Het Bezemtopic

21-04-2009 15:43 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.
Ukkie heeft antibiotica gekregen...en een verwijzing naar de kno arts.Hij wordt over 3 weken 2 en dit is al z'n 13e oorontsteking.Meestal lost het vanzelf op en is hij paar daagjes niet echt lekker maar deze keer was wel weer heel heftig,dus misschien toch maar buisjes..Hij ligt nu lekker op de bank naar plop te kijken...

Lijstje vandaag:

strijken

wassen,vouwen

bedden oudste 2 verschonen

luiers halen
Hoi meiden!

Ik ben er ook weer hoor. Heb de afgelopen week een rare heftige week gehad, niet persoonlijk maar wel in mijn omgeving, en daar ben ik nogal druk mee geweest (vooral in mijn hoofd, had even geen bezem-moed. Of eigenlijk: ik was erg druk aan het bezemen in mijn hoofd!).

Nu is de rust een beetje teruggekeerd, ik kan weer aan andere dingen denken. Vandaag een dagje aan het werk, vanavond een gezellige avond, morgen nog werken en morgenavond al weer weekend! Er stonden leuke dingen op stapel maar ik laat ze aan me voorbij gaan omdat ik aan de slag wil voor mijn studie, willen jullie me helpen om het ook echt te doen? Het is zo zonde om dingen te laten schieten en vervolgens nog niks te doen!!

Coebergh, wat sneu voor Ukkie zeg! Oorontsteking is heel vervelend, en als hij het te vaak heeft kan het ook slecht zijn voor de taalontwikkeling. Misschien zijn buisjes wel een heel fijne oplossing.

Rainz, spannend voor jullie! Gek dat er een paar maanden geleden nog sprake was van Libanon/Jordanie (ben het even kwijt, sorry!), en dat hij nu misschien zijn baan kwijt kan zijn..!

Goldie, ik zal even op de Hyves kijken. Bah, wat een energie kost het elke keer hè.. Ik hoop dat je je hoofd snel weer een beetje leeg krijgt!

Fussie, balen van de tandarts!! En van de fysio.. Waarvoor moet je daar naartoe? Het klinkt inderdaad wel leuk, Wii-en op een krukje!!

Nou, ik ga even Hyven en dan weer aan de slag.
Hizzel, dat van Libanon was via een ander bedrijf dan dat waar hij nu voor werkt. Er is inmiddels al wel iets meer duidelijkheid daarover, maar nog niet genoeg dat we kunnen besluiten het te gaan doen.

Dat zit dus wel nog in ons achterhoofd en man heeft nog meer aanbiedingen gekregen, maar meerendeels was dat qua salaris toch een stuk minder dan wat hij nu heeft. Mocht het nodig zijn dan doet hij dat uiteraard wel, maar zolang het niet nodig is om in salaris achteruit te gaan doet hij dat natuurlijk liever niet. Man heeft het geluk dat hij een heel groot netwerk heeft opgebouwd en mocht hij ontslagen worden zal hij niet lang zonder werk zitten, gelukkig.
Wassen

Overhemden strijken

Niet snoepen! (nog twee onsjes te gaan voor een mijlpaal)

Keuken aan kant maken

Fatsoenlijk koken.

Stofzuigen

Stemmen!

Gehyved

Fijn dat er wel iets is om op terug te vallen Rainz...

Ook al ga je er dan wat op achteruit. Het is beter dan thuis komen te zitten.

Straks echt even het topic van Pips zoeken. Eerst kleintje van school halen.
Zegt 'ie van de week nog dat 'ie vandaag lekker vroeg thuis zal zijn en dat we gezellig samen kunnen eten, zegt 'ie vanmorgen dat 'ie op het werk eet en niet weet hoe laat hij weer thuis is...

Mannen!

Ik moet dus weer wat improviseren voor mezelf vanavond, en daar heb ik helemaal geen zin in want ik ben moe.

Vandaag:

- werken (nog eventjes)

- supermarkt want ik moet toch iets (gezonds) eten

- koken

- stemmen
Wassen

Overhemden strijken

Niet snoepen! (nog twee onsjes te gaan voor een mijlpaal)

Keuken aan kant maken

Fatsoenlijk koken.

Stofzuigen geswiffert

Stemmen! Gaan we zo doen

Hyven

Even langs de garage, want de garagemeneer belde: Mijn autootje is er!! Zaterdag kan ik hem ophalen, dus even mijn rijbewijs in de brievenbus stoppen ivm op naam zetten.

Tralalala

Wat heb je nog in elkaar geflanst MissM?
Hallo !

Had Allis vandaag haar echo ? Heeft iemand al iets gehoord.

Allis ? Ik denk aan je, ik hoop zo dat alles goed gekomen is.. (f)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Nee, ik hoop ook nog steeds op goed nieuws voor Allis, maar vrees het ergste..

Goldie, je bent goed bezig met het niet snoepen zeg!!!

Nu is er een steentje uit mijn andere ring! Hoop niet dat dit weer zo'n duur geintje wordt..! Ik breng deze wel gewoon naar de juwelier (waar ik hem ook gekocht heb) en niet naar de goudsmid/edelsmid, is het risico op hoge bedragen wat minder groot, lijkt me

Ik duik mijn bed in, ben moe!! Heb wel een onverwachts supergezellige avond gehad met een vriendin. mét uiteten en (lekkere!) wijn. Plotseling was het half twaalf, hadden we allebei totaal niet in de gaten! Heerlijk bijgekletst, gelachen, gedeeld, was weer eens fijn!

Slaap lekker allemaal, en tot morgen!
Kom ook pas net thuis van een verjaardag van man van vriendin.

Erg gezellig, lekkere wijn (maar 2 glaasjes want ik moest nog rijden) en lekkere hapjes. ik had haar man dvd's cadeau gegeven uit de jaren 60 en we hebben vanaf 10 uur gezellige muziek zitten kijken en luisteren. En de herinneringen die werden opgehaald. Heerlijk. Ik heb die jaren toch heel anders beleefd in de Randstad dan zij hier in Limburg. Maar het was lekker om er weer eens een avondje echt uit te zijn. Ben niks meer gewend.

Zal morgen even op alles reageren. Er is weer zoveel geschreven maar geen bericht van Allis.
Goeiemorgen!

Hopelijk heeft iedereen lekker geslapen!

Coebergh, beterschap voor kleintje!

Rainz, balen zeg dat het zo spannend is!

Allis, ook ik mis je. Laat je wat weten?

Goldie, lekker je auto!

Hizzel, gezellig dat je er weer bent. En hup aan de studie he?

Gisteren om half 8 de deur uit en om half 10 weer binnen. Werkdag en twee studies, lekker gepland

Vandaag ook weer druk, het is toetsweek en bijna kamp dus drukdrukdruk. Verder nog erg slecht nieuws in mijn klasje, dus het was intensief!

Vandaag nieuwe kansen

werken, naar de intratuin voor modder, koken met Zoon en weekend houden Vanavond op de bank met bonbonnetjes van dé bonbonwinkel hier, mmm!

Fijne dag allemaal!
Neeeeeee, Fus, bedoel jij de bonbonwinkel die ik denk dat je bedoelt??? NAC, was het toch? Potverdikkies, daar mag je ons niet zo jaloers mee maken hoor..!

Nee hoor, geniet er maar lekker van, heerlijk!!!!
Boehoehoe bon-bonnetjes....

Het blijft wel erg stil bij Allis...

Allis

Hizzel, hoe kunnen er nu steeds zomaar steentjes uit je ringen vallen? Wat doe jij met die dingen?

Fuss, je klinkt wel erg druk meis!

Zoeb, leuk zo'n trip dowm memorie-lane!

Wij zijn gisterenavond ook nog gaan stemmen. Jullie niet? Ik heb er niemand over gehoord?

Ik ga zometeen naar de diëtiste. Deze keer moet het goed zijn!
Fuss...is het LB bonbons??ohh die zijn zo lekker!!en heb je dat ijs aleens op??ook super!maar die kilo's dan he...

Druk weekend voor de boeg..het is hier miniveldtoernooi..vanavond bardienst,morgen bonnen verkopen.

Met ukkie gaat het heel stuk beter,ab slaat goed aan,hij heeft goed geslapen!en ik dus ook...

GL..wat gaaf morgen je nieuwe bolide!alvast veel rijplezier...wel voorzichtig he!

Zoebie..Fijn dat je genoten hebt op verjaardag!Zijn vaak die kleine dingen die het leven zo mooi maken

Boro..hoe gaat t nu?volg je het advies van ha op...is makkelijk gezegd,maak tijd voor jezelf,als je ook nog kindjes hebt..

Ik moet potverdorie nog steeds mijn jurkje terugbrengen..ik ben een kei in uitstellen...

Lijstje vandaag:

hyves bijlezen en wat schrijven(ex is natuurlijk niet zonder slag of stoot vertrokken)

stofzuigen

checken of kampeerspullen kinderen nog compleet zijn(gaan volgende week met school op kamp)

sollicitatie brief maken

wc poetsen

wassen

vaatwasser in en uitruimen
Ik heb wel gestemd Gl...

Succes bij dietiste
Anderhalve kilo er af!

Maar meteen een afspraak gemaakt voor over een maandje: dan is die stok achter de deur een beetje duidelijker aanwezig

Ik hoop dat er snel nieuws van Allis komt...ga zo maar weer even een kaarsje aansteken.

Ben benieuwd naar de ex-bla Coebergh.

Fijn dat ab aanslaat bij je kleintje.

Zieke kindertjes zijn zielig!

Ik voel me goed.

Familie-bla heeft me opgelucht. Ik voel me stoer en sterk dat ik eindelijk gezegd heb waar het op staat.

Auto komt

Pondjes kwijt

De zon schijnt.

De koffie loopt

Fijne dag allemaal!

Geniet! (even namens mij omdat Jonna er nu niet is)
Allis hoe was de echo?

Wij hebben ook gestemd hoor. Al vond ik het wel moeilijk. Want wie moet Europa vertegenwoordigen. Ben maar even op stemwijzer geweest. En ben er helemaal uitgekomen.

Gezellig Couberh, achter de bar. Wel druk denk ik. Gelukkig dat het met Ukkie weer beter gaat.

Gold fijn dat je morgen je otootje krijgt. Lekker makkelijk.

Mis M, smaakte het eten in je alenigje? Is nooit gezellig.

Fus, ga je een moddergevecht houden?

Gold, go for it, hup nog 2 ons...

Boro doe je nog rustig aan?

Hizzel in je hoofd bezemen is ook bezemen en belangrijk.

Vandaag ga ik dus echt bezemen. Moet wel. Of manlief moet weer met een ideetje komen dat ie ergens heen wil. Ik maak geen lijst want dat komt er niet van. Ik poot ik vanavond gewoon neer wat ik heb gedaan.

Fijne dag allemaal.
Ik had heel vies eten. Ik was lui en heb zo'n pak van de Aviko in de pan gegooid, maar het was echt niet te vreten. Er zaten wel 2 ons groenten in (volgens de verpakking), dus het moet toch enigszins gezond zijn, maar wel vies.

Vandaag doe ik weer niet veel (ik ben een slecte huisvrouw ), alleen het noodzakelijke. Morgen haal ik dat wel weer in.

- werken

- koken

- wassen, drogen en opruimen
Ik denk dat Allis even wat afstand wilde nemen, maar ben bang dat hoe langer we niets van haar horen hoe slechter het nieuws is.

Maar misschien is er nog steeds onduidelijkheid, en wacht ze tot dat voorbij is.

Ik hoop nog steeds dat alles goed is/goed komt!
Haai ladies,

We zijn er weer.

Best jammer, maar je moet tóch weer een keer naar huis hè!

Ik ben volop aan het bezemen, wasmachine en droger staan al sinds gisteravond nonstop aan.

Ik hoop dat alles ok is met iedereen, ik heb niet bijgelezen en ga dat ook niet redden denk ik.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ha die Nikki, ik mistte je al!

Waar was je ookalweer heen en hoe hebben jullie het gehad?

Miss M, dat denk ik ook.

Gisteren was de echo toch?

Lijstje:

Benedenverdieping stofzuigen

Fornuis + afzuigkap schoonmaken

Was draaien

Vensterbanken gestoft

Straks nog;

De rest van de benedenverdieping stoffen

Was in de droger, vouwen en wegruimen

Droge was afhalen, opvouwen en wegruimen

Maar ik heb geen zin meer....
anoniem_7250 wijzigde dit bericht op 05-06-2009 18:49
Reden: en duidelijk ook geen zin meer gekregen...
% gewijzigd
Rustig hier zeg.

Waarom gaat alles altijd ineens kapot.

De DVD speler en de printer begaven het. Dus vandaag nieuwe gehaald en geinstalleerd. Het werkt weer. Gelukkig. De printer deed alleen nog printen (en dat zelfs met herrie en geratel) en niet meer kopieren en scannen. Nu is dat printen wel het belangrijkste natuurlijk, maar ik was de laatste dagen een kapitaaltje kwijt aan kopieen bij de supermarkt. Erg lastig dus tijd voor een nieuwe.

Al met al dus weinig gebezemd. alweer.

Het komt er gewoon niet van. 'k Heb zelfs weinig tijd om te forummen en dat zegt wat.

Bij mijn familie is het borstkanker drama langzaam doorgedrongen dus ook heel veel telefoontjes.

'k Ga nog een wasje draaien.

Fijne avond iedereen.
Fijn dat je veel telefoontjes krijg Zoeb, fijn dat mensen meeleven. Dan maar wat minder bezemen, toch? En idd, alles gaat meestal tegelijk kapot. Vreselijk irritant!

Nikki, fijn dat je er weer bent en nog mooier dat het een goede vakantie was

Aviko lijkt mij ook niet zo lekker MissM. Hier wilde Zoon spinazie eten! Spinazie! Waar haalt hij het vandaan! En nee, we hebben het niet op want ik lust het niet

Lekker gewerkt vandaag, heerlijk gelachen met collega's na schooltijd, samen met Zoon naar de super gefietst, lekker gekookt voor ons tweeën en nu staat er een boterkoek in de oven

En de bonbonnetjes zijn idd van La Boheme! Als de meeting hier is haal ik een doos!
*hoopt op een meeting in B*

Waar hebben jullie zo'n lol om gehad Fuss? Of was het zo typisch iets 'waar je bij had moeten zijn'?

Het is lang geleden dat ik zo heerlijk smakeloos tot buikpijn en tranen toe gelachen heb...(laatste keer was ik alleen, tijdens een uitzending van de Lama's)

Wel fijn die belangstelling Zoeb? Of gemengde gevoelens?

Ik ga lekker boven in bed ATWT kijken.

Truste allemaal
Oef, wat is er weer veel geschreven!

Ik ben nog steeds jaloers op de bonbons... Gelukkig ben ik over een paar weken in B, kan ik een voorraadje inslaan! (Ik ben ook zo dol op de geboortemuisjesmelkbonbons. Kan me niet schelen dat er geen kindje geboren is, ik zal ze zeker kopen!) Coebergh, dat ijs ga ik eens proberen!

Gaan er van jullie trouwens nog kindjes meedoen aan het Brakkenfestival?

Goldie, wat ik met die ringen doe weet ik niet zo goed, gewoon dragen denk ik! De één is antiek (vandaar ook de hoge kosten), de ander heb ik dag en nacht om. Ik denk dat zoiets dan een keer kan gebeuren..

Oh, en heel goed trouwens van de 1,5 kilo!!!!!!!! Ga zo door!

Nikki, fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad! Maar ben je stiekem niet ook een beetje blij om weer thuis te zijn? Ik ben er altijd ook wel weer aan toe, mijn eigen bed, badkamer en (vooral!) wc...

Ik heb gestemd hoor gister! D'66, dat mag je best weten. Ik ben voor Europa, met grenzen natuurlijk, en ik vind dat op en neer gesleep van Brussel naar Straatsburg ontzettend onzinnig. Komt bij dat de lijsttrekker een vrouw is, wat ik een goed teken vind, en dat zij heel veel talen spreekt, wat ik heel erg indrukwekkend vind.

Ik duik zo ook mijn bed maar eens in.. Werd vanavond gevraagd of ik morgen mee wil naar Guus Meeuwis, en natuurlijk wil ik dat!!! Ik ben nu dus helemaal hyper, kan niet wachten tot morgen. (Wat zal ik aaaaaan? ;))

Oh, en Federer is door!!!!!! Ik vond het zó spannend! Zondag finale, heerlijk... Zal hij dan eindelijk eens winnen?
Oh, Goldie, ja de Lama's, daar kan ik ook tranen bij lachen! (Om maar even in de Guus-sfeer te blijven.. ;))

Notting Hill ook trouwens, die heb ik laatst na lange tijd weer gezien en ik lag krom op de bank. Whoopsydaisies!!! Echt, dan kan je me opvegen... Net als in Love Actually, dat Natalie voor het eerst de Prime Minister ontmoet en zo ontzettend vloekt.. Je voelt het van verre aankomen, maar daarom vind ik het zo grappig, het is haast plaatsvervangende schaamte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven