kan ik mijn relatie nog reden? lieve mensen help

08-06-2009 00:21 226 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Mensen hier is mijn verhaal- Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,

Ik heb nu een relatie van anderhalf jaar met een meid. We zijn erg raar begonnen. Zij had een relatie en ik ook. Wij waren goed bevriend met elkaar. Toen mijn relatie uit ging en heel slecht met mij ging- zij heeft mij goed ontvangen en verzorgt. Op gegeven moment onze vriendschap was meer geworden en ongewild waren we samen. Zij had toen een relatie van 3 jaar met een ander jongen, maar hij was erg slecht tegen haar en heeft haar erg slecht behandeld. Na een tijd was hen relatie ook uit.

Nu zijn we samen maar hebben de verliefdheid periode overgeslagen. Dat is iets, wat ze hele tijd last van heeft gehad. Ik hou heel heel heel erg veel van haar. Zij zegt ook dat zij van mij houdt. Maar het voelt toch niet helemaal goed. Dat voel ik en dat voelt zij.

Afgelopen zondag is iets heel ergs gebeurd, Zij had een vriend opzoek - die zou 4 avonden bij haar slapen. Zij waren al sinds de kinder tijd bevriend, en zoals een broer voor haar. Ik vond het eerst niet zo leuk, maar zij had mij overtuigt dat helemaal niks aan de hand is en moest ik haar 100 procent vertrouwen. Er was niks om bang voor te zijn! En zij had mij belooft dat als hij iets gaat probeert dan zou zij hem weg sturen. En na 4 dagen zou hij terug gaan met vliegtuig. Ik had mijn vriendin 4 dagen niet gezien en miste haar erg! Ik dacht ik ga naar het vliegveld en wacht op haar daar dan zijn we ook langer samen.. Maar toen kwam zij met hem hand in hand mond in mond. Ze gingen voor mij tongzoenen! Mijn wereld storteneer.. Mijn ziel vloog uit mijn lichaam….

Ik ging naar ze toe en zei tegen hem: weet je dat ik met haar ben? Zij begon te huilen en naam mij naar buiten. En zei: is niet wat je denkt ik hou van jou en hij betekent niks voor mij!! Zij heeft het ook erg moeilijk mee. En zei ik zal mij zelf niet kunnen vergeven. En zei dat toen het gebeurt was dacht ik dat onze relatie is al uit omdat je gaat het nooit accepteren!

De situatie is nu wel zo: ik wil haar vergeven en ik heb haar vergeven. Omdat ik haar geloof dat zij dat niet wilde en dat zij van mij houd… Maar nu zegt zij tegen mij dat zij ook niet wilde met mij zijn en toch zijn we samen begonnen, omdat ik dat heb gewild..En dat zij eigenlijk niet verliefd is op mij.. (Maar wil heel graag verliefd worden op mij)

Haar geluk is erg belangrijk voor mij… ze zegt tegen mij: ik wil voor jou zo voelen als jij voor mij voelt dat ik echt verliefd ben en mijn hart snel gaat kloppen!!

Het is ook niet zo dat zij het uitwilt maken.

Ik weet het echt niet wat ik doen moet.. Ik hou erg veel van haar en kan haar niet los laten..Dat anderhalf jaar is niet goed gegaan heb altijd hoop gehad.. Maar ik weet niet hoe het verder moet.. In tussen die andere jongen heeft ook gezegd het was stom en fout wat gebeurt is tussen mij en jou!

Maar is er nog hoop dat het goed komt tussen ons? En kan zij nog verliefd worden op mij?

Pleas help…
Wow meds,, Je worden zijn waar.. Er sprong plotsseling een traan in mijn oog toen ik dit las:

Wij klapen jou niet hoor, de grootste klaap deelde je vriendin uit. Maar lieve jongen, er zijn zoveel leuke meiden op de wereld die allemaal staan te springen om een romantische dichter. Jij hebt die trut echt niet nodig hoor.

Ik weet het...ik weet het...Maar ik weet niet waarom mijn oren willen willen nog jullie stem niet helemaal horen...

Maar geloven jullie niet in; dat zo ietes kan iederen gebeuren en is een fout! en kan herstelt worden?
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 08 juni 2009 @ 01:50:

Waar halen jullie die jongens voor die poëtische uurtjes toch iedere keer vandaan?We moeten wat he , nu Riffka zo gelukkig is met haar Jid .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:meds schreef op 08 juni 2009 @ 01:52:

[...]

gatverdamme natte kak, zeker met krenten en droge pruimen

Zit je mijn natte kak nou belachelijk te maken?

Tss...heb je niets beters te doen,een tart baken ofzo.
Oeps....zie nu pas de topictitel: Lieve mensen zegt ie.....Mag ik dus helemaal niet reageren.....sorry TO....
Volgende keer wil ik wel meebetalen

Dosti je moet zelf een tart voor haar baken. Deze bijvoorbeeld:

Love -cake

Een bijdrage van: dilrukshi

Bereidingstijd: langer dan 1 uur

Keuken: Indiaas

Smaak: Neutraal

Techniek: N.v.t.

Soort gerecht: Banket

Hulpmiddelen: 1 springvorm van ca.22 cm.

Omschrijving

Love- cakes waren bekend in de hele Engelstalige wereld. Een recept bestond er niet voor, maar iedereen verstond er een rond gebakken cake onder. In vroegere tijden werd de love-cake van Sri Lanka de beste van Azie genoemd, en hij wordt nu nog steeds op min of meer dezelfde wijze gebakken.

Ingrediënten

125 gram zachte boter,

250 gram fijne griesmeel,

2 eieren,

8 eierdooiers,

300 gram fijne tafelsuiker,

200 gram fijngemalen cashewnoten,

2 el honing,

1 flinke mespunt nootmuskaat,

1 tl limoem- of citroenschil,

4 el poedersuiker,

1 el kaneel.

Bereidingswijze

1. Roer in een grote kom de boter tot een romige massa. Voeg er onder voortdurend roeren en omscheppen het griesmeel aan toe.

2. Klop in een andere kom eieren en eidooiers samen met de suiker tot een schuimige massa. Schep de massa, onder voortdurend omscheppen en roeren samen met 1 el water, cashewnoten, honing, nootmuskaat en limoen-of citroenschil door het griesmeelmengsel.

3. Schep het beslag in een beboterde springvorm van ca.22 cm. Bak de cake in het midden van een voorverwarmde oven op 160 graden zolang totdat zij een goudbruine kleur heeft gekregen.

4. Laat de love-cake na het bakken 5 minuten in de oven staan. Neem pas daarna de vorm weg en laat de cake op een taartrooster verder afkoelen.5. Leg de cake op een schaal en snijd hem in punten. Bestrooi de cake met een mengsel van poedersuiker en kaneel.
eventueel vervang je het bad door een douche, en als dat moeilijk wordt kan je ook kleine handdouches kopen bij de drogist (lactacyd heet dat)

Bilzekruid kan je ook vervangen door berenlul of rode bieten
Tuurlijk kan je een keer in een onbezonnen moment je tong in iemands huig stoppen . Maar als ze daarvoor al anderhalf jaar loopt te beweren dat ze niet gek op je is en als haar oude vriend komt en ze stelt hem niet eens aan je voor en je mag niet eens langskomen die 4 dagen , en ze staat er dan nog mee te plekken ook en vervolgens zegt ze " het is niet wat je denkt " ........ nee dat gaat net allemaal even verder dan " ik had een flinke borrel op en dacht niet zo goed na "
quote:Dosti schreef op 08 juni 2009 @ 01:54:

Wow meds,, Je worden zijn waar.. Er sprong plotsseling een traan in mijn oog toen ik dit las:

Wij klapen jou niet hoor, de grootste klaap deelde je vriendin uit. Maar lieve jongen, er zijn zoveel leuke meiden op de wereld die allemaal staan te springen om een romantische dichter. Jij hebt die trut echt niet nodig hoor.

Ik weet het...ik weet het...Maar ik weet niet waarom mijn oren willen willen nog jullie stem niet helemaal horen...

Maar geloven jullie niet in; dat zo ietes kan iederen gebeuren en is een fout! en kan herstelt worden?Maar jochie dit is geen fout. Het meisje zegt dat ze niet verliefd op je is en je zegt zelf dat jullie relatie niet goed was. Zij heeft je bedrogen en je kan ervoor kiezen om nu heel veel tijd en energie te gaan steken om te proberen haar te vergeven, dat kost je jaren, en vaak gaan relaties dan toch kapot omdat het vertrouwen kapot is. Al die tijd die je in een meisje stopt terwijl je al die tijd gelukkig had kunnen zijn met iemand die wel verliefd op je is.
die laatse cak klinkt goed,
quote:Dosti schreef op 08 juni 2009 @ 01:54:

Wow meds,, Je worden zijn waar..

Niet zo verbaast hè! Ze is niet voor niets een forumgoeroe

quote:

Er sprong plotsseling een traan in mijn oog toen ik dit las:

Maar geloven jullie niet in; dat zo ietes kan iederen gebeuren en is een fout! en kan herstelt worden?Heb jij een computer die het forum voor je voorleest?
wie stuurt mij even naar bad bed
Als die gozer nou bij de laatste drie van de kuise afscheidszoenen zijn tong in haar giechel had gedouwd en zij had zich van schrik losgetrokken ...dan had je een punt gehad met " het is een foutje " . Maar zo ging het niet toch ?
sinds wanneer ben ik forumhoer?
quote:meds schreef op 08 juni 2009 @ 01:58:

wie stuurt mij even naar bad bed

Nu !

In een bad met aftreksel gaan liggen .

Hup !
*valt van d'r stoel...*
quote:meds schreef op 08 juni 2009 @ 01:58:

sinds wanneer ben ik forumhoer?Says who ?
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 08 juni 2009 @ 01:58:

[...]

Heb jij een computer die het forum voor je voorleest?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 juni 2009 @ 01:58:

Als die gozer nou bij de laatste drie van de kuise afscheidszoenen zijn tong in haar giechel had gedouwd en zij had zich van schrik losgetrokken ...dan had je een punt gehad met " het is een foutje " . Maar zo ging het niet toch ?dat is best moeilijk, moet je maar eens proberen bij een collega ofzo, stel je staat bij de kopieer, en ineens flats douw je je tong naar binnen. Dikke kans dat ie dan zijn kiezen op elkaar zet en dan zit je tong ertussen
Meds: op bed! nu meteen! en sleur mij ook meteen ff mee dan....
Tboy scheldt mij uit voor forumhoer, terwijl iedereen weet dat ik monogpolygaam ben. Het helpt niet bia ik zit nog steeds achter dat scherm en ben nu al ANDERHALF uur over TIJD
als jij eerst gaat mamalef dan ga ik ook
anderhalf uur over tijd,,,,

ga gauw es posten op de horrorpijlert dan...
quote:meds schreef op 08 juni 2009 @ 01:59:

[...]

dat is best moeilijk, moet je maar eens proberen bij een collega ofzo, stel je staat bij de kopieer, en ineens flats douw je je tong naar binnen. Dikke kans dat ie dan zijn kiezen op elkaar zet en dan zit je tong ertussen

I know......

Dosti,

Ieder mens maakt fouten.

Herstellen kan niet altijd.

In dit geval zou een hoop liefde jullie relatie hierdoor niet kapot hoeven maken.

Maar lieve jongen...ik vrees dat de liefde te weinig is.

As je zelf even stil staat bij hoe jullie relatie is begonnen.

Vind je dat zelf een waardige relatie om oud in te worden samen?

Je wil toch dat iemand op de roze wolk gaat zitten samen met jou.
mamalef dat vind ik nou een goede nickname ja...

dankje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven