober 2021 om 08:30
Nou inderdaad
Vind dit ook bijzonder als iemand even niet bereikbaar is