Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
Oja
Schamen ze zich bij React al de ogen uit hun kop?
Godskolere wat is het forum traag op dit moment! Het gaat allemaal met horten en stoten en het duurt een eeuwigheid voor je een pijler/topic hebt geopend.

Grrrrrr........!!!

Wow wat kan jij leluk kijken!

Maar ik ben het met je eens, het is weer zo traag als dikke poep!
quote:misschicken schreef op 07 juni 2009 @ 21:47:

Wow wat kan jij leluk kijken!

Maar ik ben het met je eens, het is weer zo traag als dikke poep!Ik probeerde zo getrouw mogelijk mijn emoties van dat moment weer te geven, en die afbeelding gaf dat zeer nauwkeurig weer !
quote:IvyRosa schreef op 07 juni 2009 @ 21:19:

[...]

Nee joh, dat was laatst op seks ook. Dat topic heb je toen nog gesloten

Ik had hem toen hier ook al gemeld.Owjaaaa da's waar ook! Maar wel vreemd dat Vievke 5 zegt dat het vaker voorkomt. Een bezopen bug (bekt lekker he)
Mooie afbeelding Jaschenca
even, heel even had ik hoop. Ik opende 2 topics achter elkaar in IE en ja hoor het werkte. Ik postte en ja het werkte zou het dan toch, is het mogelijk, is het dan eindelijk zover? Helaas bij het derde topic dat ik wilde openen weer de vertrouwde foutmelding.
Ligt het aan mij of zijn de technische fouten meer en meer aan het worden? (even dit topic en de divers geposte reacties her en der in andere topics/ op andere pijlers volgend.)
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 08-06-2009 19:50
Reden: Nederlands schrijven is ook een vak.
% gewijzigd
Vandaag is het forum zelfs om 6 uur 's ochtends retetraag....drukte zeker?
ja misschicken, alle vivadames staan extra vroeg op in de hoop dat het forum het dan wel goed doet, helaas

Als ik op mn werk zulk werk af zou leveren als de technische mensen op het forum dan stond ik allang en breed met mn koffers op de keien
Hoi allemaal,

Dushi, er worden inderdaad veel problemen gemeld de laatste tijd. Het zou mij niet verbazen als dat allemaal met hetzelfde onderliggende probleem te maken heeft. Met het grondig doorlopen van alle javascripts en widgets (alles in rechterkolom) wordt hopelijk een deel van de tot nu toe onverklaarbare problemen opgelost.

Het probleem van de niet (goed) verschijnenden berichten in bepaalde topics (waarbij de een wel alles ziet en de ander niet) is nog in onderzoek. Ik ga achter de status aan.

De traagheid is ook nog altijd in onderzoek. Zoveel mogelijk details geven (wat is er precies traag, welke handeling verrichtte je, welke browser/OS gebruik je) helpt ons daarbij erg!

grtjs,

Naomi
Pffff, tis weer één grote ellende vandaag. Krijg geen enkel nieuw topic geopend!

Ik kap er mee. Kom wel weer een keer terug als de boel het weer doet.
Het is toch diep treurig dat dit nu al weken duurt?! werken ze 5 minuten per dag aan het probleem ofzo? kan mij namelijk niet voostellen maar dan ook echt niet voorstellen dat dit niet allang opgelost had kunnen zijn! de lol is er hier al een hele poos vanaf....
Hoi allemaal,

De traagheid van nu wordt veroorzaakt door een probleem met de server waarop het forum draait. Is met hoge prioriteit opgepakt door techniek. Sorry voor het ongemak!

grtjs, Naomi
Ik vind het zo jammer dat het nu zo rustig is .........
Hoi Naomi,

Bedankt voor je antwoord. Ik denk dat jij die techneutboys (and maybe girls) maar eens met je staf moet prikken. Dat is best vervelend dus dan schiet het werk eens op Succes in iedergeval!
quote:zusenzo schreef op 09 juni 2009 @ 11:08:

Ik vind het zo jammer dat het nu zo rustig is .........Klopt. Maar het duurt nu allemaal al zo lang en ik heb ook niet echt het idee dat het beter wordt, rollen eerder van het ene probleem naar het andere. Van lekker even forummen is al lang geen sprake meer, het is vaak alleen maar eregeren als je weer eens iets hebt getikt en na versturen alles weer weg blijkt te zijn. Heb heus wel geduld en begrip, maar één keer houdt het wel op natuurlijk.
Ik kan gewoon alles lezen op het forum als ik niet ingelogd ben. Maar zodra ik inlog beginnen de problemen. Als ik dan bijvoorbeeld iets wil lezen, vliegt de pagina eruit. Krijg ik zo'n this page can not be displayed.

Ook als ik een bericht typ en deze wil posten krijg ik een schermpje met een melding operation aborted. In de schermpje kun je dan alleen op ok klikken om het weg te krijgen. Vervolgens krijg ik weer this page can not be displayed. Als ik dan opnieuw naar Viva ga, kan ik het bericht alsnog zien staan en daarna weer proberen te posten. Als ik geluk heb doet hij het dan na een paar keer proberen wel.
Ik heb geen problemen met de traagheid. Misschien ligt het aan de browser (FF) of heb ik mazzel. Maar wilde het wel even melden.
Update: straks (ongeveer 12:30, tijdstip onder voorbehoud) gaat het forum ca 4 uur plat ivm spoedonderhoud (andere indeling database -> betere performance). Ik heb al een mededeling geplaatst. Sorry voor het ongemak!
4 uur plat? En nu? Moet ik dan toch echt gewoon gaan werken? Datgene doen waar mijn baas me ook voor betaald?

Prut zeg
quote:Vivamod schreef op 09 juni 2009 @ 12:19:

Update: straks (ongeveer 12:30, tijdstip onder voorbehoud) gaat het forum ca 4 uur plat ivm spoedonderhoud (andere indeling database -> betere performance). Ik heb al een mededeling geplaatst. Sorry voor het ongemak!Ik hoop dat er een hoop verbetert is straks . Iig die ellendige traagheid.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
We zijn er weer!

Willen jullie hier laten weten of jullie merken dat het nu sneller gaat? (ik heb zelf geen last van traagheid gehad dus kan 't zelf niet testen)

grtjs, Naomi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven