Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Whaaaaah! Die zijn te erg!!!

Mooi zo Erwt, komt helemaal goed!
Loretta is De Mol. Punt.
Je ben het woordje mooi vergeten denk ik Kess.

Ik heb IJS MET SLAGROOOOOOOOOOOOOOOOM
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Waar ben ik mooi vergeten?
Loretta is De Mol. Punt.
ja achter erg.
Oh ja. Stom zeg!
Loretta is De Mol. Punt.
Zwart, oranje of chroom?
Chroom! Staat het mooist bij je andere nieuwe meubels! Oranje is wel erg oranje. Chroom heb je langer plezier van, denk ik.

Ik neem tenminste aan dat je NU je mooie lamp aan het bestellen bent?
Loretta is De Mol. Punt.
Jullie zijn weer lekker bezig

Wat een mooi jasje Erwt, ik zie je er al helemaal mee lopen (en waarvoor als ik vragen mag?? )

Luun, wat zal jij blij zijn als het idd eindelijk vakantie is (hoe lang nog??)

En voor Kess:

Ik heb vanmiddag mijn eigenste verjaarskado gesjopt Was nog een hels karwei want ik wilde een nieuwe ring: een stoere en da's nog niet zo makkelijk als je van die priegelvingers zoals ik heb (pas eigenlijk nog de grootste maat kinderring maar had geen zin in een ring met een lieveheersbeestje). Maar heb nu een stoere ring van Fossil gekocht, hij moet wel om mijn middelvinger maar soit. Kan andere ring eindelijk in de la want die is gebroken na 15 jaar dag en nacht om.
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Kess schreef op 05 juni 2009 @ 22:49:

Chroom! Staat het mooist bij je andere nieuwe meubels! Oranje is wel erg oranje. Chroom heb je langer plezier van, denk ik.

Ik neem tenminste aan dat je NU je mooie lamp aan het bestellen bent?
Chroom?
Loretta is De Mol. Punt.
Ik gok oranje
quote:Olijfje_ schreef op 05 juni 2009 @ 22:49:

Jullie zijn weer lekker bezig

Wat een mooi jasje Erwt, ik zie je er al helemaal mee lopen (en waarvoor als ik vragen mag?? )

Dat kan Xan je morgen even vertellen. Is namelijk niet geschikt voor Viva . Ik zal Xan melden dattie je morgen een update geeft van doel van jasje .

Oh, en ik kom snel ring bewonderen, okee? Is't een van die van plaatjes op afvaltopic?
Peas on earth!
Ben benieuwd Erwt! We spreken snel een thee-deet af ok?

En ring is een soort combi van deze twee:

Geloof ik. Hij is nu mooi ingepakt en dan mag Olief 'm maandag overhandigen
Oh, das wel heul officieel. Is vast een mooie ring, ben benieuwd

Ik ben zojuist wakker geworden met een overheerlijk kopje cappucino. Tis net een restaurant hier
Peas on earth!
* schuift aan en laat zich in dat geval ook gráág bedienen *
Loretta is De Mol. Punt.
Ja, das het enige jammere van dat thuisrestaurant.... dat er geen George Clooney verschijnt die mij van een kopje koffie bedient
Peas on earth!
Nou ja zeg, geen George? Heb je goed in de doos gekeken? Als 'ie er niet bijzit, zou ik het apparaat terugsturen! Zijn ze nu helemaal betoeterd!

Zo fijn, vanaaf verjaardagsfeest en ik werd wakker met een knots van een spierverrekking in mijn nek/linkerschouder. Grr. Dadelijk maar ff een flinke diclofenac naa binnen gooien. Nu eerst een armzalig kopje senseo
Hmm, rare zin heb ik getypt, moet natuurlijk zijn: 'van een kopje koffie voorziet'

Balen van spierverrekking Olijf, hopelijk helpt de diclofenac!

Veel plezier vanavond, wordt vast gezellig!

Hier is het huis gepoetst, schoon en opgeruimd en ik heb zelfs grasgemaaid . Zou ik alweer een kopje koffie verdiend hebben? Ik moet tenslotte de latte macchiato nog uitproberen
Peas on earth!
Ja, de diclo i.c.m. ibuprofen begint al te helpen gelukkig. Pfff, ben iig weer mobiel! Zo, boodschapjes zijn daarnet lekker bezorgd ( 3 x per jaar veroorloof ik me die luxe) en ik hop zo maar eens onder de doesj. Jullie ook veel plezier Erwt!
quote:Vishnu schreef op 05 juni 2009 @ 21:55:

Die theepot is trouwens van Suck UK Inad.

En de citroen begint te werken, vanaf nu typfoutengalore.

Ben nog aan t bijlezen (lees door de onzin aan t heen scrollen ) maar muchas gracias, als ie niet heel duur is koop ik en anders koop ik een bivakmuts, een witte t-pot en een permanent marker

En vanwege de feestjes. Jouw buren klinken al even leuk als onze tokkie. Gelukkig is er bij ons maar 1 van, dus dat valt dan nog mee.

Ier is zich aan t bedenken over 1 september gebeuren. En Mille is het natuurlijk met hem eens. Nu dus zorgen dat ze elkaar nooit meer te spreken krijgen , want ik wil wel nog voor de bevalling alles rond. Dan maar stressen en haasten. Vraag is of het lukt, maandag verkopers spreken erover. Maar Ier is dus meer voor huis nemen per 1 december of zelfs 15 november en dan 1,5 maand rustig aan t huis werken en klussen enzo en dan eind december erin, zodat onze koper dan, zoals ie opperde, per 1 januari in ons appartement kan.

Ik doe alles nog liever in 1 dag, als t maar voor de bevalling is. Is ook wel stom, maar wil het gewoon

Vanavond dus uit met alle zussen/broer. Misschien gewoon veel drank in Mille gieten en haar dan ier laten bellen en laten zeggen dat we perse voor de bevalling moeten verhuizen 30 glazen Ouzo en het zou toch moeten lukken. We gaan eten bij de Griek
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Pimp your kids tshirts, ik had ze al wel gezien eens, Kess. Vind ze grappig, maar, nooit tegelijk bij V & T aantrekken, dat dan weer niet
voor Inad en iEr en Chica, gefeliciteerd met verkoop!

Vermoedde al wel zoiets toen ik zag dat je schreef dat je update lekker hier ging doen

Kan me je alles in 1 dag gevoel wel voorstellen. En je moet een zwangere altijd gelijk geven, weten Mille en iEr dat nu nog niet?
Voor de rest heel blij met Staropa, die net de babykamer heeft afgeschilderd
Oh wat lief, Staropa is lief. Hoe is de kamer geworden? Is dat dan de vader van je moeder of van je vader? Of bedoel je gewoon jouw vader (= opa van babymeisje ergo Staropa?) Ik vind jouw vader zo leuk! Tis dat ie je moeder al heeft en ik mijn Ier
O ja sorry, ik bedoel Starpapa. Staropa is al 81 dus die schildert geen muren meer

Kamertje is groen (geen lime trouwens) en geel. Starmama heeft twee grote groen/gele libelles voor aan het plafond meegenomen voor me vandaag, staat vast heel schattig.

Nu gordijnen nog, zo moeilijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven