Ik heb het moeilijk
woensdag 15 december 2021 om 16:15
Ik heb getwijfeld om mijn verhaal hier te tikken, maar ik ben zo van slag. Ik kan het met niemand kan delen en ik wil wel mijn verhaal kwijt en wil ook advies.
Het begon zo. Mijn leidinggevende toonde veel interesse. Hij zei al na 1 week dat hij me leuk vond en na nog ong 2 weken dat hij van me hield. Dat hij tot het einde met me wilde gaan en dat ik zijn soulmate ben. We kregen 3 weken na onze kennismaking al een relatie. Ik ben normaliter niet zo naief, maar op 1 of andere manier kwam hij zo overtuigend over dat hij zielsveel van me hield!
De dingen die ik zei voordat we een relatie kregen, was oa dat ik niet date met collega's. Hij zei dat hij mij onder een andere manager zou zetten. Waardoor ik dus wat met hem ging beginnen.
Ik zei tegen hem in het begin van onze omgang dat ik het lichamelijke wilde afhouden, dat we de tijd moeten nemen om elkaar beter te leren kennen. Ik vroeg hem hoe hij zo snel van me kon houden terwijl hij me helemaal niet goed kende. Hij zei dat hij onze film al had gezien! Dat ik puur en echt ben. Hij zei dat hij me niet met praatjes wilde misleiden en dat hij nooit dames negeert als hij ze heeft. Hij zei, het gevoel is er, waarom dan het lichamelijke afhouden! En tijd zegt niks en ik accepteer je in alles. 100%! Ik zei wat als je in de toekomst dingen aan me ziet die je niks vindt. Hij verzekerde me dat het niet zou gebeuren. Ik vond dit belangrijk omdat ik issues heb en hem dit van tevoren al had gemeld voordat we een relatie kregen. Hij wist de details nog niet. Maar wel de hoofdlijnen.
Hij wilde met me trouwen, kinderen. Hij had het aan zijn moeder verteld en wilde ook dat ik het aan mijn ouders zou vertellen.
3 weken toen we elkaar kenden en relatie kregen. 2 dagen later werden we intiem. Dus letterlijk seks na 3 weken elkaar gekend te hebben. Ik vertrouwde hem zo erg!
Na de seks werd hij opeens vaker geïrriteerd. Op de werkvloer deed ik van alles niet goed volgens hem en men die mij inwerkt. Hij had het over op staande voet ontslaan, dat ik me in het begin anders heb voorgedaan. Als een stabiele vrouw en dat hij daarop was gevallen. Ik zei hem dat het onzin was! Dat ik hem alles van tevoren heb gezegd en dat ik me niet eens anders kan voordoen. Hij noemde een mongool. Werd opeens heel jaloersig over een collega die bericht stuurde. Of als ik een jurkje aantrok. Ik vroeg hem of hij expres ruzie probeerde te maken? Hij werd kwaad om alles. Probeerde mij een schuldgevoel over alles aan te praten. Hij deed overal moeilijk over, waar ik was en als ik hem vertelde dat ik nog buiten was met een vriendin en alleen terugliep on het donker werd hij nog eens gek.
Dus in de 2 weken na de seks was hij opeens een heel andere persoon. We hadden toch daarna 2 keer seks wonder bovenwonder. Ik wilde gewoon geloven dat het echt was. Na de laatste keer seks afgelopen zaterdag zei hij opeens dat we waarschijnlijk uit elkaar zouden gaan en dat ik het niet aan mijn ouders moest vertellen. Niet veel later kregen we een grote ruzie omdat ik hem vertelde over zijn afkomst te hebben gelogen tegen een goede collega vriendin omdat ze er anders achter zou komen dat hij mijn vriend was en ik legde hem uit dat ik dit had gedaan om hem te beschermen. Hij ging hier heel erg over flippen en alles wat ik zei, interesseerde hem niet. Alsof hij van me af wilde. Hij zei, mongool en val dood. Je praat poep. En nu opdonderen uit mijn auto en dat het klaar tussen ons is. Alsof hij blij was dat hij ergens kwaad om kon worden. Sinds zaterdag heb ik niets van hem gehoord. Ik had hem nog een app gestuurd met mijn gevoelens, maar hij heeft dit genegeerd.
Ik voel me zo ellendig. Uiteindelijk is de overplaatsing naar andere manager niet doorgegaan en zit ik nog steeds onder hem. Ik ben bang dat ik puur gebruikt ben voor de seks. Hoe kan iemand die heeft gezegd je in alles te accepteren je zo laten vallen?
Het begon zo. Mijn leidinggevende toonde veel interesse. Hij zei al na 1 week dat hij me leuk vond en na nog ong 2 weken dat hij van me hield. Dat hij tot het einde met me wilde gaan en dat ik zijn soulmate ben. We kregen 3 weken na onze kennismaking al een relatie. Ik ben normaliter niet zo naief, maar op 1 of andere manier kwam hij zo overtuigend over dat hij zielsveel van me hield!
De dingen die ik zei voordat we een relatie kregen, was oa dat ik niet date met collega's. Hij zei dat hij mij onder een andere manager zou zetten. Waardoor ik dus wat met hem ging beginnen.
Ik zei tegen hem in het begin van onze omgang dat ik het lichamelijke wilde afhouden, dat we de tijd moeten nemen om elkaar beter te leren kennen. Ik vroeg hem hoe hij zo snel van me kon houden terwijl hij me helemaal niet goed kende. Hij zei dat hij onze film al had gezien! Dat ik puur en echt ben. Hij zei dat hij me niet met praatjes wilde misleiden en dat hij nooit dames negeert als hij ze heeft. Hij zei, het gevoel is er, waarom dan het lichamelijke afhouden! En tijd zegt niks en ik accepteer je in alles. 100%! Ik zei wat als je in de toekomst dingen aan me ziet die je niks vindt. Hij verzekerde me dat het niet zou gebeuren. Ik vond dit belangrijk omdat ik issues heb en hem dit van tevoren al had gemeld voordat we een relatie kregen. Hij wist de details nog niet. Maar wel de hoofdlijnen.
Hij wilde met me trouwen, kinderen. Hij had het aan zijn moeder verteld en wilde ook dat ik het aan mijn ouders zou vertellen.
3 weken toen we elkaar kenden en relatie kregen. 2 dagen later werden we intiem. Dus letterlijk seks na 3 weken elkaar gekend te hebben. Ik vertrouwde hem zo erg!
Na de seks werd hij opeens vaker geïrriteerd. Op de werkvloer deed ik van alles niet goed volgens hem en men die mij inwerkt. Hij had het over op staande voet ontslaan, dat ik me in het begin anders heb voorgedaan. Als een stabiele vrouw en dat hij daarop was gevallen. Ik zei hem dat het onzin was! Dat ik hem alles van tevoren heb gezegd en dat ik me niet eens anders kan voordoen. Hij noemde een mongool. Werd opeens heel jaloersig over een collega die bericht stuurde. Of als ik een jurkje aantrok. Ik vroeg hem of hij expres ruzie probeerde te maken? Hij werd kwaad om alles. Probeerde mij een schuldgevoel over alles aan te praten. Hij deed overal moeilijk over, waar ik was en als ik hem vertelde dat ik nog buiten was met een vriendin en alleen terugliep on het donker werd hij nog eens gek.
Dus in de 2 weken na de seks was hij opeens een heel andere persoon. We hadden toch daarna 2 keer seks wonder bovenwonder. Ik wilde gewoon geloven dat het echt was. Na de laatste keer seks afgelopen zaterdag zei hij opeens dat we waarschijnlijk uit elkaar zouden gaan en dat ik het niet aan mijn ouders moest vertellen. Niet veel later kregen we een grote ruzie omdat ik hem vertelde over zijn afkomst te hebben gelogen tegen een goede collega vriendin omdat ze er anders achter zou komen dat hij mijn vriend was en ik legde hem uit dat ik dit had gedaan om hem te beschermen. Hij ging hier heel erg over flippen en alles wat ik zei, interesseerde hem niet. Alsof hij van me af wilde. Hij zei, mongool en val dood. Je praat poep. En nu opdonderen uit mijn auto en dat het klaar tussen ons is. Alsof hij blij was dat hij ergens kwaad om kon worden. Sinds zaterdag heb ik niets van hem gehoord. Ik had hem nog een app gestuurd met mijn gevoelens, maar hij heeft dit genegeerd.
Ik voel me zo ellendig. Uiteindelijk is de overplaatsing naar andere manager niet doorgegaan en zit ik nog steeds onder hem. Ik ben bang dat ik puur gebruikt ben voor de seks. Hoe kan iemand die heeft gezegd je in alles te accepteren je zo laten vallen?
seeltje wijzigde dit bericht op 15-12-2021 16:27
4.85% gewijzigd
woensdag 15 december 2021 om 19:06
Bah. Wat een dropl.l. Dit is zo niet ok wat hij hier flikt. Een gokje; je bent niet de eerste bij wie bij dit trucje toepast.
Zoek steun bij de vertrouwenspersoon van je bedrijf. Leg haar uit wat er gebeurd is, dat je manager je benadert heeft, seks heeft afgedwongen en je nu wil ontslaan om ongegronde redenen. Als er meerdere klachten liggen, of steeds zijn afgewimpeld, dan kan dat je helpen. Zo niet dan is het lastig, maar mag je nog steeds voor jezelf opkomen.
Neem ook zelf het initiatief. Zoek een andere manager op en vraag of je kunt overstappen. Leg contact met hr en leg daar dezelfde vraag voor. Als hr vraagt waarom, ben eerlijk. Of zoek iets anders buiten het bedrijf.
En ga dan met jezelf aan de slag. Hoe komt het dat je denkt dat je binnen 2 weken van een man kunt houden. Hoe komt het dat je best handige principes hebt over wanneer je fysiek met iemand wordt en over seks op de werkvloer, maar die meteen laat vallen als iemand een paar mooie woorden zegt. Door dat te onderzoeken voorkom je dat een volgende pipo ook succes bij je heeft.
Zoek steun bij de vertrouwenspersoon van je bedrijf. Leg haar uit wat er gebeurd is, dat je manager je benadert heeft, seks heeft afgedwongen en je nu wil ontslaan om ongegronde redenen. Als er meerdere klachten liggen, of steeds zijn afgewimpeld, dan kan dat je helpen. Zo niet dan is het lastig, maar mag je nog steeds voor jezelf opkomen.
Neem ook zelf het initiatief. Zoek een andere manager op en vraag of je kunt overstappen. Leg contact met hr en leg daar dezelfde vraag voor. Als hr vraagt waarom, ben eerlijk. Of zoek iets anders buiten het bedrijf.
En ga dan met jezelf aan de slag. Hoe komt het dat je denkt dat je binnen 2 weken van een man kunt houden. Hoe komt het dat je best handige principes hebt over wanneer je fysiek met iemand wordt en over seks op de werkvloer, maar die meteen laat vallen als iemand een paar mooie woorden zegt. Door dat te onderzoeken voorkom je dat een volgende pipo ook succes bij je heeft.
woensdag 15 december 2021 om 19:18
Waarom zou je je vorige twee topics net vandaag weghalen? Daarin stonden idd een aantal dingen, waaruit bleek dat jij ook een aandeel hebt in deze situatie, dus ik snap het wel een beetje. Maar ik vind het ook een beetje schijnheilig, dat je het nu probeert te laten voorkomen dat jij als hulpeloos slachtoffer, overal bent ingetuind en bent gebruikt.
woensdag 15 december 2021 om 19:22
ik vind de tip van bewijzen verzamelen door een gesprek op te nemen niet eens een gekke tip, als je werkelijk nul bewijzen hebt (bijv. geen whatsapp geschiedenis of mailtjes oid hebt). Want dan wordt het zijn woord tegen haar woord, waarbij de neiging is om de manager te geloven en niet haar. Straks speelt zo'n idioot het spelletje dat zij gekke henkie is en kennelijk een issue heeft omdat ze opdracht x niet kreeg of iets anders, waardoor ze het zo speelt.viva-amber schreef: ↑15-12-2021 18:51Ik zou juist niet naar bewijs gaan vissen. De kans is groot dat je dan een proces met de vertrouwenspersoon juist verstoord en het bedrijf er niet meer objectief mee om kan gaan. Het gaat om je veiligheid op het werk.
Als ze bewijs heeft, hoeft ze niet meer bewijs te hebben. Maar als het een zij zegt hij zegt met nul aanknopingspunten wordt, dan zou je een mail kunnen sturen met hoe verdrietig je bent om zijn lullige manier en waarom hij a en b zegt, terwijl ze haar werk alleen maar doet etc etc en kijken of hij terugmailt. Voila, bewijs in je inbox.
Maar goed, ik ben in dat soort situaties dan ook zelf een manipulerende gluiperd als iemand aan mijn basis komt en me zo zou behandelen en dan zorg ik wel dat ik dat soort dingen zwart op wit probeer te krijgen. Nobody is fooling with me bitch....
Heb je iets waarmee je hem om de oren kunt slaan to?
woensdag 15 december 2021 om 19:27
Eens.Saivash schreef: ↑15-12-2021 19:18Waarom zou je je vorige twee topics net vandaag weghalen? Daarin stonden idd een aantal dingen, waaruit bleek dat jij ook een aandeel hebt in deze situatie, dus ik snap het wel een beetje. Maar ik vind het ook een beetje schijnheilig, dat je het nu probeert te laten voorkomen dat jij als hulpeloos slachtoffer, overal bent ingetuind en bent gebruikt.
woensdag 15 december 2021 om 19:33
De andere 2 topics gingen over een andere persoon die mijn leidinggevende toevallig ook kent. Uit herkenning heb ik het verwijderd.Saivash schreef: ↑15-12-2021 19:18Waarom zou je je vorige twee topics net vandaag weghalen? Daarin stonden idd een aantal dingen, waaruit bleek dat jij ook een aandeel hebt in deze situatie, dus ik snap het wel een beetje. Maar ik vind het ook een beetje schijnheilig, dat je het nu probeert te laten voorkomen dat jij als hulpeloos slachtoffer, overal bent ingetuind en bent gebruikt.
woensdag 15 december 2021 om 19:34
Juist.Saivash schreef: ↑15-12-2021 19:18Waarom zou je je vorige twee topics net vandaag weghalen? Daarin stonden idd een aantal dingen, waaruit bleek dat jij ook een aandeel hebt in deze situatie, dus ik snap het wel een beetje. Maar ik vind het ook een beetje schijnheilig, dat je het nu probeert te laten voorkomen dat jij als hulpeloos slachtoffer, overal bent ingetuind en bent gebruikt.
woensdag 15 december 2021 om 19:38
Bedankt voor alle reacties. Ik heb er veel aan. Ik moet bij mezelf te rade gaan waarom ik zo snel in mooie woorden trap terwijl ik wel mijn principes heb. Ik ben ook niet de jongste, ik ben al 30 jaar en mijn leidinggevende is de 2e persoon in mijn leven waarmee ik intiem ben geweest. Dus ben ook niet bepaald een losbol. Ik heb me hiervoor nooit laten verleiden tot seks om de seks.
Het was me ook niet om de mannelijke aandacht te doen, omdat ik die ook al genoeg krijg. Ik was echt verliefd op hem.
Hij is een hele slimme man die heel erg goed wist hoe hij me moest verleiden en hij heeft misbruik van alles gemaakt. Ik geloofde hem echt.
Ik weet niet of ik met dit verhaal naar een vertrouwenspersoon binnen organisatie ga. Ik ga wel naar de huisarts voor een doorverwijzing naar een psycholoog. Want ik voel me echt heel ellendig.
Het was me ook niet om de mannelijke aandacht te doen, omdat ik die ook al genoeg krijg. Ik was echt verliefd op hem.
Hij is een hele slimme man die heel erg goed wist hoe hij me moest verleiden en hij heeft misbruik van alles gemaakt. Ik geloofde hem echt.
Ik weet niet of ik met dit verhaal naar een vertrouwenspersoon binnen organisatie ga. Ik ga wel naar de huisarts voor een doorverwijzing naar een psycholoog. Want ik voel me echt heel ellendig.
woensdag 15 december 2021 om 19:39
Het is de vraag hoe geloofwaardig je bent wanneer zij nu gaat uitlokken. Het kan best zijn dat die vertrouwenspersoon met veel betere opties komt en dat heeft TO al steun gezocht.diyer schreef: ↑15-12-2021 19:22ik vind de tip van bewijzen verzamelen door een gesprek op te nemen niet eens een gekke tip, als je werkelijk nul bewijzen hebt (bijv. geen whatsapp geschiedenis of mailtjes oid hebt). Want dan wordt het zijn woord tegen haar woord, waarbij de neiging is om de manager te geloven en niet haar. Straks speelt zo'n idioot het spelletje dat zij gekke henkie is en kennelijk een issue heeft omdat ze opdracht x niet kreeg of iets anders, waardoor ze het zo speelt.
Als ze bewijs heeft, hoeft ze niet meer bewijs te hebben. Maar als het een zij zegt hij zegt met nul aanknopingspunten wordt, dan zou je een mail kunnen sturen met hoe verdrietig je bent om zijn lullige manier en waarom hij a en b zegt, terwijl ze haar werk alleen maar doet etc etc en kijken of hij terugmailt. Voila, bewijs in je inbox.
Maar goed, ik ben in dat soort situaties dan ook zelf een manipulerende gluiperd als iemand aan mijn basis komt en me zo zou behandelen en dan zorg ik wel dat ik dat soort dingen zwart op wit probeer te krijgen. Nobody is fooling with me bitch....
Heb je iets waarmee je hem om de oren kunt slaan to?
Zorg eerst dat je steun hebt.
viva-amber wijzigde dit bericht op 15-12-2021 19:40
1.13% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 15 december 2021 om 19:45
Bij geen vertrouwenspersoon kan je ook na PZ of directie. Het mag absoluut niet op de werkplaats dat je zo het bed in wordt geluld door je manager die dan ook nog eens wil schuiven met managers om je maar het bed in te krijgen. Het is onprofessioneel en zo'n man hoort niet op die functie. Uiteindelijk maakt het weinig uit in hoeverre je hier in deelnam of wat jouw "fouten" zijn geweest.
woensdag 15 december 2021 om 19:47
Waarom zou je dat niet doen? Die man is een klootzak hoor en hij wist precies wat hij aan het doen was. Ik zou er absoluut werk van maken.Seeltje schreef: ↑15-12-2021 19:38Bedankt voor alle reacties. Ik heb er veel aan. Ik moet bij mezelf te rade gaan waarom ik zo snel in mooie woorden trap terwijl ik wel mijn principes heb. Ik ben ook niet de jongste, ik ben al 30 jaar en mijn leidinggevende is de 2e persoon in mijn leven waarmee ik intiem ben geweest. Dus ben ook niet bepaald een losbol. Ik heb me hiervoor nooit laten verleiden tot seks om de seks.
Goed plan, naar een psycholoog!
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 15 december 2021 om 19:53
Als ik het zo lees is eerst naar de psycholoog voor to een goede zaak.doornroosje9 schreef: ↑15-12-2021 19:47Waarom zou je dat niet doen? Die man is een klootzak hoor en hij wist precies wat hij aan het doen was. Ik zou er absoluut werk van maken.
Goed plan, naar een psycholoog!
woensdag 15 december 2021 om 20:05
Dit.DingDong schreef: ↑15-12-2021 19:45Bij geen vertrouwenspersoon kan je ook na PZ of directie. Het mag absoluut niet op de werkplaats dat je zo het bed in wordt geluld door je manager die dan ook nog eens wil schuiven met managers om je maar het bed in te krijgen. Het is onprofessioneel en zo'n man hoort niet op die functie. Uiteindelijk maakt het weinig uit in hoeverre je hier in deelnam of wat jouw "fouten" zijn geweest.
Ik hoop echt dat je veel op "papier" van hem hebt. Dit is echt niet normaal.
En ga aan jezelf werken, iemand die je na 3 weken al weet over te halen en je te laten geloven dat hij van je houdt, jullie film heeft gezien en meer van die onzin, is niet gezond van je.
Zeker als je al niet meer een onwetend meisje van 16 bent.
Nope
woensdag 15 december 2021 om 20:15
Het zou niks uit moeten maken dát je seks hebt gehad en of hij de eerste of de tiende was. Wat belangrijk is, is dat je je blijkbaar zo makkelijk over je eigen grenzen en gezonde verstand laat trekken. En dan ook nog in prof. setting, waarbij je weet dat het makkelijk hommeles geeft. Meid, als je er tien mee je bed in sleept waar je helemaal achter staat, ga je goddelijke gang. Daar mag de wereld wel of niks van vinden, maar dan doe je iig niks wat tegen je eigen gevoel ingaat. En nu kon deze droeftoeter die je amper kende je zo makkelijk ergens inlullen. Ben je zelf niet verbaasd daarover? Een psych. lijkt me een goede stap.
En die vertrouwenspersoon moet je natuurlijk zelf weten. Persoonlijk zou ik mijn toekomstige opvolgers een leukere manager wensen en hem vooral zijn ontslag. Dat zou voor mij alleen al reden zijn om dit aan HR te melden.
En die vertrouwenspersoon moet je natuurlijk zelf weten. Persoonlijk zou ik mijn toekomstige opvolgers een leukere manager wensen en hem vooral zijn ontslag. Dat zou voor mij alleen al reden zijn om dit aan HR te melden.
woensdag 15 december 2021 om 20:15
Heel erg goed dar je naar je huisarts gaat voor een verwijzing. Heb je ook niet iemand in je nabije omgeving , bij wie je je verhaal kwijt zou kunnen?
Natuurlijk is het fijn wanneer een pro naar je wil luisteren, maar misschien is het ook wel fijn als je het bij een vriend of vriendin of familielid kwijt zou kunnen.
Weet niet of je zo iemand nabij hebt, als het wel zo is, maar je schaamt je bv, niet doen. Schaam je niet! Jij bent hartstikke prima! Laat nooit schaamte je tegenhouden. Of schuldgevoel. Als je anderen om je heen hebt, geef ze dan de kans er voor jou te kunnen zijn.
Als je best solitair leeft, vraag of de huisarts zelf of een POH GGZ tijdelijk jouw klankbord wil zijn. Tot je bij de psycholoog aan de beurt bent. Zodat er mensen zijn die een beetje voor je kunnen zorgen als je er doorheen zit. Anders zit je zo klem in je eigen hoofd en dat helpt je niet.
Natuurlijk is het fijn wanneer een pro naar je wil luisteren, maar misschien is het ook wel fijn als je het bij een vriend of vriendin of familielid kwijt zou kunnen.
Weet niet of je zo iemand nabij hebt, als het wel zo is, maar je schaamt je bv, niet doen. Schaam je niet! Jij bent hartstikke prima! Laat nooit schaamte je tegenhouden. Of schuldgevoel. Als je anderen om je heen hebt, geef ze dan de kans er voor jou te kunnen zijn.
Als je best solitair leeft, vraag of de huisarts zelf of een POH GGZ tijdelijk jouw klankbord wil zijn. Tot je bij de psycholoog aan de beurt bent. Zodat er mensen zijn die een beetje voor je kunnen zorgen als je er doorheen zit. Anders zit je zo klem in je eigen hoofd en dat helpt je niet.
donderdag 16 december 2021 om 07:27
TO, een vertrouwenspersoon kan niets met dat je een fling hebt gehad met je leidinggevende. Wat wel kwalijk is, is zijn gedrag nu. Dat is wat je met een vertrouwenspersoon kan bespreken.
Voor het relatiedeel moet je zelf hulp zoeken. Onthou voor de toekomst dat houden van pas serieus is als je elkaar heel goed kent. Dat is geen kwestie van veel seks en praten, maar van tijd en veel samen meemaken. Als een man zegt van je te houden, maar je wensen niet respecteert, dan houdt hij hoogstens van een beeld dat hij zelf van je bedacht heeft. Dat is een grote rode vlag.
Voor het relatiedeel moet je zelf hulp zoeken. Onthou voor de toekomst dat houden van pas serieus is als je elkaar heel goed kent. Dat is geen kwestie van veel seks en praten, maar van tijd en veel samen meemaken. Als een man zegt van je te houden, maar je wensen niet respecteert, dan houdt hij hoogstens van een beeld dat hij zelf van je bedacht heeft. Dat is een grote rode vlag.
donderdag 16 december 2021 om 08:12
Dat is inderdaad het geval. Hij zei ook vaker ik ben gevallen op de vrouw die je kan zijn. Niet wat je nu bent. Terwijl hij ook zei dat hij me in alles accepteert en zou accepteren. Ook apart en tegenstrijdig toch? Waarom is dat een grote rode vlag als hij houdt van een beeld dat hij bedacht heeft. Waar zit 'm dat in?quadrupel schreef: ↑16-12-2021 07:27TO, een vertrouwenspersoon kan niets met dat je een fling hebt gehad met je leidinggevende. Wat wel kwalijk is, is zijn gedrag nu. Dat is wat je met een vertrouwenspersoon kan bespreken.
donderdag 16 december 2021 om 08:41
Tjee, wat een engnek.
Hij is leidinggevende, dus niet de baas.
Je moet een klacht over machtsmisbruik indienen bij zijn leidinggevende.
Bovendien zou ik zelf aangeven dat ik overgeplaatst wil worden.
En van die relatie? Jammer, maar wees blij dat je er van af bent!
Hij is leidinggevende, dus niet de baas.
Je moet een klacht over machtsmisbruik indienen bij zijn leidinggevende.
Bovendien zou ik zelf aangeven dat ik overgeplaatst wil worden.
En van die relatie? Jammer, maar wees blij dat je er van af bent!
de wereld wacht om ontdekt te worden
donderdag 16 december 2021 om 09:42
Meis, zie je dan niet dat dit een zware k-opmerking is? Hij wijst je in die zin volledig af.Seeltje schreef: ↑16-12-2021 08:12Dat is inderdaad het geval. Hij zei ook vaker ik ben gevallen op de vrouw die je kan zijn. Niet wat je nu bent. Terwijl hij ook zei dat hij me in alles accepteert en zou accepteren. Ook apart en tegenstrijdig toch? Waarom is dat een grote rode vlag als hij houdt van een beeld dat hij bedacht heeft. Waar zit 'm dat in?
Want wat hij zegt is dat hij wel kan bedenken hoe jij beter kunt zijn (het beeld dat hij van je heeft), maar jij het zelf niet kunt (je voldoet er niet aan).
Zoals iemand anders al zei, heb gerust seks, zovaak je maar wil. Maar wel met mensen die op jou vallen. Mensen van wie je weet dat ze helemaal zin in jou hebben, zoals jij bent.
Maar houd sws je broek aan bij leidinggevenden of mensen die iets over je functioneren te zeggen hebben. En als iemand vindt dat ie niet goed genoeg bent zoals je bent - dan is dat ook een reden om heel snel die broek weer aan te trekken.
En voor nu; de huisarts lijkt me goed. De vertrouwenspersoon ook. Niet omdat je in bed bent gedoken met je leidinggevende. Wel omdat hij je daarna onheus bejegent, beloftes deed die hij niet kon waarmaken en omdat hij je wil ontslaan obv die sekspartij, zonder het te benoemen.
zondag 19 december 2021 om 11:32
Precies. En voor die types hebben ze de opname-apps op je telefoon uitgevonden. Playback als payback.parbleumondieu schreef: ↑15-12-2021 21:03Er bestaan mannen en vrouwen die staalhard kunnen liegen met een hand op de bijbel en een hand op het hart. Dit was misschien het eerste exemplaar dat jij tegenkwam die jou heeft gebruikt gewoon omdat het kon.
zondag 19 december 2021 om 11:56
Dit! Is gewoon emotionele chantage en misbruik van zijn positie wat hij doet.
En mocht je geen zin hebben in een hele poppenkast zelf ontslag nemen.