eerste date kort
zondag 14 november 2021 om 14:41
Hi, Ik date sinds een tijdje via de bekende apps. Paar leuke avonden en scharrels gehad, ik date niet veel maar tot nu toe altijd leuk geweest. Nu kletste ik online leuk met een man en gingen we richting date. Hij wil eerst een kort treffen, omdat hij 'zo vaak teleurgesteld 'was'. voor mij is een date leuk avondje uit, drankje, kletsen en als er meer is, dan is dat mooi meegenomen. Ik vind zijn instelling eigenlijk vrij hufterig. Graag wat input, is dat zo of stel ik me aan?
zondag 14 november 2021 om 14:45
zondag 14 november 2021 om 14:45
zondag 14 november 2021 om 14:46
omdat hij zo vaak teleurgesteld is, ga hier natuurlijk niet de hele conversatie delen, maar dat klonk in de context als een eenzijdige keuring. dat kan mijn invulling zijn, vandaar dat ik nieuwsgierig was hoe anderen dit zienGrobbekuiken_ schreef: ↑14-11-2021 14:45Mwah....waarom niet zou ik zeggen, hij wil je wel ontmoeten maar er (nog) niet meteen een complete date van maken, kennelijk door eerdere ervaringen. Kun je niet leuk vinden, maar ik snap ook niet zo goed wat er hufterig aan zou zijn.
zondag 14 november 2021 om 14:48
ik heb dat nog nooit gehad, praat makkelijk en heb een breed sociaal leven. vind het eigenlijk altijd wel leuk een hapje en drankje te doen en iemand te leren kennen. na tijdje appen weet je wel of er genoeg raakvlakken zijn. maar kan me voorstellen dat anderen dit anders zienLady*Voldemort schreef: ↑14-11-2021 14:46Ik ben het wel eens met die man. Straks zit je de hele avond opgescheept met iemand met wie je niet dood gevonden wilt worden, dat is toch ook niks?
zondag 14 november 2021 om 14:49
Misschien is het dat ook wel, een eenzijdige keuring. En dat dat voor jou zo voelt en je daar geen zin in hebt geeft dan denk ik al aan dat dit 'm niet gaat worden.noorderlicht76 schreef: ↑14-11-2021 14:46omdat hij zo vaak teleurgesteld is, ga hier natuurlijk niet de hele conversatie delen, maar dat klonk in de context als een eenzijdige keuring. dat kan mijn invulling zijn, vandaar dat ik nieuwsgierig was hoe anderen dit zien
Maar bij hufterig gedrag heb ik een ander beeld dat dit.
There is always something happening, and it's usually right now
Nou ja, wij hebben zijn appjes niet gelezen natuurlijk dus de context kennen we niet. Maar als jij je nu een soort prijskoe voelt is het sowieso geen match natuurlijk.noorderlicht76 schreef: ↑14-11-2021 14:46omdat hij zo vaak teleurgesteld is, ga hier natuurlijk niet de hele conversatie delen, maar dat klonk in de context als een eenzijdige keuring. dat kan mijn invulling zijn, vandaar dat ik nieuwsgierig was hoe anderen dit zien
zondag 14 november 2021 om 14:50
zondag 14 november 2021 om 14:51
ja goed te lezen. ik heb dat met eerdere dates nooit zo gedaan en snap op zich de redenering ook weer wel. Maar in combi met teksten als: sommige vrouwen kunnen zichzelf wel heel gunstig fotograferen, word ik er niet blij van. idd geen match, zoals een aantal al zeidenFemale_40plus schreef: ↑14-11-2021 14:49Hoezo vind je dit hufterig van hem? Ik ben het namelijk ook wel met hem eens.
zondag 14 november 2021 om 14:52
ai, dat is pijnlijk iddWickedwitch schreef: ↑14-11-2021 14:50Ik ben ooit naar date gegaan waarmee ik tien minuten heb gewandeld, toen mee naar binnen. Ik werd er na tien minuten kletsen weer uitgegooid, want z’n dealer kwam langs. Gewoon een kutsmoes. Hij vond me gewoon niks. Terwijl ik de trap afliep, heb ik m geblockt. Kreeg daar nog boos sms je over ook.
zondag 14 november 2021 om 14:52
Oh, ik snap die man helemaal. Ik houd het zelf ook graag kort als het niks is, maar ik kondig dat niet persé van tevoren aan. Ik houd het dan gewoon ter plekke bij 1 drankje.
Mijn aanpak is eigenlijk hufteriger dan die van die date van TO. Want bij mij is dat een heel duidelijk oordeel over de persoon, terwijl date van TO het in principe sowieso kort houdt bij de eerste date, ongeacht de persoon.
Mijn aanpak is eigenlijk hufteriger dan die van die date van TO. Want bij mij is dat een heel duidelijk oordeel over de persoon, terwijl date van TO het in principe sowieso kort houdt bij de eerste date, ongeacht de persoon.
zondag 14 november 2021 om 14:55
zondag 14 november 2021 om 15:05
zondag 14 november 2021 om 15:13
Mijn eerste gedachte was, 'Hoezo hufterig', maar nu begrijp ik waarom je dat zegt.
Als hij dingen zegt als 'Sommige vrouwen kunnen zich wel heel gunstig fotograferen', dan zou het bij mij ook overkomen als dat hij je eerst wil keuren.
Ik zou hier niet blij van worden en me afvragen of ik nog wel met hem af zou willen spreken, wsl. afhankelijk van wat ie verder allemaal gezegd heeft.
Ik heb het ook vaak gehad dat mijn date (man) in het echt tegen viel, maar ik zou dat niet vooraf zo zeggen tegen een potentiële date (achteraf ook niet trouwens, zou gewoon zeggen dat we niet 'matchen' of zo)
Als hij dingen zegt als 'Sommige vrouwen kunnen zich wel heel gunstig fotograferen', dan zou het bij mij ook overkomen als dat hij je eerst wil keuren.
Ik zou hier niet blij van worden en me afvragen of ik nog wel met hem af zou willen spreken, wsl. afhankelijk van wat ie verder allemaal gezegd heeft.
Ik heb het ook vaak gehad dat mijn date (man) in het echt tegen viel, maar ik zou dat niet vooraf zo zeggen tegen een potentiële date (achteraf ook niet trouwens, zou gewoon zeggen dat we niet 'matchen' of zo)
zondag 14 november 2021 om 15:19
ja dat. als hij nou zou zeggen het is ongemakkelijk te lang te zitten als het niet klikt vind ik het best prima. Maar dit niet, helder dusJole schreef: ↑14-11-2021 15:13Mijn eerste gedachte was, 'Hoezo hufterig', maar nu begrijp ik waarom je dat zegt.
zondag 14 november 2021 om 15:30
Dan weet je toch al genoeg al hij zulke teksten uitkraamt. Lekker skippen en op naar een leuke man.noorderlicht76 schreef: ↑14-11-2021 14:51ja goed te lezen. ik heb dat met eerdere dates nooit zo gedaan en snap op zich de redenering ook weer wel. Maar in combi met teksten als: sommige vrouwen kunnen zichzelf wel heel gunstig fotograferen, word ik er niet blij van. idd geen match, zoals een aantal al zeiden
wij slapen nooit.
zondag 14 november 2021 om 15:36
Oh, gewoon een hork dusnoorderlicht76 schreef: ↑14-11-2021 14:51ja goed te lezen. ik heb dat met eerdere dates nooit zo gedaan en snap op zich de redenering ook weer wel. Maar in combi met teksten als: sommige vrouwen kunnen zichzelf wel heel gunstig fotograferen, word ik er niet blij van. idd geen match, zoals een aantal al zeiden
Ik zegt next. Geen hand vol, maar een land vol.