Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
T is toch godsgeklaagd dat je minimaal 10 pogingen moet doen om je eigen bericht aan te passen voor je een keer normaal het forum op kan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Grrrrrrrrrrrrrrrr

Maar goed,Juultje,ik kan geen plaatje plakken,google maar even op Mijnsplit hehe
JM heeft het dus wel geprobeerd, maar snurkte hij toen ook niet? Want als het echt helpt moet EM er toch aan geloven hahahaha.

Wat lief van J. Luni, hij heeft je echt verrast he. Voelt goed he wanneer alles zo'n beetje af is rond en in het huis. :-))

Vandaag toch weer lekker gewerkt, Hork is al 2 weken goed gemuts, ja ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Verder niet zoveel bijzonders te melden. Maar morgen ga ik mijn Douglassbonnen uitgeven!!!! Lekker shoppen dus.

Vanavond lekker bankhangen......gaan jullie nog wat leuks doen in t weekend?
Eef, JM had het er alweer af gehaald voordat hij in slaap was gevallen, geen idee dus of het werkt...

Ben je nog zoekende naar een andere baan? Hoe is het met EM?

Wij hebben morgen een 40-jarig trouwfeest van een oom en tante van mij en rijden daarna door naar Antwerpen voor twee nachtjes. JD gaat naar opa en oma.
Juultje,dit is split:

O ja, vergeten te zeggen, ik had gegoogled inderdaad en precies datzelfde plaatje gevonden. Heb je het ook in die kleur?
Goeiemorgen,

Zo ongeveer wel ja:

J gaat zo met het vrachtwagentje van zn werk nog 500 kg halen,bij een ander bedrijf.Ik hoop dan dat het genoeg is voor het restant voortuin. Hij heeft ook borders gehaald voor eromheen en er komt 1 grote houten bloembak in het midden met een olijfboompje erin.Vorige zaterdag heb ik de bloembakken al gehaald,dus we hoeven die "alleen nog maar"te vullen

Ik ga eerst maar bij mn moeder aan de slag zo
Morgen :-))) sun is shining, helemaal goed!

Juultje, geweldig Antwerpen, ga je daar ook winkelen? Er zijn mooie winkels daar, alleen een beetje d...veel plezier :-)

Ik heb je foto's op H. gezien Luni, en t staat heel mooi, heb t nog nooit eerder zo gezien. Moet je nog veel bij je moeder doen?

Helaas heb ik niet zoveel animo meer om werk te zoeken, iedere keer een afwijzing is niet leuk, vaak vanwege mijn leeftijd, bah. Maar ik geef niet op, omdat ik weet dat t werk wat ik nu doe, dat niet tot mijn 60ste kan doen.

EM is nog steeds naarstig op zoek, het valt niet mee hoor, maar er is gebeld door F. en ze zeggen dat t weer wat drukker wordt en hij ECHT gebeld zal worden wanneer er mensen nodig zijn. Afwachten maar.

Zo meteen met dochterlief naar de stad en dan morgen naar Groningen, mijn zusje moet daar optreden.

Fijne dag allemaal
Hey

Ja,t is veel werk,ik heb een slaapkamer van behang ontdaan en morgen verder. Er komt vlg week een stukadoor,dan worden de plafonds gewit en het nieuwe behang erop. Aan ons om de boel voor al dit klaar te hebben en schoon te maken...

J heeft 500 kg gescoord en ik heb m net geholpen met het laatste te doen in de voortuin. Het was net genoeg!!

Eef,kan het me voorstellen hoor,van het solliciteren.Laat het gewoon even los en dan zal je zien dat het misschien gewoon op je pad komt. Ik ben er ook weer even klaar mee. Als ik zie hoe hard mn werkgever zn best doet om het me naar de zin te maken wil ik ook weer niet zo wegrennen.

Pff ik stop met typen,zere werkhanden!
Goeiemorgen!

Ik weet nu waar het woord "gemangeld"voor staat maar we gaan vrolijk door (aaaarghhh)

Fijne zondag allemaal!!
Hallo!

Ik spring er even in, kan niet teruglezen. Onze computer is nog steeds niet in orde. Harde schijf is w.s. overleden en we moeten aan een nieuwe. Nu is er twijfel over dit aan te schaffen.. Even over nadenken nog.

Luni, lekker aan het werk geweest in huis lees ik? Hoe is het met je nieuwe liefde??
Goeiemorgen!

Leuk Juultje, Antwerpen! Wonen zij in Belgie dan? Alles goed gegaan met JD?

Straks voor de tweede keer bezichtigen met aannemer. Ben benieuwd of er verborgen gebreken zijn. Zonee, dan hebben we de inrichting al vannacht bedacht (we lagen allebei wakker)!

Eef, veel plezier in Groningen! Lastig van het solliciteren.. Gelukkig gloort er voor je man hoop aan de horizon.
Hey goeiemorgen!

Met onze nieuwe liefde gaat het hartstikke goed,hij vermaakt zich prima en is superrelaxed Komt ook vaak knuffels halen,vind het duidelijk gezellig zo. En wij ook T brengt gewoon extra gezelligheid in huis! Hij is erg lief en wel opgevoed. Hij slaapt meestal op een groot kussen of onder het bed en komt dan smorgens heel voorzichtig kijken of ie er al bij mag.

Hoe was het Juultje?? Leuke stad,Antwerpen

Ik was bij mn moeder aan het klussen Compu,vooral gisteren was een goeie dag voor de verstandhouding...Ik begin haar nu een beetje door te krijgen.Hoe afstandelijker ik doe hoe meer zij eraan trekt..tot ik voor haar gevoel te dichtbij ben gekomen,dan word ik weer 'afgestoten' Aan mij dus om daar balans in te vinden,zij kan dat blijkbaar niet.. Maar goed,gisteren was ok en dat is fijn.We hebben ook hard gewerkt
Hee Eef, CZ heeft het geweldig gehad in Barcelona.

Het ging me achteraf toch wel heel snel, gelukkig maar voor mij.

Fijn dat je verjaardagsfeest een succes was. Was er veel familie of alles door elkaar, vrienden en familie?

Ik heb ook nog het e.e.a. aan bonnen van mijn verjaardag. Maar dan alles door elkaar, Ici Paris, Douglas en zelfs Blokker.

Hee Juul, jongens zijn erg leuk hoor hahaa. En weer heel anders dan meiden ook. Succes met de pretecho.

Luni wat fijn dat je tuin een beetje opschiet.

Emailt je moeder veel? Wat hip en uh heb jij haar dat zelf niet geleerd, lol.

Fijn dat het gisteren lekker ging met je tussen jou en haar.

Huh Comp? Zijn jullie bezig met een huis? En dan iets verder dan alleen spotten? Gaaf zeg.

Poehee, ben de laatste tijd niet meer zo actief op het forum en dat betekent teruglezen.

Maar doe ik graag.

Wij hadden een motorweekend. Was supergezellig en goed georganiseerd en we hadden het droog, ook niet onbelangrijk. We waren in Belgie, net over de grens.

Al met al weer druk dus en nu weer een weekje werken.

Volgend weekend wrs eindelijk weer eens sauna en verjaardagsfeestje van kind van vrienden en zondag verjaardag van schoonzoon. Weer druk maar gezellig.

Oh ja donderdagavond bedrijfsborrel

Cha
Hey,

Ik hoefde niet naar mn vader vandaag,zouden eigenlijk het landje leeghalen. Goed dat ik nog belde van te voren hoor..Vader: "Ohja,goed dat je belt want ik heb zaterdag alles al gedaan en oh ehm de motor van de boot is ook verkocht.Doei" Die zit met zn hoofd bij zn vriendinnetje Ze hoeft maar te kikken of hij staat klaar,te erg gewoon!!!!

* zucht*

Dus de dag erg nuttig doorgebracht,vanmorgen gepoetst,vanmiddag de tuin wat ingericht,grote plant voor voor gehaald en wat kleinere voor achter.Heb me eigenlijk de rakketak gewerkt en zo nog vergadering... M

Heb je nog foto's geplaatst Chadi?
Jaaa Luni, foto's geplaatst en een blog

Die vader van je hahaha.
Hoi hoi,

De voorstelling van vorige week ging goed, ze hebben het allemaal overleefd (en wij ook

Compu wat irritant dat je computer kaduuk is. En wat leuk dat jullie voor een 2e bezichteging gaan. Dan wordt het wel serieus he?

Luni, je bent flink bezig in huis en tuin.

Wat leuk dat jullie nieuwe huisvriend zich zo snel thuis voelt bij jullie. Fijn hoor.

Juultje, leuk Antwerpen, en lekker om even met zijn tweetjes weg te gaan.

MV, MB en MB's vriendinnetje zijn zondag naar een voorstelling van Piet Piraat geweest in de Schouwburg. Ze kwamen super-enthousiast terug. De kaartje waren wel duur, maar MB is zo'n PP fan en er stonden overal grote aankondigingborden langs de weg waarvan hij steeds vroeg waarom ze daar stonden. En toen hebben we als verassing kaartjes gekocht. En het was de moeite waard dus.
Hey

Mokkie,lekker zeg dat het goed liep,toch spannend! ? !

Leuk dat jullie MB zo verrast hadden Dat zal m best nog een tijd bijblijven.
Drukke dag gehad en nog. CZ heeft nog een toetsweek te gaan en wij dus ook .

Heel veel leerwerk in één week tijd. Hoe komen ze erop bah.

Waarschijnlijk zodat de leraren dan hun tijd kunnen besteden aan het afronden van het jaar ipv aan lesgeven. Mokkie?

Dat idee heb ik altijd .....

En wij moeten helpen plannen en overhoren en we hebben zo'n drukke week te gaan, incl weekend. Zucht, klaag hahah.

CD heeft over twee weken een toetsweek en dan dus zomervakantie. Heb het idee dat ik er nog nooit zo aan toe geweest ben.

Leuk dat MB zo verrast was was. Wij hadden dat een keer toen ze nog klein waren met kaartjes voor het circus. Zij dachten dat we naar oma gingen (saai haha) en toen stopten we op het circusterrein. Ze waren helemaal hoteldebotel blij.
Goedenmorgen ...
Morgen,

Veel werk voor CZ zeg!! En voor jullie. Kan me voorstellen dat je ernaar uit kijkt.

Bij jan. baby's hebben we een vakantietopic op Hyves, misschien kunnen wij ook onze vakanties daar plaatsen (plus bestemming)? Altijd leuk om te lezen..

Haha dat split op deze pagina. Moet steeds aan drugs denken!

Nog geen nieuws vanaf huizenfront, er wordt nu een berekening gemaakt door meneer de aannemer.
Goeiemiddag

Het is " kaassie" voor me vandaag want Klantendag,allemaal mensen hier ! Leuk leuk

Haha Compu,het zijn echt stenen hoor(split) Zou wel het ultieme paradijs zijn,zo' n tuin vol hehe

Spannend van de woning!!

Toetsweek lijkt me zeker stressvol voor allemaal Cha,bah,maar ook daar komt een einde aan he...komt vast goed
Goeiemorgen!

Spannend, Compu!

Leuk een vakantietopic op hyves, dan kunnen we ook nog eens teruglezen waar iedereen geweest is.

Drukke tijd voor CZ, Cha. Maar ook al bijna vakantie dus, lekker hoor! Wanneer gaan jullie?

Wat leuk dat jullie MB zo verrast hebben! Ik heb laatst eens gekeken wat kaartjes voor K3 kosten, ik kreeg zowat een beroerte, dat doen we dus maar niet. JD doet het nog maar even met de Wereld van K3 op tv.

Fijn dat het allemaal goed ging vorige week.

Nikitah heeft op hyves ontdekt dat ik zwanger ben, moest ik wel een beetje om lachen

Cha, het maakt me ook echt helemaal niet uit, of we een jongen of een meisje krijgen. Bij JD had ik een lichte voorkeur voor een meisje, maar nu heb ik geen enkele voorkeur. Ik denk zelf dat het inderdaad een jongen is. Misschien onzin hoor, maar ik vind deze zwangerschap toch iets anders als de vorige keer en mijn 'gevoel' zegt ook een jongen. En dat wat de echoscopiste denkt natuurlijk. O ja, een oom van mij die het volgens eigen zeggen nog nooit verkeerd heeft gehad zegt ook dat we een jongen krijgen... maar daar hecht ik iets minder geloof aan
Goeiemorgen

Ik denk het ook hoor,dat het een jongetje wordt maar ben geen expert he....

Ik was gisteren bij Poesie,was erg gezellig en lekker bijgekletst. Omdat ik aan het lijnen ben stond er een groot assortiment aan light knabbels en hassan vond het ook leuk dat ik er was Dus goed gevuld en met poezenkrabbels weer naar huis!
In wat voor opzicht anders, Juultje? Ook qua buik?

Leuk dat je naar Poesie was! Alles o.k. bij haar en in de familie?

Alleen morgen nog toetsweek voor CZ? Ik hoop het!

Ik had vandaag een mini-meeting met de januari moeders. Heel leuk om hen te zien en schattige kindjes.
Leuk dat je bij Poesie bent geweest, Luni! Alles goed met haar?

Leuk, een mini-meeting, Compu, die zijn allemaal al echt groot he. Hebben jullie al een schoolkeuze gemaakt?

Gaat onze mini-meeting nog door in juli?

Ik ben dit keer emotioneler en vermoeider, qua buik vind ik het moeilijk te zeggen eigenlijk, dat weet ik niet zo goed meer. Gisteravond was een lange huilbui van vermoeidheid, hormonen, bekkenpijn en een zwaar vermoeide JD. Hopelijk heb ik het er nu weer even allemaal uitgegooid en ben ik het weer even kwijt. Toen ik in bed lag was uk wel heel gezellig, ik heb wel een minuut of 20 met hem 'gespeeld'. Hand op mijn buik en hij kroop er zo naar toe en ging lekker liggen trappen, heel leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven