2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
hihi rossia...teddyman is vanmorgen met een iron maiden shirt en kisten aan vertrokken. de metallica en slayer shirts zitten in de tas. tja niet echt sexy, maar tis maar 1 weekend per jaar. Ik vroeg vanmorgen of hij geen scheerschuim en shampoo mee moest nenem...nee hoor want er is daar geen stromend water. Gatverdamme, die komt nog sexier terug dan zondag.

dilemma op de mail? ik ga kijken.

Oh en ik heb hier een hele stapel (echt een hele stapel, las ook alles wat los en vast zit.) tijdschriften ed liggen, dus mocht je uitgelezen zijn, kom maar halen.
Hallo ben ik ook weer! Heb weer een dagje thuis met mn kleine meid en is erg gezellig! Ze zit weer lekker in haar velletje. Ze moet nu eigenlijk even een tukkie doen maar is heel hard aan het zingen en de deken van zich aan het aftrappen. En elke keer als ik even ga kijken dan begint ze heel hard te lachen, alsof ze weet dat ze eigenlijk best ondeugend is...........

Mimpje kan me je dillema wel voorstellen. Je wordt toch steeds gewaarschuwd voor op het buikje slapen, maar als uk zo beter slaapt zou ik het denk ik ook doen. En als je vaak even kijkt hoe hij ligt dan kan er weinig fout gaan denk ik. Uk had ook een voorkeurshouding naar rechts en het gaat vanzelf over als ze steviger worden in hun nekje. Wij moesten van het cb oefeningen doen en haar hoofdje de andere kant op draaien als ze sliep, maar ze draaide altijd binnen een minuut weer terug. Nu is er niks meer van te zien.

Floortje binnenkort weer naar de gyn dus! Wordt er dan gekeken of de clomid zn werk doet?

Ellein met of zonder uk iets leuks doen?

Rossia fijn dat je nog geen kwaaltjes hebt!

Teddy wil je zelf niet mee rocken? Of kan je uk nog geen 3 dagen missen? Angelman is ook een echte rocker, geen lang haar gehad! Wel tattoo`s en hij speelt zelf gitaar, moet dus ook af en toe zijn kunsten bekijken. Maar ben zelf ook wel van de rock, dus vind het helemaal niet erg.

Vera hoe is het met de zieken? Zelf nog niet aangestoken?

MissC vervelend die kramp, gelukkig houdt het maar even aan en kan je weer lekker verder slapen!

Ga maar ff bij meisje kijken ligt nu heeeeeelllll vals te zingen!!!
Ik was 'vroegah' ook behoorlijk alternatief en ging standaard naar Pinkpop, Lowlands of Rock Werchter om naar gitaarbandjes te kijken. Heerlijk!! Ook mijn vriendjes van destijds hadden, een uitzondering daargelaten, lang haar hahaha..Maar geen gouden oorbellen, no way! Er is sindsdien veel veranderd, maar naar gitaarbandjes luister ik nog steeds graag!

Rossia, wat heerlijk hè dat je nu echt de voorpret optimaal kan beleven: lekker shoppen en lezen. Ik hoop dat de vervelendste kwaaltjes achterwege blijven.

Mimpje, wat heerlijk dat manlief einde van de middag er weer is. Hij zal de kleine vanaf dan wel opeisen, die heeft natuurlijk wat in te halen

Tja Ellein, zal zeker effe slikken zijn, geen bv meer geven. Een nieuwe periode breekt aan en iets meer vrijheid voor jou. Ik zou zeggen: geniet van dat wijntje!! Tips voor een leuk actief dagje uit? Met de kleine erbij? Vind ik lastig te bedenken, alles wat me nu te binnen schiet is niet zo handig met hem erbij.
hahahaha Teddy, heerlijk. Bij thuiskomst, kusje geven en dan met een hele grote pot douchegel onder de douche zetten. Wel leuk dat hij dat 1x per jaar doet en dan even heerlijk gaat rocken!

Angel, speelt angel-man in een bandje? Of is het af en toe bij elkaar komen en een beetje pingelen. Wel leuk toch?

Missc, ons dorpsfeest komt er ook weer aan he. Kunnen we weer bandjes kijken, maar vindt het programma behoorlijk tegenvallen dit jaar. Volgens mij is het geld op.

Trouwens, ik lees dat je 5-7 volkoren boterhammen per dag moet eten. Hebben jullie dat ook netjes gedaan? Ik geloof dat ik dat wat veel vindt...

Oh en sorry als ik nu vragen stel die waarschijnlijk al 100x gesteld en beantwoord zijn.
Angel, ik vind een dagje wel te doen, maar 3 dagen tussen duizenden stinkende bierdrinkende mannen zie ik niet echt zitten. Dan zet ik liever een cd op in de auto en ga ik een rondje heel hard rijden. en mini 3 dagen missen zie ik inderdaad ook niet zitten.
rossia vraag maar raak hoor, leuk zelfs. beetje herinneringen ophalen. Ik at niet zoveel brood hoor. 'smorgens 2 en tussen de middag ook. Wel at ik heel veel fruit en groente (hele komkommers gingen mee naar het werk) en verslond ik liters melk. Maar dat was mij eigen 'afwijking' Wel slikte ik vitaminepillen voor zwangeren. Meer voor mijn eiegn gevoel, want als je gewoon gevarieerd eet krijgt seabert genoeg binnen.
Rossia, ik eet 4 volkoren boterhammen op een dag. Ontbijt 's morgens met yoghurt en muesli of cruesli. Dus ik red dat ook niet.. Want moet daarnaast ook 2 tot 3 stuks fruit eten per dag en ik kan niet zeggen dat mijn eetlust geweldig is toegenomen. Eet wel wat vaker, maar dan kleinere beetjes.

Heb het programma van ons dorpsfeest nog niet gezien.. zal eens checken!

Bleh Teddy, dat wordt idd een uitgebreide douche voor Teddyman bij thuiskomst

Angel, wat klinkt dat heerlijk, n vals kraaiend meisje in d'r bedje. Heeft dus niet de muzikale genen van d'r vader ge-erfd?
Missc, het exvriendje dat ik ken valt dus helemaal niet in de categorie lange haren, tatoos en piercings! Ik hou ook van bandjes maar vroegah vond ik het ook erg leuk om te hakken op lekkere gabbermuziek, iedere gek zijn gebrek zeggen we maar .

Rossia, ik at altijd 2 crackers 's ochtends, tussen de middag 2 boterhammen met een tomaatjes of een stuk komkommer en dan 's middags nog 1 of 2 stuks fruit. Tijdens de borstvoeding at ik wel 5 boterhammen per dag (geen crackers meer) maar anders echt niet. Ben nu ook weer wat gaan minderen om mijn nieuwe oude figuur vast te kunnen houden. Ook slikte ik van die zwangerpillen. Die van VSM kon ik echt niet weg krijgen. Kokhalzen boven de gootsteen :puke: . Die van Davitamon zijn wat kleiner en glad van structuur en dus een stuk makkelijker om naar binnen te krijgen.

Angel, slaapt mini al? Ladieladiela Vrolijke meid dus!

Ik wil wel iets met uk doen, zondagmiddag ofzo. Even lekker weg. Stuk wandelen ofzo, het strand is een beetje ver weg voor ons dus dat wordt hem denk ik niet maar zoiets. Iemand nog een suggestie voor een leuke locatie?
anoniem_60682 wijzigde dit bericht op 05-06-2009 11:54
Reden: Al die namen ook
% gewijzigd
ellein misschien moet je even een naam wijzigen in je bericht...

en de omgeving waar ik mijn bruiloft vierde is erg mooi en niet zover bij jou vandaan
Ellein, strak strak in je trainingspak pak, hahaha, die periode die ken ik ook nog vaag.... En als ik nu liedjes hoor van Charly Lownoise en Menthal Theo wordt ik nog vrolijk

Teddy, komkommers zijn ook niet te versmaden, dus die ga ik dus groot inslaan.

Missc, het meerendeel van het programma staat al op de site.

Ik had al bedacht dat ik die zwanger pilletjes zou gaan halen dit weekend. Jullie redden het dus ook niet die 5-7 boterhammen. Ben niet echt een groente eter, dus dat moet ik mezelf nu gaan aanleren. Fruit geen probleem. Tomaatjes op brood is wel lekker, dus die zal ik onthouden.
Oh en Ellein, ik ben van het weekend op die berg geweest bij jullie in de buurt. Daar kan je ook heel mooi wandelen. Is tevens actief omdat het daar heel stijl omhoog gaat natuurlijk. Weet je dan waar ik bedoel?
hahaha Ellein, nee, die 'ex' die jij ook kent valt idd niet in die langharigen-categorie! En jij een gabbertje?? Hahahaha...

Kijk voor leuke wandellocaties bij jou in de buurt eens op www.mooigelderland.nl. Of moet het www.landschap-ov.nl zijn??

Ik slik inderdaad ook zwangerschapspillen, en wel van de Etos.. ben niet z'n held (en tijdens de ochtendmisselijkheid slikte ik ze 's avonds met heel veel limonade) maar die zijn goed te doen.
rossia wat dacht je van dj paul elstak? i wanna see the raibow high in the sky......wordt er ook erg blij van. Net als van jan smit, guus meeuwis, nick en simon. bizarre muzieksmaak heb ik. Vind eigenlijk alles leuk. musical vind ik ook weer heerlijk, maar een avond flink hard rocken doe ik ook. Ga naar robbie williams en pink, vorig jaar naar de toppers en vrienden van amstel.
Als je de zwangerschapspillen slikt, moet je dan daarnaast ook nog de foliumzuur slikken? Of zit dat daar al bij in?
meestal zit het er wel in rossia, check even het potje.
I wanne see you and me on a bird flying away..... Haar strak naar achter en gaan. Hahaha, Teddy, heerlijk!!!!!!!!!!!!!

Of dat liedje van Nakatomi - children of the night, die was echt een van mijn favorieten.

Ben laatst naar de 3j's geweest. Waren ook echt geweldig!
Ohja, Teddy, dat is hele vrolijke muziek, DJ Paul Elstak!! En La Bouche had ook van die leuke niets-aan-de hand-deuntjes, be my lover enzo..

Ik mis nooit een concert van Pearl Jam en nu staan ze rond mijn UD in Ahoy... kon wel janken toen ik dat hoorde!
oooh nakatomi!! briljant!
Wij gaan in juni naar U2, lijkt me ook heel gaaf

voorprogramma snowpatrol! jihoe!!
Teddy, Mijn collega gaat ook naar U2 die is ook door het dolle heen!

Missc, dat is inderdaad heel zuur, maar je krijgt er iets moois voor terug moet je maar denken (enorme dooddoener natuurlijk)...
anoniem_61458 wijzigde dit bericht op 05-06-2009 12:11
Reden: Even wat toevoegen...
% gewijzigd
goed na al deze gezelligheid wordt het nu wel tijd om te gaan aankleden. Daarna maar even boodschappen halen, creche feestje vieren en dan koffiebezoek...dus tot later!!
Teddy, veel plezier!
Hehe ze slaapt!

Rossia ik at 4 boterhammen op een dag! Maar ik zou me niet te veel aantrekken van wat je ''moet'' eten, je mag al zoveel niet eten! Als je maar gezond en gevarrieerd eet! Enne angelman speelt in een bandje maar nu ff niet omdat hij niet meer zoveel tijd had sinds uk er is.

Ellein een gabbertje hihihi! Zo kom je nog ergens achter

Ik vind die happy hardcore ook nog steeds erg leuk hoor! Maar jan Smit enzo kan ik gewoon echt niet aan horen, echt niks voor mij!

Teddy ik ben jaloers!!! U2 is echt mijn band.......!! Ik vind ze helemaal geweldig en nog nooit bij een concert geweest. Ik ga in juli naar Tracey Chapman, vind ik ook helemaal leuk.
*oeps dubbel*
sjemig, had me helemaal vergist in de tijd van het feestje. Dacht dat het om 13 uur begon, maar was wel erg rustig toen ik er net stond. Blijkt het pas om 15 uur te beginnen, Lekker snugger. Dan kan ik dus niet omdat de kraamhulp op koffievisite komt. naja, jammer dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven