Ongerust: vriend van radar

19-10-2021 02:41 83 berichten
Update: telefoon kapot, alles in orde

Hmmmm, mijn vriend met wie ik nu een jaar een lat relatie heb is sinds 19:00 uur ineens niet meer online geweest en ik maak me een beetje zorgen.

Hij kan natuurlijk ook zijn telefoon in de pot hebben laten vallen, maar er kan ook iets naars gebeurd zijn.

We hebben normaal gesproken veel contact door de hele dag en mijn berichtjes komen altijd aan. Nu niet: 1 vinkje.

En nu? Midden in de nacht. Er ligt hier in huis een kind te slapen. En hij woont een uur rijden verderop. Dus even langsrijden is geen optie.
anoniem_653778565a325 wijzigde dit bericht op 19-10-2021 09:26
3.66% gewijzigd
JessMariano_1986 schreef:
19-10-2021 11:05
Alles hierboven is herkenbaar:) ik zoek zelfs de alarmeringen p2000 langs de gangbare autoroute als ik man niet te pakken krijg. En inderdaad, een paar uur later is er meestal niets aan de hand. En dat is geen paniek, dat is ongerustheid/angst dat er iets gebeurd.

Fijn dat alles verklaarbaar is!
Jaaaa! Dit!
doornroosje9 schreef:
19-10-2021 10:55
Sorry, geen grapjes meer.

Vind je het vervelend dat je zo snel in paniek bent?
Het kost vooral heel veel slaap. Want ik heb het met werk ook wel, wakker liggen van.
Maar gelukkig kan ik relativeren, en weet ik dat ik het zelf doe.
Het is een groeiproces, nog een paar jaar en dan deert niks me meer ;-)
KamilleT schreef:
19-10-2021 11:27
Als mijn telefoon vastslaat of anderszins niet functioneert, stuur ik altijd direct berichten met mijn werktelefoon naar mensen die me nodig zouden kunnen hebben. Maar ja, moet je wel weten dat hij het niet doet natuurlijk. Ze zijn hier wel eens alledrie ‘s nachts op zwart gegaan. Geen idee wat voor bug dat was, maar er ging dus geen enkele wekker af. Je verzint het niet :)
Niet! Nou, ik denk dat ik dan wel gek zou worden, hahaha
RikM schreef:
19-10-2021 10:15
Hij is al terecht, dus de paniek zal neem ik aan nu toch wel voorbij zijn?
Natuurlijk, want er was dus niks, weer ;-)
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
19-10-2021 11:27
Als mijn telefoon vastslaat of anderszins niet functioneert, stuur ik altijd direct berichten met mijn werktelefoon naar mensen die me nodig zouden kunnen hebben. Maar ja, moet je wel weten dat hij het niet doet natuurlijk. Ze zijn hier wel eens alledrie ‘s nachts op zwart gegaan. Geen idee wat voor bug dat was, maar er ging dus geen enkele wekker af. Je verzint het niet :)
ik ook, of ik mail even
gewoon om te voorkomen, dat ze de 112meldingen gaan checken
Alle reacties Link kopieren
Hmmmm schreef:
19-10-2021 12:02
Het kost vooral heel veel slaap. Want ik heb het met werk ook wel, wakker liggen van.
Maar gelukkig kan ik relativeren, en weet ik dat ik het zelf doe.
Het is een groeiproces, nog een paar jaar en dan deert niks me meer ;-)
Paniek is niet leuk. Ik hoop dat je de kalmte zelve bent over een paar jaar. ;-D
Life is short. Eat dessert first.
TO, ik heb het een tijdje terug nog gehad. Het was lekker weer en ik was toch vroeg wakker, dus ik sprak met zoon af dat ik hem even gezellig zou helpen met kranten bezorgen. Dus affijn, zoon gaat de kranten halen, ik drink nog een kopje koffie en op naar het startpunt van de wijk. En daar was geen zoon te bekennen, en een half uur later nog steeds niet. Dus ik helemaal over de zeik en de politie bellen, die mijn melding zowaar serieus nam en aanving te zoeken naar de Vermiste Krantenjongen. Die intussen doodgemoedereerd de kranten aan het bezorgen was, hij was me misgelopen en ging ervan uit dat ik weer in slaap gevallen was of zo. Echt ik schaamde me dood. Zoon daarentegen had heel veel plezier: ik heb tijden moeten horen 'mam ik ga even naar de spar, bel jij de politie vast?' :rofl:
Lady Voldemort, kijk, dat had ik kunnen zijn. Fijn dat je zoon gewoon helemaal oké was en dat je je verhaal deelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven