Colbert lange slanke puber, waar te vinden?
zaterdag 20 november 2021 om 18:05
Wie heeft er tips?
Zoon is op zoek naar een colbertje/net jasje. Is vandaag bij H&M, C&A en Only for men geweest.
Probleem is dat hij 1.96 is en erg slank (op t magere af), waardoor hij moeite heeft met t vinden van goed zittende kleding.
Vandaag had hij een jasje aan mt 54, wat goed zat bij de schouders, maar te kort is op de mouw.
Iemand tips?
Zoon is op zoek naar een colbertje/net jasje. Is vandaag bij H&M, C&A en Only for men geweest.
Probleem is dat hij 1.96 is en erg slank (op t magere af), waardoor hij moeite heeft met t vinden van goed zittende kleding.
Vandaag had hij een jasje aan mt 54, wat goed zat bij de schouders, maar te kort is op de mouw.
Iemand tips?
zaterdag 20 november 2021 om 18:22
Man en zoon zijn nu bij een kleine vestiging geweest, maar dan gaan we ook nog eens naar de stad.Koffielepel schreef: ↑20-11-2021 18:11Zoek op maat 53. Of eerder een 51 aangezien je aangeeft dat hij erg dun is. Bij de c&a zouden ze dit gewoon moeten hebben overigens.
zaterdag 20 november 2021 om 18:23
Ah, die kende ik niet, ik ga eens kijken.Maleficent schreef: ↑20-11-2021 18:08Misschien eens informeren bij een winkel voor lange mensen? House of Tall bijvoorbeeld?
zaterdag 20 november 2021 om 18:26
Bij de C&A hebben ze mooie slimfit colberts in kleine maten
https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/colb ... 50%2C52%3B
https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/colb ... 50%2C52%3B
zaterdag 20 november 2021 om 18:29
Het probleem is denk ik ook, dat wanneer een colbert lekker past dat de mouwen dan weer te kort zijn. Je hebt dan niet zoveel aan de reguliere maten.
Ik ben zelf slank en lang en koop colberts etc toch vaak uit de Tall collectie bij Zalando, maar ik kan niet echt vinden dat ze dat ook voor mannen hebben.
Ik ben zelf slank en lang en koop colberts etc toch vaak uit de Tall collectie bij Zalando, maar ik kan niet echt vinden dat ze dat ook voor mannen hebben.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 20 november 2021 om 18:44
Ja dat is wel vaak zo idd. C&A heeft vrij lange mouwen is mijn ervaringMaleficent schreef: ↑20-11-2021 18:29Het probleem is denk ik ook, dat wanneer een colbert lekker past dat de mouwen dan weer te kort zijn. Je hebt dan niet zoveel aan de reguliere maten.
zaterdag 20 november 2021 om 19:44
Bekend probleem. Voor onze zoon gingen we vaak naar kledingzaak met italiaanse merken. Iets grotere maat en lieten we dan bij kleermaker. innemen. Geen hoedkoop geintje overigens. Want italiaanse ( pakken in zijn geval) zijn niet goedkoop. Kleermaker werd betaald ook wel eens door winkel omdat er niks passends te koop was daar. Dat scheelde weer.