Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
Ik heb de zoekfunctie wel.

Misschien moeten ze ook eens uitzoeken waarom elke scheet hier leidt tot performanceproblemen...
Je hebt mail.
My own business always bores me to death; I prefer other people\'s.
Ik heb je gemaild Naomi.
Kan er niet ergens op het forum gezet worden dat het op dit moment niet optimaal werkt????

En dat je misschien even een andere browser Google Chrome of Fire Fox kan installeren.

Want er wordt nu om de vijf minuten een topic geopend dat ze last hebben van die bug
Ik heb je vraag al doorgegeven aan Naomi, Duffie, lijkt mij ook een strak plan
Super Sarah dank je!

Ik werd er net op gewezen in een ander topic, dat het onder mededelingen staat ( sorry had niet verder gekeken dan mijn neus lang was * schaam * ) maar misschien is het handig om het op de site zelf meteen te zetten zodat iedereen het meteen ziet?
Ik ga proberen of het mogelijk is het bericht op een wat duidelijker zichtbare plek te krijgen!
quote:Vivamod schreef op 05 juni 2009 @ 12:29:

Ik ga proberen of het mogelijk is het bericht op een wat duidelijker zichtbare plek te krijgen!Super! Bedankt!
Jeumig TRAA-HAAG!!!!

Ligt dit aan mij of aan het forum? Het is nog nooit zo traag geweest als nu.

Moet echt minstens een paar minuten wachten als ik ergens op geklikt heb!

Owja en de balk met emoticons en dergelijke is leeg. Als ik op een leeg vakje ga staan dan krijg ik ze trouwens wel.
Wat het probleem van Tsveta betreft is techniek vandaag druk aan het onderzoeken en testen geweest. Er was in elk geval geen sprake van een onjuiste inlog op het forum. Op de site zelf was er wel iets raars aan de hand. De kans is groot dat dit veroorzaakt werd door een caching-probleem (aan de kant van Viva). Enige tijd geleden speelde bij Libelle een soortgelijk issue. Diverse caching-functies zijn zojuist uitgeschakeld door techniek zodat zich daar in elk geval geen rare problemen meer mee kunnen voordoen...

grtjs, Naomi
@Duffie_1: ik heb zelf nergens last van op het moment, ben met verschillende browsers vanaf verschillende machines aan het testen... techniek is ook nog met de traagheid bezig! Lastig altijd, zulke problemen die zich niet bij iedereen tegelijkertijd voordoen...

grtjs, Naomi
Hier ook traag, ondanks Chrome.

Met explorer is het helemaal niet te doen.
Tis gewoon een complot van Libelle of Margriet. Of de EO. Of de SGP. Je kan als bedrijf toch niet serieus zo iets slechts neerzetten?
Wat betekent caching?

Is dat zoiets als:

kaatsjiing kassa!

?
Ben ik nu de enige die al weken geen problemen meer heeft?

wel wat traagheid af en toe,maar dat was al heel lang,niet zo bijzonder.

En waarom ben ik dan de enige?
quote:kjong schreef op 05 juni 2009 @ 21:18:

Wat betekent caching?

Is dat zoiets als:

kaatsjiing kassa!

?

Een cache (spreek uit: kesj, van het Franse werkwoord 'cacher', verbergen) is

een opslagplaats waarin veelgebruikte data tijdelijk worden opgeslagen om sneller toegang tot deze data mogelijk te maken, of

een kopie van een verzameling data op een medium dat sneller toegankelijk is dan het medium waarop de originele data opgeslagen zijn.

Het opslaan van veelgebruikte data op een sneller medium om sneller toegang tot deze data te hebben wordt caching genoemd. De term cache wordt meestal gebruikt voor zowel de data die gecached worden als voor de opslagplaats waar deze data gecached worden.
Een verborgen zelfstandig gedownload hulpprogrammaatje dus (?)
Wat me trouwens opvalt bij een pagina openen is dat onderin voorbij komt vliegen

ilsemedia

ad.doubleclick

www.viva.nl

ennogmeervandatsoort

en als láatste

'Er wordt verbinding gemaakt'.

Kan er falikant naast zitten, maar verbinding maken doe je toch als éerste?
Het is eigenlijk van de gekke dat ik chrome moet gebruiken, omdat we met explorer niet kunnen forummen.
Ik heb nu weer iets geks. Post hier op overige lukt prima. En daarna post ik 2 keer op relaties en daar verdwijnen de postings (terwijl ik toch echt op verstuur bericht klik) en ik kom als klap op de vuurpijl op de eerste pagina van het topic terecht terwijl het al eeuwen ingesteld staat op laatst geposte postings eerst. En dus niet oude postings eerst. (als in weken geleden bv) Ik forum met FireFox.

PS: postings op relaties zie ik wel in de overzichtspagina staan, maar zodra ik naar het betreffende topic ga zie ik mijn twee berichten niet. TO van dat topic heeft overigens ook al problemen met posten, teruglezen van gepostte berichten door anderen. Misschien is er iets mis met het topic zelf? Ik gis en gok ook maar want elders posten gaat prima, behalve dus in dat topic.

klik voor het betreffende topic
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 07-06-2009 18:56
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Ik zie je berichten wel dushi!
Vreemd WM, want ik zie ze dus wel overal op het forum en kan ze ook gewoon in het topic zelf lezen. Behalve dus de reacties die ik daarstraks gepost heb in het door mij bijgevoegde link. Dan zie ik ze wel in het topic overzicht, maar als ik het topic dan aanklik lees ik alles (ook oude postings van mijzelf) maar mijn laatst geplaatste postings niet. Nogmaals het betreft enkel dat ene topic. Verder gaat het namelijk prima, is er niets mis!
Zit ik een hele lap tekst als reactie op een topic te tikken, druk op verzenden en wat komt er op het scherm? Je bent ingelogd! Weg lap tekst. En vanmorgen ook hele rare schermen gehad: de pijlers zonder plaatjes, alleen maar tekst en dat onder elkaar met rechts op het scherm een reclame van Heineken. Geprobeerd er een printscreen van te maken maar is niet gelukt dus hoop dat ik zo duidelijk ben. En dat was in Google Chrome
@Dushi; klopt, het komt blijkbaar heel vaak voor, die rariteit, maar volgens mij alleen nog op relaties. Yasmijn heeft er bv ook last van (zie modtopic relaties). Heel apart. En het lijkt ook wel alsof het steeds vaker voorkomt.....
quote:Viva Angel5 schreef op 07 juni 2009 @ 21:13:

@Dushi; klopt, het komt blijkbaar heel vaak voor, die rariteit, maar volgens mij alleen nog op relaties. Yasmijn heeft er bv ook last van (zie modtopic relaties). Heel apart. En het lijkt ook wel alsof het steeds vaker voorkomt.....

Nee joh, dat was laatst op seks ook. Dat topic heb je toen nog gesloten

Ik had hem toen hier ook al gemeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven