Relatie vinden
dinsdag 30 november 2021 om 14:02
Hallo,
Ik zit al lang met dit probleem en ik merk dat ik er erg mee bezig ben.
Mannen willen bij mij na de 1e date alleen bij mij of bij hun thuis afspreken. Voor sex duidelijk. Ik word er zo onzeker van. Ik ben 23 en woon thuis bij mijn moeder.
Toen ik 16 was werd ik ontmaagd door een jongen die wel moeite deed, maar ik vond hem eindstand niet leuk en hij wou niks serieus. In dat jaar ben ik gaan sletten en was ik makkelijk met jongens.
Ik heb met ongeveer 25 jongens sex gehad, waarvan ik er 10 er van denk , pfff waarom heb ik dat gedaan ze waren niet eens mn type maarja vrouwen hebben ook behoeftes. Ik moest harder zijn en nee zeggen(ik hoef geen slutshaming reacties). Ergens ben ik blij dat ik ervaring heb ,aan de andere kant zou ik de tijd terug draaien en harder zijn geweest.
Ik heb ook online gedate (bumble), maar daar is het erger en ik werd slecht behandeld, ik raad alle vrouwen datingapps af!
Ik heb voorderest geen vriendinnen meer, ik ben een beetje bang geworden voor vrouwen omdat ik de laatste jaren met vriendinnen waar ik close mee was ,gemene en jaloerse acties me gekwetst hebben. Op werk lukt het me niet om vriendinnen te maken.
Ik ben gepest op werk en school ,ik heb een onderbeet. De laatste jaren lijkt het wel dat overal waar ik kom, ik word gepest of voor schut gezet. Misschien niet door mn uiterlijk maar omdat ik iets zwaks of raars heb of is dit iets rotterdams, ik vind dit heel erg. Op straat schreeuwen jongens lelijke dingen naar me, misschien straal ik iets onzekers uit waardoor mannen me niet willen voor iets serieus. Omdat ik weinig mensen om me heen heb ga ik toch af en toe met een jongen mee naar huis ,omdat ik echt niet heel de tijd thuis wil zitten en me vervelen.
Ik woon in Rotterdam, misschien zijn er hier meer fuckboys dan in andere steden.
Ik ben jong maar merk dat ik echt de behoefte heb aan iets serieus. School en carrière maken boeit me niet zo meer ,maar ik doe wel een administratieve cursus.
Zijn er meer meiden met dit probleem, of wat is jouw advies?
Dankjewel dat je de moeite hebt gedaan om het te lezen.
Ik zit al lang met dit probleem en ik merk dat ik er erg mee bezig ben.
Mannen willen bij mij na de 1e date alleen bij mij of bij hun thuis afspreken. Voor sex duidelijk. Ik word er zo onzeker van. Ik ben 23 en woon thuis bij mijn moeder.
Toen ik 16 was werd ik ontmaagd door een jongen die wel moeite deed, maar ik vond hem eindstand niet leuk en hij wou niks serieus. In dat jaar ben ik gaan sletten en was ik makkelijk met jongens.
Ik heb met ongeveer 25 jongens sex gehad, waarvan ik er 10 er van denk , pfff waarom heb ik dat gedaan ze waren niet eens mn type maarja vrouwen hebben ook behoeftes. Ik moest harder zijn en nee zeggen(ik hoef geen slutshaming reacties). Ergens ben ik blij dat ik ervaring heb ,aan de andere kant zou ik de tijd terug draaien en harder zijn geweest.
Ik heb ook online gedate (bumble), maar daar is het erger en ik werd slecht behandeld, ik raad alle vrouwen datingapps af!
Ik heb voorderest geen vriendinnen meer, ik ben een beetje bang geworden voor vrouwen omdat ik de laatste jaren met vriendinnen waar ik close mee was ,gemene en jaloerse acties me gekwetst hebben. Op werk lukt het me niet om vriendinnen te maken.
Ik ben gepest op werk en school ,ik heb een onderbeet. De laatste jaren lijkt het wel dat overal waar ik kom, ik word gepest of voor schut gezet. Misschien niet door mn uiterlijk maar omdat ik iets zwaks of raars heb of is dit iets rotterdams, ik vind dit heel erg. Op straat schreeuwen jongens lelijke dingen naar me, misschien straal ik iets onzekers uit waardoor mannen me niet willen voor iets serieus. Omdat ik weinig mensen om me heen heb ga ik toch af en toe met een jongen mee naar huis ,omdat ik echt niet heel de tijd thuis wil zitten en me vervelen.
Ik woon in Rotterdam, misschien zijn er hier meer fuckboys dan in andere steden.
Ik ben jong maar merk dat ik echt de behoefte heb aan iets serieus. School en carrière maken boeit me niet zo meer ,maar ik doe wel een administratieve cursus.
Zijn er meer meiden met dit probleem, of wat is jouw advies?
Dankjewel dat je de moeite hebt gedaan om het te lezen.
njune98 wijzigde dit bericht op 30-11-2021 17:05
7.52% gewijzigd
dinsdag 30 november 2021 om 19:28
Is goed. Kun jij dan reageren op de overige inhoud van de reacties die je hebt gekregen? Want ik denk oprecht dat er veel goeds in zit.
dinsdag 30 november 2021 om 19:58
Joh als je het leuk en lekker vond met die jongens dan is dat toch helemaal prima. Ik zou niet eens weten met hoeveel mannen ik sex heb gehad. Ik stuk meer dan jij in ieder geval. Een groot deel daarvan wel samen met mijn partner. Maar ik heb er van genoten. Verder boeit het me weinig.
Maar... als je wel liever een serieuze relatie wil dan kan je sex misschien beter uitstellen. Niet omdat die jongen dan eerder een relatie met je aan gaat maar omdat mannen meestal wel sex willen. Ook als ze je niet leuk vinden. En de meeste vrouwen ontwikkelen met sex vrij snel gevoel en verbinden daar allerlei conclusies aan.
Wat ik deed toen ik nog date was dit... vond ik een man leuk voor eventueel een relatie? Dan had ik in het begin geen sex met hem. Eerst kijken of hij mij ook leuk vindt en of hij wel zo leuk is als hij lijkt voor ik er allerlei emoties aankoppelden. Vond ik een man sowieso niks en had ik wel zin in sex (met hem) dan deed ik dat gewoon. Ik was er wel eerlijk over hoor...
Alleen met mijn vriend dan weer niet. Die vond ik zo leuk dat ik op de eerste date heel graag met hem wilde sexen. En ik was zelfs degene die initiatief nam :p gelukkig is dat helemaal goed gekomen.
Maar... als je wel liever een serieuze relatie wil dan kan je sex misschien beter uitstellen. Niet omdat die jongen dan eerder een relatie met je aan gaat maar omdat mannen meestal wel sex willen. Ook als ze je niet leuk vinden. En de meeste vrouwen ontwikkelen met sex vrij snel gevoel en verbinden daar allerlei conclusies aan.
Wat ik deed toen ik nog date was dit... vond ik een man leuk voor eventueel een relatie? Dan had ik in het begin geen sex met hem. Eerst kijken of hij mij ook leuk vindt en of hij wel zo leuk is als hij lijkt voor ik er allerlei emoties aankoppelden. Vond ik een man sowieso niks en had ik wel zin in sex (met hem) dan deed ik dat gewoon. Ik was er wel eerlijk over hoor...
Alleen met mijn vriend dan weer niet. Die vond ik zo leuk dat ik op de eerste date heel graag met hem wilde sexen. En ik was zelfs degene die initiatief nam :p gelukkig is dat helemaal goed gekomen.
dinsdag 30 november 2021 om 20:08
Ja ik heb ook gemerkt dat mannen alsnog met je naar bed willen ook al vinden ze je niet leuk haha. Mijn probleem is dus als ik een man wil voor een relatie en sex wil uitstellen, hij niet meer wil afsprekenabracadabra schreef: ↑30-11-2021 19:58Joh als je het leuk en lekker vond met die jongens dan is dat toch helemaal prima. Ik zou niet eens weten met hoeveel mannen ik sex heb gehad. Ik stuk meer dan jij in ieder geval. Een groot deel daarvan wel samen met mijn partner. Maar ik heb er van genoten. Verder boeit het me weinig.
dinsdag 30 november 2021 om 20:28
dinsdag 30 november 2021 om 20:31
Dan is het dus niet iemand die jij zoekt. Zo filter je de foute mannen er tussen uit. Er komt er vanzelf echt 1 die dat wel wil. Je kan het helaas niet afdwingen.
dinsdag 30 november 2021 om 21:18
Helaas ja.abracadabra schreef: ↑30-11-2021 20:31Dan is het dus niet iemand die jij zoekt. Zo filter je de foute mannen er tussen uit. Er komt er vanzelf echt 1 die dat wel wil. Je kan het helaas niet afdwingen.
dinsdag 30 november 2021 om 21:21
Dat probeer ik , ik merk idd als je heel de dag druk bezig bent, het minder is maar het gevoel blijft klagen..dansenindewind schreef: ↑30-11-2021 17:16Laat jongens en mannen even voor wat het is. Richt je op je eigen persoonlijke ontwikkeling. Dan ben je niet meer afhankelijk van de wispelturigheid van de “liefde” van een man.
Bedenk wie je over 5 jaar wil zijn. Wat wil je bereikt hebben en wat moet je doen om dat voor elkaar te krijgen.
Je wordt niet wie je hoopt of wenst te zijn, maar waar je diep van binnen van overtuigd bent.
Je bent de moeite waard en wanneer je dat ook vindt dan kan je leven er over 5 jaar 180 graden anders uit zien.
Maar alleen als jij NU de verantwoordelijkheid neemt voor jouw leven.
dinsdag 30 november 2021 om 21:49
Dat is denk ik omdat je een probleem met jezelf hebt en je zoekt de oplossing buiten jezelf.
Maar ik veroordeel je niet, ik had het ook toen ik jouw leeftijd was, trok foute mannen aan die zagen dat ik onzeker was en de leuke mannen zagen me niet staan. Het duurde 20 jaar voordat ik mijn waarde begon te zien.
Op een dag komt er een vent voorbij die jou ziet staan en lijkt het te mooi om waar te zijn. En dat is het ook. Maar daar leer je dan van.
dinsdag 30 november 2021 om 22:05
Fijn dat je me snapt. Een paar geleden had ik dit niet ,de drang naar een relatie. Bij iedereen is het anders, mijn sterrenbeeld is tweeling wij kunnen heel moeilijk alleen zijn.Avage schreef: ↑30-11-2021 21:49Dat is denk ik omdat je een probleem met jezelf hebt en je zoekt de oplossing buiten jezelf.
Maar ik veroordeel je niet, ik had het ook toen ik jouw leeftijd was, trok foute mannen aan die zagen dat ik onzeker was en de leuke mannen zagen me niet staan. Het duurde 20 jaar voordat ik mijn waarde begon te zien.
Op een dag komt er een vent voorbij die jou ziet staan en lijkt het te mooi om waar te zijn. En dat is het ook. Maar daar leer je dan van.
woensdag 1 december 2021 om 09:22
Dat slaat natuurlijk nergens op. De mens is een kuddedier en uitzonderingen daargelaten functioneren wij allemaal beter als we niet alleen zijn.
Ik denk dat jij met iemand moet gaan praten die jou leert om jezelf waardevol te vinden. Dan wordt je een leuker mens en leuke mensen trekken leuke partners aan.
woensdag 1 december 2021 om 09:53
Mijn god. Ik ben maar een aantal jaren ouder dan jij, maar ik vind jouw manier van spreken echt schrijnend. Je komt heel puberaal over. Praat gewoon normaal in plaats van met termen als 'fuckboys' etc. Straattaal is leuk als je 14 of 15 bent, maar daarna is het gewoon treurig. Dus allereerst, stop daarmee. Ik vermoed dat je ook mannen aantrekt die in straattaal communiceren. Dat is niet stoer, dat is heel treurig en zou eigenlijk al een afknapper moeten zijn.
Zorg dat je dingen op orde hebt. Die mannen zijn je kleinste probleem. Zorg voor jezelf, het hebben van werk, hobby's, leuke contacten met vrienden. Ga sparen, plannen maken voor jezelf en zorgen voor eigen onderdak. Bouw je leven op zonder kerel. Je stelt je enorm afhankelijk op. Wat wil jij bereiken in het leven? Je begeeft je tussen mensen die dezelfde mentaliteit hebben als jij, onbewust trek je dat aan. Zorg er dus voor dat je dat ontstijgt en ga van jezelf houden. Geef jezelf een schop onder je kont en ga op zoek naar jezelf.
Tekortkomingen verzinnen onder het mom 'dit hoort bij mijn sterrenbeeld, dus ik ben zo' is echt de grootste onzin. Een of andere hype om ineens je sterrenbeeld overal bij te betrekken. Ook erg infantiel, maar goed.
In de zoektocht naar jezelf hoort geen kerel thuis, dat komt pas later. Dat moet je focus helemaal niet zijn nu.
Kortom: werk aan de winkel en word volwassen.
Zorg dat je dingen op orde hebt. Die mannen zijn je kleinste probleem. Zorg voor jezelf, het hebben van werk, hobby's, leuke contacten met vrienden. Ga sparen, plannen maken voor jezelf en zorgen voor eigen onderdak. Bouw je leven op zonder kerel. Je stelt je enorm afhankelijk op. Wat wil jij bereiken in het leven? Je begeeft je tussen mensen die dezelfde mentaliteit hebben als jij, onbewust trek je dat aan. Zorg er dus voor dat je dat ontstijgt en ga van jezelf houden. Geef jezelf een schop onder je kont en ga op zoek naar jezelf.
Tekortkomingen verzinnen onder het mom 'dit hoort bij mijn sterrenbeeld, dus ik ben zo' is echt de grootste onzin. Een of andere hype om ineens je sterrenbeeld overal bij te betrekken. Ook erg infantiel, maar goed.
In de zoektocht naar jezelf hoort geen kerel thuis, dat komt pas later. Dat moet je focus helemaal niet zijn nu.
Kortom: werk aan de winkel en word volwassen.
woensdag 1 december 2021 om 10:22
dankjewel voor de positiviteitNO-seven schreef: ↑30-11-2021 15:43En niet zo hard zijn voor jezelf. Veel vrouwen hebben een slet-fase, ik in ieder geval wel. Ik noem het dan netjes de onderzoeksfase… gewoon te kijken wat je zoekt.
Maar heb niet meer uit verveling meer seks, TO. En niet enkel voor de aandacht als je weet dat je raar behandeld zal worden achteraf.
Het hoeft niet, en je bent echt meer waard dan dat. Je hebt die bevestiging niet nodig van mannen.
woensdag 1 december 2021 om 10:27
Mede-tweelingen meld zich!
Tweelingen kunnen helemaal niet moeilijk alleen zijn? ‘Wij’ kunnen wel moeilijk zijn, wisselvallig, snel verveeld
Ik ben dan wel een vrouw die prima voor zichzelf zorgt: opleiding / baan, kan mijn eigen geld uitgeven en ik los mijn behoeftes ook wel op als ik geen geschikte partner heb.
Werk aan jouw leefomstandigheden en je eigenwaarde. Op dit moment ben jij zelf toch ook geen geschikte partner voor iemand? Wees je persoon die je graag zou ontmoeten zou ik zeggen.
pauwenveer wijzigde dit bericht op 01-12-2021 10:33
6.29% gewijzigd
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
woensdag 1 december 2021 om 10:38
ik hoor vaker dat mensen denken dat ik een laag zelfbeeld heb, waarom denk jij dat?Growingpains schreef: ↑01-12-2021 10:29Ik denk dat je eerst in therapie eventueel aan je zelfbeeld moet gaan werken, zodat je je minder afhankelijk op gaat stellen. Dat straal je vervolgens ook uit!
en mensen die alleen negatieve willen zeggen hoeven niet te reageren
woensdag 1 december 2021 om 10:42
Ah, alleen gewenste reacties! Dat kun je dan beter even in de openingspost zetten.
Geen laag zelfbeeld (zeg je zelf) in combinatie met wat je schrijft wekt bij mij dan weer de indruk dat je gewoon niet zo’n prettig iemand bent. High maintenance zeg maar.
Geen laag zelfbeeld (zeg je zelf) in combinatie met wat je schrijft wekt bij mij dan weer de indruk dat je gewoon niet zo’n prettig iemand bent. High maintenance zeg maar.
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
woensdag 1 december 2021 om 12:41
Als je schrijft dat je nergens zin in hebt, op je 23e bij je moeder woont, geen werk of hobby’s hebt waar je plezier uithaalt en daar gaat je probleem niet over, maar wel over de mannen die je aantrekt, dan denk ik dat je niet zo goed voor jezelf zorgt.
woensdag 1 december 2021 om 13:04
woensdag 1 december 2021 om 14:19
Ik wil werken hoor,maar met mijn diploma's gaat het moeilijk. Daarom doe ik een cursus. Ik heb hobbies. Weet iemand of het makkelijk is om een antwerpen,belgie een kamer te vinden?ninanoname schreef: ↑01-12-2021 12:41Als je schrijft dat je nergens zin in hebt, op je 23e bij je moeder woont, geen werk of hobby’s hebt waar je plezier uithaalt en daar gaat je probleem niet over, maar wel over de mannen die je aantrekt, dan denk ik dat je niet zo goed voor jezelf zorgt.
woensdag 1 december 2021 om 14:21
Ik vind dat dus ook niet veel. Als ik nou iemand vindt die de moeite zou doen om een krantenwijk erbij te nemen ,zou het goed zijn.EHV1981 schreef: ↑01-12-2021 13:04Ik vind 200 euro als minimum helemaal niet zo een hoog bedrag. Dat is best coulant van je en mannen die dat niet kunnen betalen kunnen dat eventueel een krantenwijk erbij nemen (en eventueel nog een folderwijk voor de zaterdagmiddag). Je houdt het zo voor iedereen bereikbaar.