Eindelijk eerlijk tegen elkaar

11-11-2021 19:30 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet even wat van me afschrijven, ik heb een opleiding gedaan waar ik nu al een tijd klaar mee ben. Tijdens de opleiding zat er een vrouw in mijn klas, ze wilde altijd naast me zitten en we hebben heel veel app contact gehad al die tijd. Zij heeft in die tijd een vriend gehad die was er nog niet toen ik haar leerde kennen, ik dacht toen dat ik te laat was en dat dit mijn eigen schuld was. Die relatie is weer overgegaan. Na de opleiding hielden we contact en hebben we nog een aantal maal afgesproken, gisteren hebben we ook afgesproken (zij woont in een andere stad) ze heeft m heel veel verteld, dat ze van mij hield en gevoelens voor mij had maar dat ze iemand had ontmoet. Ze is erg eerlijk tegen mij geweest, en ik tegen haar. Ik merk dat ik hier toch erg mee zit en boos ben op mezelf dat ik dit niet gezien heb, nu heb ik ook het gevoel dat er iemand was die heel veel van mij hield en dat ik daar niets mee heb gedaan en haar nu kwijt ben....
Ja das niet echt handig van je. Je had haar moeten plagen, dat staat namelijk voor kusjes vragen. Maar:

'tis better to have loved and lost than never to have loved at all" zuwwemazegge
Waarom boos op jezelf? Je hield netjes afstand omdat ze in een relatie zat.

Ik vind het een beetje een dramaqueen met dat aantrekken en afstoten, alsof ze een vervanger al warm moet houden just in case. Ik vind het ook niet echt de schoonheidsprijs verdienen om nu tegen jou te zeggen: ‘Ja ik hield van je maar heb nu een ander ontmoet’. Waarom, wat voegt dat nu nog toe behalve een trap nageven? Alsof je nu weer op de reservebank mag gaan zitten.

Maar het blijft alsnog rot voor jou, sterkte.
Ik snap het (weer eens) niet. Haar vorige relatie is overgegaan, dus dan kan het nu toch?
RikM schreef:
11-11-2021 20:16
Ik snap het (weer eens) niet. Haar vorige relatie is overgegaan, dus dan kan het nu toch?
Nee ze heeft alweer een ander gevonden.
Als ze je echt leuk vindt komt ze misschien wel eens terug op haar besluit. Tot die tijd zou ik ook lekker op zoek gaan naar een plan B.
lemoos2 schreef:
11-11-2021 20:17
Nee ze heeft alweer een ander gevonden.

Waarom gaat ze dan uitgebreid aan TO vertellen dat ze zo van hem hield? Is mevrouw een beetje een cocktease?
RikM schreef:
11-11-2021 20:20
Waarom gaat ze dan uitgebreid aan TO vertellen dat ze zo van hem hield? Is mevrouw een beetje een cocktease?
In mijn ervaring zijn dat van die dramaqueens die alvast of nog steeds een plan B op die manier willen warm houden. Die kunnen niet zonder bewondering en zelfgecreëerd drama. Ik vind het ook gemeen.
Ze praat je naar de mond . Mooie praatjes maar of dat nu echt de waarheid is?
Blijf in jezelf geloven !
lemoos2 schreef:
11-11-2021 20:22
In mijn ervaring zijn dat van die dramaqueens die alvast of nog steeds een plan B op die manier willen warm houden. Die kunnen niet zonder bewondering en zelfgecreëerd drama. Ik vind het ook gemeen.

Leuk voor haar huidige vriend ook, dat ze een beetje de liefde zit te verklaren aan andere kerels.

Ik denk niet dat je veel mist aan deze, TO.
Ik zou boos op haar worden in plaats van op jezelf. Waarom komt ze nu met deze informatie en niet eerder? Waarom heeft zij er niks mee gedaan en is ze nu bij een ander? Waarom komt ze dit alsnog melden?
xynix schreef:
11-11-2021 20:36
Ik zou boos op haar worden in plaats van op jezelf. Waarom komt ze nu met deze informatie en niet eerder? Waarom heeft zij er niks mee gedaan en is ze nu bij een ander? Waarom komt ze dit alsnog melden?
Precies. Lekker laten gaan, deze..
Zo groot zal haar liefde voor jou wel niet geweest zijn, als ze nu alweer een ander heeft.
ik geef mn bek ook maar een douw
Iemand die naast je zit in de klas en waarmee je appt en vervolgens beweert dat ze heel veel van je hield zou ik op afstand houden.
Kriebels of verliefd misschien, maar houden van? Klinkt allemaal of erg puberaal of ziekelijk.
Ze houdt zo veel van jou dat ze, terwijl jij vrij bent, 2 keer iets met iemand anders begint...
Wat klopt hier niet?
Komaan TO, je weet het best...
TO, de volgende keer dat iemand je leuk lijkt en die persoon is vrijgezel, dan probeer je eens te flirten of iets. Vraag je iemand mee uit. Genoeg vissen in de zee. Ze is vast niet de enige die ziet hoe leuk je bent!
Hoe lang duurde die opleiding. Als het echte liefde was, dan had toch na die relatie met jou verder kunnen gaan? Hoe diep kan die liefde zitten, wanneer het voor haar 0,0 een probleem was om met een ander te gaan en jou niets te vertellen. Dat is toch geen liefde?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Houden van nog wel en dan als je vrij bent doorgaan met iemand anders. Dit zijn mi gewoon spelletjes, het lijntje is uitgegooid en als het haar uitkomt haalt ze je binnen. Nou wat een leuke meid.
Ze is niet lief TO, lekker laten gaan.
Als ze iets met jou had gewild was ze wel eerder gekomen hoor!
Je word gewoon gebruikt en warm gehouden door iemand die aandachtsgeil is en niet of slecht alleen kan zijn.

Kom op man... Dat zie je toch zelf ook wel. Je bent alleen even de bevestiging nodig.
Wat een raar mens.
Iedere dag is gehaktdag
Ze heeft tijdens een opleiding naast je gezeten en nu houdt ze van je maar omdat ze een ander heeft heb je pech, ondanks dat ze van jou houdt. Wat een raar verhaal.
We appen al twee jaar ik ben niet goed genoeg ingegaan op haar lieve berichtjes, daar heb ik spijt van. Ik weet niet of dit misschien een manier van haar is om alsnog bij mij te zijn maar ik kan er nu weinig mee. Ze apt nog wel dus het contact is iig niet voorbij
Dus je hebt zo hard to get gespeeld dat deze dame zich inmiddels zowat op je werpt terwijl ze al een ander heeft?

Wat is er dan met je aan de hand waardoor je niet goed genoeg op de lieve berichtjes reageerde? Ben je extreem verlegen ofzo?
marknaam schreef:
21-11-2021 10:00
We appen al twee jaar ik ben niet goed genoeg ingegaan op haar lieve berichtjes, daar heb ik spijt van. Ik weet niet of dit misschien een manier van haar is om alsnog bij mij te zijn maar ik kan er nu weinig mee. Ze apt nog wel dus het contact is iig niet voorbij
Eh, dus het ligt ook nog aan jou?
Iedere dag is gehaktdag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven