Na het gemopper op het enge model van een tijdje terug, mag het ook wel gezegd worden: wat een lief meisje staat er deze week op het scherm. En wat heeft ze een mooie neus. En een leuk mutsje. En wat is dat groen rustgevend.
Foto is het bewijs dat zelfs al trek je Igone een leren aardappelzak aan, ze ook dan nog steeds een ontzettend mooie vrouw is! En een van Neerland's beste danseressen. Van mij had ze wel in een tuttu en op spitzen gefotografeerd worden.....
de meeste ballerina's hebben hun borsten in een andere jaszak zitten toch... iig klassiek dan. Haha Reverie nu je het zegt, lijkt inderdaad zo, typisch...
Nieuwe achtergrond... Eerst zag ik ineens Lisa 'X-Factor' van heel dichtbij met een rode achtergrond (schrok ervan hoe dichtbij ze ineens was), toen het meisje met de mama tattoo en nu weer de dame die er de hele week al stond...
Maar goed, het zal dus de bedoeling zijn dat Lisa aan de beurt is voor deze week?
Ik vind dat ze er een beetje onnozel bijstaat, niet bepaald met opgeheven hoofd. Ik denk dat het maar goed is dat ze zich niet omdraait, want dat jurkje/gevalletje bedekt haar billen vast niet.
Volgens mij had Yolanthe dan geen tijd om te poseren en hebben ze het hoofd van Yolaanthe op een ander lijf gefotoshopt. Het past allemaal niet bij elkaar
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Anoniem_12394
vrijdag 12 juni 2009 om 12:37
Het meel van onze (overigens uitstékende) bakker komt in de zakken die de arme en beeldschone Yolanthe aanheeft.
Wat een mooie vrouw is het toch.
Anoniem_64bbea429fdd7
vrijdag 12 juni 2009 om 12:38
Ze kijkt idd echt verdrietig. Je kunt de wallen zien zitten door de make-up heen.
Ik had verwacht dat de achtergrond groen zou zijn deze keer. Deze kleur is wel mooi, maar de pose en kleding is weer rampzalig.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?