Een derde wondertje!!!

21-10-2008 20:05 1198 berichten
Alle reacties Link kopieren
NickLeeftijdKidsUitg. of NODBijzonderGB3322 boys (4 en 2) 4 juli Floddertje128zoon(4), dochter(2)3 mei, zoon Pepijn Miriam197434dochter(2),zoon(1) 17 novPrinsess33boy(4), girl(2) 10 aug.ADLmamavanM252 jaar en 0 jaarNOD afwachtenStella792302 boys(3 en 1) 4 dec30/6 VK, 21/7 20wk echoCarianne352 boys (4 en 3)]:heart:Hoera333zoon(3), dochter(1) 6 decMebi302 boys (5 en 4)
He wat leuk, er is weer veel geschreven! Hoera en Stella, wat leuk om te lezen dat jullie nu al een beetje support bij elkaar zoeken. Best bijzonder dat jullie nu allebei zwanger zijn!

Princess, hoe lang moet je nog werken? Niet zo lang meer toch? En de hele week alleen lijkt me pittig, maar vroeger was het niet anders toch?

Mijn man zijn werk begint om 4 uur s'nachts dus de ochtendspits is voor mijn rekening, dat vinden somiige al zwaar, dus petje af hoor!

Stella; balen dat je nog zo moe bent, hoeveel weken ben je nu?

EN idd wat Hoera zegt, dan trek je toch lekker zo'n broek aan?Of rokken? Je hebt van die heerlijke zomerrokken nu! Nu mag het, en je BENT ook zwanger, dus lekker laten hangen die buik hahaha!

Heerlijk trouwens Friesland, je hebt zeker heerlijk weer gehad?

Car: hoop dat je nog even komt kijken, hoe istie?? Ben je in NL op vakantie?? Hoe heb je het noodweer doorstaan??

Ik hoop dat je blijft schrijven, maar kan me ook voorstellen dat je even tijd voor jezelf neemt. Ik had daar ook even behoefte aan na de miskraam.

GB: hoe is het met jou meid? Jij hoeft helemaal niet lang meer....spannend!! Wist jij nu al of je een zoon of dochter krijgt?? Gaat het goed met je?

Mocht je het schema willen bijwerken: ik denk dat mijn NOD 15 juni zal zijn, wil je dat aanpassen?

Hoera: heerlijk geshopt! En balen joh, hebben ze zo'n diarre dan? Miss heb je wat aan deze tip: glaasje echte coca cola! Krijg je in andere landen zelfs in het ziekenhuis. Ik geef het de kids na een dag of 2 diarree en voila, binnen een dag is het over. In Coca Cola zit dezelfde zout-suiker samenstelling als in ORS, alleen krijgen de kids dit wel weg....

Flodder, heerlijk hoor jouw verhalen over de kleine man en je gezinnetje zo, ben een beetje jaloers hoor, wil dit ook zo graag! Grappig hoe je sommige dingen heel erg bewust voor het eerst met 3 kids doet he? Ben je weer helemaal hersteld verder??

Miriam, vraag me af hoe het met jou is???

Hier in afwachting van mijn eisprong, denk dit weekend ofzo. Ronde 3 na de miskraam...zou op zich wel leuk zijn, 3e kindje, ronde 3 en ik wordt 7 juni 30...Probeer er niet zoveel mee bezig te zijn, maar ja...voel alweer steekjes links en rechts, dus weet dat mijn ei eraan komt. Dan heb ik toch alweer hele visioenen met dikke buik, lieve baby roze wolk etc etc...wil niet weer zo verdrietig zijn als vorige maand, dacht toen echt even dat ik zwanger was. Denk dat er ook een beetje oud zeer vande miskraam en medische nasleep bij zat. Heb echt de tranen uit mijn hoofd gehuild zeg! Nu weer optimistisch deze ronde in...

6 juni heeft mijn man een feestje georganiseerd omdat ik 30 wordt, en ga dan zeker een roseetje drinken..tenzij ik echt denk zwanger te zijn, al kan het volgens mij nog niet zoveel kwaad toch??

Mijn kids gaan morgen op schoolreis, de jongste voor het eerst, vind het erg spannend. Heb ze toch het liefste bij me...zie het al voor me zo'n gepensioneerde ouwe vent die voor een daggie in zo'n grote bus met kids mag rijden UUURRRLLLLL, ben blij als ze weer veilig thuis zijn morgen!

Omdat ik anoniem ben hier kan ik wel een geheimpje verklappen: mijn beste vriendinnetje is zwanger!! Echt heel erg leuk! Ik zal denk ik veel van haar zwangerschap meekrijgen en dat maakt het allemaal wel bijzonder vind ik. Stiekum hoop ik sdat we een groot gedeelte samen zullen zwangeren...lijkt me geweldig!

Hebben jullie nog leuke plannen voor het Pinksterweekend??

Wij niet, man moet werken...GRRR.

Hopelijk mooi weer, dan zit ik op het strand of meer met de boys.

Nou ik ga de piepers jassen...liefs!
Mebi; ik gun het je ook zo !!!! Geniet van je feestje en laat het die avond lekker even los !!!! Mocht het toch zo zijn heeft je vruchtje dan nog keurig een dooierzakje en zal het niks merken van een rooseetje !!!! Geniet.
Wat ontzettend lief van je Flodder, dankjewel!!!
He Mebi, wat spannend weer dat je ei eraan komt. Het zou inderdaad wel mooi zijn met al die drieën! En zoals Flodder zegt je mag heus wel wat rose drinken en genieten van je feestje, nu mag het nog en dadelijk hoop ik voor je 9 maanden niet meer. En bedankt van de cola tip, pepsi zal dan ook wel mogen toch? Ik ga het vandaag nog proberen, want het houdt maar niet op, tis niet echt diarree maar gewoon heeeeel veeeeel poep.

Flodder je zal vast in een ritme komen, ik heb me er nu ook al op ingesteld dat mijn tweede helft van het verlof voornamelijk uit zorgen, halen brengen, huishouden en met weinig tijd voor mezelf zal bestaan, maar ach we weten inmiddels allemaal dat het allemaal goed komt na die eerste hectische weken, sterkte ermee.

GB3 inderdaad het gaat nu heel snel nog een maandje!! Hoe gaat het met je?

Wij gaan morgen lekker een dagje naar de efteling, heb ik erg veel zin. De kindjes zijn er nog nooit geweest. Ik vond ze er altijd wat te jong voor en je bent toch een heel bedrag kwijt zo'n dag. Nu is het zeker voor Jelle superleuk. Annemijn zal het ook wel leuk vinden, maar zal er nog weinig van onthouden, het wordt iig mooi weer nu nog maar hopen dat het een beetje rustig is.
Dat kan je nakijken op de site van de efteling. Daar staat hoe druk ze het verwachten.

Veel plezier !! Ben even kwijt hoe oud je kids zijn. Ben er met Timo nu een aantal keer geweest (kwam zo uit) en hij vindt het fantastisch !! Vooral de bobslee. Verbaasde me want het is niet zo'n held :-)

Veel plezier !!!!!
He meiden even ego bericht: zit nu op dag 20 van mijn cyclus en zou in mijn goede dagen zitten, heb ik opeens licht bloedverlies!!!! Gisteravond begonnen en het is niet over!

ENig idee wat dit is, maar me echt zrgen....maar kan maandag pas bij de huisarts terecht, want ik ga echt niet naar de dokterspost hiermee....herkennen jullie dit misschien???
He Mebi, wat vervelend. Ik zou het echt niet weten !! Succes.
hey dames..sorry sorry, maar het is hier zo druk en ik ben steeds zo moe. Wanneer ik de rust even heb dan val ik steeds in slaap. Maar goed nu ben ik er weer even.

Car. wat balen meid, ik hoop dat je mee blijft schrijven maar ik kan mij ook voorstellen dat je afstand neemt. knuffff

Mebi, ik hoop dat het al bingo is en dat het innestelbloeding is, maar ik zou het niet weten. of je moet een onregelmatige cycles hebben.

Hier nog steeds hetzelfde met manneke, maar dinsdag naar het cb. Hopelijk kunnen ze mij verder helpen.

Ooo. het gaat weer mis en man ligt gewoon op de bank overal doorheen te slapen pffffff. laterrrrrrrr
Miriam; heb je geen idee waarom je mannetje huilt dan ? Wat vervelend en zielig !!

Mebi; en ??

Gb: mijn Timo is al weer 4 jaar (voor het schema)

Hier mijn eerste nacht alleen gehad. Phad slaapdienst. Ging prima. Alle 3 goed geslapen. Ben 's nachts wel een uur met Pepijn bezig maar als alles verder goed gaat is dat wel te doen. Dinsdag is pas de vuurdoop. Timo naar school en Floortje naar het kdv. P heeft dan ook slaapdienst. En dan is de hond thuis, die had hij nu ook mee. Ben benieuwd :-)

Zo komen er paar vrienden bbq-en. Gezellig !!

Fijne dagen
Hallo allemaal,

Hier weer eens een berichtje van mij. We hebben nu een week vakantie, maar daarin zijn we het huis van buiten aan schilderen. Nou ja eigenlijk vriend lief en ik vermaak de kinderen en voorzie hem in zijn natje en zijn droogje. Helaas ook weer een ziek kind gehad maar die ligt nu te kletsen met zijn broertje in bed. (liggen nu even op dezelfde kamer ivm verven).

Mebi jij schreef over dat je ook twijfelde ivm financien en dat het daar niet om gaat in het leven. Ik kan dat van de ene kant ook denken, van de andere kant hoe moet dat als ze willen studeren. Mijn vader zei dat ik het absoluut moest doen (hij heeft drie kinderen en wilde er altijd meer, heeft daar nu min of meer spijt van). Hij zei tegen die tijd heb je onze erfenis en kun je die daar mooi voor gebruiken. Mijn moeder zegt dat we er goed over na moeten nadenken want dat het erg druk is. Nu denk ik dat ik wel wat relaxter ben als mijn moeder. En wat is druk, met een kind kun je ook druk zijn, ligt aan wat je zelf ermee doet denk ik.

Hoera, als ik jou bericht lees denk ik ja inderdaad we moeten er voor gaan en die beren die verjaag ik wel.Hoe is het met jelle zijn poeperitus? En hoe vonden ze de efteling?

Princes met die liefde zit het bij ons wel goed. MIjn vader riep toen ik zwanger was van de eerste en ook toen ik net was bevallen:jij moet er wel vijf krijgen. Ook kan ik onzeker zijn maar niet als het om mijn kinderen gaat. Ik vind het tot nu toe onwijs leuk om die mannetjes te zien opgroeien, liefde te geven en ook te krijgen. Het zijn nu ook steeds meer twee maatjes aan het worden, zo gek op elkaar. Weet jij eigenlijk wat je nu krijgt?

Mebi, zo lang er geen bloeduitwisseling is met de baby kan het geen kwaad om een wijntje te drinken. Dus ik zou zeggen ruk die fles open! Lees dat je een miskraam hebt gehad. Ik heb voor de eerste twee miskramen gehad en vond het elke keer weer zo frustrerend als ik niet zwanger was. Los laten gaat dan ook niet. Hopelijk ben je snel zwanger en kun je de miskraam achter je laten.

|Flodder, heerlijk dat pepijn zo goed is gegroeid. hoe is het met jou? Jij laat je kinderen dus thuis als je de ander gaat halen op school? Wij zijn nog aan het twijfelen tussen twee scholen, de een is verder weg dus dan zou ik dat niet doen bij ons. (de school ligt in een dorpje wat tegen ons dorp aan ligt maar je moet met de auto erg omrijden en met de fiets doe je er een kwartier over) Geloof dat ik dat te spannend zou vinden. Hoe was het schoolreisje van je kinderen? en hoe was het voor jou? En vandaag was je vuurdoop hoe is die verlopen?

Miriam hoe was het op het cb?

Adl en je ei al gehad of weet je het nog niet?

Ik heb me voorgenomen deze vakantie eens goed met vriend te babbelen over een derde. Zou wel eerst wat kilo's kwijt willen. Moet eerljk zeggen dat het condoom er toch soms bij inschiet (ik weet het, niet slim) Maar als het zo zou zijn dan is het welkom. Hopelijk gaan we eruit komen.

Nou ik ga mijn jongens maar uit bed halen, want die hebben het wel erg gezellig samen. Dus ook bijna niet geslapen dus ben benieuwd hoe gezellig het straks zal zijn.

Gr sis
Mirjam wat balen zeg met je zoontje. Hopelijk krijg je goed advies op het consulatiebureau en misschien heeft hij wel ergens last van (zijn oortjes ofzo) agv waarvan hij het gedrag vertoont? Sterkte in ieder geval en ik hoop voor je dat het snel wat beter gaat.

Flodder, gezellig gebbqed? Het klinkt echt al wel weer relaxed bij jullie.Ik ben benieuwd hie het vanochtend met de vuurdoop is gegaan, dat lijkt me ook het spannendst straks.

Mebi, hoe is het? Ben je al bij de huisarts geweest? Ik hoop voor je dat het innestelbloed is, sterkte ermee.

Sis, leuk hoor dat jullie over de derde gaan babbelen! En wie weet als je het condoom wel eens vergeet duurt dat helemaal niet lang, hoe oud zijn je zoontjes nu?

Wij hebben heerlijk genoten van de pinksterdagen. In de Efteling was het echt helemaal super zaterdag en niet druk dus erg relaxed. Ik vond het erg leuk en bijzonder om dit voor de eerste keer met de kindjes mee te maken, was echt genieten!

Gister lekker bij de buurtjes gezwommen en gbbqed was erg gezellig en nu weer aan het werk. Ik voel me heel goed op het moment. De vermoeidheid gaat beter en misselijk is helemaal weg. Je ziet het ook echt goed al, 13 weken alweer, het gaat erg snel moet ik zeggen.
He Sis, ik bedoelde het niet zo kort door de bocht hoor hahah, tuurlijk moeten ze kunnen studeren ed, maar bedoel daarmee dat we tegenwoordig allemaal heel erg nadenken over het materialistische, terwijl dat vroeger geen issue was. Ik heb ooit eens tegen mijn omaatje gezegd dat ik het zo lullig zou vinden als er 1 geen eigen kamer had, waarop mijn oma een lachstuip kreeg en vertelde dat ze vroeger met 4 in 1 bed lagen. Maar goed, ze haddeb toen geen keuze.

Lang verhaal maar wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat het gewoon ook erg goed is dicht bij je hart te blijven...dan komt alles goed. En ik geloof er in dat je beter spijt kan hebben van het kindje dat je niet hebt dan van het kindje dat je wel hebt.

Je kindjes zijn nog jong, neem er goed de tijd voor, succes!

Miriam hoe is het met je zoontje?

Hoera heeft de cola geholpen?

Flodder, hoe is het wegbrengen/ophalen etc gegaan vandaag???

GB, jij hebt zeker je laatste werkdag al of niet?

Kan nu even niet teruglezen, dus kan even niet zien wat iedereen geschreven heeft...sorry als ik iets belangrijks vergeet!!!

Hier dus beetje gek, ben niet naar de dokter gegaan, het was zondag weer over. Voel nu soort spierpijn onderin, dat kan mijn ei zijn, ongi zijn, tussen mijn oren zijn, of zwanger zijn....????

Ik weet niet wanneer mijn NOD is, want ik heb geen ei gevoeld, ga maar uit van de 15e juni, dan heb ik het gemiddelde van mijn laatste cyclussen. Ik durf gewoon geen hoop te hebben, al is die spierpijn wel een raar gevoel, stond ook op met een knorrende maag en mijn darmen werken erg traag, ik ruik ook heel goed. Het lullige is dat deze klachtjes ook allemaal bij een ei en menstruatie horen, dus heb echt geen idee waar ik aan toe ben en daar wordt ik erg onzeker van.

Zaterdag wordt ik 30, daar hou ik me nu eerst mee bezig, dan zien we volgende week wel weer...zucht!

Car, je bent al bijna terug, vroeg me af hoe het met je gaat???

Ga idd lekker een wijntje drinken zaterdag, bedankt voor jullie lieve reacties!
He Sis, ik bedoelde het niet zo kort door de bocht hoor hahah, tuurlijk moeten ze kunnen studeren ed, maar bedoel daarmee dat we tegenwoordig allemaal heel erg nadenken over het materialistische, terwijl dat vroeger geen issue was. Ik heb ooit eens tegen mijn omaatje gezegd dat ik het zo lullig zou vinden als er 1 geen eigen kamer had, waarop mijn oma een lachstuip kreeg en vertelde dat ze vroeger met 4 in 1 bed lagen. Maar goed, ze haddeb toen geen keuze.

Lang verhaal maar wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat het gewoon ook erg goed is dicht bij je hart te blijven...dan komt alles goed. En ik geloof er in dat je beter spijt kan hebben van het kindje dat je niet hebt dan van het kindje dat je wel hebt.

Je kindjes zijn nog jong, neem er goed de tijd voor, succes!

Miriam hoe is het met je zoontje?

Hoera heeft de cola geholpen?

Flodder, hoe is het wegbrengen/ophalen etc gegaan vandaag???

GB, jij hebt zeker je laatste werkdag al of niet?

Kan nu even niet teruglezen, dus kan even niet zien wat iedereen geschreven heeft...sorry als ik iets belangrijks vergeet!!!

Hier dus beetje gek, ben niet naar de dokter gegaan, het was zondag weer over. Voel nu soort spierpijn onderin, dat kan mijn ei zijn, ongi zijn, tussen mijn oren zijn, of zwanger zijn....????

Ik weet niet wanneer mijn NOD is, want ik heb geen ei gevoeld, ga maar uit van de 15e juni, dan heb ik het gemiddelde van mijn laatste cyclussen. Ik durf gewoon geen hoop te hebben, al is die spierpijn wel een raar gevoel, stond ook op met een knorrende maag en mijn darmen werken erg traag, ik ruik ook heel goed. Het lullige is dat deze klachtjes ook allemaal bij een ei en menstruatie horen, dus heb echt geen idee waar ik aan toe ben en daar wordt ik erg onzeker van.

Zaterdag wordt ik 30, daar hou ik me nu eerst mee bezig, dan zien we volgende week wel weer...zucht!

Car, je bent al bijna terug, vroeg me af hoe het met je gaat???

Ga idd lekker een wijntje drinken zaterdag, bedankt voor jullie lieve reacties!
Hoi allemaal!

Daar ben ik eindelijk weer een keer.

Floddertje... ik vind dat je goed bezig bent hoor! Je hebt je draai wel weer gevonden, maar nu met 3 kids, een hond en een man met nachtdiensten. Ik vind het een applausje waard! Ik hoop dat het bij mij ook redelijk vlot lekker gaat lopen.

Carianne... wat ongelooflijk vervelend dat het niet gelukt is. Hopelijk heb je wel leuke tijd gehad met man en kids. Maar hoe gaat het verder met je? Kun je het een plek geven?

Mebi... hopelijk lukt het als je er iets minder mee bezig bent, maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Eerst lekker je verjaardag vieren. Wij hebben zaterdag de verjaardag van onze oudste, die wordt donderdag 4, vieren we ook zaterdag. Dus... duimen voor mooi weer.

Hoera... gaat het weer wat beter met Timo? Blijft wel erg vervelend voor jullie dat het toch elke keer weer terugkomt. Was er maar iets tegen, dat het gewoon goed blijft gaan.

Heerlijk dat jullie zo'n lekkere dag in de Efteling hebben gehad.

Sis... wat bij ons de doorslag heeft gegeven is dat wij om ons heen hoorden dat er toch wel meerdere gezinnen waren die graag een derde hadden gewild, maar uit praktische oogpunten er niet voor zijn gegaan en er uiteindelijk (na verloop van de jaren) spijt van hebben gekregen dat ze er niet voor waren gegaan. De praktische bezwaren die ze hadden waren er eigenlijk helemaal niet zo (achteraf gezien).

Onze oudste wordt donderdag dus 4, onze (nog even) jongste wordt eind juli 3. Daar zit dus nog geen 14 maanden tussen. Dat was best even aanpoten. En van onze nummer 3 ben ik uitgerekend op 4 juli, maar verwacht eigenlijk dat ze eerder komt. Dan zit er leeftijdsverschil van 4 en bijna 3 jaar tussen. Heb ik nu wel meer tijd om te keutelen etc.

Miriam... lastig is die vermoeidheid soms he?! En dan ook nog zo'n zielig mannetje. Heb je nog adviezen, tips, etc gekregen van het CB? Ik noemde het CB altijd het consternatie bureau. Ga er heen, voor de prikjes het wegen en meten. Maar voor vragen ga ik naar mijn zus of iemand anders met de nodige kinderervaring. Ze kunnen er zulke tegenstridjige dingen zeggen als je het vergelijkt met CB's in andere plaatsen.

Hier gaan inderdaad de laatste loodjes tellen. Ik moet nu nog 4,5 week. Vandaag mijn laatste middag gewerkt. Ben halve dagen gaan werken in verband met bekken, si-klachten. Heerlijk dat ik nu 'zomervakantie' heb tot aan de herfstvakantie. Ik ben vrij tot 26 oktober. Heerlijk idee!

Met bekken gaat het steeds wat minder. Moet echt goed opletten met wat ik wel en niet moet doen. Maar soms moet er wel eens iets, terwijl het verstandiger zou zijn om het niet te doen. Maar ja, soms is er niemand anders in de buurt die het voor je kan doen.

Ik ben drager van de streptokok B bacterie (GBS) en uit urineonderzoek blijkt dus ook dat die actief is en dat ik een blaasontsteking heb, die ik niet vermoedde. Maar door die GBS moet ik nu wel in het ZH bevallen met antibiotica. Op zich maakt het ziekenhuis mij niet zoveel uit. Maar als de bevalling zou beginnen moet er wel direct heen voor de antibiotica. Ze willen graag dat je minimaal 2 dosissen binnen hebt voordat de baby er is. Maar aangezien mijn tweede er binnen 7 uur was, moet het wel snel allemaal.

Ik zie niet op tegen de bevalling, maar wat ik dan wel weer spannend vind is wanneer het zal beginnen. Voor mijzelf, want heb de ervaring dat de oudste 2 te vroeg zijn geboren, dus wanneer komt deze dame de wereld verkennen? Maar ook wat betreft de opvang voor de jongens. Mijn schoonouders komen in principe, maar die zitten de hele maand juni op de camping op een uur rijden. Maar wat als ze overdag aan het fietsen zijn en ze hun mobiel niet horen? Of hoe lang moeten ze dan terug naar de camping fietsen?

Ik had mijn moeder ook gevraagd, maar die deed echt zo ontzettend moeilijk. Die vraag ik in principe niet meer. Verschrikkelijk jammer dat ze zo rot reageerde. Ik heb mijzelf ook voorgenomen om haar nu even links te laten liggen, word namelijk alleen maar boos denk ik.

Uit urine bleek dus ook dat ik een blaasontsteking heb. Heb daar alleen helemaal geen last van. Kon volgens de huisarts ook heel goed tijdens een zwangerschap. Maar ik ben wel heel erg moe. Komt volgens huisarts enerzijds van het einde van de zwnagerschap, slaap slechter, vaak wakker, regelmatig plassen, etc. Maar komt ook door de blaasontsteking zei ie.

Morgen naar de VK. Laatste echo om te kijken hoe ze ligt. Naar mijn idee ligt haar hoofdje niet in mijn bekken, maar ligt haar hoofdje naar links, billen rechts, beentjes en voetjes onder mijn ribben rechts. Gezien vanaf bovenaf, dus zoals ik op mijn buik kijk. Ben benieuwd!

Ik zal zo het schema nog even bijwerken, voor zover ik het weet wat er veranderd moest worden. Ik heb de hoop dat ik nu weer wat vaker hier ben te vinden. Dus als er nog iets veranderd moet worden...
Jeetje GB, ik kan me voorstellen dat het geregel gedurende de bevalling je bezig houdt. Ik herken dat ook wel van de andere 2. Het stomme is dat het, als het eenmaal begonnen is, allemaal wel loopt. Maar goed daar heb je nu niks aan...

Waarom krijg je nu al geen antibiotica, zowel voor de GBS als voor de blaasontsteking? Je hebt toch kuren die je mag toch?

Spannend de echo, ben benieuwd of je gelijk hebt!

Mijn jongens schelen trouwens ook maar 16 maanden, ik hoop ook bij een 3e wondertje wat meer knuffeltijd te hebben hahaha.

Hoe vroeg zijn je andere kids geboren dan???

Nou spannend hoor, ik leef met je mee!

Oja voor het schema: Mijn NOD is dus zoals je hebt gelezen onduidelijk, maar ik hou zelf 15 juni aan...ik word zaterdag 30 en mijn jongste is inmiddels 4...

Nou doei doei doei
Mebi wat naar die onzekerheid allemaal. Gewoon lekker genieten hoor zaterdag en dan aftellen naar de 15e en misschien gezien de klachtjes.... wie weet, ik hoop het zo voor je.

GB3 wat wordt het spannend!!! En wat heerlijk dat je verlof is begonnen. Ik kan me de stress wel indenken hoor met het onderbrengen van de kinderen tijdens de bevalling. Is er geen buurvrouw of een vriendin die bij jullie in huiskan wachten totdat je schoonouders er zijn? Wat vervelend die reaktie van je moeder, dat kun je er nu niet bij hebben lijkt me. Ik hoop voor je dat je te vroeg bevalt net als bij de andere keren, maar hoop niet teveel want dan kan het zwaar tegenvallen. Bij mij was Jelle een week te vroeg en zat ik twee weken voor de uitgerekende datum bij wijze van spreke al met mijn ziekenhuiskoffer klaar, maar helaas Annemijn was een week te laat en die week duurde erg lang. Nou geniet in ieder geval van je verlof en neem de rust nu het nog kan. Oja ik denk dat je inde war bent met Flodder, Timo is het zoontje van Flodder. Onze kindjes hebben een soort buikvirus gehad, maar dat is gelukkig weer over.
Hoi hoi!

wilde gisteren de tabel aanpassen, maar systeem gooide mij er elke keer uit. Ik heb het één en ander aangepast, maar als er meer moet... laat het even weten, hoop er nu echt vaker te zijn!

Mebi... ik weet ook wel dat ik mij er niet te druk om moet maken. En ik weet dat als het zover is het allemaal wel zal lopen. Maar ik ben nogal een type dat het graag van te voren allemaal geregeld heeft!

Ik heb voor mijn blaasonsteking nu wel een kuurtje gekregen en vandaag geëindigd. Morgen weer plas inleveren. Ga in ieder geval op advies van VK aan de cranberriepillen.

Tegen die GBS gaat het echt om het moment van de bevalling waarbij het kindje besmet kan worden. Hoe dat precies zit... weet ik ook niet. Maar is standaard procedure.

Vandaag bij VK geweest. Alles op zich prima. De echo was ook prima. Klein hoofdje (lekker want dat is toch wel het pijnlijkste stukje, jongens hadden ook relatief klein koppie), lange benen. Nu al fotomodel dus! hihi

En ik had helemaal gelijk met hoe ze ligt. Inderdaad niet vast in bekken, maar alles precies zoals ik gisteren beschreef.

Op moment dat bevalling begint, gelijk bellen, niet eerst weeën afwachten. En dan gelijk ziekenhuis. Dus ik ga toch maar niet te lang meer wachten met het klaarzetten van mijn ZHtas.

Jongens zijn 12 en 22 dagen te vroeg geboren.

Hoera... ja, ik vind de recatie van mijn moeder ook niet leuk. Heb nu wel wat andere mensen gevraagd om eventueel op te roepen. Maar er zijn mensen die je kunt vragen, maar die je liever niet wil lastig vallen. Maar goed... er zijn er die het WEL voor ons willen doen, zonder gemopper!

Ik ga online nog even taart bestellen! Onze oudste wordt morgen 4 en vieren het zaterdag, maar bestel maar vast de taart!

Groetjes!!!
Gefeliciteerd met de kleine man! Wat voor taart is het geworden?

Het weer wordt goed op onze verjaardagen!

Ik herken het trouwens precies hoor wat je zegt over het druk maken. Denk er nu zelfs wel eens over na en ben niet eens zwanger. Toen ik zwanger was van mijn oudste had ik allemaal lijstjes wat iedereen moest doen als ik ging bevallen, er hing zels een zelf geschreven instructie voor alle apparatuur in huis hahaha. Ja ik weet het, voer voor een psyg hahaha.

Mijn vriendin en ik hebben al een besproken dat we elkaars kinderen opvangen als we gaan bevallen. Ik ben bij mijn 2 jongens heel erg snel bevallen en de jongste is bijna zonder vlos geboren, ze had haar jas nog aan hahaha. Mijn vriendin woont in dezelfde straat, dus ik vind het prettig dat we dat hebben afgesproken. Maar goed, ben dus niet eens zwanger nog hahaha.

Heb je trouwens enig idee waarom je moeder zo reageert?

Hoe is het verder met alle meiden, rustig hier.....

Ik heb goed nieuws..Heb net een positieve ovulatie test!! Op dag 25 pas, maar maakt niet uit, ik krijg een ei!!!!!!!!

Dacht echt dat er iets mis was met mij!!!

Ben ook nog jarig morgen en wie wil dat nou niet, een ei voor je verjaardag hahaha.

Mijn NOD is dus op zijn vroegst pas 20 of 21 juni.

Hoop zo dat ik me deze maand bij jullie mag aansluiten....zucht!!! Ik ga in ieder geval er flink tegenaan en morgen en zondag heerlijk mijn 30ste verjaardag vieren...

Nou fijn weekend meiden! Hoop snel weer iets te lezen van jullie...
ei ei ei, we zijn zo blij :-)
Hahaha, die is grappig ja! Zie je het al voor je, zaaltje vol mensen die dag morgen voor mij zingen??

ei ei ei en we zijn zo blij want Mebi krijgt haar eitje en dat vieren wij ei ei!

Hahah, ik zie het wel helemaal voor me ...

Alles goed bij jou?

Ik zie nu opeens steeds vaker de naam Pepijn trouwens, of het komt omdat ik er nu op let, grappig!

Nou ik ga mijn huis soppen...zucht, moet ook gebeuren...
Hihi mebi, dat was ook het eerste wat er bij mij opkwam ei ei ei! Wat super voor je zeg! heel veel succes met klussen en alvast een hele gezellige verjaardag toegewenst (met een roseetje, geniet ervan misschien wel voorlopig de laatste..).

GB3 proficiat met je zoontje en fijn dat het met het fotomodelletje in de buik helemaal goed is. Gelukkig dat je anderen wel kan benaderen en ik denk dat je dat ook maar gewoon moet afspreken voor je eigen geruststelling. En zet je ziekenhuistasje maar klaar, dat is echt zo'n moment van wauw nu gaat het echt bijna beginnen.

Lekker bijna weekend. Ik ben benieuwd hoe het vandaag met Jelle op school is gegaan, gister had ie een huilochtend en heeft hij echt overal om gehuild, dat heeft hij thuis ook wel eens, dan blijft hij er in hangen. Gistermiddag heb ik hem maar thuisgehouden, maar ik heb het express niet gezellig gemaakt, gewoon gedweild en gestreken en hij moest verplicht op bank televisie kijken een uurtje, ik ben anders bang dat dit dadelijk een gewoonte wordt (of ben ik nu te streng?). Hij was vanochtend gelukkig wel vrolijk. Gister de kindjes weer laten knippen, vroeger was dit bij Jelle een grote huilpartij en nu dus bij Annemijn, zal de leeftijd wel zijn. Onze dame wordt ook al bijna 2, wat gaat dat snel. Ik moet nog een cadeautje bedenken, ik vind dat toch lastig bij de tweede. Morgen hebben we een bruiloft van vrienden, gezellig! Nu nog even werken en dan weekend!!!!
Mebi; Gefeliciteerd !!! Hoop dat je het naar je zin hebt !!
Hey allemaal,

Ik ben er nog wel hoor, maar ik heb de puf niet heb wel alles gelezen.

Mebi: Gefeliciteerd met je verjaardag, en lekker genieten van de rose he.

Floddertje: hoe gaat het met je drie wondertjes? En hoe gaat het met jou, kom je een beetje aan je nachtrust toe?

GB: Wat leuk een fotomodelletje, en dat ziekenhuis tasje zal ik toch maar vast klaar zetten als ze bij jou allemaal te vroeg komen.

Hoera: Alles goed met je buikje? Heb jij al een afspraak gemaakt voor de 20-weken echo? Hier pas ik nog steeds in mijn oude broeken dus het zal dan nog wel een paar weken duren voordat ik positie-kleding ga dragen. Ben zelfs afgevallen, hoe ik dat doe geen idee, want ben niet misselijk of zo. Had Jelle het gisteren wel naar zijn zin op school?

Ik heb er eigenlijk nog niet overnagedacht wat er straks met de bevalling met de kids gaat gebeuren.

Verder is hier niets bijzonders te melden, ben aan het bedenken waar ik 20-weken echo laat doen, bij een echo-bureau of bij de gyn. laat doen. Wat zijn jullie ervaringen?

Fijne zondag morgen
Mebi, gezellige verjaardag gehad?

Stella, ik moet de 16e weer naar de VK en zal dan een afspraak meekrijgen voor de 20 weken echo. De echiscpoiste die in de praktij werkt heeft een echo bureau en doet daar de echo's dus ik denk dat ik daar heen ga en anders naar het diagnostisch centrum geloof ik. Is allemaal nieuw, met de vorige zwangerschappen woonde ik nog in tilburg.

Ik kan nog 1 oude broek aan, die hangt wel ver naar onder zal ik maar zeggen, ik heb echt al wel een zwangerbuik, maar ben ook nog onder mijn start gewicht. Ik ben wel weer aangekomen na het afvallen van de misselijkheid, maar nog niet zoveel dat het boven het startgewicht is, wel fijn, hoeft er straks bij "de herstelwerkzaamheden" ook niet vanaf.

Wij hebben een heel leuk weekend gehad.Gister een bruiloft van vrienden gehad en het was een echt knalfeest. Ik heb bijna de hele avond gedanst, om 1 uur moets ik echt naar huis. Vandaag de boete moeten betalen, ik ben erg moe en heb spierpijn, maar ach het was de moeite waard.

Nou ik ga douchen en met mijn joggingbroek en dikke sokken bankhangen, heerlijk!
Zo weer even naar boven we waren zo ver gezakt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven