Kadootje!

08-06-2009 10:29 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Okee, hierbij een vraag. Ik ben op vakantie geweest en heb toendertijd voor mijn liefde een leuk kado meegenomen. Nu is hij 2 dagen naar het buitenland geweest maar hij heeft niks voor mij meegenomen. Nu ven ik eigenlijk onwijs boos, vooral omdat hij voor zichzelf enorm veel kleding heeft gekocht. En voor mij dus niks. Hij weet dat er iets is, maar ik durf het niet te zeggen. Wat zouden jullie doen in deze case?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 juni 2009 @ 11:08:

[quote]Broedkippetje schreef op 08 juni 2009 @ 11:06:

Hmmm.. het vergrootglas werpt een verhelderend licht op de zaak. quote]

Inderdaad ! Ik zou ook mijn geld niet spenderen aan iemand die mijn beste vriend versiert .

Raar is dat he ?O ze had dus eigenlijk helemaal geen kadootje verdient? aha..
Wow word je hier al onwijs boos om?

Dan hoop ik voor je vriend dat hij je nooit een écht goede reden geeft om boos te worden

*Ziet Nataliedje in een groot groen monster veranderen*
quote:superstar_2 schreef op 08 juni 2009 @ 10:54:

Geen kadootje? schande.!!!!

Optiefen met die man..
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Helianthusje schreef op 08 juni 2009 @ 11:15:

Wow word je hier al onwijs boos om?

Dan hoop ik voor je vriend dat hij je nooit een écht goede reden geeft om boos te worden

*Ziet Nataliedje in een groot groen monster veranderen*Ja hier word nathaliedje boos om terwijl haar vriend pas echt een reden heeft om boos te zijn,aangezien ze zijn beste vriend versiert heeft.
dat was gewoon gein. En dat wist hij heel goed. maar jullie vinden kadoos dus niet belangrijk???
quote:Nathaliedje1983 schreef op 08 juni 2009 @ 11:34:

dat was gewoon gein. En dat wist hij heel goed. maar jullie vinden kadoos dus niet belangrijk???Het gaat er toch niet om wat wij vinden. Ik vind je een kinderachtige puber die dreint om een kadootje. Grow up.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Je bent boos omdat jij hem een cadeau hebt gegeven toen je weg was, maar hij jou niks heeft gegeven toen hij weg was. Je verwachtte gewoon een cadeau omdat jij er 1 hebt gegeven en je nooit een cadeau gekregen hebt. Je hebt je vriend toch, lijkt mij het mooiste cadeau om te krijgen.

Materiaal bepaald dus in hoeverre je van elkaar houdt? Goh ff nieuw interieur kopen...

Jij vindt het pas een gelijkwaardige relatie als je wat krijgt van hem omdat jij hem iets hebt gegeven. Succes met de verdere relatie.

Ik snap ut nie heur.

dat was gewoon gein. En dat wist hij heel goed. maar jullie vinden kadoos dus niet belangrijk???

Niet als iemand 2 dagen naar Belgie gaat, nee. En als je bij het minste geringste al een cadeau verwacht voorspel ik dat je nog vaak boos gaat worden in je leven.

Ik kan me voorstellen dat je boos wordt als je vriend je verjaardag vergeet maar verder kan ik me serieus niets voorstellen bij "cadeautjes verwachten"... En zeker niet bij zulke onbenulligheden als 2 dagen naar Belgie gaan.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Nee, niet na 2 dagen België nee.

Als hij nou 6 weken in Zuid-Afrika was geweest... maar dan zou ik het ook eerder jammer vinden, dan dat ik er boos om zou zijn.

En de gedachte: 'hij koopt wel van alles voor zichzelf en zal wel denken: ik koop lekker niets voor haar' zou niet in mij opkomen, en vond ik ook het meest opvallende aan jouw posts. Als je denkt dat je vriend zo denkt, zit er iets mis.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
vind het niet belangrijk per se, maar wel heel leuk als ik iets krijg.

Soms zomaar, soms als hij in een andere stad is geweest. Maar hij is een kei in het uitzoeken van iets leuks, altijd heel persoonlijk en attent.

Gisteren nog, een boekje van het waterlooplein, een schitterend geillustreerde biografie over een van mijn favoriete schrijvers. Met privefotos en prenten uit die tijd (1900), het boekje zelf is denk ik uit de jaren 50.
ik geef niet om kadoos nee, ik vind het veel prettiger dat ik iemand heb die als ik een kutdag achter de rug heb mijn bad aanzet zodat ik er lekker in kan duiken als ik thuis ben of een lieve groet op ons memobord

Materiële dingen daar geef ik werkelijk geen ene moer om, een kadootje krijgen is leuk maar het is geen must in een relatie
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
dubbel

In je andere topic zeg je dat je van alles doet om hem dwars te zitten zoals zijn vriend versieren,de hele dag bot tegen hem doen enz.

Hij gaat liever 4 avonden in de week met zijn vrienden op stap dan dat hij bij jou is en jij maakt je druk om een kadootje?

Nee, ik vind kado's niet belangrijk. Zeker niet na 2 dagen in het buitenland geweest te zijn.

Verjaardag vergeten vind ik van een iets andere orde (al hoef ik dan weer niet persé een kado)
dumpen die gek!

dat was gewoon gein. En dat wist hij heel goed. maar jullie vinden kadoos dus niet belangrijk???Nee, dat vind ik niet belangrijk. Natuurlijk is kadootjes krijgen leuk. Maar verwachten...
Ik vind cadeautjes totaal onbelangrijk, dat maakt het des te leuker om ze te krijgen.

Wat had jij trouwens voor hem meegenomen?
Misschien krijg je je cadeautje wel nadat je de SOA-test hebt gedaan...

Proficiat!
Nou ik had voor hem wat souveniers meegenomen en wat kleding.

Nee. Ik vind het veel belangrijker dat zijn gezicht oplicht als ik weer thuis kom. Dat hij leuke dingen verzint om samen te doen. Dat hij enthousiast reageert als ik iets verzin. Dat hij echte interesse heeft in mijn leven en wat mij bezig houdt. Dat ik dat ook voor hem heb. Dat als ik doodmoe thuiskom van werk hij wil koken voor ons en omgekeerd. Dat we ons samen voelen.

Ik vind het leuk om als ik alleen de stad in ga iets leuks voor hem mee te nemen. Zo ook als ik alleen naar het buitenland. Hij is daar niet mee bezig. Soms doet hij het wel, meestal niet. Ik geef hem cadeautjes omdat ik het leuk vind om hem iets te geven, niet omdat ik iets terug verwacht.

Onze relatie voelt in balans, ondanks dat we niet bij alles precies evenveel en hetzelfde doen. Ieder uit zijn liefde anders en ieder heeft ook dingen die hij graag doet of minder graag. Daardoor doe je verschillende dingen, maar kan het wel een prima evenwicht zijn.
quote:Digitalis schreef op 08 juni 2009 @ 12:13:

Misschien krijg je je cadeautje wel nadat je de SOA-test hebt gedaan...

Proficiat!
Nathaliedje, ik vind je een huilie.
quote:Nathaliedje1983 schreef op 08 juni 2009 @ 12:16:

Nou ik had voor hem wat souveniers meegenomen en wat kleding.

BOEHOEHOE.

Als ik hem was geweest had ik een pakje zakdoekjes gekocht voor je, dan had je die mooi kunnen gebruiken met je gehuil.
Suf zeg. Ik zou het uitmaken.
Aikidoka, goed gezegd! Het mooiste cadeau vind ik begrip, liefde en affectie. Ik hou van mooie spullen, maar ik vind bovenstaande zaken veel belangrijker (en man, laat je handjes 's wapperen, als jij die leuke Guccischoentjes wil, koop ze lekker zelf..).

Ik vind cadeautjes meebrengen voor bijvoorbeeld mijn ouders heel leuk (ze hebben een hoop souvenirs en bruikbaar spul uit een boel landen van me gekregen), maar ze verwachten het niet en vinden het net zo leuk als ik met lege handen aankom. In relaties geef ik dan af en toe een boek (vind ik erg leuk en persoonlijk) waarvan ik denk 'dat past bij 'm, dat gaat 'ie leuk vinden' met opdrachtje erin, heel leuk. Of een flesje wijn, bonbons...maar toch wel het meest mijn affectie. Sja, je kunt er geen prijs op plakken, dus is het onbetaalbaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven