Relatie vinden

30-11-2021 14:02 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik zit al lang met dit probleem en ik merk dat ik er erg mee bezig ben.
Mannen willen bij mij na de 1e date alleen bij mij of bij hun thuis afspreken. Voor sex duidelijk. Ik word er zo onzeker van. Ik ben 23 en woon thuis bij mijn moeder.

Toen ik 16 was werd ik ontmaagd door een jongen die wel moeite deed, maar ik vond hem eindstand niet leuk en hij wou niks serieus. In dat jaar ben ik gaan sletten en was ik makkelijk met jongens.
Ik heb met ongeveer 25 jongens sex gehad, waarvan ik er 10 er van denk , pfff waarom heb ik dat gedaan ze waren niet eens mn type maarja vrouwen hebben ook behoeftes. Ik moest harder zijn en nee zeggen(ik hoef geen slutshaming reacties). Ergens ben ik blij dat ik ervaring heb ,aan de andere kant zou ik de tijd terug draaien en harder zijn geweest.
Ik heb ook online gedate (bumble), maar daar is het erger en ik werd slecht behandeld, ik raad alle vrouwen datingapps af!

Ik heb voorderest geen vriendinnen meer, ik ben een beetje bang geworden voor vrouwen omdat ik de laatste jaren met vriendinnen waar ik close mee was ,gemene en jaloerse acties me gekwetst hebben. Op werk lukt het me niet om vriendinnen te maken.
Ik ben gepest op werk en school ,ik heb een onderbeet. De laatste jaren lijkt het wel dat overal waar ik kom, ik word gepest of voor schut gezet. Misschien niet door mn uiterlijk maar omdat ik iets zwaks of raars heb of is dit iets rotterdams, ik vind dit heel erg. Op straat schreeuwen jongens lelijke dingen naar me, misschien straal ik iets onzekers uit waardoor mannen me niet willen voor iets serieus. Omdat ik weinig mensen om me heen heb ga ik toch af en toe met een jongen mee naar huis ,omdat ik echt niet heel de tijd thuis wil zitten en me vervelen.

Ik woon in Rotterdam, misschien zijn er hier meer fuckboys dan in andere steden.
Ik ben jong maar merk dat ik echt de behoefte heb aan iets serieus. School en carrière maken boeit me niet zo meer ,maar ik doe wel een administratieve cursus.

Zijn er meer meiden met dit probleem, of wat is jouw advies?
Dankjewel dat je de moeite hebt gedaan om het te lezen.
njune98 wijzigde dit bericht op 30-11-2021 17:05
7.52% gewijzigd
Mij viel allereerst op in je post dat je het het had over jouw onderbeet, er is hier een behandeling voor. Ik weet niet of je een aanvullende verzekering hebt maar een onderbeet behandelen is ook beter voor je spijsvertering en als je ouder wordt kan een onderbeet verergeren.
Je kunt eerst een afspraak maken met je tandarts hierover voor een verwijzing naar de kaakchirurg, deze heeft een poli in het ziekenhuis. Voor meer info hierover kun je googlen op orthognatische chirurgie.

De overige problemen uit je OP staan te ver weg van mij maar succes daarmee :rose:
School en werk zijn belangrijker dan fuckboys mag ik hopen?
Het is toch helemaal niet erg om bij iemand thuis af te spreken. Misschien leidt het uiteindelijk wel naar een relatie. Maar als je iemand voor het eerst ontmoet moet niet je eerste doel gelijk een relatie zijn. Eerst elkaar leren kennen. En met 25 mensen seks hebben gehad vind ik niet veel dus geen zorgen daarover!

En inderdaad niet te hard zijn voor jezelf. Mannen maken geen misbruik van je omdat je al die dingen hebt meegemaakt. Jij en een ander hebben seks gewoon omdat je seks hebt en (meestal volledig) wilt. That's it.
anoniem_400407 wijzigde dit bericht op 30-11-2021 15:56
25.15% gewijzigd
En niet zo hard zijn voor jezelf. Veel vrouwen hebben een slet-fase, ik in ieder geval wel. Ik noem het dan netjes de onderzoeksfase… gewoon te kijken wat je zoekt.
Maar heb niet meer uit verveling meer seks, TO. En niet enkel voor de aandacht als je weet dat je raar behandeld zal worden achteraf.
Het hoeft niet, en je bent echt meer waard dan dat. Je hebt die bevestiging niet nodig van mannen.
School en werk boeit niet meer? Als je iets serieus wilt, is dat het wel hoor. Misschien wisselen van werkveld en/of studie.
Eerst zorgen dat je zelf blij wordt en daar horen school en werk als eerste bij, die relatie komt later wel.

Ik zou als man afknappen op een vrouw die school en werk niet boeit.
Njune98 schreef:
30-11-2021 14:02
Ik ben jong maar merk dat ik echt de behoefte heb aan iets serieus. School en werk boeit me niet zo meer maar ik doe wel een cursus om uit huis te kunnen gaan.
Dit klinkt alsof je een serieuze relatie ziet als een alternatief voor een baan of een studie.
Is dat zo? Want dat lijkt me geen verstandige keuze.
Wat eten we vanavond?
Ik denk dat het snelle scoren vooral hoort bij het online datewereldje.

Ik ben zelf vrijgezel en als ik jou was zou meer tijd steken in hobbies mocht dit weer gaan naar het coronatijdperk. Ga eens een naar een wijnproeverij, salsacursus, taalcursus of probeer eens een hobby waar mannen zijn bijv. klimmen o.i.d. In de zomer zou je naar een bierproeverij of (food) festival kunnen gaan. De makkelijkste manier om zo snel mogelijk een leuke man te treffen is zoveel mogelijk mannen ontmoeten.

Mocht je verder willen swipen kan je in je profiel aangeven alleen te willen daten met mannen die een vaste relatie willen, daarna de komende eerste 3 maanden buiten de deur daten zodat je mannen geen ruimte geeft om snel te scoren tenzij je dit graag wil natuurlijk en verder zou je een betaalde datingapp kunnen gebruiken of eens naar een speeddateavond kunnen gaan. Hoop dat je wat aan onze tips hebt to.
Laat jongens en mannen even voor wat het is. Richt je op je eigen persoonlijke ontwikkeling. Dan ben je niet meer afhankelijk van de wispelturigheid van de “liefde” van een man.

Bedenk wie je over 5 jaar wil zijn. Wat wil je bereikt hebben en wat moet je doen om dat voor elkaar te krijgen.

Je wordt niet wie je hoopt of wenst te zijn, maar waar je diep van binnen van overtuigd bent.

Je bent de moeite waard en wanneer je dat ook vindt dan kan je leven er over 5 jaar 180 graden anders uit zien.

Maar alleen als jij NU de verantwoordelijkheid neemt voor jouw leven.
makreel schreef:
30-11-2021 16:47
Dit klinkt alsof je een serieuze relatie ziet als een alternatief voor een baan of een studie.
Is dat zo? Want dat lijkt me geen verstandige keuze.
Niet echt, maar ik zoek wel iemand die tenminste een beetje kan helpen met financiën en niet alleen 2 drankjes wilt betalen en het dan genoeg vindt.
Wat bedoel je met wil helpen met de financieen? Mocht je nog studeren zou ik daar m'n focus opleggen en anders een baan zoeken die bij je past en in je vrije tijd dingen doen waar je energie van krijgt. Ik zou therapie zoeken voor je lage zelfbeeld want mensen behandelen je met hetzelfde respect als waarmee je jezelf behandelt. Van jezelf houden is erg lastig als je dit niet van nature voelt maar ontzettend belangrijk. Probeer tijdens het daten vooral te voelen hoe de persoon voor jou is en of je je hier fijn bij voelt en probeer liever voor jezelf te zijn. Wanneer je weet wat voor man je zoekt en hoe je behandelt wil worden door deze man kan je gerichter daten en het afstrepen welke mannen wel en welke niet.
Lattemacciato44 schreef:
30-11-2021 17:51
Wat bedoel je met wil helpen met de financieen? Mocht je nog studeren zou ik daar m'n focus opleggen en anders een baan zoeken die bij je past en in je vrije tijd dingen doen waar je energie van krijgt. Ik zou therapie zoeken voor je lage zelfbeeld want mensen behandelen je met hetzelfde respect als waarmee je jezelf behandelt. Van jezelf houden is erg lastig als je dit niet van nature voelt maar ontzettend belangrijk. Probeer tijdens het daten vooral te voelen hoe de persoon voor jou is en of je je hier fijn bij voelt en probeer liever voor jezelf te zijn. Wanneer je weet wat voor man je zoekt en hoe je behandelt wil worden door deze man kan je gerichter daten en het afstrepen welke mannen wel en welke niet.
Ik vind minstens 200e per maand uitbesteden aan mij redelijk. Met werk gaat het lastig, daarom doe ik een cursus.
Njune98 schreef:
30-11-2021 17:59
Ik vind minstens 200e per maand uitbesteden aan mij redelijk. Met werk gaat het lastig, daarom doe ik een cursus.
Ik weet nog steeds niet wat je nou bedoelt maar een man is toch geen wandelende pinautomaat?
@to misschien een sugar daddy nemen?
Njune98 schreef:
En besteedt jij dat dan ook aan hem?

Ik zou je dringend adviseren om al het bovenstaande goed op je in te laten werken, want iedereen heeft gelijk.

Je gedraagt je als een mislukkeling. Dat ben je vast niet, maar daar lijkt het wel op. Zoek je oude vriendinnen op of maak nieuwe, ga op zoek naar werking een studie waar je voldoening uithaalt, zoek een eigen plekje, best lastig, daarom ook als laatste, en ga daarna zoeken naar een partner.
Want als jij jezelf niet leuk genoeg vind, hoe kan een ander dat dan wel vinden?
Njune98 schreef:
Huh? Waarom zoek je iemand die geld aan je besteedt? En dan ook nog eens een specifiek bedrag noemen? Daar gaat een relatie toch niet om? Daar zullen de meeste mannen echt niet op zitten te wachten in de huidige tijd lijkt me. Die willen graag een partner die naast hen staat, in plaats van onderhouden wil worden. Mijn vriend (al 10 jaar) zou het echt niet waarderen als ik financiële verwachtingen van hem zou hebben op dit vlak (buiten de reëele verwachtingen naar elkaar toe, omdat we samenleven en samen een toekomst willen creëren), in plaats van zelf zou werken voor mijn carrière en om ons samen stapjes verder te helpen. Dan was het inmiddels echt wel uit geweest, hij wil niet als sugar daddy of pinautomaat gezien worden... Als dit echt je verwachting of hoop van een man/relatie is snap ik dat je geen serieuze en leuke types vindt en aantrekt ja.

Verder snap ik niet goed waarom je zit met je hoeveelheid bedpartners. Niets mis mee hoor. Niets om je voor te schamen, al had je er 500. Zo lang jij je er maar fijn bij voelt, daar gaat het om. Een ander heeft daar geen oordeel over te hebben. En als je je er niet meer fijn bij voelt, hoe je eigen omgang met seksualiteit is, kun je het anders gaan doen.

Ik denk eerlijk gezegd dat je vooral wat werk aan jezelf te doen hebt, voor je toe bent aan een relatie én eerlijk gezegd ook om misschien aantrekkelijker te zijn voor de echt leuke mannen. Jezelf eerst ontwikkelen tot gezonde, zelfstandige volwassene (financieel en qua werksituatie op z'n minst), die blij kan zijn met hoe ze is, ongeacht andermans mening. En hopelijk ook met een groter sociaal netwerk dan je nu hebt, want er zijn maar weinig relaties waarin een partner het prettig vindt om jouw alles te zijn. En als je jezelf echt goed op poten hebt, volgt een relatie vaak vanzelf.
Jouw verhaal is voer voor psychologen. Ik denk dat je grootste probleem jouw mentaliteit is namelijk. Taalgebruik impliceert een hoop.

Fuckboys? Serieus?

Ik vind minstens 200e per maand uitbesteden aan mij redelijk. Met werk gaat het lastig, daarom doe ik een cursus. Serieus?

Ik zou zeggen, begin eerst met aan je zelf te werken zodat je wat volwasserener wordt. Dan krijg je vanzelf ook volwassen relaties. Wat wil je? Hoe ziet je toekomst er uit? De meest mannen die een serieuse relatie zoeken willen een vrouw die ook weet wat zij zelf wil. En ga alsjeblieft zelfstandig wonen. Hoog tijd met je 23ste.
Do not go gentle into that good night, Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light.
Mermedina schreef:
30-11-2021 18:23
Ik weet nog steeds niet wat je nou bedoelt maar een man is toch geen wandelende pinautomaat?
Nee hij is zeker geen wandelende pinautomaat, ik vind niet dat ik veel vraag.
Njune98 schreef:
30-11-2021 18:40
Nee hij is zeker geen wandelende pinautomaat, ik vind niet dat ik veel vraag.

Überhaupt dit soort verwachtingen hebben, al ging het om 5 euro per maand, hoort niet thuis in een gezonde relatie. Daar zijn sugar daddies voor, om geld aan je uit te geven, maar dat is iets anders dan een liefdesrelatie. Als jij zegt toe te zijn aan een SERIEUZE relatie... Dan moet je dit soort ongelijkheidsverwachtingen loslaten. Het is namelijk raar.
Sorry dat ik het zeg maar je bent wandelend aas voor foute mannen die een vrouw als eigendom zien en misbruik van je zullen maken. Wil je dat?
Koffiehagedis schreef:
30-11-2021 18:55
Überhaupt dit soort verwachtingen hebben, al ging het om 5 euro per maand, hoort niet thuis in een gezonde relatie. Daar zijn sugar daddies voor, om geld aan je uit te geven, maar dat is iets anders dan een liefdesrelatie. Als jij zegt toe te zijn aan een SERIEUZE relatie... Dan moet je dit soort ongelijkheidsverwachtingen loslaten. Het is namelijk raar.
Hij hoeft niet perse 200e uit te geven aan mij maandelijks
Ik lees dat je geen vriendinnen hebt maar ik denk wel dat je met iemand moet gaan praten. Mentor, ouders, oma, buurvrouw; is er niet iemand in jouw omgeving waar je je denkbeelden over een relatie kunt toetsen? Want wat mij betreft zijn die nogal afwijkend.

Je komt jonger over dan je bent, zo lijkt het net alsof je een stoornis hebt die jou belemmert in het dagelijks functioneren. Als dat zo is, dan kun je daarvoor professionele hulp bij vragen via je huisarts.
Njune98 schreef:

Ik vind minstens 200e per maand uitbesteden aan mij redelijk.

:rofl:
Bij herhaaldelijk posten in het ban topic zal een ban volgen.
Njune98 schreef:
30-11-2021 18:59
Hij hoeft niet perse 200e uit te geven aan mij maandelijks
Hoe is dit je reactie op wat ik schrijf? Je mist het hele punt. :@@:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven