Relatie vinden

30-11-2021 14:02 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik zit al lang met dit probleem en ik merk dat ik er erg mee bezig ben.
Mannen willen bij mij na de 1e date alleen bij mij of bij hun thuis afspreken. Voor sex duidelijk. Ik word er zo onzeker van. Ik ben 23 en woon thuis bij mijn moeder.

Toen ik 16 was werd ik ontmaagd door een jongen die wel moeite deed, maar ik vond hem eindstand niet leuk en hij wou niks serieus. In dat jaar ben ik gaan sletten en was ik makkelijk met jongens.
Ik heb met ongeveer 25 jongens sex gehad, waarvan ik er 10 er van denk , pfff waarom heb ik dat gedaan ze waren niet eens mn type maarja vrouwen hebben ook behoeftes. Ik moest harder zijn en nee zeggen(ik hoef geen slutshaming reacties). Ergens ben ik blij dat ik ervaring heb ,aan de andere kant zou ik de tijd terug draaien en harder zijn geweest.
Ik heb ook online gedate (bumble), maar daar is het erger en ik werd slecht behandeld, ik raad alle vrouwen datingapps af!

Ik heb voorderest geen vriendinnen meer, ik ben een beetje bang geworden voor vrouwen omdat ik de laatste jaren met vriendinnen waar ik close mee was ,gemene en jaloerse acties me gekwetst hebben. Op werk lukt het me niet om vriendinnen te maken.
Ik ben gepest op werk en school ,ik heb een onderbeet. De laatste jaren lijkt het wel dat overal waar ik kom, ik word gepest of voor schut gezet. Misschien niet door mn uiterlijk maar omdat ik iets zwaks of raars heb of is dit iets rotterdams, ik vind dit heel erg. Op straat schreeuwen jongens lelijke dingen naar me, misschien straal ik iets onzekers uit waardoor mannen me niet willen voor iets serieus. Omdat ik weinig mensen om me heen heb ga ik toch af en toe met een jongen mee naar huis ,omdat ik echt niet heel de tijd thuis wil zitten en me vervelen.

Ik woon in Rotterdam, misschien zijn er hier meer fuckboys dan in andere steden.
Ik ben jong maar merk dat ik echt de behoefte heb aan iets serieus. School en carrière maken boeit me niet zo meer ,maar ik doe wel een administratieve cursus.

Zijn er meer meiden met dit probleem, of wat is jouw advies?
Dankjewel dat je de moeite hebt gedaan om het te lezen.
njune98 wijzigde dit bericht op 30-11-2021 17:05
7.52% gewijzigd
Njune98 schreef:
01-12-2021 14:21
Ik vind dat dus ook niet veel. Als ik nou iemand vindt die de moeite zou doen om een krantenwijk erbij te nemen ,zou het goed zijn.
Ah, dus toch een Trol...
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
Beste Njune98, wist je dat er héél veel jongens zijn op datingapps die helemaal geen reacties of matches krijgen? Je kan je het misschien moeilijk voorstellen omdat het voor jou zo makkelijk is om seks te krijgen, maar de meeste jongens kunnen daar alleen maar van dromen. Jij hebt alleen ervaring met een bepaald type jongen; de fuckboys zoals jij het noemt.

Is het misschien een idee om eens wat beter te gaan selecteren, want die bad boys gaan geen relatie met jou beginnen.
Pauwenveer schreef:
01-12-2021 14:22
Ah, dus toch een Trol...
Nee, echt? Nooit gedacht naar aanleiding van die OP.
Pioen00 schreef:
01-12-2021 14:30
Beste Njune98, wist je dat er héél veel jongens zijn op datingapps die helemaal geen reacties of matches krijgen? Je kan je het misschien moeilijk voorstellen omdat het voor jou zo makkelijk is om seks te krijgen, maar de meeste jongens kunnen daar alleen maar van dromen. Jij hebt alleen ervaring met een bepaald type jongen; de fuckboys zoals jij het noemt.

Is het misschien een idee om eens wat beter te gaan selecteren, want die bad boys gaan geen relatie met jou beginnen.
Ik moet beter selecteren ja, ik denk als ik een jongen 3 maanden moest laten wachten met sex en die ik voor een relatie wil dan , ik nu nog maagd zou zijn
Njune98 schreef:
30-11-2021 17:59
Ik vind minstens 200e per maand uitbesteden aan mij redelijk.
En wat breng jij in, in een relatie?
Njune98 schreef:
01-12-2021 14:33
Ik moet beter selecteren ja, ik denk als ik een jongen 3 maanden moest laten wachten met sex en die ik voor een relatie wil dan , ik nu nog maagd zou zijn
Ik had het over beter selecteren, niet over fuckboys drie maanden laten wachten want die zijn dan wel weg.
Njune98 schreef:
30-11-2021 18:40
Nee hij is zeker geen wandelende pinautomaat, ik vind niet dat ik veel vraag.
En wat zijn de voorwaarden?
FeeLucifer01 schreef:
01-12-2021 14:30
Nee, echt? Nooit gedacht naar aanleiding van die OP.
Dat kwartje valt bij mij altijd heel traag. :facepalm: Iets met naïviteit en geloven in oprechtheid van mensen, zelf op fora. Yes, you can call me stupid :$
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
Seksualiteit is niks om je voor te schamen. Ik denk alleen wel dat als jij alleen ''fuckboys'' tegen komt, dit ook kan liggen aan hoe jij jezelf profileert. Zelf heb ik hier namelijk geen last van op datingapps. Ja, hier en daar een rotte appel, maar niet structureel. Ik ben persoonlijk van mening dat als je telkens in bepaalde situaties terecht komt, je er goed aan doet om naar je eigen aandeel te kijken.
Los van dit topic,
Weet iemand hoe je snel een kamer vindt in antwerpen, welke sites zijn goed ?
Beerlover schreef:
01-12-2021 05:06
Hou op met dat sterrenbeelden-gezweefteef!
Ik ben een trotse tweeling :monkey:
Perkele schreef:
01-12-2021 16:22
Seksualiteit is niks om je voor te schamen. Ik denk alleen wel dat als jij alleen ''fuckboys'' tegen komt, dit ook kan liggen aan hoe jij jezelf profileert. Zelf heb ik hier namelijk geen last van op datingapps. Ja, hier en daar een rotte appel, maar niet structureel. Ik ben persoonlijk van mening dat als je telkens in bepaalde situaties terecht komt, je er goed aan doet om naar je eigen aandeel te kijken.
Mn eigen aandeel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven