Napraattopic deel 147, met geklets!
zaterdag 23 oktober 2021 om 22:16
Beste forummers,
Welkom in napraat 147!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 147!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 4 november 2021 om 20:45
Alle koffie is vies.Cookielover schreef: ↑04-11-2021 13:54Ik vind Senseo niet te hachelen. 1 van de weinige dingen waar Solo en ik het niet over eens zijn![]()
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 5 november 2021 om 11:37
Wat leuk!feow schreef: ↑04-11-2021 20:23Hé, ben je daar?! Daar hebben de vader van mijn jongsten en ik elkaar en vrienden mee naar toe gevaren om er als man en vrouw weer te vertrekken. Goeie klei zandgrond daar.
En Senseo is vies, maar houdt mijn verslaving onder controle. Dus dat drink ik, want filterkoffie (=ouderwets woord, want mijn spellingscorrectie wil daar filtersoftware van maken!) laat ik steeds verdampen tot Gore plak onderin de pot. En dan is Senseo veel lekkerder.
Slapen kan ik overal en altijd. Ook met tig koppen sterke koffie op.
Ik ben er een weekje op vakantie.
vrijdag 5 november 2021 om 11:57
Dat wordt strontmisselijk worden van de cafeïne dan, kan niet anders.
*Flashback naar Melbourne en 'The 13 Apostles', burp, wat was ik groen*

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

vrijdag 5 november 2021 om 12:22
Helaholalala schreef: ↑05-11-2021 11:57Moi, heb ook een roze kerstboom besteld
Gewoon omdat het kan!

vrijdag 5 november 2021 om 12:22
Helaholalala schreef: ↑05-11-2021 11:57Moi, heb ook een roze kerstboom besteld
Gewoon omdat het kan!

vrijdag 5 november 2021 om 12:46
RikM schreef: ↑04-11-2021 12:48Ik krijg gewoon plaatsvervangende schaamte van dat topic. Hoeveel mensen er niet zijn die roepen hoe erg het is als je ergens vieze koffie krijgt terwijl ze thuis alleen maar het beste van het beste drinken. Want ze zijn een echte koffiedrinker.
Puh-lease. Het is maar koffie hè, geen dialyse die je de dag door moet helpen.
Loopt dat topic nou nog??
Wat ben ik dan een simpele ziel.
Ik drink alle koffie, als er maar cafeïne in zit.
Nog één overleg en dan weekend.
Het rommelt op 't werk.
Huts!

vrijdag 5 november 2021 om 14:10
Viva-Amber en empatisch vermogen

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 5 november 2021 om 14:56
Jaar of 5 geleden voor het laatst, toen was het lekker. Over het algemeen vind ik dat je op die eilanden nooit echt geweldig eet. De pizzeria op Schier is daarentegen wel weer heel erg goed.Woll*Stone schreef: ↑05-11-2021 11:36Daar zal ik eens kijken.
Heb jij wel eens gegeten bij Brakzand? Is dat goed?
Beuthus was afgelopen zomer echt niet goed.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

vrijdag 5 november 2021 om 16:15
Dank je. Misschien dat ik op mijn laatse avond naar Brakzand ga.
Verder vind ik het eten ook niet zo.
vrijdag 5 november 2021 om 16:20
Woll*Stone schreef: ↑05-11-2021 16:15Dank je. Misschien dat ik op mijn laatse avond naar Brakzand ga.
Verder vind ik het eten ook niet zo.
Ben je al bij de Berkenplas geweest? Ook leuk om even heen te wandelen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 5 november 2021 om 17:42
Tsja er reageren er een paar eentje vrij achterlijk. Zeker geen actief minnaressentopic waar ze kan zuigen.

vrijdag 5 november 2021 om 18:15
Als ik dat soort topics lees, ben ik altijd zo blij dat mijn kinderen niet op een teamsport zitten. Niet omdat ik geen shirtjes kan wassen, of een keer cola in glazen wil schenken, maar vooral om die andere ouders die iedereen die niet de hele dag met die sport bezig is Slechte Mensen vinden. Het clubgevoel, zeg maar. Ik heb het niet.

vrijdag 5 november 2021 om 18:17
Je haalt me de woorden uit het toetsenbord. En dat je dan ook nog een clubgevoel moet kweken voor een club waar je zelf niet dood gevonden wilt worden maar je kind moest er zo nodig op.cuculuscanorus schreef: ↑05-11-2021 18:15Als ik dat soort topics lees, ben ik altijd zo blij dat mijn kinderen niet op een teamsport zitten. Niet omdat ik geen shirtjes kan wassen, of een keer cola in glazen wil schenken, maar vooral om die andere ouders die iedereen die niet de hele dag met die sport bezig is Slechte Mensen vinden. Het clubgevoel, zeg maar. Ik heb het niet.
Om nog maar niet te spreken van de hel en verdoemenis die je kind over je afroept als ie ineens wil stoppen met de club. Verplicht je je kind lid te blijven van de club dan ben je een machtswellustige potentaat, en zeg je het lidmaatschap van je kind op dan stort je een complete club onherroepelijk in het verderf met je gebrek aan gemeenschapszin.
anoniem_405281 wijzigde dit bericht op 05-11-2021 18:21
22.54% gewijzigd
vrijdag 5 november 2021 om 18:27
Tja, nu moet ik je staffen.
Wegens plagiaat.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 5 november 2021 om 20:05
Ik ook niet. Maar snap wel dat het aanbod aan sporten keldert waar mijn bloedje uit kan kiezen als iedereen zich als een freerider opstelt. Ik doe het voor zoon, die club kan mij gestolen worden.cuculuscanorus schreef: ↑05-11-2021 18:15Als ik dat soort topics lees, ben ik altijd zo blij dat mijn kinderen niet op een teamsport zitten. Niet omdat ik geen shirtjes kan wassen, of een keer cola in glazen wil schenken, maar vooral om die andere ouders die iedereen die niet de hele dag met die sport bezig is Slechte Mensen vinden. Het clubgevoel, zeg maar. Ik heb het niet.