Kruidvat foundation
dinsdag 26 oktober 2021 om 11:19
Superfijne foundation gevonden, exact mijn huidskleur, superlicht, gaat niet in de rimpels zitten, ontzettend goedkoop, en oogt alsof ik het gaafste huidje ooit heb. Dus woehoe, ik blij. Want ongeacht merk of prijs, meestal lukt het me met foundation niet.
Maar het verwijderen was wel een dingetje. Moest echt stevig poetsen om alles er af te krijgen en de reinigingsmelk ‘beet’. Denk dus dat dat het probleem was, die reinigingsmelk, ook van het Kruidvat. Want gevoelige huid is nu een pannenkoek geworden, met allemaal irritatievlekjes en bultjes enzo.
Hebben jullie ervaring? Hoe verwijder je op een zachte manier die wél alles weghaalt make up?
Want die foundation zelf is echt prachtig, maar kennelijk heb ik nog niet ontdekt hoe ik die er goed af kan krijgen.
Maar het verwijderen was wel een dingetje. Moest echt stevig poetsen om alles er af te krijgen en de reinigingsmelk ‘beet’. Denk dus dat dat het probleem was, die reinigingsmelk, ook van het Kruidvat. Want gevoelige huid is nu een pannenkoek geworden, met allemaal irritatievlekjes en bultjes enzo.
Hebben jullie ervaring? Hoe verwijder je op een zachte manier die wél alles weghaalt make up?
Want die foundation zelf is echt prachtig, maar kennelijk heb ik nog niet ontdekt hoe ik die er goed af kan krijgen.
dinsdag 26 oktober 2021 om 11:24
dinsdag 26 oktober 2021 om 11:48
Ha, nou ja meestal heb ik een ‘naakt’ hoofd zonder make up. Want dat vindt mijn huid het meest prettig. En in de ochtend heb ik gewoon ook meestal geen zin in de moeite van make up. Maar soms vind ik het gewoon wel erg mooi hoor, en als gezegd staat die foundation echt prachtig. Terwijl ik dat met duurdere merken nooit zo had. Dat kreeg ik nooit echt goed. Wat ook aan een gebrek aan skills kan liggen. En voor die zeldzame keer dat ik wél make up gebruik wil ik dan een reinigingsmethode die goed werkt. Want heb toch de illusie dat daar het probleem ligt, en niet bij de foundation. Want geen enkel huidprobleem toen dat op mijn huid zat.
dinsdag 26 oktober 2021 om 11:52
dinsdag 26 oktober 2021 om 11:55
Ow, klinkt zacht, zwitsal wasgel... ga ik proberen. Fijn dat dat ook op de ogen werkt, want heb nu voor mijn ogen babyolie, ook van Zwitsal, gebruikt, anders krijg ik de mascara er niet af.
dinsdag 26 oktober 2021 om 12:06
dinsdag 26 oktober 2021 om 12:36
dinsdag 26 oktober 2021 om 12:43
Ahhhhh ja, dat klinkt ook goed, en dat kan de issue hier ook zijn, bedenk ik nu. Want omdat die melk zo beet en ik zo moest poetsen heb ik ipv reguliere nachtcrème uiercrème gebruikt. Doe ik wel vaker als mijn huid heel droog is en werkt normaal heel goed.Tijgerprintje2 schreef: ↑26-10-2021 12:36Ik gebruik eerst oogmake-upreiniger op oliebasis voor mijn mascara. Daarna zeepvrije wasgel van Simple die ik inmasseer met mijn handen en vervolgens verwijder met een washandje. Daarna gebruik ik een gezichtscreme zonder parfum.
Voor mij werkt deze combinatie.
dinsdag 26 oktober 2021 om 13:29
dinsdag 26 oktober 2021 om 13:35
Jij kent de foundation? Wat is er slecht aan?
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.