Vriend en vrouwen

13-12-2021 11:52 172 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik plaats niet vaak wat maar wel een dagelijkse mee lezer dus ik weet dat ik hier terecht kan,.

We lopen hier tegen een soort van probleem aan, ik heb een hele lieve vriend al een tijd, echt een schat en binnen de relatie gaat alles super, mn vriend is van zichzelf heel sociaal, behandeld iedereen hetzelfde en praat ook tegen iedereen hetzelfde, man, vrouw, uiterlijk, maakt hem allemaal niks uit, hij doet even leuk en aardig tegen iedereen en kan ook goed interesse tonen in mensen.
Mede hierdoor heeft hij al meerdere malen vrouwen uit de omgeving ( die gewoon van mij afweten) achter zich aan gehad. Er hebben zich daardoor verschillende situaties voor gedaan vanuit die vrouwen met echt respectloos gedrag naar mij toe ook. Mijn vriend staat 100% achter mij hoor en bij zulke signalen of acties praat hij ook niet meer tegen ze. T zijn voornamelijk vrouwen die we dan via via kennen, zelfs een buurvrouw om de hoek, en 1 die met mij wou vechten terwijl mn vriend echt geen aanleiding had gegeven. Het lijkt wel of ik met een stel pubers te maken heb hier! Mijn vriend was al zover dat hij tegen me zei dat hij anders het vrouwelijke ras in vervolg gewoon zou ontwijken, maar ik wil juist dat hij gewoon kan blijven wie hij is, ik vind namelijk dat hij er totaal geen aanleiding toe heeft gegeven, hij is gewoon een heel sociaal mens die oprecht in anderen geïnteresseerd is en dat word verkeerd opgevat door het andere geslacht. Tussen onszelf is het geen issue hoor, maar ik vraag mij serieus af of dit nou normaal is? Ik heb dit in geen enkele andere relatie meegemaakt maar misschien kan dat ook komen omdat dat wat stillere types waren dan mijn vriend. Dus meer mijn vraag van is dit normaal? Herkent iemand dit soort gedrag?
Ik vind het namelijk echt niet leuk, en het is nu al meerdere malen gebeurd en dan gewoon recht voor mijn neus vaak.
Vechten met jou omdat?
FeeLucifer01 schreef:
13-12-2021 11:54
Vechten met jou omdat?
Ja, was ik ook benieuwd naar?
Als in Jerry Springer o.i.d?
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Vechten om een vent?
Dan zijn jullie nog niet zo oud denk ik.

Je vriend kan zich een tikje minder amicaal gedragen, zodat andere vrouwen het niet als flirten zien. Ook kan hij iets meer melden dat hij niet beschikbaar is, omdat hij al bezet is.

Maar alle gedrag van die vrouwen komt voort uit hoe hij zich aan hen presenteert waardoor zij denken een kans bij hem te maken.
Cute... vechten om een vent.
FeeLucifer01 schreef:
13-12-2021 11:54
Vechten met jou omdat?

Nou geen idee eigenlijk, omdat mijn vriend bij mij ging zitten, ze ging bij ons zitten en snerpende opmerkingen over mij maken, me daarna helemaal negeren en lief doen tegen mijn vriend, toen hij dat doorhad deed hij gewoon zn arm om me heen en toen werd ze boos, ze had wel genoeg drank op dat wel
Doreia* schreef:
13-12-2021 11:56
Vechten om een vent?
Dan zijn jullie nog niet zo oud denk ik.

Je vriend kan zich een tikje minder amicaal gedragen, zodat andere vrouwen het niet als flirten zien. Ook kan hij iets meer melden dat hij niet beschikbaar is, omdat hij al bezet is.

Maar alle gedrag van die vrouwen komt voort uit hoe hij zich aan hen presenteert waardoor zij denken een kans bij hem te maken.
Dat laatste vraag ik mij af.
Aardig doen wordt ook vaak verward met iemand leuk vinden, zegt ook iets over degene tegen wie aardig gedaan wordt.
Zou wat zijn zeg...dan zou je als vrouw ook niet meer gewoon aardig kunnen zijn tegen mannelijke collega's, de pakketbezorger, de melkboer etc zonder een inbox vol dickpics
madamabanana schreef:
13-12-2021 11:58
Nou geen idee eigenlijk, omdat mijn vriend bij mij ging zitten, ze ging bij ons zitten en snerpende opmerkingen over mij maken, me daarna helemaal negeren en lief doen tegen mijn vriend, toen hij dat doorhad deed hij gewoon zn arm om me heen en toen werd ze boos, ze had wel genoeg drank op dat wel
Hoe oud zijn jullie?
Doreia* schreef:
13-12-2021 11:56

Ja, daag. Dus het ligt aan hem? :bonk:

Zo lust ik er nog wel een paar.
Het is op zijn minst opmerkelijk te noemen dat jouw vriend dit soort dames aantrekt. Misschien toch maar iets minder geïnteresseerd overkomen als vrouwen daar zo heftig op reageren. Ergens is hij blijkbaar toch niet duidelijk genoeg qua gepaste afstand houden. Dat 1 vrouw oogkleppen opgeeft tot daar aan toe, maar zoveel?..
sprokkelientje schreef:
Hoe oud zijn jullie?
Ik 31 hij 34
madamabanana schreef:
Nou, dit klinkt alsof ze dacht dat ze beet had en het niet kon hebben toen hij naast je ging zitten. Volgens mij wist ze niet dat jij zijn vriendin was en stond ze volgens zichzelf voor schut en dan moet het blijkbaar met drank erin zó worden opgelost.

Vriend mag zich echt íets minder zogenaamd beschikbaar opstellen.
RikM schreef:
13-12-2021 11:59

Ja, dat vind ik echt.
RikM schreef:
13-12-2021 11:59

Ergens gaat er iets niet helemaal goed qua sociaal gedrag van vriend als zoveel vrouwen er zo bijzonder op reageren.
madamabanana schreef:
13-12-2021 11:52
1 die met mij wou vechten terwijl mn vriend echt geen aanleiding had gegeven.
Is dit in Nederland?
Doreia* schreef:
13-12-2021 12:01
Vriend mag zich echt íets minder zogenaamd beschikbaar opstellen.

En niet te uitdagend kleden.
madamabanana schreef:

Jullie gaan om met tokkies. En daarnaast denk ik dat je vriend wel eens zich heel anders gedraagt als je er niet bij ben bij deze dames.

Niet gewoon sociaal, daar is namelijk geheel niets mis mee.
anoniem_404927 wijzigde dit bericht op 13-12-2021 12:03
5.69% gewijzigd
madamabanana schreef:
13-12-2021 12:00
Ik 31 hij 34
Dat had ik niet verwacht.
sprokkelientje schreef:
Aardig doen wordt ook vaak verward met iemand leuk vinden, zegt ook iets over degene tegen wie aardig gedaan wordt.
Zou wat zijn zeg...dan zou je als vrouw ook niet meer gewoon aardig kunnen zijn tegen mannelijke collega's, de pakketbezorger, de melkboer etc zonder een inbox vol dickpics
dat laatste is ook wel weer (deels) waar
niet iedere man snapt, dat een vrouw die gewoon aardig doet, niet meteen het bed in wil
daar heb ik in het verleden echt wel vervelende situaties mee meegemaakt
sprokkelientje schreef:
Nee, maar normaal aardig zijn, levert dat onder normale omstandigheden geen bergen aan bidders op. Dus waarschijnlijk is het gewoon heel aardig en op een manier die over het algemeen als flirten/interesse wordt gezien. Sommige mensen zijn heel aanrakerig, dat wordt bijvoorbeeld als interesse gezien. Praat hij vaak exclysief met ze, dus in een bar of via whatsapp. Dat ze daardoor denken veel kans te maken.
Nogmaal vermijden hoeft niet, iets minder wel. Want bepaald gedrag, levert wel bepaalde reacties op. Niet altijd, maar dit zijn best bijzondere situaties.

Trouwens, in wat voor omgeving zit jij dat andere vrouwen met jou willen vechten? Dat klinkt heel erg asociaal, heel jong of ik heb een nieuwe trend gemist.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Dulce_leche schreef:
13-12-2021 12:02
Ergens gaat er iets niet helemaal goed qua sociaal gedrag van vriend als zoveel vrouwen er zo bijzonder op reageren.
Ik denk dat er niets mis is met leuk omgaan met iedereen, ik denk dat TO veel gewoon niet weet van wat die vriend uitspookt. Icm met een hele rare tokkieomgeving.
Hij praat ook gewoon over mij in gesprekken en vaak zit ik er zelfs bij, persoonlijk vind ik niet dat hij dingen fout zegt, hij praat hetzelfde met vrouwen als met mannen, hij vraagt geen dingen zoals of ze single zijn, spreekt niet alleen met ze af, niks van dat. Hij komt gewoon heel enthousiast over
sprokkelientje schreef:
Dat is ook weer waar, zat vrouwen hebben dat dus wel, dickpics ongevraagd van mannen die niet normaal kunnen doen en bij alles denken dat iemand op ze zit te wachten. Misschien treft TO en vriend net dit soort vrouwelijke types die ipv foto's ongevraagd sturen willen vechten. Kan zeker.
Hij kan proberen wel sociaal te blijven maar ook gereserveerd ik was ook te amicaal en vaak mannen gehad die meer wouden en ik niet dus ik ben vriendelijk maar afstandelijk en praat altijd lovend over mijn partner.
Als ik mensen leer kennen zorg ik er altijd voor dat ik vrij snel ergens een "oh ja, mijn partner..." tussendoor laat vliegen, zodat het meteen op een normale manier duidelijk is dat ik bezet ben. Als je vriend dit ook doet, en die vrouwen zich nog zo gedragen dan moeten jullie zorgen dat jullie je in leukere kringen omgeven.

Maar ik heb ook vaak zat meegemaakt dat mannen nooit iets lieten doorschemeren over hun vriendin, en dat ik dat dan via iemand anders te horen moet krijgen terwijl ik al bezig was met flirten en 1-op-1 afspreken. Dat vind ik ook misleidend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven