Leuk meisje op de achtergrond

19-10-2007 16:06 4147 berichten
Na het gemopper op het enge model van een tijdje terug, mag het ook wel gezegd worden: wat een lief meisje staat er deze week op het scherm. En wat heeft ze een mooie neus. En een leuk mutsje. En wat is dat groen rustgevend. :-)

Mag deze nog even blijven?
Alle reacties Link kopieren
Liggen nog op haar nachtkastje
Leuke meid, stom outfitt, stomme mislukte bondgirl pose die totaal niet overkomt.

Het lijkt net alsof ze een harembroek aanheeft en dan tot over haar tieten opgetrokken!
Voeten kan ik niet zien (ook niet na F11) en ik denk dat een panty idd leuker had geweest dan een legging.

In tegenstelling tot 99% van de schrijvers hier vindt ik het jurkje wel erg leuk. Ik zeg ik hou ervan
Foto is het bewijs dat zelfs al trek je Igone een leren aardappelzak aan, ze ook dan nog steeds een ontzettend mooie vrouw is! En een van Neerland's beste danseressen. Van mij had ze wel in een tuttu en op spitzen gefotografeerd worden.....
de meeste ballerina's hebben hun borsten in een andere jaszak zitten toch... iig klassiek dan. Haha Reverie nu je het zegt, lijkt inderdaad zo, typisch...
Nieuwe achtergrond... Eerst zag ik ineens Lisa 'X-Factor' van heel dichtbij met een rode achtergrond (schrok ervan hoe dichtbij ze ineens was), toen het meisje met de mama tattoo en nu weer de dame die er de hele week al stond...

Maar goed, het zal dus de bedoeling zijn dat Lisa aan de beurt is voor deze week?
Ik heb nog steeds Miep Komo.
Snap ut ook nie! Maar het zal zo vanzelf wel weer veranderd worden. De achtergrond wordt rood in ieder geval.
Durf haast niet meer te kijken.... Hoe erg zullen ze het volgende meisje stylish mishandelen?
Ik dacht dat we deze week Yolanthe zouden gaan zien?
Peas on earth!
yolanthe, hoe KRIJGEN ze het voorelkaar om mooie vrouwen in kutposes lelijk te maken op fotos?

de vorige was een mooie meid die er lelijk op stond en yo staat er ook weer debiel en onvoordelig bij.
Ha zowaar... daar ís ze al!

Ik vind dat ze er een beetje onnozel bijstaat, niet bepaald met opgeheven hoofd. Ik denk dat het maar goed is dat ze zich niet omdraait, want dat jurkje/gevalletje bedekt haar billen vast niet.
Peas on earth!
En daar is Yolanthe
yo, in een ecru kleutergewaadje in een onzekere pose alsof ze net in dr broek gepiest heeft.
Het werd blauw en Yolanthe, bijna goed Ring!

Yolanthe: leuk! Jurkje: geen smoel 2009!
Ik vind het wel een leuke foto. Jurkje is alleen belachelijk.
quote:RosieRo schreef op 12 juni 2009 @ 12:31:

yolanthe, hoe KRIJGEN ze het voorelkaar om mooie vrouwen in kutposes lelijk te maken op fotos?

Sowhé het is echt een gave! Arm kind en ze heeft al zoveel te verduren gehad.
Die stand van dat been doet suggeren dat ze een paar stalpoten heeft. Het jurkje (?) is alles behalve flatteus.

Maar wat heeft ze een prachtige kop met haar!
o is dit Yolanthe.

Volgens mij had Yolanthe dan geen tijd om te poseren en hebben ze het hoofd van Yolaanthe op een ander lijf gefotoshopt. Het past allemaal niet bij elkaar
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Het meel van onze (overigens uitstékende) bakker komt in de zakken die de arme en beeldschone Yolanthe aanheeft.

Wat een mooie vrouw is het toch.
Ze kijkt idd echt verdrietig. Je kunt de wallen zien zitten door de make-up heen.
Yolanthe is inderdaad een mooie vrouw. Jammer van die knieen zo... Het jurkje best leuk maar dan op een stoere spijkerbroek. Net jammer weer zo.
Hee Yolanthe. Verrassing! (Hebben we Lisa dan een keer gehad toen ik een week afwezig was ofzo?)

Suffe pose, lelijke schoenen. Maar ze blijft mooi.
Ik had verwacht dat de achtergrond groen zou zijn deze keer. Deze kleur is wel mooi, maar de pose en kleding is weer rampzalig.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
wat een debiel jurkje..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven