Kadootje!

08-06-2009 10:29 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Okee, hierbij een vraag. Ik ben op vakantie geweest en heb toendertijd voor mijn liefde een leuk kado meegenomen. Nu is hij 2 dagen naar het buitenland geweest maar hij heeft niks voor mij meegenomen. Nu ven ik eigenlijk onwijs boos, vooral omdat hij voor zichzelf enorm veel kleding heeft gekocht. En voor mij dus niks. Hij weet dat er iets is, maar ik durf het niet te zeggen. Wat zouden jullie doen in deze case?
quote:Nathaliedje1983 schreef op 08 juni 2009 @ 10:29:

Okee, hierbij een vraag. Ik ben op vakantie geweest en heb toendertijd voor mijn liefde een leuk kado meegenomen. Nu is hij 2 dagen naar het buitenland geweest (Belgie) maar hij heeft niks voor mij meegenomen. Nu ven ik eigenlijk onwijs boos, vooral omdat hij voor zichzelf enorm veel kleding heeft gekocht. En voor mij dus niks. Hij weet dat er iets is, maar ik durf het niet te zeggen. Wat zouden jullie doen in deze case?

als je er echt zo mee zit zou ik het zeggen, zo van sorry dat ik kribbig ben maar ik had gehoopt dat je een aardigheidje voor me mee zou brengen.

Heel eerlijk gezegd zou ik zelf niet boos zijn als ie het niet deed maar wel een beetje verbaasd, ik krijg nl altijd een aardigheidje van hem als hij van huis is of zomaar...
Gul qua geld laten rollen bedoel je ? of gul zijn met ; lachen , knuffels , liefde geven , en dat soort onmateriele zaken ?

Waarom vind je gul zijn zo belangrijk ? Voel je je meer geliefd als je iets tastbaars hebt ? Of zit je zelf krap bij kas ? Of zoek je een rijke man ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Nathaliedje1983 schreef op 08 juni 2009 @ 10:54:

Nou ik ben wel boos....omdat hij weet dat ik het zo belangrijk vindt als een man gul is. Nu komt het over van: ik koop voor mijzelf maar voor haar lekker niks!!!Word eens volwassen dreinende kleuter..
ik zou hem meteen dumpen, tsssss, wat denkt hij wel niet zeg. Pffff het moge duidelijk zijn dat deze man jou niet waardig is.

En nu even serieus:

Je moet je niet zo aanstellen.

En ik vind dat je erg materialistisch bent. Beetje jammer.
Maak je niet zo druk, het is een man en die zijn nu eenmaal geen vrouwen en denken dus niet aan een kadootje als ze een weekend weg zijn
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Nathaliedje1983 schreef op 08 juni 2009 @ 10:29:

Okee, hierbij een vraag. Ik ben op vakantie geweest en heb toendertijd voor mijn liefde een leuk kado meegenomen. Nu is hij 2 dagen naar het buitenland geweest (Belgie) maar hij heeft niks voor mij meegenomen. Nu ven ik eigenlijk onwijs boos, vooral omdat hij voor zichzelf enorm veel kleding heeft gekocht. En voor mij dus niks. Hij weet dat er iets is, maar ik durf het niet te zeggen. Wat zouden jullie doen in deze case?Hij is weer grappig...
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Als hij zich nu al twee dagen afvraagt wat er is ( waarom zeg je het trouwens niet ? ) dan is de kans groot dat hij er in België gewoon geen tel aan gedacht heeft dat het eventueel wel zo attent zou zijn om .....dat jij het zo belangrijk vindt wanneer ...etc .
Je vind het belangrijk dat een man gul is?

Je bent onwijs boos als hij na 2 dagen (!) geen cadeau heeft meegenomen?

En denk je nou echt dat hij heeft gedacht: 'ik koop voor haar lekker niks??"

Ik zeg het bot maar eerlijk: je komt nu over als een golddigger met weinig vertrouwen in haar vriend.

Waarschijnlijk heeft hij er geen seconde aan gedacht dat het nodig zou zijn (wat ik zelf ook volkomen terecht vind).
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:itsme26 schreef op 08 juni 2009 @ 10:58:

Maak je niet zo druk, het is een man en die zijn nu eenmaal geen vrouwen en denken dus niet aan een kadootje als ze een weekend weg zijnIk voldoe aan alle eisen die de (natuur)wet stelt aan vrouw-zijn , maar ik zou er ook niet aan denken , vrees ik .
wat een materialistisch geneuzel, ik wil dat hij gul is, daar draait het toch niet om in een relatie

Nou ik ben wel boos....omdat hij weet dat ik het zo belangrijk vindt als een man gul is. Nu komt het over van: ik koop voor mijzelf maar voor haar lekker niks!!!Je had diamanten uit Antwerpen verwacht begrijp ik?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 juni 2009 @ 10:59:

[...]

Ik voldoe aan alle eisen die de (natuur)wet stelt aan vrouw-zijn , maar ik zou er ook niet aan denken , vrees ik .ik ook niet maar ik wilde even laten zien dat ik best wel een typische vrouw kan zijn
Nathaliedje , wat voor cadeau had je graag willen hebben , wat zou goed genoeg zijn geweest ?

-parfum

-belgische bonbons

-een sneeuwbol met Manneke Pis

-een kledingstuk

-sieraad

-iets anders

Wat heb je hem gegeven ?
Haha! Nou dan kan hij ook zeker zijn verjaardagscadeau wel vergeten!!

Nou ik ben wel boos....omdat hij weet dat ik het zo belangrijk vindt als een man gul is. Nu komt het over van: ik koop voor mijzelf maar voor haar lekker niks!!!

En jij komt hier over als een verwend,drammend kind van 5..

Hoe oud ben je eigenlijk?
Dit meen je niet..
Ja, Ik vraag me ook af.. Hoe lang was jij weg en wat heb je toen voor hem meegenomen?! En voldoet hij dan verder wel aan jou wensen in zijn gulheid?!
Kans is groot dat Nathaliedje geboren is in 1983.............
quote:Winterdip schreef op 08 juni 2009 @ 11:00:

[...]

Je had diamanten uit Antwerpen verwacht begrijp ik?Ja waarschijnlijk wel om dan vervolgens te zeiken dat het maar een paar oorbellen waren en er geen ketting,armband en ring bij zaten..
Hmmm.. het vergrootglas werpt een verhelderend licht op de zaak. Misschien moet je je afvragen of de verwachtingen die je hebt van een relatie wel reëel zijn en of jij aan bepaalde zaken (zoals het niet meenemen van een cadeau) niet te veel verbindt (zoals: hij houdt niet van me?).
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:superstar_2 schreef op 08 juni 2009 @ 11:04:

[...]

En jij komt hier over als een verwend,drammend kind van 5..

Hoe oud ben je eigenlijk?Volgens mij 25 of 26, als ik naar haar nick kijk. Ongelooflijk
quote:superstar_2 schreef op 08 juni 2009 @ 11:06:

[...]

Ja waarschijnlijk wel om dan vervolgens te zeiken dat het maar een paar oorbellen waren en er geen ketting,armband en ring bij zaten.. Diamonds..... Are a girls best FRRRRRIEND!!!!
quote:Nathaliedje1983 schreef op 08 juni 2009 @ 10:51:

Nou het komt nu over alsof ik dit heel belangrijk vindt...maar dat valt wel mee. Ik heb alleen nog nooit een kado gekregen :(

Belangrijk genoeg om 2 dagen te mokken en hem in onwetendheid te laten wat er is.

En nog nooit een kadootje gekregen, als dat een belangrijk issue is in een relatie of voor jou teken van liefde, dan zal je toch een ander vriendje moeten zoeken. Misschien geeft hij helemaal niet om kadootjes.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
[quote]Broedkippetje schreef op 08 juni 2009 @ 11:06:

Hmmm.. het vergrootglas werpt een verhelderend licht op de zaak. quote]

Inderdaad ! Ik zou ook mijn geld niet spenderen aan iemand die mijn beste vriend versiert .

Raar is dat he ?
quote:Winterdip schreef op 08 juni 2009 @ 11:08:

[...]

Diamonds..... Are a girls best FRRRRRIEND!!!!Jaaah dat wel natuurlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven