NIET groepje

18-04-2009 14:13 4958 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 212.340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Tijd voor mezelf: lastig. Alleen op de dagen dat de kinderen naar school zijn, ik geen werk en afspraken heb. En dan eindig ik nogal eens achter de computer.

Er zit weekendpleegzorg voor eens per maand of zes weken in de planning, alleen daar staat een wachtlijst voor.

-niet nadenken over hoe gruwelijk ex dit zal vinden-
Hoeft ex toch niet te weten. Heeft die uberhaupt nog wel iets van zich laten horen. Heeft hij de kids nog wel af en toe een dagje?

DIE is leuk Roos die onderste foto, die ene moet je echt een keer insturen bij een fotowedstrijd. Er is nu een fotowedstrijd bij www.jumper.nl Je kan niet zoveel winnen geloof ik, je huisdier kan volgend jaar in de kalender komen. Maar zou toch leuk zijn als jouw foto uitgekozen wordt.
Ex woont nu vlakbij mijn ggz -en ggz jeugd, hoewel daar op dit moment niemand van ons loopt-

Maar inderdaad, wat niet weet, wat niet deert. En eer hij het wel te weten komt heb ik nog wel wat te vertellen ook. No way dat mijn kinderen zijn toekomst tegemoet gaan.

Off to birthday party.
pff en ik nog denken "daar ben ik wel een paar weken mee bezig"

@ Mamz: waarom zou hij dat gruwelijk vinden?

Succes verder. Fijn dat je je iets minder ziekerig voelt

@ Roos, wat een lieve foto's!

@ Engie, jij bent druk geweest

de rest:
He wat snel Engie. Nu een puzzel met 10.000 stukjes? 1000 stukjes is dus peanuts voor je.
ja ik denk dat ik vandeweek idd eens ga kijken voor een puzzel met meer stukjes, tis wel een leuke bezigheid eigenlijk
Wat een leuke puzzel, Engie.

Ik kan nog wel een Wim en Max naar je toesturen, die is lastiger. Wordt hier wel herfst of winter voordat 'ie gelegd wordt -if ever-

Half wijntje bij pammetje gevoegd, gerelaxed, zie er ook net iets frisser uit, nu maar hopen dat het geen koppijnwijn was.
wie zijn wim en max?
Even een vraagje voor morgen. Weet iemand van jullie hoe te frituren in een pan? Ik heb nog nooit gefrituurd maar ik dacht eigenlijk een wokpan een deel olie in te doen en dan voila als frituurpan te gebruiken. Denken jullie dat dat kan? En hoe weet je of de olie 180 graden is? Stukje brood erin gooien of een druppel water?
Hihihi Engie, Wim en Max ken je niet meer nu je aan de andere kant van de plas woont hahahah. Hint, jouw avatOr .
Wim en Max als in Wim-Lex en Maxima??
Mleen, je kunt prima in een pan frituren, doe ik ook als ik tempeh maak. Nooit met water testen, maar idd een stukje brood of de achterkant van een houten lepel. Als je belletjes krijgt, is de olie heet genoeg. Wat ga je maken?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
frituren in een pan met zonnebloem olie toch? heb het jaren geleden eens een keer geprobeerd, maar was volgens mij geen succes..

volgens mij ook met een stukje brood om te kijken of het warm genoeg is
Inderdaad Wim-Lex en Maxima.

Ik weet eigenlijk nooit wanneer de olie warm genoeg is. Voor frieten maakt dat niet zo snel uit, voor ander frituurspul wel. Maar als ik frituur doe ik dat in een pannetje.
quote:rosanna08 schreef op 07 juni 2009 @ 21:35:

Mleen, je kunt prima in een pan frituren, doe ik ook als ik tempeh maak. Nooit met water testen, maar idd een stukje brood of de achterkant van een houten lepel. Als je belletjes krijgt, is de olie heet genoeg. Wat ga je maken?

Prima, ga ik dat proberen. Ik ga aspergebitterballen maken. De aspergeroux heb ik vanavond al gemaakt, die staat af te koelen.

Dit moet het gaan worden;

Ga je die mooie -en dure- lange stelen in zo'n balletje prutsen, Mleen?
Hihihi, ja ik had nog over Mamzie van het etentje met Roos. Dus die zijn erin gegaan.

Was jouw wijntje lekker?
Ja, voor zover ik kan beoordelen -ben geen kenner- wel. Gewoon AH lekker hoor.

Ik ga te bedde, zit nog even te dubben of ik uit voorzorg een pil erin prop of niet. Weegschaal neigt naar wel.

Heb by the way ontdekt dat aspergeboer en melkboer en fruitboer erg dichtbij me wonen. De prijzen ken ik nog niet. Jammer dat het aspergeseizoen, volgens mijn moeder, al op zijn retour is.
ik ben er en ga ook weer bijna gelijk want ik ben moe
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
ik geloof dat het seizoen nog een week of 2 duurt Mamzie, zou er zeker eens gaan kijken

haaaaaaaai Itsie, was het leuk?

ik ga slapen, truste allemaal

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja volgens mij tot eind juni Mamzie.

Jeetje, gezellig, ben ik hier helemaal alleen.

Jullie allemaal truste, slaap lekker!

ps, hoe was je festival Kikkertje?
Goedemorgen!
goedemorgen

het was echt ontzettend gaaf op het festival. Mijn bewoners hebben staan springen en dansen en zingen. Ik was gesloopt maar ik heb genoten
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Moge ladies.

Ik voel me geradbraakt en ik heb helemaal niet gedanst en gezongen . Zou het toch de ouderdom zijn? Moet toch nog niet kunnen met je 25e.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven