Net terug van eerste date

02-02-2009 02:22 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik schrijf niet zo heel erg vaak, lees eigenlijk voornamelijk mee (vraag me niet waarom)...

Gezien het tijdstip kan ik echt niemand bellen nu, maar ik wil zooo graag kwijt dat ik net terug ben van mijn eerste date met een man... Dus daarom maar even een topic.

Heb via internet iemand leren kennen, leuke gesprekken mee gevoerd, veel gemeenschappelijke dingen ontdekt. Uiteindelijk toch maar afgesproken (na een paar maanden). Ik was echt super zenuwachtig, maar wat viel het mee! Echt, ik heb een super leuke avond gehad. Geen ongemakkelijke stiltes o.i.d., gelachen, serieus gepraat. Ben, serieus, pas net thuis.

Er is niets gebeurd ofzo. Maar toch... Moest echt even uitten dat het leuk was! .

Geen idee wat ik met dit topic wil hoor, maar in ieder geval bedankt voor het lezen
En en en....... nieuwsgierig als ik ben:

@Gioia: Vermaak je je vanavond nu je helaas geen date hebt?

@Bright eyes: Heb je idd een datum geprikt met Humor man?? (kan je geen buurmeisje op laten passen dit weekend?? )

@Dibbes: Al klaar voor 2e date morgen?
Oh chica's, wat een goede verhalen!!! Ik geloof dat ik toch maar weer aan de dates moet! Vanaf volgende week hoop ik weer wat meer tijd/energie te hebben. Deze week cursus van mijn werk, leuk maar slopend. En mijn slaapkamer moet nou onderhand maar eens af, daar ga ik zaterdag tijd in steken. Hebben jullie dat ook wel eens? Dat er te weinig dagen in een week zitten? Heb ik momenteel erg last van.

Way to go! Ga zo door!
ps. heb net een ticket geboekt voor Thailand (ga pas in december, maar ik ben er helemaal druk van.... spannend!)
quote:Ienie schreef op 04 juni 2009 @ 22:50:

ps. heb net een ticket geboekt voor Thailand (ga pas in december, maar ik ben er helemaal druk van.... spannend!)

Wat gááááf!! Ik ben zelf in maart geweest en het was SUPER!

Mag ik mee? Mag ik mee? Mag ik mee?

Ga je alleen? Of met vriend(in)? Of met een groep?

Fijn te horen trouwens dat de date-inspiratie blijkbaar werkt
@Lunax, ja hoor, helemaal klaar er voor. Het is een leuke man en de humor (ja, daar istie weer), ligt op 1 lijn en verder hebben tot nu toe praat genoeg gehad. Trek mijn 'killerheels' aan en dan komt het helemaal goed haha.

@Lenie, leuk en lekker hoor, je Thailand-vooruitzicht. Kan me indenken dat, juist nu je geboekt hebt, ook al duurt het nog even, het net wat definitiever maakt.

@Gioia, begrijp ik het goed dat hij zelf met een nieuw voorstel kwam voor volgende week?

Oke dames, fijne dag en avond alvast.
@Dibbes: Veel plezier met Killerheels en Humor! Klinkt als een leuke avond in mijn oren
Ja, hij kwam zelf met een nieuw voorstel, gisteravond laat nog op msn gezeten......... ach, er is geen fijner genot dan uitgesteld genot, hihihi!
@ Lunax: ik ga helemaal alleen naar Thailand (tuurlijk mag je mee). Ben in november/december 2008 alleen naar Australie geweest, was ook super. En als ik moet wachten op vriendinnen (of een date) die mee willen en waarvan ik denk dat ik dat 4 weken trek, zijn we drie jaar verder. En aangezien ik heb besloten dat ik me niet laat tegenhouden door dit soort dingen om te reizen, heb ik gewoon geboekt! Goede aanbieding hoor, met Singapore Airlines. Ik zou graag je tips een keer horen.

@ Bright eyes: wanneer gaat de date plaats vinden???

@ Gioia: wanneer is de nieuwe datum ook al weer?

@ Dibbes: hoe was het?
wow wat een drukte,

hier te druk geweest met taxi rijden met kinderen en ex-stress dat het (afspreken met mr, humor) er niet van gekomen is maar ik zit er niet over in . wel een date naar metallica de 20e, met bekende, ook leuk!! en lekker ding liet ook weer van zich horen, ach dat je goed in de markt ligt en er niks mee doen is ook wel fijn eigenlijk.

wat allemaal optimistische leuke vooruitzichten, word er helemaal blij van!!
Wie het laatst lacht................. heeft de grap niet begrepen.
@Ienie: Ik vind je een held! Het wachten op vriendinnen of dates herken ik en is dan ook mijn motivatie geweest om alleen iets te boeken. Maar ik kies dan nog voor de 'veiligheid' en vooral ook de gezelligheid van een groepsreis.

Aanraders:

-Chang Mai!! Neem voldoende tijd voor die stad. Ik vond het meer dan de moeite waard daar. De sfeer was er heerlijk.

-Eten op straat. Gewoon lekker en super goedkoop (en veilig om te eten). Geef niet veel geld uit voor dure restaurant.

-In Bankok is de veerboot die door de locals gebruikt wordt een super handige manier van vervoer. Je betaald 10 ct geloof ik en komt heel makkelijk van A naar B.

-China Town in Bangkok. Als je van kruiden, eten en snuisterijen houdt is China Town echt een aanrader.

-Sla de 'floating market' over. Kost je veel reistijd om er te komen en is een mega desillusie. Bijna geen markt meer over en alleen maar toeristenkraampjes. Je kunt je tijd echt beter besteden

-Vanuit Chang Mai kun je een dag (of meerdere dagen) meehelpen in een olifanten reservaat. Het is een opvang voor olifanten die gered zijn uit hachelijke situaties en nu weer een deel van leven hebben. Je gaat dan niet alleen kijken maar daadwerkelijk helpen moet voederen, badderen etc. Super leuk!

-huur een scooter. Perfecte manier van transport en kost je 5 euro per dag ongeveer.

-Tempels. Neem de tijd om ze echt te bekijken en spreek met de monniken. Er gaat een wereld voor je open. Overal waar je gaat of staat vind je tempels. De 1 nog mooier dan de ander. Mensen hadden het over tempelmoe maar ik kon er geen genoeg van krijgen.

Eh..ik bedenk vast nog meer. Dan hoor je het nog wel weer
quote:bright eyes schreef op 05 juni 2009 @ 23:29:

wow wat een drukte,

hier te druk geweest met taxi rijden met kinderen en ex-stress dat het (afspreken met mr, humor) er niet van gekomen is maar ik zit er niet over in . wel een date naar metallica de 20e, met bekende, ook leuk!! en lekker ding liet ook weer van zich horen, ach dat je goed in de markt ligt en er niks mee doen is ook wel fijn eigenlijk.

wat allemaal optimistische leuke vooruitzichten, word er helemaal blij van!!

Ex stress klinkt niet fijn Gelukkig wordt dat voldoende gecompenseerd door alle leuke vooruitzichten. Ben wel benieuwd hoor naar mr Humor en hoe zich dat zal ontwikkelen?!

Maar nog benieuwder ben ik eigenlijk naar Metallica de 20e??? Dacht dat ze alleen nog eind van de zomer op Sonisphere zouden staan. Waar komen ze dan de 20?? En ik wil altijd mee..net als naar Thailand..dus nu ook..mag ik mee, mag ik mee
Goedemooorgen dames,

Date was errug leuk enzo . Kon natuurlijk niet direct een parkeerplaats vinden want dat wilde ik wel zo dichtbij mogelijk vanwege het lopen.

Hij kon de killerheels wel waarderen (was hem geraden ook ) en was verbaasd dat ik ze ook daadwerkelijk aan had, achja, belofte maakt schuld. Maar we hebben nog even buiten gezeten en gegeten en gekletst en....

Kortom, helemaal goed. Of er een 3e afspraak gaat komen, ik denk het wel, alleen wanneer geen idee.

Voor nu nog even nagenieten en straks de dagelijkse dingen weer doen.
Hoi,

Ik lees wel eens mee op dit topic...

Leuk om te lezen wat jullie ervaringen zijn en wat jullie meemaken..

Ben sinds kort zelf ook aangemeld op datingsite RP..

Staan leuke mannen op maar weet niet zo goed hoe ik contact moet beginnen....

Stuur je zelf een berichtje of wacht je tot ze jou wat sturen...

Waar hebben jullie goede ervaringen mee, wat heeft gewerkt hihi..

En hoe lang wacht je met reageren..

Hihi moet weer ff inkomen hoor..

Groetjes!!!!
Dat klinkt heel goed Dibbes......... hebben jullie gezoend? hihi!
@Dibbes: Lucky You Klinkt als een hele leuke avond! Killerheels hebben áltijd het gewenste effect. Zoooo makkelijk..haha. Als ik dat zo hoor krijg ik bijna spijt van mijn besluit om niet meer voor de SV te gaan. Dan gaat het toch weer kriebelen

@Nemo: Welkom! Blijf gerust je RP ervaringen delen hier Ik zie dat je inmiddels een eigen topic hebt geopend met de vragen die je hier ook stelt waar je al hele goede tips hebt gekregen dus die hoef ik hier niet nog een keer te geven. Ben benieuwd of je door de bomen het bos gaat zien

@Gioia: Ik denk het wel hoor dat ze gezoend hebben, lees even terug over Dibbes en haar dates

Mijn date meneer zit weer in het buitenland sinds woensdag en het is sinds woensdag ook weer helemaal stil. Geen SMS, geen telefoon en ik merk dat ik daar toch wel van baal. Ik zou natuurlijk ook kunnen bellen maar op 1 of andere manier vind ik dat hij aan zet is. Zucht!
http://nl.sonispherefestivals.com/

Dat is de 20e en ja hoor je mag wel mee!!

Net weer een paar uurtjes Humor op msn, datum prikken lukt niet vanwege ex-stress, en idd dat is niet leuk maar een voordeel, het is en blijft een ex hahaha.

The sun is shining!!!!
@Nemo, welkom en als je net pas hebt ingeschreven op RP hoef je niet bang te zijn wie als eerste wat stuurt. In de regel ‘storten’ de mannen zich op een nieuw profiel, zonder (niet allemaal) fatsoenlijk te lezen. Waarschijnlijk heb je al knipogen of reacties ontvangen zelfs, as we speak.

@Lunax, en vwb SV (exGM-nu single), ik herken dat wel. Heb hem daarstraks op msn gesproken en nog gecammed ook, wat is/blijft de man toch een allejezus lekker ding (excusez le mot), ondanks alles. Kan het niet helpen

Lastig is dat soms he, je wilt best een stap naar voren doen alleen als er dan weinig tot geen reactie komt, dan neem je zelf ook weer afstand, tenminste, ik wel. Blijf maar even mooi op je handen zitten en niet sms-en enzo .

@Gioia, Lunax heeft het perfect verwoord, dus ja, we hebben ook gezoend

@Bright Eyes, leuk vwb Meneer Humor en wat jammer joh van je ex-stress. Ben je toch niet helemaal met je hoofd er bij denk ik, als je wel zou afspreken. Sterkte!

Hier is het ook nog aardig zonnig. Denk dat ik zo maar eens lekker een glas wijn in ga schenken en onderuit op mijn nieuwe tuinset ga hangen, mmm.
Ha Meiden,

Kom later (of morgen) nog wel uitgebreider terug op alles wat weer geschreven is. Ik ga nu lekker daten/borrelen/eten met een heel lief vriendinnetje

Fijne zaterdag allemaal en geniet van wat er te genieten valt!

Even kort..mededeling van Dibbes om op mijn handen te gaan zitten was nét op tijd..............

@ Dibbes

Niet dat de zon letterlijk schijnt hier, die is ver te zoeken.

Maar figuurlijk.............. stralend.

Heb me in jaren niet zo goed gevoeld!!

Daten is leuk!!

(heb dat in puberteit nooit gedaan)

Go girlzzzzzzz!!!

Geniet van de zaterdag.

En van de date voor wie wel een afspraakje heeft.
@ Bright Eyes, thoughtless of me, helemaal verkeerd geinterpreteerd, dat zonnige

En verder dames, zou ik eigenlijk niet meer mee mogen schrijven, vanwege 2e date met dezelfde man

Heb overigens wederom een reactie gehad van een 18-jarige......Allemachtig, ik scheel 20 jaar met hem en hij 'maar' 10 jaar met zoonlief.

Als ie ervaring wil opdoen zoekt ie maar een andere 'ouwe fiets' want ik trap niet mee . En dan denk ik: LEZEN jongen...pfff
Waren er eigenlijk mensen met dates vanavond? Volgens mij niet. Denk dat we toch iets niet goed doen (op Dibbes na want die mag nog nagenieten vandaag)

@Dibbes: Vooral WEL blijven schrijven! 2e dates zijn net zo leuk om over te lezen als 1e en 3e en 6e. Vooral als daar verhalen doorheen lopen over jongemannen die je toch bijna proberen te verleiden tot illegale dates En hahaha... jij trapt niet mee. Daar moest ik echt hier achter mijn laptop hardop om lachen! Al moet ik zeggen...er loopt hier een topic over 'hij is 14 jaar jonger' en als je daar even leest...wil je misschien deze jongeman toch nog een reply sturen

@Bright Eyes: Wat leuk om te lezen dat je nu zo'n inhaalslag aan het maken bent. Ik zou zeggen geniet daar volop van en blijf voorlopig lekker daten ipv je vastleggen aan iets serieus (maar dan vul ik wel heel veel in dus wellicht sorry). Ik zou misschien een beetje van Dibbes afkijken als ik jou was en ook een stel killerheels aanschaffen

En serieus hoor..ik zou echt wel meewillen de 20e. Ik heb hier aan vriendinnen alleen maar Nick en Simon fans enzo.... Als jij ook serieus was? Dan denk ik er nog even over na of ik uit de anonimiteit van het forum wil stappen (en als het een grapje was ook prima hoor..dat zou ik ook echt begrijpen).

@Gioia: Hoe is het met meneer Humor? Nog leuk contact?

Hier een erg gezellige Girlz night out gehad en nu zo lekker in mijn eigen riante bedje. Morgen geen wekker dus heerlijk uitslapen.
@lunax

Hoe bedoel je als ik serieus ben?

Ben gister toch nog onverwacht even met oude bekende op stap geweest waar ik mee naar Metallica ga, geen relatiemateriaal maar wel heel aardig.

En je mag wat mij betreft mee hoor, gezellig.

Ik zal we even proberen om een vrienden uitnodiging te sturen
Ha........ik had geen meneer humor hoor, bij mij meneer kern, grinnik. Ach, ik weet het eigenlijk niet, zo'n diep gesprek als vorige week hebben we niet meer gehad, het blijft nu nogal oppervlakkig. Heb net nog met hem op msn gezeten en aangegeven hem toch wel snel te willen ontmoeten, de bal ligt nu bij hem....... en anders......next!
I'm baaaack!!! Vannacht teruggekomen. Nog helemaal relaxed. En beetje verdrietig..... ben jarig vandaag, helemaal alleen en eerste verjaardag zonder mn vader

De vakantie was heerlijk!! Alleen maar zon, zee en strand. Geen date-verhalen. Waren zeker leuke exemplaren bij en heerlijk geflirt maar that's it en dat was ok.

Ff bijgelezen, weer heel wat gebeurd (zelfs een klein relletje op ons anders zo keurige topic ). Goed bezig allemaal!! Mijn hoofd staat nu ff niet naar daten, maar dat komt snel genoeg weer. Ondertussen blijf ik natuurlijk meelezen en commentaar geven!!
@dolphin, gefeliciteerd met je verjaardag meid! En ook een , ik weet hoe moeilijk die eerste keer is! Ga je vanavond wel wat leuks doen, lekker de stad in ofzo, je ongetwijfeld bruine velletje showen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven