Napraattopic deel 147, met geklets!
zaterdag 23 oktober 2021 om 22:16
Beste forummers,
Welkom in napraat 147!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 147!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 4 november 2021 om 14:41
Nou..blijkbaar wel. Lees de vorige pagina maar.
donderdag 4 november 2021 om 14:51
Ik was achterstevoren aan het lezen en snap wat je bedoeld wel.
Als ik koffie/thee/sap in huis heb die je liever niet drinkt (heb alleen olderwetse budget filterkoffie bijvoorbeeld) krijg je van mij wat anders. No problemo, daar beledig je me echt niet mee ofzo. Een van mijn vriendinnen is een theesnob, die bied is dus gewoon geen thee aan..
Zelf kan ik prima van alles drinken terwijl ik dat niet zo lekker vind: Senseo, Taksi, zwarte thee (ik noem maar wat) en ook koolzuur ben ik geen fan van. Maar ik vind water lekker, dus er is altijd wel iets waar je me blij mee maakt, hoe kouder hoe beter.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
donderdag 4 november 2021 om 14:58
Wil ik ooit eens proberen. Turkse koffie is gruwelijk zoet toch?doornroosje9 schreef: ↑04-11-2021 13:10Gewoon een filterapparaat hier voor bezoek. Mijn man drinkt Griekse/Turkse koffie en ik drink het bijna nooit.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

donderdag 4 november 2021 om 15:09
Ik vind deze updates zo leuk.AeonOfWinter schreef: ↑04-11-2021 14:34Het wordt steeds drukker in mijn tuin. Nu ook koolmezen, spreeuwen en een sierduif![]()
En mussen, heel veel mussen. We hebben al jaren een paartje (geen idee of het aldoor dezelfde is) in de dakgoot boven de achterdeur, zo leuk!
Ik ga mijn voederdinges ook weer vullen dit weekend.
Donderdag - Pizza avond.

donderdag 4 november 2021 om 15:32
Dat was dus precies mijn punt.
donderdag 4 november 2021 om 15:45
Nope.AeonOfWinter schreef: ↑04-11-2021 14:58Wil ik ooit eens proberen. Turkse koffie is gruwelijk zoet toch?

Als je eraan ruikt, val je al om.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 4 november 2021 om 16:45
Mooi hè! Al bij van der Werff geweest?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

donderdag 4 november 2021 om 17:15
yasmijn schreef: ↑03-11-2021 19:10
Slecht slapen is de hel. Gisteravond ging ik rond 2200 naar bed, half uurtje gelezen en gaan slapen. (Inslapen lukt altijd wel)
23.45 wakker
0200 wakker
4.15 wakker
5.50 wakker. Sliep weer in en om 0700 de wekker.
Steeds voordat ik weer in slaap val moet ik weer even lezen, anders kom ik nooit meer in slaap.
Uitgeput achter de pc om 7.30

Bij herhaaldelijk posten in het ban topic zal een ban volgen.
donderdag 4 november 2021 om 18:40
Tox ook goede herinneringen

Heel mooie oude gelagkamer heeft Van der Werff, voor een borrel eind middag of koffie 's morgens.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

donderdag 4 november 2021 om 19:58

donderdag 4 november 2021 om 20:23
Hé, ben je daar?! Daar hebben de vader van mijn jongsten en ik elkaar en vrienden mee naar toe gevaren om er als man en vrouw weer te vertrekken. Goeie klei zandgrond daar.
En Senseo is vies, maar houdt mijn verslaving onder controle. Dus dat drink ik, want filterkoffie (=ouderwets woord, want mijn spellingscorrectie wil daar filtersoftware van maken!) laat ik steeds verdampen tot Gore plak onderin de pot. En dan is Senseo veel lekkerder.
Slapen kan ik overal en altijd. Ook met tig koppen sterke koffie op.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

donderdag 4 november 2021 om 20:24
Dat klinkt wel heel erg goed.cuculuscanorus schreef: ↑04-11-2021 20:19Ik vind niks van koffie, ik drink het zolang er geen beestjes in zitten, maar ik heb wél twee repen van de milkasoort die in Nederland nooit op de markt gekomen is (met knettersuiker, smarties en jellybeans) gekocht bij een stuntverkoper. En dat vrolijkte me op.
Ik had al chocoladeletters gekocht voor als Sinterklaas er is. Tassen vol boodschappen en wat pikt-ie er feilloos uit…. Onvoorstelbaar.
donderdag 4 november 2021 om 20:25
Wat leuk!