NIET groepje
zondag 7 juni 2009 om 15:29
Tijd voor mezelf: lastig. Alleen op de dagen dat de kinderen naar school zijn, ik geen werk en afspraken heb. En dan eindig ik nogal eens achter de computer.
Er zit weekendpleegzorg voor eens per maand of zes weken in de planning, alleen daar staat een wachtlijst voor.
-niet nadenken over hoe gruwelijk ex dit zal vinden-
Er zit weekendpleegzorg voor eens per maand of zes weken in de planning, alleen daar staat een wachtlijst voor.
-niet nadenken over hoe gruwelijk ex dit zal vinden-
zondag 7 juni 2009 om 15:46
Hoeft ex toch niet te weten. Heeft die uberhaupt nog wel iets van zich laten horen. Heeft hij de kids nog wel af en toe een dagje?
DIE is leuk Roos die onderste foto, die ene moet je echt een keer insturen bij een fotowedstrijd. Er is nu een fotowedstrijd bij www.jumper.nl Je kan niet zoveel winnen geloof ik, je huisdier kan volgend jaar in de kalender komen. Maar zou toch leuk zijn als jouw foto uitgekozen wordt.
DIE is leuk Roos die onderste foto, die ene moet je echt een keer insturen bij een fotowedstrijd. Er is nu een fotowedstrijd bij www.jumper.nl Je kan niet zoveel winnen geloof ik, je huisdier kan volgend jaar in de kalender komen. Maar zou toch leuk zijn als jouw foto uitgekozen wordt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 7 juni 2009 om 16:18
zondag 7 juni 2009 om 20:14
zondag 7 juni 2009 om 21:14
Even een vraagje voor morgen. Weet iemand van jullie hoe te frituren in een pan? Ik heb nog nooit gefrituurd maar ik dacht eigenlijk een wokpan een deel olie in te doen en dan voila als frituurpan te gebruiken. Denken jullie dat dat kan? En hoe weet je of de olie 180 graden is? Stukje brood erin gooien of een druppel water?
zondag 7 juni 2009 om 21:35
zondag 7 juni 2009 om 22:02
quote:rosanna08 schreef op 07 juni 2009 @ 21:35:
Mleen, je kunt prima in een pan frituren, doe ik ook als ik tempeh maak. Nooit met water testen, maar idd een stukje brood of de achterkant van een houten lepel. Als je belletjes krijgt, is de olie heet genoeg. Wat ga je maken?
Prima, ga ik dat proberen. Ik ga aspergebitterballen maken. De aspergeroux heb ik vanavond al gemaakt, die staat af te koelen.
Dit moet het gaan worden;
Mleen, je kunt prima in een pan frituren, doe ik ook als ik tempeh maak. Nooit met water testen, maar idd een stukje brood of de achterkant van een houten lepel. Als je belletjes krijgt, is de olie heet genoeg. Wat ga je maken?
Prima, ga ik dat proberen. Ik ga aspergebitterballen maken. De aspergeroux heb ik vanavond al gemaakt, die staat af te koelen.
Dit moet het gaan worden;
zondag 7 juni 2009 om 22:46
Ja, voor zover ik kan beoordelen -ben geen kenner- wel. Gewoon AH lekker hoor.
Ik ga te bedde, zit nog even te dubben of ik uit voorzorg een pil erin prop of niet. Weegschaal neigt naar wel.
Heb by the way ontdekt dat aspergeboer en melkboer en fruitboer erg dichtbij me wonen. De prijzen ken ik nog niet. Jammer dat het aspergeseizoen, volgens mijn moeder, al op zijn retour is.
Ik ga te bedde, zit nog even te dubben of ik uit voorzorg een pil erin prop of niet. Weegschaal neigt naar wel.
Heb by the way ontdekt dat aspergeboer en melkboer en fruitboer erg dichtbij me wonen. De prijzen ken ik nog niet. Jammer dat het aspergeseizoen, volgens mijn moeder, al op zijn retour is.