Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
Zo..boodschappen zijn binnen..wat een gekkenhuis in de AH zeg

@Vleer: Nee..we hebben kaarten gekocht. Ik ga met mijn moeder, zus en twee tantes..

@WM: Leuk de kroeg in! Veel plezier!
Wat voor lekkers zat er in je karretje Indi?

Ik heb van die oude ijslollies gekocht, die zijn vloeibaar als ze in de winkel koopt en die moet je zelf in de vriezer doen! Echt lekker
Er zat een stoommaaltijd voor vanavond in en verder wat andere noodzakelijke dingetjes..tampons bijvoorbeeld
Ja anders drupt het zo!

Gelukkig is bij jou al veel rood!
quote:Vleermuis28 schreef op 06 juni 2009 @ 15:44:

Reizen.. had anders best gekund maar hij heeft een kantoorjob van 9 tot 6. En ik keek gister op RP even en hij was ook online , stond online op msn (ik ook) dus hij had mij ook aan kunnen spreken op msn.Ok dan is het zeker een NOT
Gatver, WM! :puke:
Ingel voor het Vlaams parlement. Bij ons ist stemplicht bij jullie niet denk. De mensen die bij de ingang zitten om te registreren dat je echt wel geweest bent zijn de "zetelaars" die moeten ook de stemmen tellen (gelukkig is dat bij ons elektronisch)

Die zetelaars worden iedere verkiezing tussen de 30-jarigen geloot it is dus mijn eerste kl##te gevoel bij 30 zijn!

Niet gaan zetelen betekend boete van 500¤. Niet gaan stemmen word de ene keer wel gecontroleerd de andere keer niet als het gecontroleerd word krijg je ook boete

Leuk he Belg zijn.

WM leuke foto's
quote:Vleermuis28 schreef op 06 juni 2009 @ 17:47:

Epileren = pijnlijk gilette
Scheren = fijner... moet er niet aan denken, epileren...! Gewoon ff mesje erlangs onder de douche... dan maar wat vaker hoor :-)

Reiz wat maf, verplicht stemmen en zetelen... hier is het stemrecht ipv plicht...

Vleer toch maar nexxxt? Of nog een kansje voor de late sms-erd?

MP, hoe was de boerderij? Vonden de jongens het leuk?

Fijn van je portemonnee zeg!

WM nostalgie, die ijslollies. En dan liefst met zo'n lekker chemisch aardbeiensmaakje

Ingel ben je al zenuwachtig voor de Pianodate? Leuk dat het er nu van komt zeg... en na dansen ben je vast lekker losjes al!

Pop, wat grappig van TM die zo langskwam op het terras. Leuk dat ie echt komt!

Appel, nog last van de luiwammessteek? Ach, er valt niks tegen te doen he, gewoon uitzieken

Indi hoe bevalt de stoommaaltijd? Beter dan de vette hap gisteren?

Ssea welkom! Internetdaten kan leuk zijn hoor (ik heb PD (paiqdate) opgepikt via Paiq. En anders vooral veel flirten op het terras of op het station

Erykah heerlijk, zo'n dagje kadootjes aan jezelf geven!

Xen ben je er al uit hoe je vloer wordt? Kan me voorstellen dat je niet teveel werk wil besteden aan een huurwoning. Maar echt hout is wel moooooi!
Zo Mozz..wat een post!

Heb je een fijne dag gehad vandaag? Hoe is het met de vader van PD?

Stoommaaltijd is goed gevallen..niet alles opgegeten, maar het smaakte goed.

Ik ben het nieuws aan het kijken..De herdenking in Normandie. Indrukwekkend hoor! Ik wil er graag nog een keertje heen..
Ben zelf vanavond lekker NIKS aan het doen.

Gisteren enorme huilbui gehad doordat ik zo boos was op mijn koppijn en alles wat zich daardoor had opgestapeld. Eigenlijk ook gewoon ff overload van alles denk ik. PD heeft me heel lief getroost (hij is er zo een die weet wanneer 'ie niet met 50 oplossingen moet komen, maar gewoon een arm om je heen moet slaan Heerlijk tegen hem aan kunnen huilen dus)

Mede dankzij de opmerking van Reiz en anderen hier besefte ik dat ik inderdaad vaak wel tegen anderen zeg dat ze lekker rustig aan moeten doen, maar dat zelf nooit doe.

Heb nu dus ff avondje NIETS, tis niet veel, maar voelt nu al heerlijk om een heeeele avond gewoon rond te hangen zonder doel / sociale dingen / klusjes / ideetjes (die laatste is wel moeilijk, heb weer zoveel ideeën die ik nog wil maken... creatieve radertjes staan nooit stil). Nu lekker met poes op schoot beetje laptoppen. Straks misschien lekker tv aan gooien en HANGEN!

Oja, met schoonpa (haha, klinkt wel gek om hem al zo te noemen) gaat het beter. We zijn daarnet even langs geweest en hij kletste honderduit over hoe 'ie het hele ziekenhuis wakker had gesnurkt en wou alles weten over mijn expo. Hij komt er wel weer bovenop. Hoewel 'ie dus wel van de zuurstof afgekoppeld moest worden omdat 'ie wou roken... eigenwijze vent...
quote:Mozzarella schreef op 06 juni 2009 @ 19:21:

WM nostalgie, die ijslollies. En dan liefst met zo'n lekker chemisch aardbeiensmaakje

Ja maar zonder kleurstoffen hé

Wat heb jij vandaag gedaan met je vrije dag?

En hoe gaat het met de papa van PD?
Oké mosterd....je hebt alles al beantwooord

Fijn dat het met je schoonpa al beter gaat!

Enne wat heerlijk dat PD je heerlijk heeft laten huilen! Luchtte het wel een beetje op?

Geniet van je nietsdoe avondje!!!
Mozzarella, NIKS doen is ook lekker op z'n tijd!!!

Paiq is dus wel een aanrader vind je??

Een poging wagen kan natuurlijk geen kwaad ;)

Net een heel verhaal getyped over die date die zo leuk was maar wat geen vervolg heeft gekregen.

Kort samengevat: Na die date waren we allebij enthousiast, wilden snel weer afspreken, heen en weer gesmst, maar er is niks concreets gepland. Tijd geen reactie en na nog een sms van mij, nog steeds niks.Heb z'n smsjes en tel. toen verwijdert.

Kreeg ik toch na een paar dagen een berichtje dat we snel eens moesten bellen om bij te praten en een datum te prikken.

En ja hoor, na mijn reactie dat dat een goed plan was, NIKS!

Loser!!

Ga eens wat terug lezen op dit topic, zodat ik het een beetje beter kan volgen ;)

Fijne avond allemaal!!
quote:winkelmandje schreef op 06 juni 2009 @ 19:41:

[...]

Ja maar zonder kleurstoffen hé

Heel goed, heel goed

Luchtte wel op om eens alles eruit te gooien ja!

Mooie foto's WM!

Ssea ik vind Paiq wel een aanrader ja. Hoewel sommigen er juist weer niks aan vinden. Tis maar net waar je van houdt. Ik vond het zelf wel fijn dat je heel snel over van alles aan het kletsen bent. Niks profielen of mooie verhalen, gewoon meteen aan het babbelen. Heb er sowieso leuke mensen ontmoet. Waar ik niet mee ben gaan daten, maar waar ik nog wel contact mee heb, gewoon als vrienden. En PD heb ik daar dus ook gevonden.

Klote is dat, als de date leuk was en vervolgens hoor je niks. Bah. Da's toch weer het nadeel van internetdaten, en daten in het algemeen trouwens. Dat gewacht op smsjes etc... blegh. Zoals Vleer dan zo vaak zegt: Next! En wie weet kom je ineens een leukerd tegen.
anoniem_70339 wijzigde dit bericht op 06-06-2009 19:54
Reden: woordje vergeten
% gewijzigd
Leesze trouwens, wordt heel wat geschreven hier Maar je mag ook gewoon alles vragen hoor, als je iets niet kunt volgen omdat je 'nieuw' bent hier :-)
Ik vond Paiq ook wel ok, alleen het enige itrritante waren dat je ook gematched werd aan mannen die al een eeuwigheid niet online zijn geweest. Dat moet dan je match zijn maar ermee praten kan je dan niet!

Dank je voor je compliment over de foto's! Het is maar een selectie, heb er namelijk wel meer dan 450 gemaakt in het weekend! Ach ja...een beetje oefenen hé

Ik ga denk ik nog een ijslollie nemen! Net namelijk weer anderhalf uur geslapen.....Gelukkig had ik een prakje dat ik kon opwarmen, gekregen van moeders, want die had teveel
Ik vrees dat mijn buurman weer gaat stappen vanavond.. Hij heeft de muziek nu al aan...

Fijn dat het weer beter gaat met je schoonpa, Mozz! Maar toch stug door roken..ai!

Geniet lekker van je avondje niks!

@Sea; dat is raar gelopen met die date..goed dat je 'm gedelete hebt!

@WM: Leuk he dat fototopic?? Ik wil ook weer nieuwe foto's maken..morgen denk ik!
450! Wow! Voordeel van digitaal he! En prakjes van moeders zijn fijn!

En Indi dus ook aan het oefenen? Hebben jullie allebei nou ook een spiegelreflex? Moeten we maar een keertje foto-oefen-date afspreken
On-fijn van die fijne buurman van je Indi... oordopjes?
Moet je even reageren met een datum Mozz

Yups allebei een spiegelreflex. Ik heb alleen een kitlens erbij. Indi ook nog een zoomlens!

Prakjes van moeder zijn
Ik wil best een keer spiegelreflex-meeten Lijkt me leuk!

Ik denk dat ik een briefje op de deur van de buurman ga plakken als ik merk dat ie weg gaat straks

Lieve onderbuurman,

Denk je ook nog even aan mij als je zometeen gaat nagenieten van je avondje stappen en je muziek hard aan zet??

Bij voorbaat hartelijk dank!

Groetjes,

Je bovenbuurvrouw Indi

Oh en prakjes van moeders zijn super! Mijn zusje en ik noemen onze ouders liefkozend de voedselbank

Ik woon alleen een beetje ver weg, dus krijg niet vaak prakjes :(
Ik ben het scheren een beetje beu dus dacht ikkoop een epileergevalmachinedinges..

Heb alleen linker been aan de voorkant gedaan rest is te pijnlijk. Maar wel super goed resultaat. Morgen dan t hele onderbeen maar doen en de rechter er ook maar ff bij pakken.. ff doorbijten ? Wie mooi wil zijn moet pijn lijden
Vleer, ik denk dat het een kwestie van wennen is..doorzetten dus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven