Eindelijk eerlijk tegen elkaar
donderdag 11 november 2021 om 19:30
Ik moet even wat van me afschrijven, ik heb een opleiding gedaan waar ik nu al een tijd klaar mee ben. Tijdens de opleiding zat er een vrouw in mijn klas, ze wilde altijd naast me zitten en we hebben heel veel app contact gehad al die tijd. Zij heeft in die tijd een vriend gehad die was er nog niet toen ik haar leerde kennen, ik dacht toen dat ik te laat was en dat dit mijn eigen schuld was. Die relatie is weer overgegaan. Na de opleiding hielden we contact en hebben we nog een aantal maal afgesproken, gisteren hebben we ook afgesproken (zij woont in een andere stad) ze heeft m heel veel verteld, dat ze van mij hield en gevoelens voor mij had maar dat ze iemand had ontmoet. Ze is erg eerlijk tegen mij geweest, en ik tegen haar. Ik merk dat ik hier toch erg mee zit en boos ben op mezelf dat ik dit niet gezien heb, nu heb ik ook het gevoel dat er iemand was die heel veel van mij hield en dat ik daar niets mee heb gedaan en haar nu kwijt ben....
donderdag 11 november 2021 om 20:15
Waarom boos op jezelf? Je hield netjes afstand omdat ze in een relatie zat.
Ik vind het een beetje een dramaqueen met dat aantrekken en afstoten, alsof ze een vervanger al warm moet houden just in case. Ik vind het ook niet echt de schoonheidsprijs verdienen om nu tegen jou te zeggen: ‘Ja ik hield van je maar heb nu een ander ontmoet’. Waarom, wat voegt dat nu nog toe behalve een trap nageven? Alsof je nu weer op de reservebank mag gaan zitten.
Maar het blijft alsnog rot voor jou, sterkte.
Ik vind het een beetje een dramaqueen met dat aantrekken en afstoten, alsof ze een vervanger al warm moet houden just in case. Ik vind het ook niet echt de schoonheidsprijs verdienen om nu tegen jou te zeggen: ‘Ja ik hield van je maar heb nu een ander ontmoet’. Waarom, wat voegt dat nu nog toe behalve een trap nageven? Alsof je nu weer op de reservebank mag gaan zitten.
Maar het blijft alsnog rot voor jou, sterkte.
donderdag 11 november 2021 om 20:22
In mijn ervaring zijn dat van die dramaqueens die alvast of nog steeds een plan B op die manier willen warm houden. Die kunnen niet zonder bewondering en zelfgecreëerd drama. Ik vind het ook gemeen.
donderdag 11 november 2021 om 20:30
Leuk voor haar huidige vriend ook, dat ze een beetje de liefde zit te verklaren aan andere kerels.
Ik denk niet dat je veel mist aan deze, TO.
donderdag 11 november 2021 om 20:48
vrijdag 12 november 2021 om 03:51
Hoe lang duurde die opleiding. Als het echte liefde was, dan had toch na die relatie met jou verder kunnen gaan? Hoe diep kan die liefde zitten, wanneer het voor haar 0,0 een probleem was om met een ander te gaan en jou niets te vertellen. Dat is toch geen liefde?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 21 november 2021 om 10:00
zondag 21 november 2021 om 10:48
zondag 21 november 2021 om 11:52
Eh, dus het ligt ook nog aan jou?
Iedere dag is gehaktdag