eerste date kort
zondag 14 november 2021 om 14:41
Hi, Ik date sinds een tijdje via de bekende apps. Paar leuke avonden en scharrels gehad, ik date niet veel maar tot nu toe altijd leuk geweest. Nu kletste ik online leuk met een man en gingen we richting date. Hij wil eerst een kort treffen, omdat hij 'zo vaak teleurgesteld 'was'. voor mij is een date leuk avondje uit, drankje, kletsen en als er meer is, dan is dat mooi meegenomen. Ik vind zijn instelling eigenlijk vrij hufterig. Graag wat input, is dat zo of stel ik me aan?
zondag 14 november 2021 om 15:43
zondag 14 november 2021 om 16:14
zondag 14 november 2021 om 16:20
Toch merk je (of ik) dat tijdens een telefoongesprek al, ik wil eerst iemand horen en normaal spreken als dat klikt spreek ik pas af. Scheelt veel telleurstellingen/korte dates
zondag 14 november 2021 om 16:33
zondag 14 november 2021 om 16:39
Daar heeft hij toch ook gelijk in?noorderlicht76 schreef: ↑14-11-2021 14:51ja goed te lezen. ik heb dat met eerdere dates nooit zo gedaan en snap op zich de redenering ook weer wel. Maar in combi met teksten als: sommige vrouwen kunnen zichzelf wel heel gunstig fotograferen, word ik er niet blij van. idd geen match, zoals een aantal al zeiden
Met al die filters lijken vrouwen op sm soms 15 jaar jonger en tig kilo lichter
zondag 14 november 2021 om 16:39
zondag 14 november 2021 om 16:40
zondag 14 november 2021 om 16:41
Het is toch jouw probleem niet dat zijn dates in het verleden tegen vielen?
Jij was er niet bij.
Doe een tegen voorstel, geef aan: laten we een video date doen en die en die avond samen een kop thee/glas wijn/biertje online drinken en wanneer jij mij tegen valt dan druk ik op de rode knop.
Jij was er niet bij.
Doe een tegen voorstel, geef aan: laten we een video date doen en die en die avond samen een kop thee/glas wijn/biertje online drinken en wanneer jij mij tegen valt dan druk ik op de rode knop.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 14 november 2021 om 16:43
zondag 14 november 2021 om 16:55
Ah nee, dat is niks inderdaad.noorderlicht76 schreef: ↑14-11-2021 14:51ja goed te lezen. ik heb dat met eerdere dates nooit zo gedaan en snap op zich de redenering ook weer wel. Maar in combi met teksten als: sommige vrouwen kunnen zichzelf wel heel gunstig fotograferen, word ik er niet blij van. idd geen match, zoals een aantal al zeiden
zondag 14 november 2021 om 17:33
Ik ga (helaas) met zo'n insteek ook wel op date. Heel veel mannen kunnen zich ook erg gunstig fotograferen. Het is gewoon kl*te als blijt dat zijn foto 10 jaar en 15 kg geleden gemaakt is toen hij nog 3x per week naar de sportschool ging.
Nu zijn t nu vooral wandel/koffie to go dates helaas.
maar pre-corona heb ik wel een tijdje een leuke man gedate en op onze eerste date was de insteek om 4 uur ergens koffie drinken, als t dan niet klikt kunnen we voor t eten nog vluchten.
uit eindelijk in de bus halte staan zoenen wachtend op de laatste bus.
dus ja als hij verder wel leuk lijkt.....
Nu zijn t nu vooral wandel/koffie to go dates helaas.
maar pre-corona heb ik wel een tijdje een leuke man gedate en op onze eerste date was de insteek om 4 uur ergens koffie drinken, als t dan niet klikt kunnen we voor t eten nog vluchten.
uit eindelijk in de bus halte staan zoenen wachtend op de laatste bus.
dus ja als hij verder wel leuk lijkt.....
Been there, done that, got the T-shirt.
zondag 14 november 2021 om 17:52
zondag 14 november 2021 om 17:54
ik app altijd een tijdje en dan vraag ik om wat recente selfies. stuur ik die zelf ook. op die manier krijg je een aardig idee en geen oude fotos.Attraverso schreef: ↑14-11-2021 17:47Ik heb al vaak genoeg tegenvallende dates gehad om een eerste date ook kort te houden. Zeker geen etentje of zo... Mensen lijken vaak niet op hun (oude) foro's of soms is er helemaal geen klik...
zondag 14 november 2021 om 17:54
ja dat was helemaal prima geweestviva-amber schreef: ↑14-11-2021 17:52Hij hoeft het niet met de reden aan te geven. Hij kan ook aangeven laten we zondag middag in de stad wat drinken...het is de manier waarop.
zondag 14 november 2021 om 17:59
zondag 14 november 2021 om 18:05
Onaardig en serieus is niet hetzelfde, daarnaast vind ik steeds je verleden bij iemand neerleggen die je niet kent geen manier om serieus te daten.
Daarbij solliciteert TO niet bij hem, maar net zo goed andersom.
Je kan best eerlijk zijn zonder bot te worden tegen iemand die je nog helemaal niet kent.
Je kan best eerlijk zijn zonder bot te worden tegen iemand die je nog helemaal niet kent.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 14 november 2021 om 18:12
precies. er zijn genoeg leuke mannen, ik vind mezelf een leuke en aantrekkelijke vrouw, dus heb niet zoveel zin om even op te komen draven voor een eenzijdige keuring. heb hem een net berichtje gestuurd dat ik afzie van een ontmoeting. nog geen reactie gehadviva-amber schreef: ↑14-11-2021 18:05Onaardig en serieus is niet hetzelfde, daarnaast vind ik steeds je verleden bij iemand neerleggen die je niet kent geen manier om serieus te daten.
zondag 14 november 2021 om 18:14
ik niet en vooral niet omdat hij dit volledig vanuit zichzelf aanvliegt. dat geeft mij weinig vertrouwen in hoe hij als persoon is in relatie tot mij/ vrouwenLoekie12345 schreef: ↑14-11-2021 17:59De manier waarop is inderdaad niet zo leuk. Anderzijds is hij duidelijk en eerlijk. Hij wil niet jouw en zijn tijd verspillen. Als dit een man is die op zoek is naar een serieuze relatie, pakt hij het ten minste wel serieus aan. Op zijn doel af en geen zin in gedoe. Ik zou het een kans geven.