Mode & Beauty alle pijlers

Stoere laarsjes in maat 46

22-10-2021 16:23 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een paar zwarte leren laarsjes voor onder een skinny coated broek. Niet het klassieke laarsje met hakje maar meer een stoer laarsje met een lagere hak en bijv. een gespje. Tot overmaat van ramp ook nog een iets bredere dan normaal. Zijn die ergens te koop?
Alle reacties Link kopieren
Woon je toevallig niet al te ver van Winterswijk? In Vreden (D) hebben ze een schoenenwinkel (Wessels) waar 46 een vrij gemiddelde maat is. Wel duur, maar erg veel keuze. En ze hebben af en toe seizoensuitverkoop. En breedtematen zijn daar ook niet ongewoon! Gabor is daar trouwens beter te betalen dan in Nederland.
La-Gamine schreef:
22-10-2021 17:49
Allemachtig. Cateautje wat afgrijselijk.
Tja, mijn persoonlijke smaak is het ook niet, maar ik ben niet de TO en heb geen maatje 46.
Alle reacties Link kopieren
Bij silhouette in Rotterdam zou je ook nog kunnen kijken. Hebben ook een overzichtelijke webshop en zijn per app goed te bereiken als je vragen hebt over pasvorm ed.
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Alle reacties Link kopieren
Het is denk ik best lastig he TO
Ik zat al even te kijken bij de webshop van House of Tall, die hebben ook grotere maten en een leuke collectie, maar die gaan maar tot maat 45.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Dr Martens? Timberlands?
Ik zou ook gewoon overal op de herenafdeling kijken, voor mannen zijn er ook genoeg leuke laarzen te vinden, en meestal vallen die wat breder dan damesschoenen.
Doet er ook niet toe eigenlijk
Alle reacties Link kopieren
Wat denk je van zoiets?

Afbeelding


Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Birdie schreef:
22-10-2021 17:04
Er staat dat ze een stoer laarsje met een lagere hak en bijv. een gespje zoekt.
Hij ;-)
Alle reacties Link kopieren
TO, kijk eens bij Sendra.
Alle reacties Link kopieren
Westernwinkel?
Het merk Sendra heeft maat 46.

https://www.bootsandbangles.nl/contents ... arzen.html
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Crosspost.
Maar wel goede smaak. :)

Topmerk, blijft eeuwen mooi.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
schorpioentje28 schreef:
22-10-2021 17:57
Bij silhouette in Rotterdam zou je ook nog kunnen kijken. Hebben ook een overzichtelijke webshop en zijn per app goed te bereiken als je vragen hebt over pasvorm ed.
Kwam deze ook aanraden
Star⁴ schreef:
22-10-2021 18:57
Hij ;-)

Oooh.

Wel dameslaars"jes" dan To?
Alle reacties Link kopieren
schorpioentje28 schreef:
22-10-2021 17:56
Is dat raar ofzo? Ik heb ook maar 45,5 en loop vaak op pumps onder bijv een rokje/jurkje..waarom zou dat niet kunnen?

Waar schreef ik dat het raar is of niet zou kunnen?
Ik vraag me alleen wel af waar je een pump maat 45 a 46 koopt.
Ik heb namelijk al grote moeite deze in maat 40 a 41 te scoren.
Alle reacties Link kopieren
Ga vooral even kijken bij silhouette.nl!
Ook veel over the top, maar als je even zoekt zijn er echt leuke en sexy laarsjes in je maat te vinden.
LaarsJE en maat 46 gaan niet echt samen lijkt me.
slekire schreef:
22-10-2021 19:12
Ga vooral even kijken bij silhouette.nl!
Ook veel over the top, maar als je even zoekt zijn er echt leuke en sexy laarsjes in je maat te vinden.

Ook stoere?
Alle reacties Link kopieren
Jemig, wat wordt er flauw gereageerd op deze TO. Ik begrijp dat het om een man gaat die vrouwenschoenen zoekt. Waarom iemand die het waarschijnlijk al moeilijk genoeg heeft en daarom op een forum om advies vraagt zo kwetsend benaderen? Zouden jullie dat ook bij een Loiza of Nikkie doen of je neefje die ineens vertelt dat hij graag vrouwenkleding of schoenen draagt of bij iemand die door een ziekte vergrote ledematen heeft?
Een stoer laarsje in maat 46, dat is de vraag.
groteschoenen.nl
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 22-10-2021 19:37
1.77% gewijzigd
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Oké, ik heb maat 45 en ik weet hoe lastig het is laat staan in 46. Maar begrijp ik goed dat je wel laarzen uit de dames collectie zoekt?
https://m.topshoe.nl/nl/1409820/heliofo ... -wijdte-h/

Deze zijn nog in 46 en breedte H. Zwart helaas uitverkocht, dit zijn donker blauwe.

Als heren collectie ook kan wordt het wel makkelijker zoeken. Laat dat nog even weten.
SweetFirefly schreef:
22-10-2021 19:33
Jemig, wat wordt er flauw gereageerd op deze TO. Ik begrijp dat het om een man gaat die vrouwenschoenen zoekt. Waarom iemand die het waarschijnlijk al moeilijk genoeg heeft en daarom op een forum om advies vraagt zo kwetsend benaderen? Zouden jullie dat ook bij een Loiza of Nikkie doen of je neefje die ineens vertelt dat hij graag vrouwenkleding of schoenen draagt of bij iemand die door een ziekte vergrote ledematen heeft?
Een stoer laarsje in maat 46, dat is de vraag.
groteschoenen.nl


Dat werd mij net pas duidelijk hoor dat TO een man is/kan zijn. Kan ik niet opmaken uit de OP

En een grapje maken over laarsJE icm met de maat is kwetsend?
Is volgens mij gewoon een grapje. Niet van alles bij gaan zoeken wat er niet is hoor.

Loiza of Nikki hebben er niks mee te maken.
Alle reacties Link kopieren
Oh sorry, ik zie dat ik mosterd was.
Iedereen die om een laarsJE in maat 46 zou vragen zou ik er wat van zeggen, maar ook bij maat 40 hoor, geen zorgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind t feit dat TO een man is die vrouwenschoenen zoekt beduidend minder schokkend dan een vrouw met maat 46 😂

Ik zat me al af te vragen hoe lang deze vrouw dan zou zijn.

(sorry als er dames zijn met deze maat)
Hello, can you hear me?
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
22-10-2021 19:33
Jemig, wat wordt er flauw gereageerd op deze TO. Ik begrijp dat het om een man gaat die vrouwenschoenen zoekt. Waarom iemand die het waarschijnlijk al moeilijk genoeg heeft en daarom op een forum om advies vraagt zo kwetsend benaderen? Zouden jullie dat ook bij een Loiza of Nikkie doen of je neefje die ineens vertelt dat hij graag vrouwenkleding of schoenen draagt of bij iemand die door een ziekte vergrote ledematen heeft?
Een stoer laarsje in maat 46, dat is de vraag.
groteschoenen.nl

Jemig, wat overdrijf jij.
De enige die de to nu een complex aan zit te praten, ben jij!
Ik heb niemand flauw of beledigend zien reageren. Het feit is nu eenmaal dat damesschoenen boven de maat 41 a 42 héél lastig te vinden zijn.
On topic: to, vindt jij een cowboy laars niet iets? Ik draag deze ook, ze zijn in vele maten verkrijgbaar en leuk onder zowel broek als rok.
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
22-10-2021 19:19
LaarsJE en maat 46 gaan niet echt samen lijkt me.
Doe niet zo stom, iemand met xxl kan ook een jurkje of rokje dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven