Mode & Beauty alle pijlers

Sjaals!

08-11-2021 19:50 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kennen jullie een website waar leuke sjaals gekocht kunnen worden.
ik zoek er eentje voor bij mijn nieuwe oudroze winterjas. Mag wat contrasterend en fel zijn.
Martien Meiland! :lol:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Is het niet heel lastig om online een goede kleurenmatch te vinden?
Ik heb net een prachtige pied de poule sjaal gekocht bij shoeby. Roze met blauw. En anders Pom Amsterdam misschien?
Nouschi schreef:
08-11-2021 19:51
Martien Meiland! :lol:
Daar zit zeker contrast in. Ook tussen de prijs en de kwaliteit :proud:
TO: Welke afmeting zoek je. 't Is nogal een verschil of je hem drie keer rond je nek wil wikkelen of over je jas wil draperen.
oudblond wijzigde dit bericht op 08-11-2021 20:13
27.19% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Sjaal met verhaal.
Niet alleen sjaals, maar ook nog heel veel ander leuks, en met een mooie insteek.
Oh hier een echte sjaal addict... Ik vind de sjaals van Sjaalmania heel fijn en mooi en de sjaals van Bufandy zijn ook prachtig. Gaan je leven lang mee. Zijn niet goedkoop, maar voor mij de prijs dubbel en dwars waard.
Festini74 schreef:
08-11-2021 20:12
Sjaal met verhaal.
Niet alleen sjaals, maar ook nog heel veel ander leuks, en met een mooie insteek.
Dit wilde ik ook zeggen. In elke denkbare kleur :D
smulrol schreef:
08-11-2021 20:06
Is het niet heel lastig om online een goede kleurenmatch te vinden?
Ik heb zelden dat dingen een totaal andere kleur hebben dan op de website. En zoja, dan retourneer ik iets gewoon.

Maar ik ben fervent online shopper, dus ik heb zelden tegenvallers. Slenterend door een winkelstraat met een beperkt aanbod vind ik veel vermoeiender.
anoniem_407909 wijzigde dit bericht op 08-11-2021 20:47
23.08% gewijzigd
Ik ben echt verslaafd aan de sjaals van coisa.. binnenkort een nieuwe lijn. Niet goedkoop
Maar zo mooi
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik vind desigual vaak erg leuk.

Maar die van mij komen echt overal vandaan. Ik koop ze vaak tijdens weekendjes weg (altijd een leuke herinnering). Ik heb er van Ted Baker maar ook van H&M.

Als ik ergens eentje tegenkom die ik mooi vindt gaat ie mee.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Lot83 vind ik fijne sjaals hebben .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven